Kalsarikänniketju

  • 5 246 997
  • 66 704

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joopa joo. Viel hengis! Hyvin siis menee, mutta menköön! Pitkävetokin osui eli ei valittamista. Ketään muuta viel aatteen hengessä mukana?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä taas tänään. Viskiä (Vat 69), Königsmoselia ja olutta (Karjalaa ja Olvia) löytyy. Riittävästi juotavaa koko päivälle ja illalle. Toivottavasti löytyy muitakin kalsarikännääjiä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
kalsarit on jalassa joo ja 0,25l suomiviina + 0,5l sidukka + olut takana.

Yksi olut vielä ja sitten olut käteen ja kävelemään bussille ja peliin, josta edelleen varaston pikkujouhuihin, joissa lisää alkoholia. On tääkin kalsarikännäystä kun alkkarit jalassa juo alkoholia!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
hear hear..Siellähän ymmärretään hyvän päälle.
Hyvä, että löytyy muitakin viskimiehiä. Jääkiekkotilanteita tietenkin seuraan tässä samalla. Pokeri nyt luonnollisesti kuuluu minun kalsarikännivarustukseeni. Näillä mennään (teki Masa sitten mitä vaan)!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
IV Karhua tölkissä, Gato Negro-punkkua pullossa, Johnnie Walker- viskiä lasissa, sauna lämpimänä ja eukko pikkujouluissa. Takana voittopeli Turkulaista HC Mean Machinea vastaan (11-5 ja tehot 2+2) Voiko lauantai-ilta olla enää parempi?
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Aukesi. Nimittäin ensimmäinen Crowmoor ja sen kyytipoikana siivu minttuviinaa. Tänään voisi vietellä yksinään pikkujouluja, varalla sitä varten on useita pulloja eri viinoja ja glögiä. Leivinuunissa tuli ja pizza on valmis, nyt voisi katsoa Heroesin uusimman jakson (S02E10).

EDIT: Crowmoor meni siinä. Otetaan maisteluun Brothers-merkkinen siideri.
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Flunssa päällä kolmatta viikkoa, mutta vittuakos siitä. Vittu joo, mä en pelle oo. Hih hei ja Primatoria koneeseen. Aivan kauheeta ainetta kyseinen kalja ! Toinen pullo menossa. Ihan kauhee jurri päällä hih! Predatorissa (Primatorissa) voltteja vain ja ainoastaan 24%. Aika ärreetä kaljaa siis.
Holocaust kiittää ja kumartaa. Hyvää yötä kalsariveljet. Tukka taipuu ja hih...
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Tästä se lähtee.

Talven ensimmäiset vodkaglögit ja lisäksi alkuun olutta. Ajattelinpa tilaisuuden kunniaksi, arviolta noin viiden vuoden tauon jälkeen, etsiä naftaliinista (lue = hyllyrivistön pölyn peittämästä päästä) Santanan Caravanserai ja Bal-Sagothin The Power Cosmic levyt.
 
Nyt on mukavat päällä. Kalarikännit nämä nyt ei varsianisesti ole, kun isommalla porukalla tässä meillä otellaan ja kummelia katsellaan.

Lukko on perseestä, mutta olut on hyvää.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
On niin vitun hyvä fiilis, et pakko moikata tännekin ton onnellisuusketjun lisäksi. Karhua on ja se on hieno asia! Youtubesta haen nuoruusajan hittibiisejä yksi toisensa jälkeen ja haikeudella muistelen niitä villejä aikoja siellä jossain... Kassit on tyhjänä ja parin tunnin päästä pää suhtkoht tännä. Kännis on kliffaa! Maanantai häämöttää horisontissa, mut mä käännän katseen kohti länttä ja kuuntelen Faith No Morea. Ei tässä voi valittaa! Jos joku naapuri lukee tätä, niin tänne vaan kaljalle! Mä pistän. Ja kippis vaan kaikille ikään ja kokoon katsomatta. Rotuun kylläkin katsotaan, että sori vaan raumalaiset.
 
No okei, kyllä mäkin sit raumalaisille tällä kertaa, mut ei tästä tapaa tule! Hyvää adventtia ja kivoja nyplejä! Kippistä ja kulaustelua!

Tällä menolla nyplätään ittemme taistelemaan jumbopaikasta. No, ensi keskiviikkona se sit nähdään, vittuilenko porilaisille työkavereille, vai vittuileeko ne mulle.

Seuraavaksi saunaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Raittius on muuttunut juhlaksi Hämeenlinnassa! Täällä juhlitaan irtisanomistani, nimittäin siksi että jo kaksi päivää virallisen ilmoituksen jälkeen minulla on ensi vuonna parempi työpaikka paremalla palkalla. NIH!

Kippis kaikille muillekin homoille!

EDIT: Lisätäänpä tähän vielä että VITTU!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös