Loman kunniaksi otin aamukahvin jälkeen aamukaljan. Nyt katselen jotain venäläistä naamaanlyöntikilpailua ja availen toista olutta. Aurinkokin paistaa ja lupasivat 25 astetta iltapäiväksi. Vaimo lähtee johonkin, joten minä taidan hiippailla terassille.
Pitänee olla selvinpäin, tämä päivä..? Illalla menoja autolla.Loman kunniaksi otin aamukahvin jälkeen aamukaljan. Nyt katselen jotain venäläistä naamaanlyöntikilpailua ja availen toista olutta. Aurinkokin paistaa ja lupasivat 25 astetta iltapäiväksi. Vaimo lähtee johonkin, joten minä taidan hiippailla terassille.
Heh. Me ei vielä olla tavattu. Saattaa mieli muuttua.Helvetin hyvä tyyppi kuten kaikki muutkin, joita olen palstalta tavannut.
Annin isoveli oli aikoinaan hyväkin kaverini. Noin kymmenen vuotta sitten tapahtui kuitenkin jotain ja hän lopetti yhteydenpidon moniin kavereistaan. Harmi, hauskaa oli yhdessä usein.Minusta tuo yhtyeen nimi Huora on todella hieno ja tämä laulaja Anni on todella seksikäs.
Pitänee olla selvinpäin, tämä päivä..? Illalla menoja autolla.
Mulla taitaa olla eilistä höyryä päässä, kuin huimausta on. Ja puutunut olo. Tai sitten on joku terveyshäiriö. Jos jousin kahvin jälkeen kaljan, niin en tiedä mitä pää tekisi. Huimaisiko enemmän, vai pysähtyisikö maailman pyörintä päässäni.
Muistelen kuitenkin menneeni ajoissa nukkumaan, ja nukuinkin aika reilusti. Univelka pitäisi olla vähentynyt.
Siellä lämmin, mutta tänne tuli tihkusadepäivä, ja ehkäpä +15.
Mitäs sun muija sanoo, kun ryyppäät?
Missä maailman kolkassa on +25C? Ihan uteliaisuuttani kysyn, Berlin? Mä hain kellarista täydennyslaivueen, hyvästi selvä päivä!
Täällä kommunistisessa Romaniassa näitä lämpötiloja on. Vähän jopa myöhässä kesä tänä vuonna - olen useamman kerran jo maaliskuussa istuskellut terassilla.
Kai se siitä riippuu miten välttämätöntä autoilu on ja onko huomenna varaa viettää siirrettyjä oloja.En tiedä parantuakko ajokuntoon, vaiko ottaa muutamia oloa loiventavia..?
Vettäkin sataa.
"Oonhan suoooomalaiiinen..."Näin tänään naapurin rapussa. Elämäni hirveimpiä kokemuksia. Nyt juon kaljaa.
On, Oulu kuuntelee, kuuleeko Mansesteri?Onko tääläl ketään...? Huhuuu...
*rahinaa, rahinaa* Kuuluu, mutta huonosti. Toistan. Kuuluu, mutta huonosti. Onko teillä siellä tundralla vehkeet kunnossa? Toistan. Onk...*rahinaa, rahinaaaaaa* Oulu? Jesse tilasi pizzan. Al Caponen... Kuuluuko?On, Oulu kuuntelee, kuuleeko Mansesteri?
*rätinää* jotai kuu....mansesteri.. vast*räts**rahinaa, rahinaa* Kuuluu, mutta huonosti. Toistan. Kuuluu, mutta huonosti. Onko teillä siellä tundralla vehkeet kunnossa? Toistan. Onk...*rahinaa, rahinaaaaaa* Oulu? Jesse tilasi pizzan. Al Caponen... Kuuluuko?
Mää niin päätin että ei mitään tänä vkl. No, pakkohan se oli avata vahva kaliakoppa sitte kuitenkin... No, kaikki huvin kuiteskin. Toistaseks..Vantaa paikalla, mutta ei tuo kalja oikein tunnu juuri päähän käyvän. Ei jaksanut tänään A-valinnassa käydä kun juuri kun ajattelin että voisi piipahtaa Myyrmannissa niin iskikin tuo lyhyt myrsky. No olutta onneksi riittää.
Noniin, Oulussakin saatu rätinät ja muutkin tekniset vimpaimet kuntoon, josko tämä tästä etenee.Mää niin päätin että ei mitään tänä vkl. No, pakkohan se oli avata vahva kaliakoppa sitte kuitenkin... No, kaikki huvin kuiteskin. Toistaseks..