nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Stephen Stills, David Crosby, Graham Nash. Nämä sankarit eivät ole aina täällä. Upeita äijiä. Onneksi olen nähnyt.
Haet sieltä Britanniasta sen pitsan. Silloin joskus kun asustelin Kantsussa, niin sieltä sai ehdottomasti parhaat. Tais se Golden Pizzakin olla jo olemassa (saattoi olla eri nimellä), joskus hain sieltäkin.Se purettiin about pariksi vuodeksi Kantsun vanhan ostarin remontin vuoksi mutta avattiin uudelleen noin reilu vuosi sitten. Ai hemmetti kun kohta se toinenkin puoli menee remppaan ja Golden Pizza lähtee varmaan ainakin toviksi siinä samassa. Miten mä jatkan mun elämääni ilman mun vakkari pizzapaikkaa...
Eihän Johnny siihen porukkaan kuulu, joka aktiivisesti kännihöpinöi, ainakin sellainen mielikuva on.Kuka tuuraa Johnnyä kännihöpinöinnillään, nyt kun äijä kirjoitti itsensä kuukaudeksi hyllylle?
Nii i. Mutta kysymykseen hain vastausta. Alatko tuuraamaan?Eihän Johnny siihen porukkaan kuulu, joka aktiivisesti kännihöpinöi, ainakin sellainen mielikuva on.
En ala ja toin vain sen esiin, että kysymyksesi oli epärelevantti.Nii i. Mutta kysymykseen hain vastausta. Alatko tuuraamaan?
Niin, no ei sivistyssanoja kalsariketjuun. Jotkut (siis minä) ei välttämättä ymmärrä niitä sanoja.En ala ja toin vain sen esiin, että kysymyksesi oli epärelevantti.
Sun kanssa kun keskustelee, niin alkaa tekemään viinaa mieli ;)Niin, no ei sivistyssanoja kalsariketjuun. Jotkut (siis minä) ei välttämättä ymmärrä niitä sanoja.
Ööh.. herää kysymys että miksi ??Sun kanssa kun keskustelee, niin alkaa tekemään viinaa mieli ;)
Hyvällä laitoin kun se sopi tohon kohtaan. Olet mukava persoona.Ööh.. herää kysymys että miksi ??
No kiitoksia.Hyvällä laitoin kun se sopi tohon kohtaan. Olet mukava persoona.
Kiitoksia vanhemmillesi, että olet olemassa. Joko voidaan halata?No kiitoksia.
Toisaalta mietin, että olenko nyt taas kerran "väärinymmärretty"?
Öööh..Kiitoksia vanhemmillesi, että olet olemassa. Joko voidaan halata?
Kyllä kaksi miestä halata voi. Muutenkin hieman yllätyin vastauksestasi, kun jokin aika sitten arvostelit täällä miestarjoilijan persettömyyttä. Mutta näillä mennään eteenpäin, nyt jäi syli tyhjäksi.Öööh..
Tietääkseni en ollut vahinko.
Ja tuota tuo halaaminen tuntemattoman MIEHEN kanssa on kyllä hieman liikaa. En tiedä mikä oli tarkoitusPERÄSI.
Ehkä joskus, on kohtelias vastaukseni. Halaaminen toki on hyvä asia.
Noh, menen happihyppelylle.
Joo, jutut on juttuja. Harvapa, tai ainakaan itse en kaikkea tarkoita sellaisena, kuin se täällä lukee. Värikynä voi tuoda lisää väriä elämään.Kyllä kaksi miestä halata voi. Muutenkin hieman yllätyin vastauksestasi, kun jokin aika sitten arvostelit täällä miestarjoilijan persettömyyttä. Mutta näillä mennään eteenpäin, nyt jäi syli tyhjäksi.
Eihän Johnny siihen porukkaan kuulu, joka aktiivisesti kännihöpinöi, ainakin sellainen mielikuva on.
No eipä ole kuule minunkaan tekstit tarkoitettu luettavaksi sanasta sanaan ja vaikeuksiin olen välillä siitä palstalla joutunut. Toki ymmärrän sen, kun ihmiset ovat erilaisia ja aina se sanaton huumori ei kohtaa, etenkään palstalla minne kirjoitetaan eikä näe toisen elekieltä.Joo, jutut on juttuja. Harvapa, tai ainakaan itse en kaikkea tarkoita sellaisena, kuin se täällä lukee. Värikynä voi tuoda lisää väriä elämään.
Perseettömyyteen niin, selitin jo, että kyseessä oli tarjoilija, jolla oli sellaiset ylisuuret "wanhat räp"housut. Siinä tyhjä perse roikkui polvitaipeissa.
Introvertti varoo kontakteja, mutta ok, lupaan joskus halata, jos kohdataan. Siis jos niin haluat. Lohduttaakos..?
Corollaa pitää varoa halatessa. Mulla on ollut kaksikin corollaa joskus.
Juu.No eipä ole kuule minunkaan tekstit tarkoitettu luettavaksi sanasta sanaan ja vaikeuksiin olen välillä siitä palstalla joutunut. Toki ymmärrän sen, kun ihmiset ovat erilaisia ja aina se sanaton huumori ei kohtaa, etenkään palstalla minne kirjoitetaan eikä näe toisen elekieltä.
Vastaus kysymykseesi, en kaipaa lohtuhalauksia, niissä ei ole lämpöä.
Nou nou. Selvänä ET ole symppis. Lisää viinaa siis - silmät liikkuu. Voikka ja huikka vaan kaikille kantapeikoille. Mä vedän nyt kalsarit ja kunnolla!Järki sanoo että älä tee sitä, mutta milloinkas mä sitä oisin kuunnellut?
Ja kysymys illan ketjulaisille. Miksi "Jeppe" juo? Ole sinä jeppe, ja kerro hieman syitäsi..?
No tuo on vain yksi selitys. Toki huumoriakin tuossa.[MEDIA=youtube]oKhHmp-iWzA[/MEDIA]