nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Kalsarit ihan hyvässä vaiheessa. Mietin juuri vielä, jaksaisinko mennä junalla yhden pysäkinvälin Kantsuun katsomaan Roope Latvalaa. Pitäis vaan vaihtaa verkkarihousut farkkuihin.
Liekö enää yhtä kovat pirskeet menossa kuin päivällä, mitä luin tuosta COB-ketjusta. Mutta miksei kun siellähän toimii tuo joukkoliikennekki ihan hyvin.Kalsarit ihan hyvässä vaiheessa. Mietin juuri vielä, jaksaisinko mennä junalla yhden pysäkinvälin Kantsuun katsomaan Roope Latvalaa. Pitäis vaan vaihtaa verkkarihousut farkkuihin.
Mä asun niin metsässä, että ei täällä mitään busseja kulje. Kyllä mä silti kyydin saisin kylille, mutta ei taida vaan oikeasti jaksaa. Aamuvuoro verottaa ja oon aivan poikki. Mutta siis kokeilin katsoa lätkää ja juoda samaan aikaan yksin, mutta ei vaan ollut hyvä. Aina kun oon juoni, niin on ollut kavereita. Kai mä oon liian nuori tälläiseenHaha, onneksi oma ääni on selvinpäinkin aivan hirveän kuulosta, että karaokesta ole pelkoa. Muuten tässä arvon vielä tämän lähtemisen kanssa varmaan parikytä minuuttia ku selvitän kulkeeko ne bussit vielä aamuyöstä...
Liekö enää yhtä kovat pirskeet menossa kuin päivällä, mitä luin tuosta COB-ketjusta. Mutta miksei kun siellähän toimii tuo joukkoliikennekki ihan hyvin.
Täällä ollaankin niin "köyhää", ettei kehata ilmottaa pysäkillä paperilla yms., että on otettu pois käytöstä* vaan ajetaan ohi ja jätetään kyydistä...Mä asun niin metsässä, että ei täällä mitään busseja kulje. Kyllä mä silti kyydin saisin kylille, mutta ei taida vaan oikeasti jaksaa. Aamuvuoro verottaa ja oon aivan poikki. Mutta siis kokeilin katsoa lätkää ja juoda samaan aikaan yksin, mutta ei vaan ollut hyvä. Aina kun oon juoni, niin on ollut kavereita. Kai mä oon liian nuori tälläiseen
Juu ei kai kukaan jaksa sitä nettiä kokoajan pyörittää. Seppo ätykin saa makkarapaketin kaupasta ilman sitä. Parempi vaan mennä ihan fiilispohjalla.Täällä ollaankin niin "köyhää", ettei kehata ilmottaa pysäkillä paperilla yms., että on otettu pois käytöstä* vaan ajetaan ohi ja jätetään kyydistä...
*Toki tieto löytyy netistä, mutta kukapa sieltä jaksaa ettiä.
Jep, onhan siellä luurissa toki erittäin tärkeät instagramit, sänpchätit, tinderit ynnä muut, jotka kiinnostaa enemmän kuin faktat.Juu ei kai kukaan jaksa sitä nettiä kokoajan pyörittää. Seppo ätykin saa makkarapaketin kaupasta ilman sitä. Parempi vaan mennä ihan fiilispohjalla.
Joo snäppi on toki tärkein. Mullakin yhen kaverin kanssa joku 700 päivän striikki. Miettikää 700 päivä putkeen ollaan lähetetty viestejä. Mukaan ei mahdu yhtään järkevää, mutta sama homma se on täälläkin.Jep, onhan siellä luurissa toki erittäin tärkeät instagramit, sänpchätit, tinderit ynnä muut, jotka kiinnostaa enemmän kuin faktat.
Joo, itellä pisin striikki huimat 14 päivää, kunnes sekin loppu kuin seinään, hah.Joo snäppi on toki tärkein. Mullakin yhen kaverin kanssa joku 700 päivän striikki. Miettikää 700 päivä putkeen ollaan lähetetty viestejä. Mukaan ei mahdu yhtään järkevää, mutta sama homma se on täälläkin.
Joo, sinäkin käytät Snäppiä. Meikä ei käytä. Latasin sen yläasteella hetkeksi aikaa, kunnes tajusin omaavani nolla prosenttia kiinnostusta ja poistin sovelluksen turhakkeena. Viestittelen lähes yksinomaan täällä Jatkoajassa ja WhatsAppissa. Olen ehkä vähän kapinallinen, mutta sopii hienosti Crüe-nuoren olemukseen.
Te ootttekin amatöörejä. Pian tajuutte mikä on elmässä tärkeää ja mikä ei.Joo, itellä pisin striikki huimat 14 päivää, kunnes sekin loppu kuin seinään, hah.
Nuorena on aikaa etsiä vastausta tähänkin kysymykseen. Ei löydy valittamista täysi-ikäisyydestä. Tämähän on oikein hauskaa aikaa. Ja parhaat hetket ovat vasta saapumaan päin.
Ai että mikä krapula huomenna tulee. Varaa sängyn viereen tyhjä ämpäri.Joo, elämäni toiset kännit menossa. On ihan hyvä meno. Kuuntelen musaa ja rummuttelen jalkoja rytmissä. Pysyn ihan hyvin mukana, vaikka toimintakyky onkin vähän puutteellinen.
Mua rupee palstatoverit nyt vähän huolettamaan teidän kisakunto. Tämä ketju oli taas valahtanut sivulle 2.
Tunti sitten tulin kotiin ja nyt on nuppi sekaisin. Siispä lopetan Jatkoaikaan kirjoittamisen ennenkuin sattuu vahinkoja.
Kippis!
Tunti sitten? Mitäs kokkeli nykyisin maksaa geeltä? No ei, kalsarikännit nautitaan rauhaisaan tahtiin, mutta kuitenkin niin, että aamuyöllä ollaan saatananmoisessa humalassa esim huutamassa pihalla ohikulkijoille, tai sammumalla saunaan. Tuommoinen hötkyily johtaa ennenaikaiseen hyytymiseen.