Mä juon täällä hiukan alkomaholia, mitäs te teette? Kalsarikänni... ööh... seuraa??
Aloitin ryyppäämisen klo 09 ja heti terävillä. Meno aika vitun alkoholisti, mutta onpahan taas ainakin päivän verran kivaa. Heräsinkin jo klo 03. Onhan tässä yritetty tapoja parantaa, mutta kun mistään ei vaan tule mitään. Olen kuitenkin päättänyt, että tämä päivä on hyvä päivä ja niinhän se on ollutkin.
Huomenna laitan ranttaliksi ja ostan moottorisahan. Näin on tosi.
Tee enemmin niin, että nyt käyt suihkussa, nykäset lasin vettä naamariin, laitat herätyksen aamuksi ja menet kouluun ainakin käymään. Jos olo on siellä liian hirveä, niin sitten takaisin kotiin lepäämään. Jos ja kun selviät koulupäivän läpi kokonaan, niin sen jälkeen voit ottaa palkinnoksi parin tunnin nokoset. Ja elämä taas hymyilee sen jälkeen aivan eri tavalla.Tuli taas ryypättyä. Periaatteessa huomenna pitäisi olla koulupäivä, mutta olen kusenut kaiken tällä ryyppäämisellä siihen malliin ettei kohta ole tulevaisuutta ollenkaan. Tässä oli tarkotus olla selvin päin, mutta niin vain se korkki taas narahti auki. Sitä aina ajattelee et huomenna otan itteeni niskasta kiinni, mutta perkele kun se todellisuus on vain niin perseestä. Nyt kuitenkin lopetan tän kalsarikännin tähän ja lähden rannalle miettimään ansaitsenko edes elää tässä yhteiskunnassa.
Vai täällä se oli tämä ketju. Tähän palstan ja ketjun tilaan sopii http://www.youtube.com/watch?v=030FIcSfOgs&list=UUyVEIxuz-pHFE2UgCFeDKMg
Eli "kuvailemattomat linkit". Voi vittu.