Jos maailma syntyi alkuräjähdyksestä, niin mistä syntyi se energia siihen. Tätä pohtiessa lissää viinaa koneeseen.
Mitä jos ei olisi mitään? Jos ei olisi mitään, niin voisiko silloin olla mitään, kun kukaan ei kerran olisi miettimässä että mitä jos ei olisi mitään? Olenkohan mäkään täällä?
Tämä kaikki on vain yhtä suurta unta. Matrix.
Dorka, se on vaan leffa.
Oletko varma? Mitäs jos tarjoaisin sinulle punaista ja sinistä pilleriä, kumman valitsisit?
Dorka, se on vaan ihan paska leffa.
Okei, ehkä mä olen vaan dorka.
Pehtoori.
Mitä asia koskee?
Öhöm, sanoinkin ajokunnossa. Tietääkseni raja on 0,5 tällähetkellä. Sitäpaitsi, eilen mut heitettiin ulos jalkapallokeskusteluista, haukuttiin amatööriksi ja käskettiin imuroimaan tai jotain. Nyt täällä ainoassa ketjussa missä mulla on öpaut kaks kaveria (vuokralaiselle terkut) sanotaan et lähee menee niiin.. En kestä.
Pitkästä aikaa pääsee tähän ketjuun antamaa oman panoksen. Jalkapalloa, lonkeroa ja musiikkia. Eipä lauantai-illalta paljon enempää voi vaatia. Tosin tää lonkero vois olla parempaa, otin kiireessä jotain sambalonkeroa mukaan eikä ole erityisen hyvää. Eiköhän tuokin ala muutaman jälkeen maistua paremmalta.
Mitä täällä tapahtuu? Pitääkö meidän Baconin kanssa kahdestaan pitää tätä ketjua elossa? Nyt skarppia siellä! Vai olenko tosiaan ainut, joka on tänään huppelissa?
Pienessä. Chiliherneitä, rapuja basilikakastikkeessa ja vuosikerta-gewürtztramineria. Pallopeliä katselen, perhe nukkuu, luen välillä Philip Rothia, jota en jaksa kylläkään enempää. Rothille soisi Nobelin lopultakin, kun äijä elää vielä.Mitä täällä tapahtuu? Pitääkö meidän Baconin kanssa kahdestaan pitää tätä ketjua elossa? Nyt skarppia siellä! Vai olenko tosiaan ainut, joka on tänään huppelissa?
Pienessä. Chiliherneitä, rapuja basilikakastikkeessa ja vuosikerta-gewürtztramineria. Pallopeliä katselen, perhe nukkuu, luen välillä Philip Rothia, jota en jaksa kylläkään enempää. Rothille soisi Nobelin lopultakin, kun äijä elää vielä.