Kalsarikänniketju

  • 5 199 818
  • 66 623
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ahdistun myös helposti, sillä oma erakoitumiseni on myös omatahtoista ja valittua.
Jep jep, sama. Jos mut saa lähtee baariin niin se on multa uhraus koska todennäköisesti olisin mieluummin jossain muualla :D Baareissa mua inhottaa ihmispaljous ja kaikki se ylimääränen hälinä. Paljon mieluummin mä etenki näin kesäsin pussikaljottelen liikkuen luonnossa etenki jos ilmat sattuu suosimaan, kuten ne on suosineet meitä tänä kesänä.

Mut siis sit kun se kesärinki aka. isompi jatkismiitti saa tuulta alleen, oon kyllä mukana ku peräpukama. Taisin sen luvatakin jo aiemmin.

Edit: Tai olkoon vaikka sitten syysrinki, ei mua sillai haittaisi. Yhteisöllisyydestä diggaan ja sen takia juuri tuollaset tapahtumat kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Jep jep, sama. Jos mut saa lähtee baariin niin se on multa uhraus koska todennäköisesti olisin mieluummin jossain muualla :D Baareissa mua inhottaa ihmispaljous ja kaikki se ylimääränen hälinä. Paljon mieluummin mä etenki näin kesäsin pussikaljottelen liikkuen luonnossa etenki jos ilmat sattuu suosimaan, kuten ne on suosineet meitä tänä kesänä.
Ihan samasta asiasta ei kai tässä puhuttu tai miten sinä mun viestin ymmärsitkään. Luonto on ykkönen joka tapauksessa, siinä pesaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ihan samasta asiasta ei kai tässä puhuttu tai miten sinä mun viestin ymmärsitkään. Luonto on ykkönen joka tapauksessa, siinä pesaan.
Niin siis mä ainakin tarkoitin että jään itsekin monesti täysin omasta päätöksestäni viettämään iltaa itekseni kavereiden kovista yrityksistä huolimatta saada mua lähtemään messiin baariin. Oikeastaan kaksi parasta frendiä jotka oon tuntenut lapsesta saakka on ainoot keiden kanssa lähtisin vaikka laskuvarjohyppäämään :D Mutta siis yleisesti ottaen vierastan tuntemattomia ihmisporukoita ja tunkkaisia baariympäristöjä ellei messissä ole mulle tuttu ihminen.

Riippuu tietysti baaristakin. Tuolla Kantsun Britanniasssa ei esimerkiksi ole melkein koskaan aivan täyttä ja se on tilava ravintolabaari, niin siellä jaksan istua pitempäänkin ilman että tulee epämukava fiilis, vaikka menisin yksikseni.

Edit: Ja viittasin nimenomaan ensimmäisessä lainauksessani siihen faktaan että minäkin ahdistun helposti. Toki syyt meillä saattaa tähän olla varsin eri. Vaikka kyllähän mäkin olen jossain määrin enemmän sellainen yksinäinen luonne joka ei kovin helposti viihdy isoissa seurueissa, mitä nyt musta on saattanut kirjoitusteni perusteella saada ihan toisen kuvan.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Niin siis mä ainakin tarkoitin että jään itsekin monesti täysin omasta päätöksestäni viettämään iltaa itekseni kavereiden kovista yrityksistä huolimatta saada mua lähtemään messiin baariin. Oikeastaan kaksi parasta frendiä jotka oon tuntenut lapsesta saakka on ainoot keiden kanssa lähtisin vaikka laskuvarjohyppäämään :D Mutta siis yleisesti ottaen vierastan tuntemattomia ihmisporukoita ja tunkkaisia baariympäristöjä ellei messissä ole useampi mulle tuttu ihminen.

Riippuu tietysti baaristakin. Tuolla Kantsun Britanniasssa ei esimerkiksi ole melkein koskaan aivan täyttä ja se on tilava ravintolabaari, niin siellä jaksan istua pitempäänkin ilman että tulee epämukava fiilis, vaikka menisin yksikseni.

Joo. olen ymmärtänyt, ettet ole baariguru. Kuka niissä viihttyy. No minä viihdyin ja viihdyn edelleen jonkun yksittäisen frendin kanssa: mikä sen mukavampaa kuin juopotella ja filosofoida.

Mutta tuohon, miksi epäröin lähtiskö joskus jatkislaisten kanssa baanalle niin siinä iskee oma erakoituminen ja antisosiaalisuus kylkeen. Onneksi olen asemassa missä ei kellekään tarvii luvata mitään ja täten itselleen paineita luoda.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joo. olen ymmärtänyt, ettet ole baariguru. Kuka niissä viihttyy. No minä viihdyin ja viihdyn edelleen jonkun yksittäisen frendin kanssa: mikä sen mukavampaa kuin juopotella ja filosofoida.

Mutta tuohon, miksi epäröin lähtiskö joskus jatkislaisten kanssa baanalle niin siinä iskee oma erakoituminen ja antisosiaalisuus kylkeen. Onneksi olen asemassa missä ei kellekään tarvii luvata mitään ja täten itselleen paineita luoda.
Mulla se baariin lähteminen vaatii yleensä erittäin hyvän syyn, kenties jopa jonkin houkuttimen. Sanoin tossa jo Czesckullekin, että oon tänä vuonna ollut peräti kaksi kertaa baarissa ja toisella kerrallakin se oli ns. sivutoimi keikan yhteydessä (On The Rocks on sekä konserttipaikka että baari). Talven jälkeen ei ole tullut käytyä.

Kyllä mäkin viihdyn kaverin tai kavereiden kanssa baarissa sillon tällöin mutta oonkohan mä tänäkin vuonna luvannut jo ainakin kolmesti meneväni baariin silleen että oonki jäänyt lopulta himaan. Ja mähän inhoan tyhjien lupausten antamista joten mun baariin lähtemiset tapahtuu lähes poikkeuksesta sen hetkisen fiiliksen mukaan. Ja jos mua ei huvita, niin silloin mun päätä on todella vaikea saada käännettyäkään.
 

redpecka

Jäsen
Et ole ensimmäinen etkä viimeinen joka tätä sanoo. Vaatii rohkeutta luopua anonymiteeistä ja tavata ihmisiä nimimerkin takana. Ymmärrän hyvin. Mutta voin vakuuttaa ettei ole mitään pelättävää. Ei sinusta kuvia tänne pistetä ellet itse anna sille lupaa. Tägäämällä voidaan toki kertoa että ollaan tavattu.

Mutta kaikki aikanaan. Kuten muutkin epäröivät ovat sanoneet. Kyllä sitä joskus uskaltaa "meitä" tavata kun tarpeeksi moni kaltaisesi on tavannut.
Vaikka teitä joskus tulevaisuudessa sattuisin tapaamaankin niin nimenomaan mistään anonymiteetistäni en aio luopua (vaikkei sillä mulle ole mitää väliä kun en itsekään tiedä kuka olen).

@Breeze Harbour Olen minäkin käynyt Britanniassa. Onko se vielä kasassa?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@Breeze Harbour Olen minäkin käynyt Britanniassa. Onko se vielä kasassa?
Se purettiin about pariksi vuodeksi Kantsun vanhan ostarin remontin vuoksi mutta avattiin uudelleen noin reilu vuosi sitten. Ai hemmetti kun kohta se toinenkin puoli menee remppaan ja Golden Pizza lähtee varmaan ainakin toviksi siinä samassa. Miten mä jatkan mun elämääni ilman mun vakkari pizzapaikkaa...
 

redpecka

Jäsen
Mulla se baariin lähteminen vaatii yleensä erittäin hyvän syyn, kenties jopa jonkin houkuttimen. Sanoin tossa jo Czesckullekin, että oon tänä vuonna ollut peräti kaksi kertaa baarissa ja toisella kerrallakin se oli ns. sivutoimi keikan yhteydessä (On The Rocks on sekä konserttipaikka että baari). Talven jälkeen ei ole tullut käytyä.

Kyllä mäkin viihdyn kaverin tai kavereiden kanssa baarissa sillon tällöin mutta oonkohan mä tänäkin vuonna luvannut jo ainakin kolmesti meneväni baariin silleen että oonki jäänyt lopulta himaan. Ja mähän inhoan tyhjien lupausten antamista joten mun baariin lähtemiset tapahtuu lähes poikkeuksesta sen hetkisen fiiliksen mukaan. Ja jos mua ei huvita, niin silloin mun päätä on todella vaikea saada käännettyäkään.
Ööö... Kaverit edelleen pyytelee baariin? Ei vaan. Hyvä että teet niinku tuntuu.

Mites, onko On the Rocksin yläkerrassa vielä bilispöytä? Alakerrassa olen joitain bändejä itsekin käynyt sivusilmällä kattelemassa joskus10-20 vuotta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mites, onko On the Rocksin yläkerrassa vielä bilispöytä? Alakerrassa olen joitain bändejä itsekin käynyt sivusilmällä kattelemassa joskus10-20 vuotta sitten.
En mä muista, kun kävelin siitä yläkerrasta aika lailla vaan ohi sillon. En kyllä muista nähneeni bilispöytää mutta en osaa sanoa 100% varmuudella.
 

redpecka

Jäsen
Kyllä vain, sama paikka.
Tuppasin joskus useesti pellailee siinä yläkerrassa ysipalloa satunnaisten känniläisten kanssa. Siis sen jälkeen kun Kallion typerät vain kahteen aukiolevat juottolat oli mennyt kiinni. Alakerrassa kävin jos siellä oli jännää bändiä. En kyllä nyt muista yhtään nimeltä ja maksoihan se ineen, joten ihan extempore ei tullut laskeuduttua.

Sitten kun menee... Dooris nostaa reittään jalkoväliini kun jutella yritellään vaikka eihän täällä kuule mitään. Mimmit näin ehkä käy merkkaamassa omia kandidaattejaan. Sen jälkeenhän minä seison siinä oven suussa suolapatsaana ja odotan jos se tulisi uudestaankin mahdollisesti nuolasee. Tai se varmaan sen dooriksen ajatus. Minä olen jo black jack -pöydässä tai narikassa tappelemassa poken kanssa tai muuten vain veto vieteristä loppunut ja jonkun tynnyripöydän helmoissa kiemurtelen.

Ai näitä. Niin ikävä.
 

redpecka

Jäsen
Kerran olen tänä vuonna käynyt baarissa. Lutakon tanssisallssa ihmettelemässä Swallow the sunia, kun laittoivat nimeni vieraslistalle.
Vuosihan on jo yli puolivälin. Miksi et ole käynyt enempää? Onko sama kuin muilla että ei enää jaksa?

En tiedä tuota mainitsemaasi bändiä, mutta tanssilavoissa on viimeiset sellaiset heinäseipäähajuiset nostalgiat.
 

redpecka

Jäsen
Tanssilavat sinänsä kivoja jos siellä vain juo. Vaikka olenkin tanssija niin tanssin vain kilpatansseja ja tuo lavamaailma on kyllä todella outo. Äiti vienyt pari kertaa puoliväkisin tanssilavoille. Se on aikuisten ihmisten (suurimmaksi osaksi eläkeläisten) tinder kun pitää hakea jotain joka voi sinut hyväksyä tai hylätä.
Sillei tietysti outoa, kun olet näitä Jatkiksen avoimia tanssijahemmoja. Luulisi, että voisit mennä Sumiaisten tansseihin tosta vaan ja hurmata akat pelkällä suvereenilla osaamisella.
 

redpecka

Jäsen
Baarissa voinkin. Mutta tanssilavat ovat ihan oma maailmansa. Äiti kertonut niistä paljon ja oma kokemus vahvistaa tarinoita. Ja lisäksi minä osaan kyllä tanssia, mutta ei lavalla voi tanssia kilpatanssimaisesti kun ei ole tilaa. Pitäisi näprätä jotain minun mielestäni "tanssimaista" tuhnua. Ei se ole kunnon tanssimista. Ja niitä menevämpiä eli jotain jenkkaa en oikein osaa (vaikka äiti yrittänyt opettaa).
Okei, okei. En kilpatanssista tiedä mitään. Eikä nuorenakaan diskoissa tarttenut välittää mahdollisista tantssitaidoista. Mutta kun syystä tai toisesta olen joutunut noihin kesätanssimestoihinkin vuosien varrella aina joskus niin olisi niin helpottavaa kun voisi osata vetää jonkun liljan kukat tarvittaessa siellä.
 

redpecka

Jäsen
Nuo lavamestathan on suunnilleen kuin heiluttelet koipiasi yhtä hölmösti kuin vasta täysi-ikäisyyden saavutettuasi jossain yökerhossa. Paitsi se ero että siellä on pari, jota pitäisi viedä. Askeleet on niin pieniä ettei ole käytännössä vaaraa astua toisen varpaille. "Vieminen" tanssissa tarkoittaa vahvaa ylävartaloa. Tai ei sen fyysisesti tarvitse olla vahva kunhan se pysyy paikallaan. Silloin vietävä osaa seurata.
Kiitos näistä neuvoista. Nuoruuden voimalla olisin mennyt oikkuisten epävarmuuksien läpi silkalla nousuhumalalla, mutta nyt sitä on kyynisempi eikä kehtaa ja liljankukkaa tanssii arvokkaat parit, siis hyvässä mielessä. Suurin kysymys on että mitä minä siellä teen. Pakko lähtee ennen vikaa biisii kiitää kun en halua jäädä siksi viimeiseksi seinäruusuksi jota ei haettu tanssimaan.

Äläkä vähättäle siellä. Tiedät vallan hyvin että tanssivat miehet ovat naaraiden mieleen.
 

redpecka

Jäsen
Lavatansseista suurin osa lähtee ennen viimeistä biisiä ruuhkien takia, koska lavat ovat useimmiten jossain keskellä ei mitään mistä lähtevät tiet ovat jostain sadan vuoden takaa.

Et sinä siellä mitään tee, mutta jos joudut moiseen tilanteeseen uudestaan niin tiedät mitä tehdä. Jämäkkä ylävartalo, jalat saa tehdä suunnilleen mitä haluaa. Rytmitaju on toki aina plussaa. Ja jos kaikki menee putkeen niin joku saattaa naistenhakuvuorolla kysyä sinuakin ja sitten on taivas avoin...
No tuopa se. Ei ole rytmiikantajua ja noihin tilaisuuksiin olen vaan joutunut keskimääräistä stadilaista gubbea useammin, en tiedä miksi. Varmaan kun en ole osannut pysyä paikallaan. Diggaan kyllä älyttömästi maalaisromantiikasta, mutta tää tanssijuttu ei valitettavasti ole mun juttu.

Yritän sitten istua siellä baarin puolella jalat ristissä tärkeänkin näköisenä.
 
K

Kiekkokatsoja

No niin. Pyörän päälle. (Naisen päällä en olekaan ollut miesmuistiin).
Tuttu lenkki. Alko, ja ruokakauppa.
Pitäs kai lopettaa, vielä kun keho ja pää on "voitolla". Siis kohtuudella pelittääpi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En osaa tanssia, ja rytmitajuni on todella huono, vaikka musiikkia kuuntelen todella paljon. En juuri ole tansseissa ollut, paitsi kerran aikaa sitten olin duunireissulla Joensuussa. Siinä ihan ytimessä oli joku hotelli, jossa oli keskiviikkoisin tanssit. Siis asuin
siinä hotellissa ja oli keskiviikko.

Kävin kyllä tanssimassa ja snauberikin maistui. En ole aivan varma mitä tapahtui, mutta lopputulema oli että olin yöllä huoneeni ulkopuolella ilman avainta. Eikä hotellissa ollut yörespaa. Nukuin sitten aulan sohvalla, kunnes siivooja pelmahti sisään joskus
viiden kieppeissä, ja päästi minut nukkumaan. Mahtava reissu ja hyvät tanssit. Tämä joskus 15 vuotta sitten.
 
K

Kiekkokatsoja

Puoli voittoa jo.
Energiajuomakaupassa kävin, ja korjaussarja etenee.
Ei tää juopottelu ole järkevää, junnuille tiedoksi. Tai tietäähän ne toki, mutta ei kannata kenenkään "ihannoida" päihteiden käyttöä.
Nää munkin jutut on juttuja. Viistossa usein.
Nytkin oon tämmönen pyöräilevä hullu, tai jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös