Kalsarikänniketju

  • 5 208 152
  • 66 638
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tanssiminen... Ei ristus... Mää en voi kuvitellakkaan mitään juuri idioottimaisemman näköstä touhua. Siis kun mies tanssii. Kyllä sitä nyt perkele Tinzeilyä kattelee jos saa sen vitun gettoniggumusan taustalta pois. Mun miälestä olis vähemmän homoo ottaa cuckoo perseeseen rahasta kun tanssia jotain vitun valssia. Sori @Czescku , älä suutu! Oot silti huippu miäs!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt isäntänä taas kahdelle naiselle. Viiniä juotu. Kohta rupeen ehdotteleen saunaa. Jotenkin pitäs keksiä viä että miten näyttäs erektion omalle mujjalle sekä kaverille siten että se menis vahingosta...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tanssiminen... Ei ristus... Mää en voi kuvitellakkaan mitään juuri idioottimaisemman näköstä touhua. Siis kun mies tanssii. Kyllä sitä nyt perkele Tinzeilyä kattelee jos saa sen vitun gettoniggumusan taustalta pois. Mun miälestä olis vähemmän homoo ottaa cuckoo perseeseen rahasta kun tanssia jotain vitun valssia. Sori @Czescku , älä suutu! Oot silti huippu miäs!

Kirjailija Reijo Mäki jossain kirjassaan sen osuvasti sanoi: Missään muualla suomalainen mies ei ole niin yksinäinen kuin selvinpäin tanssilattialla. Ja jurrinkin pitää olla keskimääräistä kovempi, ennen kuin lähden baarissa tai missään muualla tanssahtelemaan ja silloin varsinkaan siitä ei tule mitään, joten paras vaan pysyä pois tanssilattioilta. Sama juttu karaoken kanssa, vaikka joskus vanhassa kantiksessa kävinkin aikoja sitten joskus harvoin luikauttelemassa Ganesin slovareita sopivissa nousuissa. Nykypäivänä sekä tanssiminen sekä julkinen laulaminen edes kohtuullisessa porossa ovat ehdoton nounou.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jokunen olut tässä livahtanut alas. Loma alkoi tänään 19:30. Tämän purkin vielä hörppäsen, ja sitten tirsamaahan. Ihan hirveitä koomia ei siedä ottaa, koska huomenna iltapäivällä alkaa ajomatka lappeesta lappia kohden. Ensi yö tullee olemaan melko uneton, kun Rovaniemellä pitäisi olla perjantaina aamupäivällä.

Rovaniemellä mökki pe- la yö, ja siitä jatketaan käsivarteen könkämäenon rantaan. Siellä sitten viikko armotonta harjuksen kalastusta perhoilla. Toki pienet lohetkin tervetulleita. Isoja ei miun vehkeillä, taikka taidoilla ylös saa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisipa tuollainen ongelma. Toki minä en välttämättä edes halua omaa muijaa kun sellainen jo ollut ja seurauksena kaksi jälkeläistä.

Niin ihanan raadollinen näkemys. Repesin! Vaikka toki ymmärrän.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
David Crosby on kyllä kova. Ikuisesti rakastan tuota vanhaa mestaria. Tämä vanha taikuri on nähty. Jumankauta miten kova äijä siinä on.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Stephen Stills, David Crosby, Graham Nash. Nämä sankarit eivät ole aina täällä. Upeita äijiä. Onneksi olen nähnyt.
 

redpecka

Jäsen
Onko tästä @Johnny B. Goode saunareissusta kuultu missään ketjussa mitään? Vieläkö se käkkii kaksinkerroin lauteilla vaikka sauna ei ole ollut päällä moneen tuntiin? Vaimo huutaa että tulisit jo pois sieltä, vieraatkin jo lähti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se purettiin about pariksi vuodeksi Kantsun vanhan ostarin remontin vuoksi mutta avattiin uudelleen noin reilu vuosi sitten. Ai hemmetti kun kohta se toinenkin puoli menee remppaan ja Golden Pizza lähtee varmaan ainakin toviksi siinä samassa. Miten mä jatkan mun elämääni ilman mun vakkari pizzapaikkaa...
Haet sieltä Britanniasta sen pitsan. Silloin joskus kun asustelin Kantsussa, niin sieltä sai ehdottomasti parhaat. Tais se Golden Pizzakin olla jo olemassa (saattoi olla eri nimellä), joskus hain sieltäkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Millan kanssa tanssimme joskus yli 10 vuotta sitten baarissa. No siitä sitten Millan luokse yhdyntymään. Kun sitten aamukaljoitellessani Milla alkoi huutelemaan sängystä, että panettaa, keräsin kaljani ja lähdin hipsimään himaan. Ikävästi hän häiriköi aamupalaani.
 
K

Kiekkokatsoja

En ala ja toin vain sen esiin, että kysymyksesi oli epärelevantti.
Niin, no ei sivistyssanoja kalsariketjuun. Jotkut (siis minä) ei välttämättä ymmärrä niitä sanoja.
Lisäys. Niin mistäpä tietää, kuka on kalsarikännissä täällä, vaiko vaan esittää semmoista? Tai joku esittää selvää, mutta onkin ihan tööt.
 
K

Kiekkokatsoja

Kiitoksia vanhemmillesi, että olet olemassa. Joko voidaan halata?
Öööh..
Tietääkseni en ollut vahinko.
Ja tuota tuo halaaminen tuntemattoman MIEHEN kanssa on kyllä hieman liikaa. En tiedä mikä oli tarkoitusPERÄSI.
Ehkä joskus, on kohtelias vastaukseni. Halaaminen toki on hyvä asia.
Noh, menen happihyppelylle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Öööh..
Tietääkseni en ollut vahinko.
Ja tuota tuo halaaminen tuntemattoman MIEHEN kanssa on kyllä hieman liikaa. En tiedä mikä oli tarkoitusPERÄSI.
Ehkä joskus, on kohtelias vastaukseni. Halaaminen toki on hyvä asia.
Noh, menen happihyppelylle.
Kyllä kaksi miestä halata voi. Muutenkin hieman yllätyin vastauksestasi, kun jokin aika sitten arvostelit täällä miestarjoilijan persettömyyttä. Mutta näillä mennään eteenpäin, nyt jäi syli tyhjäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös