Kalsarikänniketju

  • 5 238 437
  • 66 669

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päähän sattuu, nyt nukkumaan. Josko huomenna taas olisi pelikunnossa
 
Äsken heräsin päissään. Nyt kaupasta hakemaan lisää kaljaa ja jotain epäterveellistä syötävää. Tämä lauantai pyhitetään urheilulle, roskaruualle ja kalsarikänneille. Raportoin jatkossa lisää, ehkä.
 

M10

Jäsen
Nyt olen vedenjakajalla. Jääkaapissa olisi kaljaa, mutta selvinpäin olo silti houkuttelisi. Pitsaakin (ei Pekkarista) tekisi mieli, mutta tuo alakerran ravintola on nyt aivan liian kaukana. Ei jaksa nousta tästä.

Krapulakin on vielä eilisestä (heräsin Kampista jostain ihan ihme paikasta). Jos olisitte nähneet öisen vaellukseni lintsin vierestä Kamppiin, olisitte nauraneet. En meinaa mennyt ihan suorintatietä. Arabian ostarilla tajusin, että nyt en ole oikealla suunnalla.

Pitäisiköhän sitä humaltua vai ei?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Morrow10 kirjoitti:
Pitäisiköhän sitä humaltua vai ei?

Toihan on aivan turha kysymys. Tottahan toki.

Kalsarit olis tässä alotusvaiheessa, kyllä tästä vielä kännin saa päälle.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Jees pääsee itsekin ekaa kertaa osalliseks tähä ketjuu. Taitaa olla ihka ensimmäiset kalsarikännit. Black Horset on jalassa ja kossupullo matkassa. Mikä parasta, ei tee edes mieli lähteä diskoteekkiin!

edit. Toisaalta vituttaa, että pitää olla huomenna pelikunnossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
TakapihanLemieux kirjoitti:
Taitaa olla ihka ensimmäiset kalsarikännit. Mikä parasta, ei tee edes mieli lähteä diskoteekkiin!

En kyllä usko että olis ensimmäiset, taitaa Mario puhua ns paskoo.

Noh, baariin tekis mieli. Mutta sit pitäs käydä suihkussa, ajaa naama ja houkutella kavereita matkaan. Ja kynnetkin leikata. Aivan liikaa vaivaa, tää on helppoa: musiikkia, Jatkoaika, kaljaa, viskiä ja tv:tä. Mitä sitä tässä muutakaan kaipaa.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Tähän tää lauantai-ilta taas meni vaikka piti ihan sivistyneesti olla kotosalla. Eka karjala on jo korkattu ja kaverin luo lähtöä tehdään...

On se kumma miten se viina vetää puoleensa perkele.

Palataan huomenna krapulaketjussa asiaan. Partiparti!
 

M10

Jäsen
Kaljan juonniksihan tämä meni. Jo toista päivää olen täällä viihdyttämässä lähinnä itseäni.

Jos Jyri Kjäll sanoi "Vittu, ei pysty!", niin noin sanon sitten minäkin. Puhun kylmän oluen vastustamisesta.

Kävin hakemassa Kiinalaisesta Pizzan ja myyjä oli söötti. Ehkä 52v? Nainen kuitenkin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olutta, tsidukkaa ja M.A. Nummisen "Joulupukki puree ja lyö" -biisi. Muuta ei tarvitse.
 
Tuli haettua kaupasta mäyräkoira entisten kaljojen jatkoksi, lakka- ja päärynäsiideri avaukseksi, chilipähkinöitä ja perunalastuja. Näillä mennään, ja pähkinät ja 7 olutta on jo menny.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Morrow10 kirjoitti:
Kävin hakemassa Kiinalaisesta Pizzan ja myyjä oli söötti. Ehkä 52v? Nainen kuitenkin.
Ettet käynyt samassa kiinalaisessa missä minä viimeksi eilen? Todennäköisesti. Tosin se nainen on ehkä 45. Oli muuten yllättävän heikko olo aamulla. Sen sitä saa kun juo. Nyt on syöty hyvin ja juotu vain yksi olut. En minä kuitenkaan aio autoa tänään ajaa joten jäänkin pohtimaan mitä juotavaa otan seuraavaksi.
 
Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Nikke kirjoitti:
Ettet käynyt samassa kiinalaisessa missä minä viimeksi eilen? Todennäköisesti. Oli muuten yllättävän heikko olo aamulla. Sen sitä saa kun juo. Nyt on syöty hyvin ja juotu vain yksi olut. En minä kuitenkaan aio autoa tänään ajaa joten jäänkin pohtimaan mitä juotavaa otan seuraavaksi.

Dong Hai, tai joku vastaava on tuon kinukkimestan nimi. Pizza oli oikein maukas, mutta en jaksanut kuin puolet. Loput pistän huuto.nettiin myyntiin, kun JA:ssa ei saa kaupitella kuin urheilu-aiheisia kohteita.

Joku minua noissa Kiinalaisissa pikku-naisissa viehättää. Tuollakin kyseisellä myyjällä on sellaiset sirot kasvon piirteet ja mukava hymy, mutta silti se on helvetin vakuuttava ja jäätävällä asenteella varustettu nainen. Poikittaista sanaa en sille uskaltaisi sanoa. Pandana joutuisin poistumaan muuten paikalta. Aika rivakat liikkeethän noilla on. Jos en olisi varattu ja jos se ei olisi naimisissa, niin en todennäköisesti tekisi silti mitään.

Toivottavasti en tänään päädy Arabiaan ja tsemiä Niken (ei se tossumerkki) juomingeille. Tästä tuli juomarin päivä. Taas.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Morrow10 kirjoitti:
Toivottavasti en tänään päädy Arabiaan

Niin, ei Kamppi ole siellä päinkään.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mikäs se tämä tälläinen ketju on? Kiva, että tuli vastaan. Enpä ole ennen huomannutkaan moista.

Komea voitto Oulusta, sivullekirjoittanut pääsi kirjoittamaan Merkkipaaluviestit-ketjuun, Deep Purple soi ja kuudes olut poksahti juuri auki. Joten, nyt juhlitaan...
 

Naughty_S

Jäsen
Jos ei muuta, niin JYPin perseilystä sai ainakin vauhtia kalsarikänneihin. Tunnelmaa vahvistaa alkoholin lisäksi tänään saatu Generalin nuuska ja aivan saatanasti liian kovalla kuunneltu musiikki.

En vaan taida kuulua tähän ketjuun, harkitsin nimittäin kalsareiden (ja verkkarishortsien) vaihtamista farkkuihin ja baariin.

Huolestuttavaan hyvässä vauhdissa olen.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas..... kalsarit on täälläkin menossa. Viimeinen lomapäivä huomenna, maanantaina pitäis töihin mennä taas. Ei ketään haluais ryhtyä mun sponsoriksi? Ei meinaan toi työ maistuis sitten niinkuin ollenkaan, No, sitä ei mietitä nyt.....

Mieli tekis melkein keskeyttää kalsarit ja painua baariin, mutta ilkeä pankkitili sanoo, että et mene. Ja kai sitä on pakko kuunnella. Perkele. Eli pysytään kalsareissa. No, töllöstö tulee NHL:ää. viinaa riittää, musiikkia löytyy laidasta laitaan, ja rahansa voi hävitä normaalin black jackin sijasta ekspektin texas hold'emiin, niin mihinkäs tässä edes baaria tarvitaan? Ei kai sitten mihinkään.

Jatkakaa hyväksi havaitulla tiellä kalsari boys and girls, tulen häiritsemään teitä myöhemmin.

Niin joo, Kerhokin hävis tänään, perkele. Otetaas sille.....
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Haa. Tulin vain ilmoittamaan, että olen selkä liiketoiminnan sisällä. Piditte siitä tai ette. Näköjään homma meni taas tälle linjalle. On vielä eiliset kalsaritkin jalassa ja kaikkea. Huh.

Eilen lipsuin tästä koneen edestä, täällähän on ollut taas vakijengi kaijakoolla. Itse asiassa en eilen edes tullut tähän koneeni ääreen (wtf?) vaan painelin suoraan kustannuspaikaltani ponnistaen pitkin keskustan baareja. Seuraakin sain, vaikka yks peelo jättikin tulemati. Noh, tää muistetaan ja sitten kun natsaa niin otetaan eilisenkin edestä?

Pelottava kokemus kertakaikkiaan tuommoinen baarissa istuminen. Poliisit tekivät rynnäkön, mutta onneksi pidättivät ne naapuripöydän janarit, että sai itse rauhassa jatkaa laskuntekoa. Aamulla kotiin ja näköjään aika tukevaa huttua irtosi vielä niistä huuruista tuonne toiselle puolelle. Nyt pysyttelen kyllä turvallisesti kotona seurustelemassa herra Carslbergin kanssa. Siitä hyvä kaveri, että on aina samaa mieltä eikä väitä vastaan.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Shayne kirjoitti:
Pelottava kokemus kertakaikkiaan tuommoinen baarissa istuminen. Poliisit tekivät rynnäkön, mutta onneksi pidättivät ne naapuripöydän janarit, että sai itse rauhassa jatkaa laskuntekoa. Aamulla kotiin ja näköjään aika tukevaa huttua irtosi vielä niistä huuruista tuonne toiselle puolelle. Nyt pysyttelen kyllä turvallisesti kotona seurustelemassa herra Carslbergin kanssa. Siitä hyvä kaveri, että on aina samaa mieltä eikä väitä vastaan.

Noiden sun kokemuksien jälkeen alkaa arveluttaa baariin lähteminen. Olen tässä illan keskustellut herrojen Larsen X.O. ja Carlsbergin kanssa, mutta he alkavat minun residenssissä käydä hiljaisiksi pojiksi. Mieli tekisi baariin lähteä mittariautolla, mutta kertomuksesi saa minut varmaankin jäämään kuivin suin kotiin.

Samaa mieltä, että mr Carlsberg on hyvinkin suostuvainen monenmoisiin aktiviteetteihin. Se tosin taitaa olla pelimiehen merkki?

-duud-

ps. koitetaan pyristellä....

edit. yhdyssana.
 

M10

Jäsen
Nikke: Jos joskus saat kutsun niihin hoitsubileisiin, niin voinko olla sun avec?

Tarjoan siitä hyvästä sitten vaikka pitsat (ei Pekkariset) Dong Haissa! Ja arvaas kuka ne lätyt meille pyöräyttää? No itse super-muija tietenkin; rva. Hai. Englanniksi mrs. Shark.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Morrow10 kirjoitti:
Nikke: Jos joskus saat kutsun niihin hoitsubileisiin, niin voinko olla sun avec?
No soup for you! Toki saat tulla mukaan, viimeksi niitä tyttöjä oli neljä niin en mä yksin pärjäisikään. Yhdessäkin on jo tekemistä. Ai niin, vielä pitäisi se kutsu saada. No, pieni ongelma...

Tässähän saattaa käydä niin että huomenna joutuu menemään Weeruskaan klo 15.30 katsomaan Everton-Newcastlea, juomaan pari tuoppia ja syömään Paholaisen kalkkunaa.

Poistun hetkeksi täyttämään lasini.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
duud kirjoitti:
Mieli tekisi baariin lähteä mittariautolla, mutta kertomuksesi saa minut varmaankin jäämään kuivin suin kotiin.
En kyllä voi hyvällä tahdollakaan suositella kuivin suin himassa istumista, joten miehen on vain tehtävä mitä miehen on tehtävä.

Eli, jos herrat Larsen ja Carlsberg alkavat todellakin hiipumaan, niin ei muuta kuin puhelu herra Kovaselle ja keula kohti baaria. Kyllä sen kestää, kun tietää kuinka hyvää se tekee. Onhan siellä ulkona vaaransa, mutta riskillä se vaan on vedeltävä, jos baarikaapistä löytyy kovien paukkujen sijasta enää räkäpäitä.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Shayne kirjoitti:
En kyllä voi hyvällä tahdollakaan suositella kuivin suin himassa istumista, joten miehen on vain tehtävä mitä miehen on tehtävä.

Eli kohti baaria sitten vaan. Larsseni ja Lörssönit on nyt selätetty, joten kohti uusia haasteita vaan. Jorma Kovasen kyytiin en lähde, mutta eiköhän muitakin vaihtoehtoja ole.

Mukavat illan jatkot teille kohtalotoverini.

-duud-
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Nikke kirjoitti:
Asiaan; iltaani piristi se että sain tietää että ex-Everton Thomas Gravesen (joka mahtuisi minun Evertoniin aina) seurustelee Kira Eggersin kanssa. Kuka Kira Eggers? Niin kysyin minäkin mutta onneksi Google on keksitty.

www.kiraeggers.com/portfolio/index.htm. Antaisin ehkä, jos Kira oikein kiltisti pyytäisi.

Mahtavatkohan Bill Kenwright tai Thomas itse lukea Jatkoaikaa? Alan nimittäin kohta tekemään adresseja. Kenwrightille se lähtee otsikolla "Thomas Gravesen takaisin ja sassiin!", Gravesenille itselleen puolestaan "Mene takaisin Evertoniin ja jos et mene, niin tule tänne bilettämään ja tyttöystävä mukaan!"
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Vastenmielisen näköinen nimimerkki hakee reipasta aamukänniseuraa raavaista jatkoaikalaisista tai ihan kenestä vaan, vaikka Stalinista tai Behemothista.

Alkaa yö pikkuhiljaa taittua aamuksi. Siis nyt sen vasta oikein kunnolla ymmärtää mikä on kalsarikännien syvin olemus - nyt on aika huikea olo! Nukkuminen on lopultakin aika turhaa jos on olutta.

Tämä on juuri se tila, jossa kaikki suuret filosofit ovat teoksensa kirjoittaneet. Suurien filosofien ja Kerouacin ero kulminoituu siinä että ONNEKSI olen niin viinakrampissa, etten saa kirjoitettua mitään eeposta esimerkiksi tuonne "Nainen jota on vaikeaa unohtaa"-ketjuun. En uskoisi maanantaina enää itsekään itseäni.

Huikeaa, otan lisää olutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös