Kalsarikänniketju

  • 5 236 574
  • 66 669

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaaha. Ensimmäistä kertaa voi sanoa vetävänsä kalsarikännit ja lukevansa Jatkista. Mutta rikonko pahasti sääntöjä, kun olen EHKÄ lähdössä jatkamaan kaljanjuontia baariin eikä minulla ole kalsareita tai yleensäkään vaatteita?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lahna kirjoitti:
Mutta rikonko pahasti sääntöjä, kun olen EHKÄ lähdössä jatkamaan kaljanjuontia baariin eikä minulla ole kalsareita tai yleensäkään vaatteita?
No JOS baariin menet aataminasussa, niin saat kyllä kaiken mahdollisen ja mahdottoman anteeksi! Ainakin jos minulta kysytään...
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
No JOS baariin menet aataminasussa, niin saat kyllä kaiken mahdollisen ja mahdottoman anteeksi! Ainakin jos minulta kysytään...
No perskele. Tarttee melkeinpä mennä. Toisaalta Porilaiset on outoa porukkaa ettei ne kuitenkaan ymmärrä...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Hei ylläpito, onks teiän serverissä taas jotain vikaa, kun mä sain varoituksen viime viikonloppuna?

:D ei saakeli! Oli miten oli, niin sähän olet syytön, ja sillä sipuli. Voin todistaa. Mitä tulee rahtarirakkauteen, niin vaklailin vähän tuosta ovensuusta, niin siinähän seisoo joku 100m korkea nosturi pystyssä. Tekisköhän ne pimeitä benji-keikkoja? Kännissä autoilu ei yhtäkkiä tunnu enää miltään. Aamulla löytyy naapurin pihalta mies vaijerinpätkä nilkassa ja tuhannen kappaleina. Noin 16 leveää sutinutta pyöränjälkeä johtaa pois paikalta. Mitä on tapahtunut? Rikospähkinäketjuainesta.

Rauma on muuten lukossa. Siis lyöty.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Lahna kirjoitti:
Jaaha. Ensimmäistä kertaa voi sanoa vetävänsä kalsarikännit ja lukevansa Jatkista. Mutta rikonko pahasti sääntöjä, kun olen EHKÄ lähdössä jatkamaan kaljanjuontia baariin eikä minulla ole kalsareita tai yleensäkään vaatteita?
Kukaanhan meistä ei ole brotherinsa vartija, mutta alastomuus on ok (kysy vaikka Antilta tai Perdööltä). Sen vain sanon, että baaripohjienottoketju tämä ei ole missään nimessä. Eli vedätkö nyt kalsarit vai et? Baariinlähtijät perustakoon oman ketjunsa. Ok, vahinkoja sattuu kuin palvelutalossa, eli joskus on livennyt alleenlaskeneellaeikunsivuunkirjoittaneellakin baarin puolelle tästä, mutta tarkoitusperäistä se ei saa olla missään tapauksessa. Ja siltikin seuraavana päivänä tulee hävetä juurikin sitä kalsareistalipsautusta, ei todellakaan niitä duunikavereiden haukkumisia, aviottomia lapsia tai jotain pieniä putkareissuja.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Lahna kirjoitti:
Jaaha. Ensimmäistä kertaa voi sanoa vetävänsä kalsarikännit ja lukevansa Jatkista. Mutta rikonko pahasti sääntöjä, kun olen EHKÄ lähdössä jatkamaan kaljanjuontia baariin eikä minulla ole kalsareita tai yleensäkään vaatteita?

Rehellisyys kunniaan. Mun mielestä osoittaa rehtiä asennetta tunnustaa heti kättelyssä, ettei kalsareissa ollakaan. Ja ainahan jostain porilaisesta kapakasta voi tulla takaisin ATK:n ääreen. Otat pari kinkkua mukaan vielä niin vedetään vaikka ryhmistä. Harva se on Jatkiksen kalsarikänniketjusta pillua saanut.

EDIT: jaha, näkemyseroja. Mutta Kuningas Shayne Kalsari I määrää tahdin, ja linnanneitoset täällä vain mutristelee.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Noin 16 leveää sutinutta pyöränjälkeä johtaa pois paikalta. Rikospähkinäketjuainesta..
Ratkaisu pähkinään: mimmis lähti A8:llas hakemaan sulle korjaussarjaa?

Cosmo kirjoitti:
Rauma on muuten lukossa. Siis lyöty.
Meinaatko? Jos meinaat, niin sitten todellakin on! Vapiskaa muut, ketä ikinä olettekin! Me tullaan!
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Shayne kirjoitti:
Kukaanhan meistä ei ole brotherinsa vartija, mutta alastomuus on ok (kysy vaikka Antilta tai Perdööltä). Sen vain sanon, että baaripohjienottoketju tämä ei ole missään nimessä. Eli vedätkö nyt kalsarit vai et? Baariinlähtijät perustakoon oman ketjunsa. Ok, vahinkoja sattuu kuin palvelutalossa, eli joskus on livennyt alleenlaskeneellaeikunsivuunkirjoittaneellakin baarin puolelle tästä, mutta tarkoitusperäistä se ei saa olla missään tapauksessa. Ja siltikin seuraavana päivänä tulee hävetä juurikin sitä kalsareistalipsautusta, ei todellakaan niitä duunikavereiden haukkumisia, aviottomia lapsia tai jotain pieniä putkareissuja.

Näyttää siltä, että kalsareiden puolelle menee tänään. Kaverit ei kykene tänään lähtemään mukaan ja yksinkään ei oikein jaksaisi baariin mennä. Mutta, jos minä sinne nyt kuitenkin satun lipsahtamaan, tunnustan täällä syntini ja otan rangaistuksen vastaan.

PS. Alaston mies on kaunis
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Bandana kirjoitti:
Uuh, vittu Cosmo ja Shayne, kerätkää ittene. Valoja päälle. Korkki kiinni. Eiks je?

Luettu mikä luettu, naurut tuli.
Hei Bandshashananaanaa,

Aikoinaan lupaamani varaukseton :tuoppi: sulle heti kun offsiden janarit antaa sun nauttia sen. Joko?

Susta tulee vielä uusi Tervo, senkin sanavalmis sieni. Nyt kuule kone kiinni ja korkki auki.
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Ratkaisu pähkinään: mimmis lähti A8:llas hakemaan sulle korjaussarjaa?

Meinaatko? Jos meinaat, niin sitten todellakin on! Vapiskaa muut, ketä ikinä olettekin! Me tullaan!

Vai A8! Ei saakeli. Muuten ihan ok, mutta mimmi on sen verran kova parkkeeraamaan, että saisi burnoutin ekan kerran parkkihalliin luoviessaan tollasella. Mikäs siinä, puol vuotta burnout-saigonia ja joka päivä lämmintä siskonmakrukeittoa kun kotio tulee töistä. Would suit me kyllä! Se A8 kans. Tarttis kyllä kapulippiksen päähän ja rattiin sellaset ruorikapulat. Mutta muuten ratkaisu on ihan oikein, mimmi lähtisi todellakin hakemaan koska vain korjaussarjaa lähivaltsusta, ja ilman eri pyyntöä:

"Lehti?"
"joo, haettu"
"mäyris?"
"joo, alkaa olla kohta kylmänä"
"ManU?"
"johtaa, ja highburyn yläkatsomo palaa. Tuhat arsu-urvoa jo hiilenä"
"pissikset?"
"sammu tohon pihalle, käynkö mä herättämässä sen kirsikkaperseisen ekana?"
"eiku tuo se mäyris. ja olutta kans"

Mitä Raumaan tulee, niin ohan se varma. Pitää vaan varata paikat ajoissa, kun kaiken maailman glooryhunter-namedropperit ryntää kuitenkin heti paikalle, kun huhu tästä kiirii.

Mikä ihmeen Bandana. Kuulostaa joltain keltaiselta kullinmuotoiselta hedelmältä. Äläkä suostu noihin Shaynen yhden tuopin juttuihin, sillä "tosi kännäys odottaa!"
 

Bandana

Jäsen
Shayne kirjoitti:
Hei Bandshashananaanaa,

Aikoinaan lupaamani varaukseton :tuoppi: sulle heti kun offsiden janarit antaa sun nauttia sen. Joko?

Susta tulee vielä uusi Tervo, senkin sanavalmis sieni. Nyt kuule kone kiinni ja korkki auki.

Ei vielä. Mutta varauksellinen :peukku: sille jo etukäteen varauksellisella :muumilimulla: varauksettoman varmuuden vuoksi.

Taksikuskeille vielä varauksellinen :pusuhali:.

