Kalsarikänniketju

  • 5 185 281
  • 66 559

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä on tasa-arvon viimeinen linnake. Olitpa kristitty tai muslimi, mies tai nainen, nuori tai vanha, tumma, vaalea, kalju, ruma, kaunis, pitkä, pätkä, lihava tai laiha niin kännäysketjuun olet aina tervetullut. Oikeastaan tasa-arvoisempaa paikkaa ei taida ollakaan. Täällä riittää kun osaa suomen kielen.
Olen lähestulkoon näitä kaikkia, mutta en ole kännissä. Joten kirjoittelen tänne taas sitten paremmalla ajalla.
 

redpecka

Jäsen
Aattelin ottaa pari bissee tässä teidän kans. Mikä on meno ylipäätään teidän, no amatöörejähän te olette, mutta sillei niinku kyl te tiiätte..

Niin, siis ei kai teit haittaa kun mä istun tähän.. Onks toi rouva vapaa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei nykyään enää ole miehiä ja naisia. Ismo Leikolan kehittämät kuusanat: tämä on pieni askel henkilölle, mutta suuri askel koko henkilökunnalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei nykyään enää ole miehiä ja naisia. Ismo Leikolan kehittämät kuusanat: tämä on pieni askel henkilölle, mutta suuri askel koko henkilökunnalle.
Ismo Leikola. Mies, joka löi hevosta.

Ole sitten ihan miten hauska hyvänsä, mutta minulle olet aina vastenmielinen ääliö, joka löi hevosta.

Kai ne sen tietää siellä Amerikassakin? Kuka kertoisi, että tuo viattoman oloinen suomalainen lallus huvittelee pieksämällä puolustuskyvyttömiä eläimiä? Vaikuttaisiko se mihinkään? No tuskin, onhan ne amerikkalaisia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ismo Leikola. Mies, joka löi hevosta.

Ole sitten ihan miten hauska hyvänsä, mutta minulle olet aina vastenmielinen ääliö, joka löi hevosta.
Voin paljastaa, etten ole Ismo Leikola. Tälleen arvuuttelematta, varma tieto.

Olin tässä nyt noin klo 23-01 baarissa. Join neljä isoa olutta. Siinä iltani juomat. Elokuun jälkeen toinen kerta kun olen alkoholia juonut. Baarista matkaa kämpille 20 m. En tilannut taksia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voin paljastaa, etten ole Ismo Leikola. Tälleen arvuuttelematta, varma tieto.

Olin tässä nyt noin klo 23-01 baarissa. Join neljä isoa olutta. Siinä iltani juomat. Elokuun jälkeen toinen kerta kun olen alkoholia juonut. Baarista matkaa kämpille 20 m. En tilannut taksia.
Ookko pillua saanut? Mie sain eilen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Bat out of Hell 2 (vuodelta 1993) on kyllä selkeästi paras kokonaisuus. Siihen ihastuin itse lukiolaisena ja käytiin kaverin kanssa Tukholmassa katsomassa livenä huhtikuussa 1994 (olin 17v, alkuvuodesta syntynyt kaveri sentään 18). Ykkösellä (vuodelta 1977) on myös hyviä kappaleita ja kakkosen jatko (Welcome to the neighbourhood (1995)) myös hyvää settiä. Kolmonenkin olemassa, mutta ei ole tullut perehdyttyä. Tuubista katsoen kyllä livevedot keskittyvät noihin kolmeen levyyn (+pari biisiä kolmoselta). On minulla tuolla jossain hyllyssä myös 1977-93 välillä tehdyt levyt eri tuottajan kanssa ja niissäkin on kyllä yksittäisiä hyviä biisejä, mutta ne eivät ole samanlaista rokoopperaa kuin tämä Bat Out of Hell -trilogia.
No nyt on paljastettu replikantti.

Kukaan, kukaan, jos on ihminen, ei voi väittää että Meat Loaf -nimen alla on koskaan tehty parempaa levyä kuin ensimmäinen Bat.

Toiseksi paras on sitten minun valintani. Blind Before I Stop. Jumalauta, Execution Day... loistavaa matskua.

 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin Fleimareiden keikalta himaan jatkamaan dokaamista. Tähän mennessä olen kuunnellut Fleimareiden lisäksi Hellacoptersia, Backyard Babiesia, Turbonegroa, Wildheartsia, Hanoi Rocksia ja Guns N´Rosesia. Siinähän se alkaa ollakin. Siinä on kaikki ykkösluokan bändejä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Aihan vittu. Melkein tekisi mieli myöntää, että homma ei vaan toimi, kuten vuonna 1999, mutta vitut, haistakaa perse.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ekassa bätissä on mielestäni liikaa huonoja biisejä verrattuna kakkoseen. Tämä on kyllä hyvä biisi minkä pistit. Pitäisi kai kaivaa nuo levyt tuolta kaapista, että kuulisi tätäkin. Tuubista kun livekeikkoja lähinnä katson niin tätä ei siellä soiteta. Tykkään myös Modern Girl kappaleesta noilta livekeikoilta unohdetuilta levyiltä (löytyy näköjään tuubista kuitenkin).
Aina muistuu mieleen se Miami Vicen jakso, jossa huumepomolla on salkullinen käteistä. Se menee helikopteriin. Don Johnson ja sen neekerikaveri juoksee perästä. Ne ampuu tai jotain ja rosvolta putoaa se salkku. Ropelit syksyttää ja rahnat lentää. Taustalla soi aina Glenn Freyn You Belong To The City tai sitten tämä.
 

redpecka

Jäsen
Tulin Fleimareiden keikalta himaan jatkamaan dokaamista. Tähän mennessä olen kuunnellut Fleimareiden lisäksi Hellacoptersia, Backyard Babiesia, Turbonegroa, Wildheartsia, Hanoi Rocksia ja Guns N´Rosesia. Siinähän se alkaa ollakin. Siinä on kaikki ykkösluokan bändejä.
Nyt on sellaista orkesteria ja kajaalia että luulisin @Punamusta innostuvan..?!

Mutta on hyvä kuunnella välissä vähän myös kantria ettei heppa lähteä kokonaan laukalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos biisi alkaa sanoilla Human Flesh! niin ei se voi ihan paska olla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo


Tämä on kiva. Paljon kuunneltu kipale.

Mulla on periaate. Mulle ei ole Turbonegroa ilman Hank Von Helveteä. Niillä on ollut pitkään joku toinen laulaja, mutta ei vittujakaan kiinnosta. Hankia ei voi korvata. Hankilla oli ihan vitun hyvä meno livenä, ei siitä voi pistää paremmaksi. Hank on minulle Turbonegro. Siinä oli niin vitun loistava hahmo.
 

redpecka

Jäsen
Tämä biisi oli aivan mahtavan kuuloinen Globenissa vuonna 1994, kun oli kivan kokoiset kaiuttimet ja istumapaikka lähellä lavaa:

Vähän on kasarin jälkeen tämäkin bandi jäänyt paitsioon kun on yrittännä tutustua kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan plus siihen mahtavuuteen jota tehtiin jopa ennen syntymääni.

Mutta kylläpä kuulostaa hyvältä nämä tyypit murekkeesta nyt!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä on kiva. Paljon kuunneltu kipale.

Mulla on periaate. Mulle ei ole Turbonegroa ilman Hank Von Helveteä. Niillä on ollut pitkään joku toinen laulaja, mutta ei vittujakaan kiinnosta. Hankia ei voi korvata. Hankilla oli ihan vitun hyvä meno livenä, ei siitä voi pistää paremmaksi. Hank on minulle Turbonegro. Siinä oli niin vitun loistava hahmo.
Mulla on vähän sama AC/DC:n suhteen. Bon Scott is my man, ja kaikki nää levyt vuodesta 80 alkaen on melko synkkää jynkytystä. Onhan ne kovaa rokkia, vaan kun se ei ole se kaikki. Huumoria, pilkettä silmäkulmaan. Sitä oli Bon Scott. Eikä koskaan olisi soittanut Paint It Blackista muuta versiota kuin Stonesin. Bon olisi vihannut Radio Rockia ja sen paskoja, geneerisiä soittolistanynnyjen tylsiä lällällällääpierujen valintoja.
 

redpecka

Jäsen
Täytyy sanoa noin yleis.. mikä se on, mutta tarjoitan siis että, oota missä mun filtterit on.. niin että aika nopeeta ja hektistä on tää karsalikännääminen kun ei ehdi kuuntelee mitään loppuun kun joku jo jotain päälle puhuu ja jukepoksiin.. oota, multa tippu mun... Ooksmä muute sanonut et te ootte ihan saatana' hyvii jätkii..
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla on vähän sama AC/DC:n suhteen. Bon Scott is my man, ja kaikki nää levyt vuodesta 80 alkaen on melko synkkää jynkytystä. Onhan ne kovaa rokkia, vaan kun se ei ole se kaikki. Huumoria, pilkettä silmäkulmaan. Sitä oli Bon Scott. Eikä koskaan olisi soittanut Paint It Blackista muuta versiota kuin Stonesin. Bon olisi vihannut Radio Rockia ja sen paskoja, geneerisiä soittolistanynnyjen tylsiä lällällällääpierujen valintoja.

Puristeja ollaan molemmat! Turbonegrosta on vielä pakko sanoa, että eihän se ole vittu mitään ilman Hankia. Meikattu, läskimahainen, korkeaääninen mies, joka vähän lässyttää. Ihan jäätävän kova äijä!

Mieleen muistuu joku 2000-luvun alun Ruisrock, jossa Hank pisti parastaan. Kertoi ensin käyneensä Muumimaailmassa ja halailleensa muumeja. Sitten laittoi arvot tiskiin. Kysyi ensin yleisöltä, ketkä ovat näiden mielestä kovimpia jätkiä. Tuli vain mölinää. Siihen Hank sanoi, että kovimpia jätkiä ovat homot, koska niitä pelkäävät saatananpalvojat ja murhamiehetkin.

Vittu Hank oli kova. Ihan saatanan viihdyttävä äijä. Kaikkea hyvää Hankille sinne normaalielämään, jonne ilmeisesti halusi, kun alkoi mennä liian kovaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sen mitä Hankista tiedän, niin kelpo mies. Vähintään.

Lisää hyvää pohjoismaista:
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Hyvä pitää aina välillä taukoja juomisesta, maistuu sitten tuplasti paremmalta muutamien viikkojen tauon jälkeen. Uudet kaiuttimet saatu tänään, musiikin kuuntelua ja kalsarikännejä. On se elämä välillä mukavaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös