Kalsarikänniketju

  • 5 227 667
  • 66 666

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hep. Muutama tänään ja Spotifystä raikaa Rolling Stones.

Lätkääkin täytyy kai tänään seurata vaikkei no höntsäturnaukset juurikaan kiinnosta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yksinkös kaljoittelen?

Musiikki on vaihtunut Kauko Röyhkään ja lätkämatsi on tv:stä alkamaisillaan ilman selostusta tietenkin, sillä musiikin kuunteleminen on paljon hienompaa kuin jonkun kapisen selostajan rääkyminen. Kyllä mä ilman selostustakin tajuan mitä siellä pelissä tapahtuu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Lidlistä hain repullisen kaljaa. Parit jo nappasin keskustassa kun siellä hetken käppäilin ja nyt on muutama täällä himassakin mennyt. Päivällä pyörin tunnin messuilla.
 

A Siente

Jäsen
Tuli taas ryypättyä. Periaatteessa huomenna pitäisi olla koulupäivä, mutta olen kusenut kaiken tällä ryyppäämisellä siihen malliin ettei kohta ole tulevaisuutta ollenkaan. Tässä oli tarkotus olla selvin päin, mutta niin vain se korkki taas narahti auki. Sitä aina ajattelee et huomenna otan itteeni niskasta kiinni, mutta perkele kun se todellisuus on vain niin perseestä. Nyt kuitenkin lopetan tän kalsarikännin tähän ja lähden rannalle miettimään ansaitsenko edes elää tässä yhteiskunnassa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tuli taas ryypättyä. Periaatteessa huomenna pitäisi olla koulupäivä, mutta olen kusenut kaiken tällä ryyppäämisellä siihen malliin ettei kohta ole tulevaisuutta ollenkaan. Tässä oli tarkotus olla selvin päin, mutta niin vain se korkki taas narahti auki. Sitä aina ajattelee et huomenna otan itteeni niskasta kiinni, mutta perkele kun se todellisuus on vain niin perseestä. Nyt kuitenkin lopetan tän kalsarikännin tähän ja lähden rannalle miettimään ansaitsenko edes elää tässä yhteiskunnassa.
Tee enemmin niin, että nyt käyt suihkussa, nykäset lasin vettä naamariin, laitat herätyksen aamuksi ja menet kouluun ainakin käymään. Jos olo on siellä liian hirveä, niin sitten takaisin kotiin lepäämään. Jos ja kun selviät koulupäivän läpi kokonaan, niin sen jälkeen voit ottaa palkinnoksi parin tunnin nokoset. Ja elämä taas hymyilee sen jälkeen aivan eri tavalla.

Muutos lähtee itsestäsi, aloita se sillä, että taiot itsesi sinne kouluun paikalle tällä viikolla joka päivä. Huomenna ainakin toviksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Juuh, täällä sitä ollaan "taas". Aika kiinnostavaa aikaa tässä tullut elettyä, mutta kait se tästä.

Mitäkös, uskaltaako sitä suoraan mennä sellaisen naisen oven taakse jonka kanssa ollaan jo "silmäpeliä" ja "flirttiä" käyty, mutta ei kunnolla tavattu, tiedättehän, "lainaan sokeria" ja asiat johtavat sitten pidempäänkin... Vai kannattaako sitä ensin vain ehdottaa kunnolla tutustumista?
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Mitäs tänne? Mulla on huomenna, tai tänään, vapaata.

Kaljaa, Jallua ja likööriä, kun on ollut pari päivää kovia hommia. Tarvitaanko muuta?

Vai täällä se oli tämä ketju. Tähän palstan ja ketjun tilaan sopii http://www.youtube.com/watch?v=030FIcSfOgs&list=UUyVEIxuz-pHFE2UgCFeDKMg

Eli "kuvailemattomat linkit". Voi vittu.

Enpä olisi tuotakaan musakkikappaletta klikannut, jos en olisi TÄNNE päätynyt. Kiitos! Kuuntelen sitä.

En tiärä kumpaa pitäis sitten kuunnella. https://www.youtube.com/watch?v=4Ui2nXCI5MY <- Tätä vai tätä -> https://www.youtube.com/watch?v=qvoWnFDzY10 (vitut kuvailuista). No, kuunnellaan molempia peräkkäin eri järjestyksessä.

Tämä ketjuhan oli ennen Luulajanpuiston tilannepäivitystä ollut viikon hiljaa. Mitä!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Koulusta on ollut vapaata kokonaisen viikon, joten pelkästään töissä on pitänyt käydä. Nyt on virtaa pikku sporttailujen päälle lähentyä olemisen ydintä.

Kaveri tuossa hehkutti, että FNM:n Angel Dust on loistava levy. No totta vitussa se on, mutta nyt saa elää uudelleen niitä ensikosketuksen hetkiä, sillä kaveri kuuntelee sitä ensimmäistä kertaansa. Nyt tässä onkin sitten mukava muistella samalla Kaisaniemen keikkaa ja kaikkea muuta vänkää menneisyydestä. Palstalaisiakin tuli tuolla tavattua.