Cosmo kirjoitti:
Mikä ihmeen Bandana. Kuulostaa joltain keltaiselta kullinmuotoiselta hedelmältä.

No mikä tää Cosmo on? Kuulostaa joltain ritsapilluun liittyvältä lääkkeeltä. Lue ne kirjas.

Ouzala kirjoitti:
Korkit kiinni seuraavaks maanantaina, eiks yeah?

Riippuen siitä tuleeko kutsu. Joku Sheiiin käy saleen viel maanantaina luukulla kattomassa ja toteamassa, jotta "VOI VITTU! Ei tänääkään vuonna, perrrrkele!". Ja korkki katoaa.

Nyt on pakko kadota tästä ketjusta, ettei ihmiset ymmärrä väärin.
 

titan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
No voj, fitta!

UK:n lähetys jokipojat-sport....meni kutakuinkin päin helvettiä. lopputulos ihan oikeudenmukanen sportti yritti epätoivosesti pelata kunnon kiekkoo, mut valitettavasti nyky jääkiekos ei T.O.D. pärjää sillä! JoKp oli kyl parempi...mut siitä asiaan...Glögiä och saaremaata täs hissukseen ja tiätty muutamat oluset myös. Eiköhän se vitutus tästä laannu....niin voishan tää olla myös vitutusketjuskin! VITTU!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Mitä Raumaan tulee, niin ohan se varma. Pitää vaan varata paikat ajoissa, kun kaiken maailman glooryhunter-namedropperit ryntää kuitenkin heti paikalle, kun huhu tästä kiirii.
Right said Fred. Osallistun reissuun salanimella "Timo Nykopp", mutta kukaan ei voi tietää, missä niistä kahdeksasta fanibussista minä Timo ja ystäväni Nykopp paskaa jauhetaan. Tai no, naapuripenkit huomannevat kyllä, mutta sitten on jo myöhäistä. Paluumatkalla jopa sietämätöntä.

Steve Bull.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Morjens. Täällä ollaan kotonani ja kaljaa juodaan. Eli morjens! Eli terve!

Mun puolesta voisitte jne... Nähty on. Pari liikaa, ZING!
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Bandana kirjoitti:
No mikä tää Cosmo on? Kuulostaa joltain ritsapilluun liittyvältä lääkkeeltä. Lue ne kirjas.

Varoituksen sana, sillä tämä voi tulla pettymyksenä ja yllätyksenä. Muistathan ne tytöt, joista haaveilet aina välkällä? Ne joilla on ne ihanat ja pyöreät..no joo. Mutta kun he puhuvat isoon ääneen Cosmosta ja sen uusimmasta "numerosta", he eivät tarkoita minua, vaan sitä aikakauslehteä. Ja vaikka siinä onkin sivuja enemmän kuin eb.netin kolumneissa koko sen maineikkaan ja LSD-höyryisen historiansa aikana, sitä ei voi kuitenkaan luokitella kirjaksi. Tokihan sitä muuten lukisi!

Ja kyllä, nimi on tiedossa. Ei mistään löytynyt jotain kahdeksanmetristä boa-editionia siihen hupparin ympärille? Ohan se brändi.

Nykopp on muuten Haakana. Vaihto nimeä siinä kun...muuri murtu. Tai joskus.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Nykopp on muuten Haakana. Vaihto nimeä siinä kun...muuri murtu. Tai joskus.
Muurinenhan murtui vanhan kunnon viheri/lasari/jupperi/nummitiehelarin käsittelyssä. Eiköhän tämä tuleva Glenn Hoddle saa saman käsipäivän.

Ihmettelinkin mihin se Timo hävis, mutta Kassuhan se siellä. Kyssäri: Kassun yleisimmin viljelemä sana?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Shayne kirjoitti:
Huh, mä kerkesin jo ihmetellä olemustani, mutta NYT VEDETÄÄN!

Mitä tässä nyt sit pitäs vetää? Kalsarit on jo...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
vetti kirjoitti:
Mitä tässä nyt sit pitäs vetää? Kalsarit on jo...
No Baarikaappi tyhjäksi, eihän tätä selvinpäin kukaan kestä.

Cosmo, nyt kotonani laulaa Calle&rajut. Kohta vedän SIT ja NYT, JA VEDÄN. as a conclusion NYT VEDETÄÄN!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös