Änäriä otin tossa itekin. Ihan hauskaa ja kun alkaa tulla selkärangasta. Pärjää näillä pohjilla tällä tasolla.Tänään tullut otettua enemmän kuin piti. Änäriä hakattu niin et sormet savuaa. Hetki sit oli laskuja rästissä ja tili miinuksella, nyt nekin hoidettu. Hiton hyvä fiiilis. Tänään koko maailma on minun. Tai ainakin oma sohva.
Ja kohta olet ringissä. Nyt se korkki kiinni ja pihalle lenkille.Hirttää hirttää. Hirteen hivi hirvi itsensä hirttää. Huomenna klo 10 tärkeä meno, mutta vähän hirttää putki päälle. Kai sitä jotenkin selviää. Ahistaa tavata ihmisiä, haluan pysyä omassa kuplassa. Täällä olen turvassa.
Noniin, kuka haluaa perehtyä asiaan kunnolla ja tehdä liveseurannan @Punamusta :n abiristeilystä? Tässä saattaa olla ainekset kunnon äksöniin.Lauantaina tuli vedettyä ekat kännit koskaan, hyvien ystävien seurassa. Juomista jäi puolet jäljelle, joten kittasin vielä jonkusen sunnuntaina plus yhden eilen ja tänään pari. Tai yhden tähän mennessä, kohta menee saunassa toinen. Alkoholi alkaa maistua jo melko automaattisesti. Ennustan helmikuisesta abiristeilystä silkkaa farssia.
Kas niin, tölkki tyhjä. Sitten vaatteet pois ja saunassa lisää. Huomenna vielä loput kaksi Lonkeroa kaverin kämpillä, kun katselemme Ässien vierasottelun Pelicansia vastaan.
Tämän käynnissä olevan jakson jälkeen 73 kurssia käytynä 75 kurssin vähimmäisrajasta, ja seuraavan jakson jälkeen, joka päättyy 4. helmikuuta, jälkeen vedettynä 77 kurssia. Homma on siis tuossa kohtaa ohi maaliskuun kirjoituksia lukuun ottamatta. Lauantaina 15. helmikuuta on abiristeily Helsingistä Tallinnaan, ja maksoin loput matkasta pari päivää sitten. Oon jo pohtinut sitä vaihtoehtoa, että joisin runsaasti, jauhaisin tuntemattomien kanssa paskaa ja kellahtaisin ehkä ensimmäistä kertaa sänkyyn. Ei tiedä, aikaa riittää vielä ja ideat elävät. Hauskaa tulee olemaan satavarmasti.
Parhaimmassa tapauksessa tuosta tulee kunnon farssi. Vielä jos DJ soittaisi Mötley Crüeta (tuskinpa, mutta aina saa haaveilla), ilta olisi kruunattu. Jos joku ihan välttämättä haluaa tehdä jatkumoa Smittyn virkistysiltalivelle, niin senkus. Enköhän mä siinä kohtaa keksi jotain äksöniäkin tuolle risteilylle. Ja laitan teille livenä jotain aivan turhaa paskaa, mahdollisesti ihan ympäripäissä.
Ajatuskin huvituttaa.
Joo, tapoin itseni melkein saunaan. Alas meni Lonkero ja varmaan litra vettä. Hyvä etten kaatunut poistuessani. Vielä olis yksi Lonkero ja olut, mutta säästän ne huomisiltaan. Suklaatakin olis vielä, mutta ei himota.