Oi perkeles. http://youtu.be/U8b88US-6ts
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Laitetaans ensi ilmoittautuminen tänne. Ennen, silloin nuorempana tykkäsin käydä baareissa. Parisen vuotta olen istunut koneella ja yrittänyt juoda kaljaa kotona häiritsemättä vaimoani... Tiedättehän... Youtubesta tulee katsottua kaikenlaista roinaa, riippuen mihin sivupalkissa olevat videot iltaa vievätkään. Vanhemmuuttani kummelit ovat vaihtuneet paljon kantaaottavampiin aiheisiin. Esimerkiksi Palefasen sanoitukset iskee nykyään aika kovaa. Muutenkin tuntuu, että se vanha höttö on vaihtunut vakavempiin aiheisiin. Ota siinä sitten kaljaa ja kanna maailman tuskaa. Koketteko te muut samaa?
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Tuli vedettyä noin kolmen tunnin yöunet. Aamun olin töissä, ja nyt kiskon punkkua tyhjään vatsaan. Pitäisi tiskata ja sen jälkeen laittaa safkaa, ja sitten pitäisi vielä syödäkin. Illalla pitäisi lähteä erään (kylläkin varsin mukavan) naisihmisen kanssa baariin, mutta kun ei nyt vaan jaksa.

Tekisi mieli vaan sippiä sitä punkkua ja simahtaa.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tämä ilta käänty ihan puskista kalsarihommiksi. Kaiuttimissa rautaista musiikkia nuoruusvuosilta, ruudulla Football Manager 2015 ja lasissa laatuolutta ja -viskiä. Ei pöllömpi ilta. Opiskelutoverit on tuola jossain Apollon syvyyksissä, mutta kai oon vanhaksi tullut kun en koe menettäneeni kovin paljon verrattuna tähän rentoiluun.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tämä ilta käänty ihan puskista kalsarihommiksi. Kaiuttimissa rautaista musiikkia nuoruusvuosilta, ruudulla Football Manager 2015 ja lasissa laatuolutta ja -viskiä. Ei pöllömpi ilta. Opiskelutoverit on tuola jossain Apollon syvyyksissä, mutta kai oon vanhaksi tullut kun en koe menettäneeni kovin paljon verrattuna tähän rentoiluun.
Onko FM2015 hintansa väärtti?
Olen itsekin vähän känässä ja en siksi pysty hakemaan arvosteluja netistä.
Luotan ennemmin känniseen Jatkoaikalaiseen!
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Onko FM2015 hintansa väärtti?
Olen itsekin vähän känässä ja en siksi pysty hakemaan arvosteluja netistä.
Luotan ennemmin känniseen Jatkoaikalaiseen!

Känninen Jatkoaikalainen oli sen verran kännissä, ettei huomannut viestihälytystä. Kyllä FM2015 ihan kova peli on ja alle 30€:n sai ostettua netistä aktivointikoodin Steamiin niin hintakaan ei ollut paha. Mutta ei tuossa rehellisyyden nimissä nyt juuri toiminnallisesti uutta ole 2014 versioon nähden. Vierähti muuten aamu seitsemään pelin ja kalsareiden parissa. Hupsista saatana :D
 
Nyt sais tämä ketju näyttää voimansa. Kaljaa tölkissä, junttimusaa streoissa ja hyvä fiilis tasa-arvoisesta avioliittolaista, mutta vailla oikeaa seuraa. Josko joku palstaveli olis astunu korkin päälle, niin ei muuta kuin kuulumisia ilmoille!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Illan viini on Aalto, mehevä katalonialainen. Ostin pienen erän reissusta joskus, edulliseen noin 25 euron hintaan per plo. Tätä ennen avasin Di Filippo Montefalco Sagrantinon, mutta sepä oli korkkivikainen. Harvemmin olen kotona kohdannut, olisiko kolmas kerta. Tuo oli selvä tapaus, viini oli pilalla. Kylmiössä on verrokkipulloja ja viini on tuttu, ehta on kyllä kelpoa.

Voisin ottaa toisenkin Aalto-viinin haukkaamaan happea. On sen verran jämäkkä työviikko takana, että kunnon lääkkeet eivät ole pahitteeksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Gato Negroo täällä siemaillaan. Sanotte te homofoobikot mitä vaan, niin tämän päivän äänestykselle tässä pari otetaan. Ja otettais vaikkei ois mistään mitään äänestettykään.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tämä päivä meni kalsaritissutteluksi, tosin hyvin rauhalliseen tyyliin, jo varhaisessa vaiheessa kun korkkasin tasa-arvon kunniaksi! Hyvä fiilis. Kirjotellut aiheesta facebookissa aika paljon kun kaveripiiristä löytyy sekä intohimoisia asian puolestapuhujia että vastustajia. Itsellä suurin mielenkiinto valtiomme johtamisessa on muualla kuin tässä äänestyksessä, mutta onhan tasa-arvoisempi yhteiskunta silti aina yksien kalsarikännien arvoinen juhla =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös