Kalsarikänniketju

  • 5 240 962
  • 66 676

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Katson rikostarinoista suomesta pysyäkseni pinnalla. Rikoksia ja tarinoita suomesta, suomesta tarinoita ja rikoksia.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Otan tässä lisää energiaa. Kunhan oon tankannut, niin jumalan nopeus saavuttaa ne jotka eivät sitä odotakaan.
 

LaiLaiLei

Jäsen
Uskaltaakohan tähän ketjuun näin edes uutena osallistujana kirjoittamaan? Siitäkin on jo aikaa kun muihin osioihin tänne Jatkikseen on tullut kirjoitettua. Nainen lähti Viroon rentoutumaan niin voi pitkästä aikaa ottaa kunnon kalsarikännit. Toivottavasti ei törmää kuitenkaan pettteriin...Tullut tässä illan mittaan kunnioitettua Pink Floydin siirtymistä autuaammille metsästysmaille, ja kyllä se vaan on pakko myöntää että ehkä paras kappale ikinä on kyseisen yhtyeen "Time". Tässä vielä vääräuskoisille linkki Youtubeen kyseiseen kappaleeseen jos joku kehtaa myöntää ettei tätä mestariteosta ole kuullut.

Pink Floyd - Time (2011 Remastered) - YouTube
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Karhut vetää käyneitä marjoja ja sitten ne samoilee ihan kännissä mettissä. Mitä luulette, että kumpi on vaarallisempi, kaasuissa oleva vai kohmelossa oleva otso. Kyllä nekin kuulkaas osaa samalla tapaa kuin ihminen käyttää luonnontuotteita hyväkseen tai pahakseen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ensi purasu. Onpa muuten typerä termi toi "ensi purasu".

Cloaca Maxima II soi. Kuinka hyvä tuon kyseisen kokoelman kolmas CD onkaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensi purasu. Onpa muuten typerä termi toi "ensi purasu".

Cloaca Maxima II soi. Kuinka hyvä tuon kyseisen kokoelman kolmas CD onkaan.

Jostain syystä CMX ei oo koskaan iskeny. Jotenkin tekotaiteellisen oloista, vaikka varmasti ovat ammattimiehiä. En minä oo sanomaan. Suomeksi laulettu rock harvoin ylipäänsä iskee. Koitin joskus lukea Yrjänän runokirjaa. Ihan kauheaa paskaa.
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Onko täällä "halpiskaljojen" ystäviä ? Ei nyt loppujen lopuksi niin sytytä, mutta on tuo Nobelaner loppujen lopuksi aika kelpo tavaraa. Varsinkin kun nyt 18€ sijoituksella sai lähes laatikollisen verran juotavaa illaksi.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Lonkeroa ja Leijonaa menee tänään jonkin verran kurkusta alas. Noin muuten olen kyllä yrittänyt vähentää kulutusta ja paino sanalla yrittänyt. Mikä muuten toi retalejengi on? Mistä se tulee/saanut alkunsa. Ennen siinä luki Ilves. Ja minä diggasin Ilveksestä Seppo Hiitelän aikaan 80-luvulla ja Ilveksen perinteet ei mitenkään viittaa retalejengiin. Ja mä oon kyllä oikeesti hyvässä kunnossa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jostain syystä CMX ei oo koskaan iskeny. Jotenkin tekotaiteellisen oloista, vaikka varmasti ovat ammattimiehiä. En minä oo sanomaan. Suomeksi laulettu rock harvoin ylipäänsä iskee. Koitin joskus lukea Yrjänän runokirjaa. Ihan kauheaa paskaa.
Minulla on ollut äänikirjoina muutama Yrjänän runokirja, eivät uponneet. CMX:n musiikki taas iskee kuin metrin halko. Onneksi kuitenkin musiikkimakuja ja musiikkia on paljon erilaisia.

Onko täällä "halpiskaljojen" ystäviä ?
Kyllähän noita tulee tissuteltua ja ihan hyviä ovat. tykkäänkin jopa ihan perusoluesta. Tosin välillä on mukava ostaa sinne tissuttelun sekaan jokin vähän erilainenkin olut. Baareissa varsinkin(jos kävisin) maistuu erikoisoluet.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Retalejengi on yhtä salainen järjestö kuin vaikkapa virkkauskerhona tunnetut vapaamuurarit, jotka "mainostavat" itseään lähinnä syvän ymmärryksen yhteisönä. Retaleet tosin eivät virkkaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Hyläsin vanhan perinteisen ja retalemaisen nuolitavan, koska koin että se on lopulta turhaa. Joko lainaan tai sitten en viittaa suoraan mihinkään viestiin, koska vastaanottaja ehkä ymmärtää viittaanko hänen viestiinsä vai en. Toteutan retaleutta muilla tavoin. Toki ärsyttääkseni voin joskus laitella nuolia.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Hyläsin vanhan perinteisen ja retalemaisen nuolitavan, koska koin että se on lopulta turhaa. Joko lainaan tai sitten en viittaa suoraan mihinkään viestiin, koska vastaanottaja ehkä ymmärtää viittaanko hänen viestiinsä vai en. Toteutan retaleutta muilla tavoin. Toki ärsyttääkseni voin joskus laitella nuolia.

Asia tähän ketjuun harvinaisen selvä. Paskalärpäset eikun kärpäset lentää mun pään ympärillä kun istun tässä terassilla. Täytyy mennä suihkussa käymään. Ja tämä oli faktaa ei fiktiota.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei voi kokoajan olla kirjoittamassa, kun pitää vapauttaa välillä kädet juomiseen. Joo, kaksin käsin juon.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
On junnumaista ilmoittaa kuinka kännissä on, mutta olenhan mää nyt todella vahvassa. Olen niin maaninen, että kerron kohta henkilöllisuuteni. Olen helvetin kova jätkä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä en oo koskaan kunnolla päissäni, vaikka joisin kuinka paljon, muistaakseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös