Kalsarikänniketju

• 5 308 654
  • 66 757

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loman kunniaksi otin aamukahvin jälkeen aamukaljan. Nyt katselen jotain venäläistä naamaanlyöntikilpailua ja availen toista olutta. Aurinkokin paistaa ja lupasivat 25 astetta iltapäiväksi. Vaimo lähtee johonkin, joten minä taidan hiippailla terassille.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Loman kunniaksi otin aamukahvin jälkeen aamukaljan. Nyt katselen jotain venäläistä naamaanlyöntikilpailua ja availen toista olutta. Aurinkokin paistaa ja lupasivat 25 astetta iltapäiväksi. Vaimo lähtee johonkin, joten minä taidan hiippailla terassille.

Missä maailman kolkassa on +25C? Ihan uteliaisuuttani kysyn, Berlin? Mä hain kellarista täydennyslaivueen, hyvästi selvä päivä!

K

Kiekkokatsoja

Pitänee olla selvinpäin, tämä päivä..? Illalla menoja autolla.
Mulla taitaa olla eilistä höyryä päässä, kuin huimausta on. Ja puutunut olo. Tai sitten on joku terveyshäiriö. Jos jousin kahvin jälkeen kaljan, niin en tiedä mitä pää tekisi. Huimaisiko enemmän, vai pysähtyisikö maailman pyörintä päässäni.
Muistelen kuitenkin menneeni ajoissa nukkumaan, ja nukuinkin aika reilusti. Univelka pitäisi olla vähentynyt.
Siellä lämmin, mutta tänne tuli tihkusadepäivä, ja ehkäpä +15.
Mitäs sun muija sanoo, kun ryyppäät?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta tuo yhtyeen nimi Huora on todella hieno ja tämä laulaja Anni on todella seksikäs.
Annin isoveli oli aikoinaan hyväkin kaverini. Noin kymmenen vuotta sitten tapahtui kuitenkin jotain ja hän lopetti yhteydenpidon moniin kavereistaan. Harmi, hauskaa oli yhdessä usein.

Niin joo, ja Anni on kummityttöni pikkuserkku.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitänee olla selvinpäin, tämä päivä..? Illalla menoja autolla.
Mulla taitaa olla eilistä höyryä päässä, kuin huimausta on. Ja puutunut olo. Tai sitten on joku terveyshäiriö. Jos jousin kahvin jälkeen kaljan, niin en tiedä mitä pää tekisi. Huimaisiko enemmän, vai pysähtyisikö maailman pyörintä päässäni.
Muistelen kuitenkin menneeni ajoissa nukkumaan, ja nukuinkin aika reilusti. Univelka pitäisi olla vähentynyt.
Siellä lämmin, mutta tänne tuli tihkusadepäivä, ja ehkäpä +15.
Mitäs sun muija sanoo, kun ryyppäät?

Eipä tuo mitään sano. Kyllä se tietää etten ala riehumaan enkä muutenkaan sekoile vaikka vähän juopottelenkin. Ei tuo nyt itsekään lasiin sylje.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä maailman kolkassa on +25C? Ihan uteliaisuuttani kysyn, Berlin? Mä hain kellarista täydennyslaivueen, hyvästi selvä päivä!

Täällä kommunistisessa Romaniassa näitä lämpötiloja on. Vähän jopa myöhässä kesä tänä vuonna - olen useamman kerran jo maaliskuussa istuskellut terassilla.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En tiedä parantuakko ajokuntoon, vaiko ottaa muutamia oloa loiventavia..?
Vettäkin sataa.
Kai se siitä riippuu miten välttämätöntä autoilu on ja onko huomenna varaa viettää siirrettyjä oloja.

Vettä tosiaan satelee ja kelien puolesta olisikin oiva päivä vaikka tissutella ja pelailla jotain konsolilla.

K

Kiekkokatsoja

Kädet ja keho täristä rallatti samoin, kuten kanttoristi Piiparisella, kotimaisessa tv sarjassa.
Joten yksi tehtävä homma siirtyy huomiselle, ja otan muutamia oloa loiventavia annoksia.
Oli mielikuva, että eilen en näin reippaasti olisi ottanut, mutta kyllä se keho kertoo totuuden.
Tai sit terveys ja ikä näkyy olotilassa.

Minua tärisyttää aina ilman krapulaakin. Tällainen ilmoitusluontoinen asia tähän väliin.

Jatkakaa. Olen ollut vapusta asti juomatta. Ei kehtaa viimeisiä rahoja kitata. Poistun nyt, moi --->

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jassoo taas mennään. Musiikkia, lonkeroa ja wikipedian "satunnainen artikkeli"-napin painallusta tiedossa ainakin...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin tänään naapurin rapussa. Elämäni hirveimpiä kokemuksia. Nyt juon kaljaa.
"Oonhan suoooomalaiiinen..."

Joo, en määkään naapurien kanssa isommin veljeile. Paitti alaker... Noniin taas...

Muuten, hei @Evil ,ny on jo lavvantai! Koska narahtaa ja alkaa ruskee manna lämmittämään sekä tulemaan julistusta palstalle?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko tääläl ketään...? Huhuuu...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On, Oulu kuuntelee, kuuleeko Mansesteri?
*rahinaa, rahinaa* Kuuluu, mutta huonosti. Toistan. Kuuluu, mutta huonosti. Onko teillä siellä tundralla vehkeet kunnossa? Toistan. Onk...*rahinaa, rahinaaaaaa* Oulu? Jesse tilasi pizzan. Al Caponen... Kuuluuko?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon vissyä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vantaa paikalla, mutta ei tuo kalja oikein tunnu juuri päähän käyvän. Ei jaksanut tänään A-valinnassa käydä kun juuri kun ajattelin että voisi piipahtaa Myyrmannissa niin iskikin tuo lyhyt myrsky. No olutta onneksi riittää.
Mää niin päätin että ei mitään tänä vkl. No, pakkohan se oli avata vahva kaliakoppa sitte kuitenkin... No, kaikki huvin kuiteskin. Toistaseks..

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Onhan tässä jo pari viikkoa kalsaroitu. Kehannu vaan ketään kateelliseks tehä. No tuskin on kateuden paikka.
Tänään meinas saada päätöksensä, mutta pitihän se viiden maissa farkkusortsit päällensä pukea, jotta pääsee oikein kalsaroimaan. No repullinen matkaan ja matka jatkunee huomennakin...kalsareissa nytten siis toki.

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Ei helvetti mua alko oikein naurattaan silmät vedestä tuo aku ankka ketju. Olis ehkä hautajaisissa pitäny lukea sitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy