Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 302
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tyrnävällä muuten paikallinen yritys valmistaa perunaviinaa. Minkähänlainen tuote on Bothnia Bay Dry Gin, perunasta valmistettu gini? Tätä saisi TQoFE sokkomaistaa geeteenä ja lausua madonluvut.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
On aika vaihtaa juomalaatua kuohuvasta valkoviiniin ja näinpä avajan tähän aikaan illasta itävaltalaista Domäne Dachauta, mikä onpi varsin oivallista juotavaa tähän hetkeen ja tilanteeseen.

Arbeit macht frei!

...No ei se viini mitään Dachauta ole vaan Wachauta.

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiljaa virtaa Don ja vlad miettii jotta mitä tekisikään seuraavaksi.

Toisinaan tulee kovin orpo tunne kun päivystää tässä ketjussa itsekseen muiden vetäessä lonkkaa ja ottaessa vetovastuun hetkinä jolloin työt kutsuvat minua - ollapa työssä jossa viikonvaihteet olisivat vapaat ja saisin tuolloin tehdä sitä mitä haluan ja olla huolehtimatta seuraavan lauantain tahi sunnuntain työvuorosta.

Tällaista se elämä vaan tuppaa olemaan, joku tekee töitä viikonloppuisin ja vastaavasti lepäilee keskellä viikkoa - ja kirjoittaa tuubaa tähän ketjuun.

Kippis teille kaikille ystävät kalliit!

vlad.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hiljaa virtaa Don ja vlad miettii jotta mitä tekisikään seuraavaksi.

Toisinaan tulee kovin orpo tunne kun päivystää tässä ketjussa itsekseen muiden vetäessä lonkkaa ja ottaessa vetovastuun hetkinä jolloin työt kutsuvat minua - ollapa työssä jossa viikonvaihteet olisivat vapaat ja saisin tuolloin tehdä sitä mitä haluan ja olla huolehtimatta seuraavan lauantain tahi sunnuntain työvuorosta.

Tällaista se elämä vaan tuppaa olemaan, joku tekee töitä viikonloppuisin ja vastaavasti lepäilee keskellä viikkoa - ja kirjoittaa tuubaa tähän ketjuun.

Kippis teille kaikille ystävät kalliit!

vlad.

Minulla hieman sama homma. Tosin joka toinen viikonloppu töissä joka toinen viikonloppu menee lapsiani katsellessa, kun muutoin asuvat äitinsä luona.

Nyt hieman kaljaa käkättimeen. Saattaa olla, että hilppasen baariin, riippuen siitä osallistuuko kaverini juomahommiin tänään vai ei. Tällä haavaa nyt ainakin kirjaimellisesti vedän kalsarikännejä, tosin vasta ensimmäinen olut meneillään. Ja joo, olihan tässä jo pidemmän ajan asiat silleen mallillaan, että eipä tullut otettua kuin noin kerran kuukaudessa, nyt on tullut törpöteltyä hieman useammin.. Jotain masentavaa musiikkia pitäisi kuunnella, notta pääsisi kunnolla tunnelmaan..

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt hieman kaljaa käkättimeen.
...
Jotain masentavaa musiikkia pitäisi kuunnella, notta pääsisi kunnolla tunnelmaan..
Muutaman oluen tässä joutuu itsekin napastelemaan, kun ei oikein muuttokuviot tunnu selkeytyvän. No onpahan kaikki valmiiksi pakattuna, jos tästä lähtemään joutuu. Hähähä.

Tuosta masentavaa musiikkia, kun kerran on pyydetty vallan. Tuosta taasen nousukasta.

Suosikkijoukkue
Muutaman oluen tässä joutuu itsekin napastelemaan, kun ei oikein muuttokuviot tunnu selkeytyvän. No onpahan kaikki valmiiksi pakattuna, jos tästä lähtemään joutuu. Hähähä.

Tuosta masentavaa musiikkia, kun kerran on pyydetty vallan. Tuosta taasen nousukasta.

Danzig - Mother: Maailmankaikkeuden paras viisu, vaikkakaan ei ole Danzigin paras viisu. Ja oikeasti, tuossa on järkeä, vaikka ensi ajattelemalla sitä ei siitä välttämättä huomaa.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Suosikkijoukkue
Lähtisin lääkitsemään banaaninviljelijän sielua vaikka tällasella playlistilla:

CMX - Ruoste - YouTube

Metallica - Turn The Page - YouTube

Metallica - Mama Said [Official Music Video] - YouTube

Viikate Kivi Itkee Vihreää - YouTube

GRAVEYARD - Hisingen Blues - YouTube

AMORPHIS - Silver Bride - YouTube

Viikate-Pohjoista viljaa - YouTube

Siihen perään sopiikin sitten jo Jääkoneenkuljettajan Danzig.

Kippis, kulaus muttei munaus!

Listalta pudotan pois Metallican ja Viikatteen, mutta muuten pidän listauksesta. Amorphis on mun suosikki. Ja hautuumaa, varsinkin viisu, jota et tähän laitanut, minkä minä kyllä laitoin toiseen ketjuun eilen, on aivan huippu...

Suosikkijoukkue
Kiitoksia masentavuuksista, mutta nyt on mentävä nukkumaan. On tunne, että saisin pitkästä aikaa nukuttua, vaikkakin hieman humalassa, mutta sitä kutsuhuutoa on nyt kuultava. Unettomuus on perseestä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En aio kirjoittaa tänään tänne mitään, koska nykyään on vissiin hienoa spämmätä kaikkiin muihin joutaviin ketjuihin paitsi tänne ja sanoa "I'm not pissed".

No on se ollut kyllä aina ennenkin.

Suosikkijoukkue
Kärpät
"Tehä ootta kännisä" Näin tervehti eräs pohojan rikaatin alikersantti 20 vuotta sitten. Oli muuten l-ihminen. Tais olla kohokohtie elämässä tuollaanen äänenkorotus. Get drunk or get bent.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voiko tänne kirjoittaa, jos ei ole kännissä? T. En ole kännissä -mies Oulusta. En ainakaan myönnä olevani. Ei kun ihan toinni, en minä ole kännissä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Voipi. Minäkin olen. Ette kyllä ikinä arvaa, milloin.
Vaikutat kyllä siltä, että olisit täällä aina lähes ukkometsomaisessa ärinäkännissä, joten pakko sinun on olla nytkin kännissä. Oikeastaan se olisi toivottavaa juuri niin, muuten tilanne on akuutti.
Voiko tänne kirjoittaa, jos ei ole kännissä? T. En ole kännissä -mies Oulusta. En ainakaan myönnä olevani. Ei kun ihan toinni, en minä ole kännissä.
Mitä enemmän mies väittää olevansa selvinpäin, sen varmemmin se on kännissä.

Olette siis molemmat ihan känässä, juopot.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässäpä kaikille mieltäylentävää musisointia kaipaaville ketjutovereille Burzumin hieno Dunkelheit.

Enpä yleensä jaksa Burzumia kuunnella mutta jostain syystä juuri tänä hetkenä itsenäisyyspäivän-aattona tämä tuntuu yltävän syvälle "sieluni" syövereihin saakka - vaikka en sieluun uskokaan mutta käytän sanaa nyt vertauskuvallisesti tässä yhteydessä. Uskovaiset ystäväni nyt epäilemättä kauhistuvat suuresti ja ovat valmiit lähettämään minut helvettiin kirkonpolttajan kanssa.

Ein volk, Ein reich...

ein vlad.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä poltan korkeintaan sylyksen puita takassa. Vuolukivitakka onkin pätevä vehje. Miellyttävää lämpösäteilyä ja kivi sitoo lämpöenergiaa pitkäksi ajaksi. Kelpaa synnytellä sohvalla suuria ajatuksia ja rapsutella jänöä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy