Kalsarikänniketju

  • 5 208 152
  • 66 638

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Skipediskip, hienoa että työnantaja suostuu näihin järkeviin ratkaisuihin eli eilen torstaina töissä, nyt perjantai vapaa ja pitkä viikonloppu. Ja janottaahan se.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos uskoo, että viinan juominen on sairaus, niin sitten voi spekuloida että paraneeko siitä vai ei. Minä en usko. Syöpä on sairaus, flunssa on sairaus, hulluus on sairaus, sydänlihastulehdus on sairaus. Viinan juominen ei ole sairaus, se on oma valinta. Syöpäsolu ei kysele, se tulee. Viinaa sen sijaan saa viinakaupasta, ja ihminen voi joko ostaa sitä tai olla ostamatta. Se on ihmisestä kiinni. Mikään bakteeri ei taluta ketään väkisin Alkoon, jos haluaa olla juomatta voi olla juomatta. Vaan ei syöpäpotilas voi olla syövättä ihan omasta päätöksestä.
Näkisin että viinan juominen ei ole sairaus, mutta alkoholiriippuvuudesta johtuva alkoholismi on.

Moni juo alkoholijuomia runsaasti keskivertoa enemmän olematta alkoholisti. Tällainen ihminen on mielestäni suurkuluttaja, olettaen ettei hän kärsi alkoholisteja yhdistävästä alkoholiriippuvuudesta. Suurkuluttaja taas voi lopettaa juomisen yllättävänkin helposti, kun taas alkoholistille viinasta eroon pääseminen on melkoisen jaakobinpainin takana. Olet varmasti oikeassa siinä, että myös alkoholisti tekee lopulta itse päätöksen olla juomatta.

Tämä ei ollut Evil niinkään sinulle, vaan kansanvalistushengessä laajemmalle yleisölle. Sinua en ryhdy neuvomaan viinanjuontiasioissa, ei riitä natsat kauluksessa, eikä ole tarvetta.
 

ace

Jäsen
@Evil in sana on se mikä pätee, turha yrittää todistella faktoilla. Olisipa itse yhtä itsevarma kaikesta.

Sen sijaan jaan tubesta biisin minkä tahdissa kärsin ensimmäisen sydänsurun. Pitkään meni, mutta lopulta Juliet Jones III on kaiken kansan kuunneltavissa. Kiitos hänelle kuka sen teki mahdolliseksi.



 

redpecka

Jäsen
Moni juo alkoholijuomia runsaasti keskivertoa enemmän olematta alkoholisti. Tällainen ihminen on mielestäni suurkuluttaja, olettaen ettei hän kärsi alkoholisteja yhdistävästä alkoholiriippuvuudesta. Suurkuluttaja taas voi lopettaa juomisen yllättävänkin helposti, kun taas alkoholistille viinasta eroon pääseminen on melkoisen jaakobinpainin takana. Olet varmasti oikeassa siinä, että myös alkoholisti tekee lopulta itse päätöksen olla juomatta.
Kääpiöt osaa niputtaa nää asiat aina parhaiten. Jonkin tuollaisen ajatuksen perässä itsekin oli, mutta sekosin matkalla ja jouduin johonkin ihme solariumeihin.

Haluaisin kuitenkin jotain lisätietoa tästä alkoholisti/suurkuluttaja -ajatuksesta, että kuinka siis näet asian ja mihin perustat? Tietysti voitaisi mennä alkkisketjuun filosofoimaan niin ei kenenkään kalsarikännit mene vituix.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai niin joo. Törpöttelin tänään. Söin pihviä. Join olutta ja skumppaa.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Avasin bourbonin, oli virhe. Kammottavaa paskaa, ei uppoa edes cockisella ja limellä. Ne rajat aukeakoon että saa votukkaa taas.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kummasti alkoi Jim Beamia tehdä mieli heti, kun bourbon mainittiin. Bourbon mainittu- Alkossa tavataan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jim Beam on siitä hyvä bourbon, että potkaisee ainakin luovuuden liikkeelle. Parhaat ideani olen aina saanut bourbonin avustuksella.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viikko sitten ei 24 kappaletta Koffeja riittänyt, joten tänään otin 24 kappaletta A. Le Coqeja seuraksi, jokohan riittäisi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tissuttelua luvassa, sauna lämpiämässä ja ruoka valmista. Aijai.
 

redpecka

Jäsen
Viikko sitten ei 24 kappaletta Koffeja riittänyt, joten tänään otin 24 kappaletta A. Le Coqeja seuraksi, jokohan riittäisi.
Mikä sun nimimerkillä on sellainen kyseenalainen ennätys keppanatölkkien määrässä heräämisestä sammumiseen yhden vuorokauden sisällä?

Mun nimimerkille maistui joskus niin hyvin, että puoleen päivään mennessä se oli vetässyt kymmenen tölkkiä ja sitten vasta suunnilleen keitti kahvit ja lähti kaupoille.

Seuraavana aamuna katsoi, että keittiön pöydällä oli noin 30 tsibaletta 0,33-tölkkejä. Sen se tiesi, ettei näillä määrillä arvostusta saa, mutta ei toisaalta halunnutkaan.

Takas yksikön ekaan: Vaikka edelleen menee bisseä niin ei ole mitään hinkua yrittää ylittää tuota kolmenkymmenen tölkin rajaa.

Tosin, miten näitä sitten suhteuttaa kun nykyään menee pahvilaatikkokaupalla viiniä... Onko se 10 vuoden jälkeen rekallinen kirkkaita..
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä sun nimimerkillä on sellainen kyseenalainen ennätys keppanatölkkien määrässä heräämisestä sammumiseen yhden vuorokauden sisällä?

Mun nimimerkille maistui joskus niin hyvin, että puoleen päivään mennessä olin vetässyt kymmenen tölkkiä ja sitten vasta suunnilleen keitin kahvit ja lähdin kaupoille.

Seuraavana aamuna katsoin, että keittiön pöydällä oli noin 30 tsibaletta 0,33-tölkkejä. Sen tiedän, ettei näillä määrillä arvostusta saa, mutta en toisaalta haluakaan. Vaikka edelleen menee bisseä niin ei ole mitään hinkua yrittää ylittää tuota kolmenkymmenen tölkin rajaa.

Tosin, miten näitä sitten suhteuttaa kun nykyään menee pahvilaatikkokaupalla viiniä... Onko se 10 vuoden jälkeen rekallinen kirkkaita..
Siis jos nyt kysymyksen ymmärsin oikein, niin ennätykseni taitaa olla joku 28 kappaletta. Se oli vähän heikko hetki ja tuli juotua. Tässä nyt kuitenkin on ollut kaksi (iältään) aikuista miestä ollut näitä oluita jakamassa ja siitä johtuen ei meinaa riittää.
 

redpecka

Jäsen
Siis jos nyt kysymyksen ymmärsin oikein, niin ennätykseni taitaa olla joku 28 kappaletta. Se oli vähän heikko hetki ja tuli juotua. Tässä nyt kuitenkin on ollut kaksi (iältään) aikuista miestä ollut näitä oluita jakamassa ja siitä johtuen ei meinaa riittää.
Mulla siis enkkana tuo suht vastaava.

Sori, muokkasin tuota alkuperäistä viestiäni kirjoitukseni jälkeen - ehdit lainata ennen sitä. Ei siinä, onpahan pari persoonaa puhunut. Halusin muokata sitä etäisemmäksi itsestäni sillä sanomatta selvää, että nämä ovat surullisia tarinoita.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Saunottu on. Kova löyly ja Lidlistä ostettua Irish Lageria. Humalaista, muttei liian. Suoraan pullosta tietty.
 

redpecka

Jäsen
Siis jos nyt kysymyksen ymmärsin oikein, niin ennätykseni taitaa olla joku 28 kappaletta.
Tätähän tässä joo kyseltiin.

Ehkä pitää silti suhteuttaa ajan hammas. Gretzky... No jätetään se nyt pois. Urani suurin saavutus oli kiskoa vahvaa olutta laatikollinen nuorena reissun päällä. Säd.

Eri valtioiden tullihenkilöt olivat ihan ookoo kun kaverini vilauttivat takapenkillä nukkuvan passia. Suoranainen simulaattorin ihme että tuostakin on sitten selvitty vaikka hitpointsit oli varmaan 1/100%
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös