Kalsarikänniketju

  • 5 208 409
  • 66 643
Mie olen Jatkoaika. Olen kuningas täällä! @Moderaattorit pelkää sitä että vien heidän paikkansa valtaistuimella. Totuus on että mie olen Jatkoaika. Jos saan potkut, tääl ei oo mitään! Modet antaa kenkää. Se on elämää. Heittäkää pihalle, paska paikka mut tulipa nähtyä näköjään. Vetäkää kaljaa kun teette päätökset. Osallistukaa työkin joskus kiekkokeskusteluun. Ei oo vaikeeta, kiekkopelit jatkuu kohta tuol maailmalla.
 

redpecka

Jäsen
Mie olen Jatkoaika. Olen kuningas täällä! @Moderaattorit pelkää sitä että vien heidän paikkansa valtaistuimella. Totuus on että mie olen Jatkoaika. Jos saan potkut, tääl ei oo mitään! Modet antaa kenkää. Se on elämää. Heittäkää pihalle, paska paikka mut tulipa nähtyä näköjään. Vetäkää kaljaa kun teette päätökset. Osallistukaa työkin joskus kiekkokeskusteluun. Ei oo vaikeeta, kiekkopelit jatkuu kohta tuol maailmalla.
No voivoi. Ikävä että sinulla menee nyt noin. Lähde joskus minun kanssa seuraamaan espanjan paikallisia. Porkkeno?
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Kalsarikännien legendaarinen iso-G pelastui!
"Kunhan ei vaan lopeteta meidän rakasta rubiininpunaista juomaa", Gambina-yhdistyksen Rantala sanoo.
Loistavaa!

Nyt ei lasissa ole tuota herkkua vaan oluella mennään.
 

redpecka

Jäsen
Nyt alkaa olemaan kyllä semmoisissa kalsarikänneissä ettei ole tullut ennen koettua (no on mutta ei ihan näin).

Tulin golfaamasta joskus 2130 eilen, pistin saunan päälle. Kävin jossain välissä saunassa ja vieläkin kylpytakki päällä tässä kirjoittelen tänne, kuuntelen musaa ja juon Latviasta ostamaani jekkua.
No mutta kai olet ollut lomalla joskus aikaisemminkin? Mikä tekee tästä lomasta niin jekun? Uteliaisuuttani kysyn.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En mä kyl tulis koskaan baariin ilman että tilaan vähintään sen yhen juoman. Tämä niinkun ihan sillä periaatteella että jos haluun vaan hengata, voin hengata ja hengaan missä vain muualla kuin baarissa.

Laivan karaokebaarit on oikeastaan se ainut poikkeus tässä mulle.
 

redpecka

Jäsen
Yritän tässä rekrytä vielä uutta henkilöä mukaan tuohon tämän viikon yhden uuden jatkislaisen tapaamiseen. Sitten tulisi samalla kertaa kaksi.
Tämä on kyllä jännää ja kaikesta päätellen olet reilu ja sosiaalinen kaveri. Itsekin joskus voisin uskaltautua sinua ja teikäläisiä näkemään, mutta varaan sellasen 10-vuoden puskurin tähän. Ahdistun myös helposti, sillä oma erakoitumiseni on myös omatahtoista ja valittua. Mutta jos olette hengissä vielä huomennakin niin katotaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös