Kolmas osui kohdalleen. Ei ole grilliä ja juomana valkoviiniä ja lonkeroa. Nyt tosin niin vähissä, että käyn vielä hakemassa muutaman kunhan tämä Grantchester loppuu.Kuuma rilli, kylmä olut ja aurinkoa pilvettömältä taivaalta. Kyllä tää on ihan ok.
En olekaan näemmä koskaan kirjoittanut tähän ketjuun. No, nyt alkoi rankan koronakevään jälkeen parin viikon kesäloma. En nyt omissa duuneissa ihan oikeaa lomaa pysty pitämään, mutta kuitenkin poissa toimistolta.
Nyt luurit päähän, olutta tuoppiin ja hevirokki soimaan! All guns blazing!
Täällä, täällä. Verot menevät Helsingin kaupungille mutta lähimmät kaupat sijaitsevat Kaivokselassa. Parasta PK-seutua asua tämä, jos minulta kysytään. Junantuoma hesalainen minäkin toki olen.Ai lisää täällä päin asuvia kalsarikännääviä jatkislaisia. Hienoa.
Mää juon. Tännää.Oulun jatkislaiset ei vissiin juo ollenkaan. Muut ku minä.
Pasi Viherahon vaimo (?) näyttää naamasta ihan naispuoliselta peikolta. Anteeksi.
Mitä musaa te kuuntelette kalsareilla? Metallia, Bluesia, jotain tussua?
Eksyn yleensä aika syvälle Youtubeen kun kalsaroin. Löytyy sieltä helmiäkin, tää on jääny mieleen varsinkin hyvin ideoidun ja ajoitetun videon takia. Kasari-ysäri huikea meno.Mitä musaa te kuuntelette kalsareilla? Metallia, Bluesia, jotain tussua?
Vanha raspikurkku teki diskon aikakaudellakin yhden kovimmista killeribiiseistä. Tämä mies on voittaja, hän selviytyy aina ja menestyy. Välillä on tehty kaupallista huttua, mutta aina Rod on pärjännyt. Voittajan merkki. Ihan vitun kova äijä, ja Celtic-fani, mistä tietenkin plussaa!
Ihailen. Kunnioitan. Upea äijä.
Siellä taitaa tuo hintataso olla edullinen, jos suomalaisena asiaa katsoo?Ylläri pylläri! Mä olen taas täällä.
Ei varsinaisesti pitänyt kiskoa mitään jurreja, mutta taitaa käydä toisin. Kävin tuossa lähikaupassa ja kauppias siinä sitten esitteli kuinka oli hommannut Strohin 80% rommia. Pakkohan siitä oli yksi mukaan napata.
Varovaisesti kuitenkin mennään tämän kanssa. Onneksi huomenna on vapaapäivä niin ei haittaa vaikka vähän lipsahtaisikin örinäjurrin puolelle.
Siellä taitaa tuo hintataso olla edullinen, jos suomalaisena asiaa katsoo?
Sekä eläminen yleensä, ja alkoholi..?
Voisitko heittää muutamia hintaesimerkkejä, niin tulisi mielikuvaa, mitä siellä eläminen ja viihteellä olo maksaa?
Edullista on, ja turistikohdelisää ei ole.Suhteellisen halpaa joo. Heittelen nyt jotain hinnastoa mitä satun muistamaan:
- 2.5L pullo olutta kaupassa kustantaa 2 euroa.
- 0.5L tuoppi ravintolassa 1-1.5 euroa
- Helevetin iso pizza about 4 euroa
- Illallinen juomineen ja ruokineen kahdelle vajaa parikymmentä euroa, kovalla ryyppäämisellä hiukan yli
- Parkkisakko 15 euroa
Nämä tietty suhteutettuna paikalliseen tulotasoon, mutta eipä tämä nyt niin kallis paikka ole asua.