Miksi kalsarit vain jalassa? Itse esim. istun sohvalla aina välillä keitottamassa ja katson esim. tv:tä, mutten koskaan esiinny alushoususillani. Miksei voi olla esim. farkut jalassa? Eikö ole irstasta liikkua alushoususillaan? Ainakin se on erittäin vieras ajatus.
Kyllähän nyt joka ilta tulee vähän otettua. Ja esimerkiksi viski on mun mielestä sellaista jota mieluiten nautiskelee yksinään.
2174 KKK-sivua myöhemmin on mielenkiintoista huomata, ketkä olivat tämän ketjun ytimessä jo sen ihkaensimmäisellä sivulla noin 8,5 vuotta sitten. Nimimerkki pettter ei ole tinkinyt tyylistään vuosien myötä, ei sitä tehnyt myöskään scholl, joka ei edes yksin kotioloissa alentunut kalsareillaan oloon.
Kalsareillaan olo ei ole irstasta vaan vapauttavaa. Minä ainakin vapaudun normaalistikin sivilisaation kahleista vaihtamalla töistä tultuani kaikki vaatteet alushousuja myöten ja kiskon ylleni yleensä bokserit ja t-paidan. Kesäaikaan saatan liikuskella munasillanikin kotonani jos siltä tuntuu, tosin bokserien kanssa on vähemmän hiostavaa.
Nytkin olen bokserit ja t-paita ylläni, kuuntelen
CCR:n 35 biisin kokoelmaa ja ihastelen John Fogertyn räkäistä ääntä ja uskomatonta sävelkynää. Born On The Bayou!
Mitäkö teen tässä ketjussa? Tämähän on vasta toinen viestini tähän ketjuun eli vain joka 27170. viesti on minun.
Lasken olevani tänä iltana oikeutettu pääsylippuun tämän ketjun areenalle, koska olen nauttinut nelisen shottia puolalaista herkkua eli Zubrowka-vodkaa, jonka ytimessä on ns. biisoninruohokorsi eli puolalaisten luonnonmetsien siimeksessä laiduntavan visentin herkku. Tähän toimenpiteeseen eli pariin tuntiin CCR:n parissa sekä muutamaan vodkanaukkuun minut ajoi tämänpäiväinen Game Seven Mestiksen välieräsarjasta TuTo-Jukurit, jonka lopputuloksena TuTo pelaa seuraavaksi pronssipelissä.
Białowieżan metsässä visentit laiduntavat, autuaan tietämättöminä siitä, että joku tulee napsimaan niiden ruohonkorret ja tunkee ne vodkapullon sisuksiin.
Białowieżan metsään pitäisi joskus päästä. Sekin on Unescon maailmanperintökohde, ja lisäksi siellä voisi nähdä visentin työssään.