Kalsarikänniketju

• 5 310 083
  • 66 757

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kalsongit olleet meneillään iltapäivästä saakka. Etäpäivän lopuksi töitä pienessä nousussa. Kohta pitää kuitenkin laittaa päällyshousut, kun on Fleimarit Tavastialla.
Siis mitä, Pulisongit? Vieläkö ne vetää? Jostain muistelen kuulleeni että olisi loppunut jo bändi. Mutta kiva jos ei. Varsinkin Sky Pilots on hyvä levy, ja pari todistamaani keikkaakin ovat jääneet mieleen kelpo soitto- ja juominkikekkereinä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis mitä, Pulisongit? Vieläkö ne vetää? Jostain muistelen kuulleeni että olisi loppunut jo bändi. Mutta kiva jos ei. Varsinkin Sky Pilots on hyvä levy, ja pari todistamaani keikkaakin ovat jääneet mieleen kelpo soitto- ja juominkikekkereinä.

Kyllä, vetävät ainakin yksittäisiä keikkoja. Joku uusi biisikin näköjään tullut. Ja kyllä, Sky Pilots on hyvä levy, mutta niin on ensimmäinenkin. Mukava paluu nuoruusaikoihin tämä Fleimareiden näkeminen, tai siis niihin aikoihin, kun olin reilu parikymppinen. Nyt olen epäreilu juoppo nelikymppinen.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vielä pari minuuttia sitten oli ajatuksena lähteä huomenna pitkälle kävelylenkille, vaan enpä lähde, sillä nyt otan jo toista olutta ja ajattelin mennä illalla Suistoklubille kuunteleen Ns Luumäkiä, sillä ne meluu näet. Voipi jopa olla, etten mene sinnekään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä, vetävät ainakin yksittäisiä keikkoja. Joku uusi biisikin näköjään tullut. Ja kyllä, Sky Pilots on hyvä levy, mutta niin on ensimmäinenkin. Mukava paluu nuoruusaikoihin tämä Fleimareiden näkeminen, tai siis niihin aikoihin, kun olin reilu parikymppinen. Nyt olen epäreilu juoppo nelikymppinen.
Eka myös. Keys to the Highway oli sitten jonniinasteinen pettymys, ei enää iskenyt samalla lailla. Vika voi tosin olla kuulijassakin.

Ketä bändissä vielä vanhoista on? Argentiino varmaan, mutta vieläkö Suksi jaksaa? Jokelainen?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä pari minuuttia sitten oli ajatuksena lähteä huomenna pitkälle kävelylenkille, vaan enpä lähde, sillä nyt otan jo toista olutta ja ajattelin mennä illalla Suistoklubille kuunteleen Ns Luumäkiä, sillä ne meluu näet. Voipi jopa olla, etten mene sinnekään.
Parisen viikkoa sitten kävin katsomassa Lutakossa. Oli hyvä, mutta vielä parempi oli lämpännyt Kivesveto Go Go.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ihmeen kerettiläistä menoa. Kalsakännit ja pohjien kiskominen ovat kaksi eri asiaa. Roviolle joutaisitte koko sekalainen sakki! Toki seassa voi olla syyttömiäkin, mutta nyt ei ole kuin iso luuta millä lakaista.

Coachaan tässä etänä jotain nuorta vesaa pelaamisen osalta. Siis aateekoolla pelaamisesta. Hauskaa puuhaa, kun voi heitellä setämiehenä "silloin, about kuin synnyit, niin.." -settiä. Jannulla on varmasti hauskaa, kuten itsellänikin oli tuon ikäisenä "vanhusten" tietämystä kyseenalaistaessa. Erohan onkin vain siinä, että tällä kertaa se vanhus on oikeassa.

Saatanan nulikat, ei meidän aikana.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu tänään näin kun nuoriso pelasi aateekoolla matopeliä. Ne madot oli värillisiä ja ne liikkui kaartaen, ei 90 asteen kulmissa. Ei tällaista ollut kun sain ekan kännykkäni vuonna 2001, 28- vuotiaana.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketä bändissä vielä vanhoista on? Argentiino varmaan, mutta vieläkö Suksi jaksaa? Jokelainen?

Ihan samalla jengillä vedetään! Siis oletan että tuo lavan toisessa reunassa on Suksi.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sellainen pitkä, laiha, tumma jätkä. Soittaa kuusikielistä. Luultavasti aurinkolasit naamalla.

Juu juu, oli se Suksi. Ei ollut kyllä laseja, mutta oli silti. Ihan originaalilla kokoonpanolla mentiin, ja välillä tuntui, että olisi vuosi 2001. Mahtava keikka!

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjoitin äsken kännykkään sanan isänpäiväkrapulanhankkimisviinat. Vittu tuota saatanan sihtaamista noihin kärpäsenpaskan kokoisiin kirjaimiin... Kekkosen aikaan oli kaikki paremmin, piste. Tästä en neuvottele.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Riitaan siellä keikalla meinas tulla ja tulikin.
Huomautin keikan päätyttyä ettei enää tarvi töniä ja olueztakin meni nyt puolet lattialle.
Sanoin, että nyt valitsit ihan väärän kaverin tappeluun, sillä minä en osaa tapella pätkääkään.
Onneksi hänellä oli nainen, joka vei miehensä pois.
En ole yli viisikymmentävuotisen elämäni aikana tapellut koskaan, paitsi kerran Lahessa. Silloin oli pakko.
Tappelut on puhekyvyttömille.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Krhm. Vieläkö kerkee mukaan?
Aina. Koskaan ei ole ketään kalsarikännäilijää täältä ulosteltu, tietääkseni. Tämä on tasa-arvon viimeinen linnake. Olitpa kristitty tai muslimi, mies tai nainen, nuori tai vanha, tumma, vaalea, kalju, ruma, kaunis, pitkä, pätkä, lihava tai laiha niin kännäysketjuun olet aina tervetullut. Oikeastaan tasa-arvoisempaa paikkaa ei taida ollakaan. Täällä riittää kun osaa suomen kielen. Tai olet pettter.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä on muuten helvetin kivaa. Eli siis vetää ihan kunnon lärvit ihan kotosalla perjantai-iltana ja kuunnella/katsella juutuubista musaa (lempiartistini eli Meat Loafin livekeikkoja). Eipä ole tällaista tullut tehtyä vuosikausiin. Ei tarvitse edes viestitellä minnekään (no nyt tänne pistän viestin).
Mitäpä osaisit sanoa Meat Loafin albumitallenteista uuskiinnostuneelle? Mistä levyistä kannattaa aloittaa?

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä on tasa-arvon viimeinen linnake. Olitpa kristitty tai muslimi, mies tai nainen, nuori tai vanha, tumma, vaalea, kalju, ruma, kaunis, pitkä, pätkä, lihava tai laiha niin kännäysketjuun olet aina tervetullut. Oikeastaan tasa-arvoisempaa paikkaa ei taida ollakaan. Täällä riittää kun osaa suomen kielen.
Olen lähestulkoon näitä kaikkia, mutta en ole kännissä. Joten kirjoittelen tänne taas sitten paremmalla ajalla.

npc

Jäsen
Aattelin ottaa pari bissee tässä teidän kans. Mikä on meno ylipäätään teidän, no amatöörejähän te olette, mutta sillei niinku kyl te tiiätte..

Niin, siis ei kai teit haittaa kun mä istun tähän.. Onks toi rouva vapaa?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei nykyään enää ole miehiä ja naisia. Ismo Leikolan kehittämät kuusanat: tämä on pieni askel henkilölle, mutta suuri askel koko henkilökunnalle.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei nykyään enää ole miehiä ja naisia. Ismo Leikolan kehittämät kuusanat: tämä on pieni askel henkilölle, mutta suuri askel koko henkilökunnalle.
Ismo Leikola. Mies, joka löi hevosta.

Ole sitten ihan miten hauska hyvänsä, mutta minulle olet aina vastenmielinen ääliö, joka löi hevosta.

Kai ne sen tietää siellä Amerikassakin? Kuka kertoisi, että tuo viattoman oloinen suomalainen lallus huvittelee pieksämällä puolustuskyvyttömiä eläimiä? Vaikuttaisiko se mihinkään? No tuskin, onhan ne amerikkalaisia.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ismo Leikola. Mies, joka löi hevosta.

Ole sitten ihan miten hauska hyvänsä, mutta minulle olet aina vastenmielinen ääliö, joka löi hevosta.
Voin paljastaa, etten ole Ismo Leikola. Tälleen arvuuttelematta, varma tieto.

Olin tässä nyt noin klo 23-01 baarissa. Join neljä isoa olutta. Siinä iltani juomat. Elokuun jälkeen toinen kerta kun olen alkoholia juonut. Baarista matkaa kämpille 20 m. En tilannut taksia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voin paljastaa, etten ole Ismo Leikola. Tälleen arvuuttelematta, varma tieto.

Olin tässä nyt noin klo 23-01 baarissa. Join neljä isoa olutta. Siinä iltani juomat. Elokuun jälkeen toinen kerta kun olen alkoholia juonut. Baarista matkaa kämpille 20 m. En tilannut taksia.
Ookko pillua saanut? Mie sain eilen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bat out of Hell 2 (vuodelta 1993) on kyllä selkeästi paras kokonaisuus. Siihen ihastuin itse lukiolaisena ja käytiin kaverin kanssa Tukholmassa katsomassa livenä huhtikuussa 1994 (olin 17v, alkuvuodesta syntynyt kaveri sentään 18). Ykkösellä (vuodelta 1977) on myös hyviä kappaleita ja kakkosen jatko (Welcome to the neighbourhood (1995)) myös hyvää settiä. Kolmonenkin olemassa, mutta ei ole tullut perehdyttyä. Tuubista katsoen kyllä livevedot keskittyvät noihin kolmeen levyyn (+pari biisiä kolmoselta). On minulla tuolla jossain hyllyssä myös 1977-93 välillä tehdyt levyt eri tuottajan kanssa ja niissäkin on kyllä yksittäisiä hyviä biisejä, mutta ne eivät ole samanlaista rokoopperaa kuin tämä Bat Out of Hell -trilogia.
No nyt on paljastettu replikantti.

Kukaan, kukaan, jos on ihminen, ei voi väittää että Meat Loaf -nimen alla on koskaan tehty parempaa levyä kuin ensimmäinen Bat.

Toiseksi paras on sitten minun valintani. Blind Before I Stop. Jumalauta, Execution Day... loistavaa matskua.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin Fleimareiden keikalta himaan jatkamaan dokaamista. Tähän mennessä olen kuunnellut Fleimareiden lisäksi Hellacoptersia, Backyard Babiesia, Turbonegroa, Wildheartsia, Hanoi Rocksia ja Guns N´Rosesia. Siinähän se alkaa ollakin. Siinä on kaikki ykkösluokan bändejä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy