Kalsarikänniketju

  • 5 208 597
  • 66 643

Müllermilch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dresdner Eislöwen
Täällä on sisilialainen punaviinipullo jo puolillaan, vaikka piti tämä viikonloppu olla aivan selvinpäin ja panostaa kaljoittelun saralla täysillä viikon päästä odottavaan äijäporukan mökkireissuun. Hyvä se on toisaalta pitää jonkinlaista kuntoa yllä, ettei vaan käy niin että muut juovat mökillä meikäläisen pöydän alle heti kättelyssä. Prost kaikille palstalaisille!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Alkaa palsta veljet ja siskot olemaan vakavamman päätöksen paikka tuloillaan. Viimeistä olutta juodaan. Vaihtoehdot jatkoa ajatellen ovat:
1: Käydä nukkumaan, ja herätä melko virkeänä.
2: Avata kotiviinipullo. Muistinmenetys, sekä krapula varma. Aamupäivästä voi sitten puhallella, ja katsoa häpeillen, että mitä paskaa onkaan saanut tänne suollettua
3. Radikaalein vaihtoehto on avata bacardipullo. Harvoin jäykkiä juon. Minttua kasvaa pihalla. Sitruunasåådaakin löytyy. Mojotoja vois väkerrellä. Huomisen kannalta ehkä huonoin vaihtoehto.

Löytyykö suosituksia?
 
K

Kiekkokatsoja

Alkaa palsta veljet ja siskot olemaan vakavamman päätöksen paikka tuloillaan. Viimeistä olutta juodaan. Vaihtoehdot jatkoa ajatellen ovat:
1: Käydä nukkumaan, ja herätä melko virkeänä.
2: Avata kotiviinipullo. Muistinmenetys, sekä krapula varma. Aamupäivästä voi sitten puhallella, ja katsoa häpeillen, että mitä paskaa onkaan saanut tänne suollettua
3. Radikaalein vaihtoehto on avata bacardipullo. Harvoin jäykkiä juon. Minttua kasvaa pihalla. Sitruunasåådaakin löytyy. Mojotoja vois väkerrellä. Huomisen kannalta ehkä huonoin vaihtoehto.

Löytyykö suosituksia?
Vaihtoehto 1, on paras.
Unohda muut.
Itsekin toteutan sen pian.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
2 tai 3. 1 ei ole vaihtoehto. Hei sinä olit tulossa minun luokseni kesäringin ajaksi yöpymään (saa toki taas tulla jos huvittaa koronan mentyä käytännössä jo ovi) enkä voi kuvitellakaan tänne ihmisiä jotka jättävät leikin kesken näin aikaisin...
Nyt mennään vaihtoehdolla2. Tosin löytyi varastosta vielä yksi bag in the boks pussiin loroteltu n. 3 litran omenaviini pussukka. Tänään naurattaa, huomenna ei.

Eipä ole tullut mietittyä kesämiittiä, kun se jo kerran peruttiin. Muttans, mikäli @Punamusta tulee paikalle, niin sitten kampean itsenikin junaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minusta tuo yhtyeen nimi Huora on todella hieno ja tämä laulaja Anni on todella seksikäs.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Jaahas kohtalaisen tukeva kestokänni jäi päälle eilisistä afterworkeistä työtovereiden kanssa. Juotiin viinipullot kävellessä töistä tarujen Kannelmäkeen ja krouvissa parit. Sitten yläkerran ledi alkoi loistamaan joten siirryttiin puistoon nauttimaan väkiviinoja. Piti mennä Britanniaan, mutta Unelman terassilta löysin itseni. Kotiin kävellessä ajattelin että käynkin @nummenkallio olohuoneessa kissassa, oli perkele kiinni.

@Czescku jos järkkäilet jotain lähialuejatkisjuominkeja niin pistä naapurille viestiä, jos aikataulut natsaa niin toveri kansankomissaari yhtyy mukaan.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loman kunniaksi otin aamukahvin jälkeen aamukaljan. Nyt katselen jotain venäläistä naamaanlyöntikilpailua ja availen toista olutta. Aurinkokin paistaa ja lupasivat 25 astetta iltapäiväksi. Vaimo lähtee johonkin, joten minä taidan hiippailla terassille.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Loman kunniaksi otin aamukahvin jälkeen aamukaljan. Nyt katselen jotain venäläistä naamaanlyöntikilpailua ja availen toista olutta. Aurinkokin paistaa ja lupasivat 25 astetta iltapäiväksi. Vaimo lähtee johonkin, joten minä taidan hiippailla terassille.

Missä maailman kolkassa on +25C? Ihan uteliaisuuttani kysyn, Berlin? Mä hain kellarista täydennyslaivueen, hyvästi selvä päivä!
 
K

Kiekkokatsoja

Loman kunniaksi otin aamukahvin jälkeen aamukaljan. Nyt katselen jotain venäläistä naamaanlyöntikilpailua ja availen toista olutta. Aurinkokin paistaa ja lupasivat 25 astetta iltapäiväksi. Vaimo lähtee johonkin, joten minä taidan hiippailla terassille.
Pitänee olla selvinpäin, tämä päivä..? Illalla menoja autolla.
Mulla taitaa olla eilistä höyryä päässä, kuin huimausta on. Ja puutunut olo. Tai sitten on joku terveyshäiriö. Jos jousin kahvin jälkeen kaljan, niin en tiedä mitä pää tekisi. Huimaisiko enemmän, vai pysähtyisikö maailman pyörintä päässäni.
Muistelen kuitenkin menneeni ajoissa nukkumaan, ja nukuinkin aika reilusti. Univelka pitäisi olla vähentynyt.
Siellä lämmin, mutta tänne tuli tihkusadepäivä, ja ehkäpä +15.
Mitäs sun muija sanoo, kun ryyppäät?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta tuo yhtyeen nimi Huora on todella hieno ja tämä laulaja Anni on todella seksikäs.
Annin isoveli oli aikoinaan hyväkin kaverini. Noin kymmenen vuotta sitten tapahtui kuitenkin jotain ja hän lopetti yhteydenpidon moniin kavereistaan. Harmi, hauskaa oli yhdessä usein.

Niin joo, ja Anni on kummityttöni pikkuserkku.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitänee olla selvinpäin, tämä päivä..? Illalla menoja autolla.
Mulla taitaa olla eilistä höyryä päässä, kuin huimausta on. Ja puutunut olo. Tai sitten on joku terveyshäiriö. Jos jousin kahvin jälkeen kaljan, niin en tiedä mitä pää tekisi. Huimaisiko enemmän, vai pysähtyisikö maailman pyörintä päässäni.
Muistelen kuitenkin menneeni ajoissa nukkumaan, ja nukuinkin aika reilusti. Univelka pitäisi olla vähentynyt.
Siellä lämmin, mutta tänne tuli tihkusadepäivä, ja ehkäpä +15.
Mitäs sun muija sanoo, kun ryyppäät?

Eipä tuo mitään sano. Kyllä se tietää etten ala riehumaan enkä muutenkaan sekoile vaikka vähän juopottelenkin. Ei tuo nyt itsekään lasiin sylje.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä maailman kolkassa on +25C? Ihan uteliaisuuttani kysyn, Berlin? Mä hain kellarista täydennyslaivueen, hyvästi selvä päivä!

Täällä kommunistisessa Romaniassa näitä lämpötiloja on. Vähän jopa myöhässä kesä tänä vuonna - olen useamman kerran jo maaliskuussa istuskellut terassilla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En tiedä parantuakko ajokuntoon, vaiko ottaa muutamia oloa loiventavia..?
Vettäkin sataa.
Kai se siitä riippuu miten välttämätöntä autoilu on ja onko huomenna varaa viettää siirrettyjä oloja.

Vettä tosiaan satelee ja kelien puolesta olisikin oiva päivä vaikka tissutella ja pelailla jotain konsolilla.
 
K

Kiekkokatsoja

Kädet ja keho täristä rallatti samoin, kuten kanttoristi Piiparisella, kotimaisessa tv sarjassa.
Joten yksi tehtävä homma siirtyy huomiselle, ja otan muutamia oloa loiventavia annoksia.
Oli mielikuva, että eilen en näin reippaasti olisi ottanut, mutta kyllä se keho kertoo totuuden.
Tai sit terveys ja ikä näkyy olotilassa.
 
Minua tärisyttää aina ilman krapulaakin. Tällainen ilmoitusluontoinen asia tähän väliin.

Jatkakaa. Olen ollut vapusta asti juomatta. Ei kehtaa viimeisiä rahoja kitata. Poistun nyt, moi --->
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jassoo taas mennään. Musiikkia, lonkeroa ja wikipedian "satunnainen artikkeli"-napin painallusta tiedossa ainakin...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin tänään naapurin rapussa. Elämäni hirveimpiä kokemuksia. Nyt juon kaljaa.
"Oonhan suoooomalaiiinen..."

Joo, en määkään naapurien kanssa isommin veljeile. Paitti alaker... Noniin taas...

Muuten, hei @Evil ,ny on jo lavvantai! Koska narahtaa ja alkaa ruskee manna lämmittämään sekä tulemaan julistusta palstalle?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko tääläl ketään...? Huhuuu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös