The Who - Baba O'riley: https://www.youtube.com/watch?v=x2KRpRMSu4g
Wllliamsin inkivääriolut on edelleen parasta juotuna.
Brandylla maustettua premium juhla glögiä lantrattuna kaupan punaisella glögillä. Kelpaa nauttia lämmikkeeksi.
Voisihan tuota kokeilla. Normiglögit ovat vain rajallisesti suositeltavaa örvellysjuomaa. Neilikkainen maustearomi takapotkaisee pahasti käänteishuikatessa juomaa saniteettikalusteisiin. Jotakin hempeämpää juomaa on kivempi laatata.Mulla on tuollasta vadelmalla ja lakritsilla maustettua glögiä, Alkosta, alkoholitonta, mutta äkkiäkös sinne jotain sekaan tuuppasee. Ommuutes hyvää.
Voisihan tuota kokeilla. Normiglögit ovat vain rajallisesti suositeltavaa örvellysjuomaa. Neilikkainen maustearomi takapotkaisee pahasti käänteishuikatessa juomaa saniteettikalusteisiin. Jotakin hempeämpää juomaa on kivempi laatata.
Onpas erikoinen yhdistelmä :) Ensikuulemalta ei kuulosta kovin houkuttelevalta, mutta ei kai sitä voi ennen maistamatta tietää :)Mulla on tuollasta vadelmalla ja lakritsilla maustettua glögiä, Alkosta, alkoholitonta, mutta äkkiäkös sinne jotain sekaan tuuppasee. Ommuutes hyvää.
Asia ymmärretty, piparia siis messiin sekä lakuglögiä.Tällästä, otat vaan piparia kaveriksi :)
Paskan marjat. Nyt on vain vanhempana niin huonot käsivoimat, ettei enää jaksa vääntää slaikkaria pystystä reittä vasten. Kyllä nuorempana olisi ehkä jaksanut.Vuosia sitten suunnittelimme Kääpiön kanssa hakevamme inkivääriolutta pakettiautolla Skotlannista. Silloin oli nuoruus, nyt on väsymys.
Paskan marjat. Nyt on vain vanhempana niin huonot käsivoimat, ettei enää jaksa vääntää slaikkaria pystystä reittä vasten. Kyllä nuorempana olisi ehkä jaksanut.
Jos ei voi olla top, niin ehkä voi olla bottom. Sellaista on maailman meno, Josta tulikin mieleen Veikko Ennala. Lukekaa ihmiset Ennalaa. En lupaa mitään, en ainakaan että tulisitte paremmiksi ihmisiksi, mutta teillä on mukavampaa.Mulla on kauhean kova vetolujuus, mutta työntövoima on ihan olematonta.
Moi. Mites tuo kaljoittelutilanne täällä? Hiljaista on. Jomppa ottaa ainakin. Voi Jomppa miksi taas otat. Tulkaa seuraksi.
Tää oli hyvä, mutta tosin kuvailematon linkki, joten varo ettet saa porttikieltoa.