Avasin bourbonin, oli virhe. Kammottavaa paskaa, ei uppoa edes cockisella ja limellä. Ne rajat aukeakoon että saa votukkaa taas.
No säikähtihän tässä jo, kuiten jo lähemmäs puoltayötä eikö yhtään viestiä kalsarikänniketjuun.Et. Luulet vain.
Wild Turkey 101, vaimo toi aikoinaan San Fransicosta. Yököttävää kamaa kerrassaan, oli jemmassa monta vuotta "pahan päivän varalle". Nyt oli se pahapäivä kun rajat on kiinni.Mikä bourbon kyseessä?
Tein jo alakerran ukon kanssa bileteralikauppaa neuvostohengessä, sain moskovalaista pullon!Hyvältä maistuu perjantai. Naapuri voi tuoda bourbonin tänne jos ei itselle uppoa...
Mikä sun nimimerkillä on sellainen kyseenalainen ennätys keppanatölkkien määrässä heräämisestä sammumiseen yhden vuorokauden sisällä?Viikko sitten ei 24 kappaletta Koffeja riittänyt, joten tänään otin 24 kappaletta A. Le Coqeja seuraksi, jokohan riittäisi.
Siis jos nyt kysymyksen ymmärsin oikein, niin ennätykseni taitaa olla joku 28 kappaletta. Se oli vähän heikko hetki ja tuli juotua. Tässä nyt kuitenkin on ollut kaksi (iältään) aikuista miestä ollut näitä oluita jakamassa ja siitä johtuen ei meinaa riittää.Mikä sun nimimerkillä on sellainen kyseenalainen ennätys keppanatölkkien määrässä heräämisestä sammumiseen yhden vuorokauden sisällä?
Mun nimimerkille maistui joskus niin hyvin, että puoleen päivään mennessä olin vetässyt kymmenen tölkkiä ja sitten vasta suunnilleen keitin kahvit ja lähdin kaupoille.
Seuraavana aamuna katsoin, että keittiön pöydällä oli noin 30 tsibaletta 0,33-tölkkejä. Sen tiedän, ettei näillä määrillä arvostusta saa, mutta en toisaalta haluakaan. Vaikka edelleen menee bisseä niin ei ole mitään hinkua yrittää ylittää tuota kolmenkymmenen tölkin rajaa.
Tosin, miten näitä sitten suhteuttaa kun nykyään menee pahvilaatikkokaupalla viiniä... Onko se 10 vuoden jälkeen rekallinen kirkkaita..
Mulla siis enkkana tuo suht vastaava.Siis jos nyt kysymyksen ymmärsin oikein, niin ennätykseni taitaa olla joku 28 kappaletta. Se oli vähän heikko hetki ja tuli juotua. Tässä nyt kuitenkin on ollut kaksi (iältään) aikuista miestä ollut näitä oluita jakamassa ja siitä johtuen ei meinaa riittää.
Tätähän tässä joo kyseltiin.Siis jos nyt kysymyksen ymmärsin oikein, niin ennätykseni taitaa olla joku 28 kappaletta.
Heitäpä yksi.Jim Beam on siitä hyvä bourbon, että potkaisee ainakin luovuuden liikkeelle. Parhaat ideani olen aina saanut bourbonin avustuksella.
Suomipoika on fiksu, kun saunaan vaatteet pois.Kaikki dokaa vissiin ilman kalsareita kun ei ole tullut tälle iltaa yhtään viestiä. No niin teen minäkin, menen alasti saunaan ja sitten otan muutaman lonkeron.
Kukas sitä nyt vaatteet päällä saunaan menisi?Suomipoika on fiksu, kun saunaan vaatteet pois.