Kalsarikänniketju

  • 5 197 857
  • 66 617

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nousuhumalaa pukkaa päälle, mutta ei ole mitään tekemistä. Taidan laittaa vehkeet päälke ja alkaa laulaa karaokea. Hyvää yötä ja huomenta, se on biisi minkä osaan laulaa hyvin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta avaan ouzopullon. Se on hyvää. Vielä toki pari lasillista kossua, mutta sitten..... Se on vielä mietinnän alla, että kuinka saisin lisää lonkeroa. Kauppaan en itse pääse. Täytynee pyytää vaimoa tuomaan tullessaan. Hyvä juttu toi että saa kaupasta. Hyvä Suomi!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ouzo kohta juotu ja nousuhumala muuttunut känniksi. Nopeesti muuttuu tilanteet. Dokaaminen on kuin änäripeli. Päästä päähän kovalla vauhdilla ja koko ajan riski saada aivovamma.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Olet hieno nuorimies @Punamusta meissä on paljon samaa. Rummut, ja sama musadiggaus. Pidä ne. Parempaa harrastusta kuin rummut ei ole. Hei, kuka oikeasti biiseistä kuuntelee muuta kuin rumpuja ;)

Kiitos myös että olit huolissasi, ei ole tosiaan mitään vakavempaa, ihan vain selkärangattoman yksinäisen ihmisen ajanviettoa. Ikäluokan arviokin osui kohilleen. Kuunnellaan taas musiikkia, bokserit jalassa. Tää yhtye pääsi meikän yllättämään, nimenomaan ne kalsarit jalassa. On hyvä.


 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olutta ja lonkeroa. Taustalla soi Jaakko Tepon komiikkaa.

"Dopingnäytettä antaessa sinkkiämpäristä suli pohja"
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Toisaalta en ymmärrä toisaalta ymmärän. Oon helvetin hyvin saanu salattua tän kaljan käytön. OK, epäilen että moni tietää mutta onhan toi nyt vitun tyhmää kuvitella kun äiti laittaa viestiä pääsetkö TÄNÄÄN kuskaamaan johonkin. Monesti että tuutko HUOMENNA aamusta heittämään asemalle. En yksinkertaisesti pääse tolla varotusajalla. Kyllä ne tietää.
 

A Siente

Jäsen
Tänään tullut otettua enemmän kuin piti. Änäriä hakattu niin et sormet savuaa. Hetki sit oli laskuja rästissä ja tili miinuksella, nyt nekin hoidettu. Hiton hyvä fiiilis. Tänään koko maailma on minun. Tai ainakin oma sohva.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tänään tullut otettua enemmän kuin piti. Änäriä hakattu niin et sormet savuaa. Hetki sit oli laskuja rästissä ja tili miinuksella, nyt nekin hoidettu. Hiton hyvä fiiilis. Tänään koko maailma on minun. Tai ainakin oma sohva.
Änäriä otin tossa itekin. Ihan hauskaa ja kun alkaa tulla selkärangasta. Pärjää näillä pohjilla tällä tasolla.

Ompa kello taas paljon vielä 6 kaljaa ja nehän kiskotaan!
 

A Siente

Jäsen
Hirttää hirttää. Hirteen hivi hirvi itsensä hirttää. Huomenna klo 10 tärkeä meno, mutta vähän hirttää putki päälle. Kai sitä jotenkin selviää. Ahistaa tavata ihmisiä, haluan pysyä omassa kuplassa. Täällä olen turvassa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hirttää hirttää. Hirteen hivi hirvi itsensä hirttää. Huomenna klo 10 tärkeä meno, mutta vähän hirttää putki päälle. Kai sitä jotenkin selviää. Ahistaa tavata ihmisiä, haluan pysyä omassa kuplassa. Täällä olen turvassa.
Ja kohta olet ringissä. Nyt se korkki kiinni ja pihalle lenkille.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tätä ketjuahan sai oikein kaivella. Saikulla ollaan ja kun elämä on liian tylsää ja rahat on kaikki, niin herrakortilla haina lavan tarjoiskoffia. Katsotaan montako menee.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No shaattana. Tulipa sitten tempaistua kännit. Kalsarit on ja viskiäkin olis vielä. Taidanpa ajella autolla jurrissa, eli F1 2019 tulille. Rock and roll!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Lauantaina tuli vedettyä ekat kännit koskaan, hyvien ystävien seurassa. Juomista jäi puolet jäljelle, joten kittasin vielä jonkusen sunnuntaina plus yhden eilen ja tänään pari. Tai yhden tähän mennessä, kohta menee saunassa toinen. Alkoholi alkaa maistua jo melko automaattisesti. Ennustan helmikuisesta abiristeilystä silkkaa farssia.

Kas niin, tölkki tyhjä. Sitten vaatteet pois ja saunassa lisää. Huomenna vielä loput kaksi Lonkeroa kaverin kämpillä, kun katselemme Ässien vierasottelun Pelicansia vastaan.
Noniin, kuka haluaa perehtyä asiaan kunnolla ja tehdä liveseurannan @Punamusta :n abiristeilystä? Tässä saattaa olla ainekset kunnon äksöniin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo. Jännä juttu, kun en lainkaan parannu kuumeesta ja pää kivusta, vaikka hyvin olen juonut melkein joka ilta perjantaista alkaen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olutta, viskigingeriä ja Rocky. Mikäpä tässä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tämän käynnissä olevan jakson jälkeen 73 kurssia käytynä 75 kurssin vähimmäisrajasta, ja seuraavan jakson jälkeen, joka päättyy 4. helmikuuta, jälkeen vedettynä 77 kurssia. Homma on siis tuossa kohtaa ohi maaliskuun kirjoituksia lukuun ottamatta. Lauantaina 15. helmikuuta on abiristeily Helsingistä Tallinnaan, ja maksoin loput matkasta pari päivää sitten. Oon jo pohtinut sitä vaihtoehtoa, että joisin runsaasti, jauhaisin tuntemattomien kanssa paskaa ja kellahtaisin ehkä ensimmäistä kertaa sänkyyn. Ei tiedä, aikaa riittää vielä ja ideat elävät. Hauskaa tulee olemaan satavarmasti.

Parhaimmassa tapauksessa tuosta tulee kunnon farssi. Vielä jos DJ soittaisi Mötley Crüeta (tuskinpa, mutta aina saa haaveilla), ilta olisi kruunattu. Jos joku ihan välttämättä haluaa tehdä jatkumoa Smittyn virkistysiltalivelle, niin senkus. Enköhän mä siinä kohtaa keksi jotain äksöniäkin tuolle risteilylle. Ja laitan teille livenä jotain aivan turhaa paskaa, mahdollisesti ihan ympäripäissä.

Ajatuskin huvituttaa.

Joo, tapoin itseni melkein saunaan. Alas meni Lonkero ja varmaan litra vettä. Hyvä etten kaatunut poistuessani. Vielä olis yksi Lonkero ja olut, mutta säästän ne huomisiltaan. Suklaatakin olis vielä, mutta ei himota.

Olen valitettavasti kokeillut tuota känniseksiä ja en suosittele sitä kenellekään. Ainoa asia jonka siitä saa, on aivan vitullinen morkkis joka on pahempi kuin krapula. Ei enää ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen valitettavasti kokeillut tuota känniseksiä ja en suosittele sitä kenellekään. Ainoa asia jonka siitä saa, on aivan vitullinen morkkis joka on pahempi kuin krapula. Ei enää ikinä.
Höpö höpö. Joskus känniseksi voi olla ihan parasta. Pari semmosta asiaa on tullut kännissä koettua, mitä tuskin selvänä olisi tullut koettua.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ken tietää. Kuten totesin, täytyy miettiä miten päin tulen käyttäytymään. Olen joka tapauksessa pohtinut sitä vaihtoehtoa, että koitan mahdollisesti pokata jonkun tuolta risteilyltä, kun ajatus kumppanista pyörii päässä lähes päivittäin. Voi sitä juoda sitten hieman vähemmän. Tai ehkä heitän todellakin aivot pellolle ja koitan saada farssin aikaiseksi.
Toki jos kaikki natsaa hyvin, niin antaa mennä. Näköjään tuuttasin omaa näkemystä liian isosti esiin. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös