Kalsarikänniketju

  • 5 241 560
  • 66 676

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitä mieltä olen, että pitäisi lopettaa tämä EU-pelleily ja antaa amerikkalaisten hoitaa asiat. Valta kuuluu sille, joka sitä osaa käyttää.

Meikä taas on sitä mieltä, että tuo Niemisen kuva ja verenluovutus-ilme myrkyttää Jatkoajan keskustelupalstan henkeä.

Lisäksi olen sitä mieltä, että valta pitäisi antaa Ilta-Sanomien uutisten kommentoijille. Tapahtuisi seuraavia uudistuksia:

- Kansanedustajille ei enää maksettaisi mitään
- Alkoholia olisi oltava saatavilla aina, koska jopa neljältä aamuyöllä voi tulla tarvis kipaista joku kiva punaviinipullo lähikaupasta. Tuon tunteen selustan turvaamiseksi olisi oltava aina alkoholia myynnissä.
- Keskustoista pitäisi raivata pois isot kaupat, parkkipaikat yms. paska ja perustaa tilalle "kivoja kahviloita", joissa myytäisiin kahvia hankintahinnalla.
- Urpilainen ja Katainen ammuttaisiin aamunkoitteessa, koska he ovat lapioineet lasten, vanhusten ja muuten avuttomien rahat Kreikkaan viimeistä senttiä myöten.
- Markka pitäisi palauttaa ensi tilassa valuutaksemme. Mielellään jo maanantaiaamuksi. Samassa pitäisi erota EU:sta. Tämä toisi välittömiä parannuksia "paskamaahan nimeltä Suomi".
- Linja-autoissa ja muissa tällaisissa välineissä olisi alettava keskustella vierustoverin kanssa ja katsottava tätä silmiin. Mutta säästä ei saisi puhua, eikö ihmisillä ole muuta puhuttavaa?
- Jos on ongelma, niin tästä ei tulisi puhua, ellei ongelma olisi absoluuttisen vakava, kuten välitön kuoleman mahdollisuus, koska muuten lähimmäisissä alkaa esiintyä huokailua. He kysyvät, että eikö sinulla tosiaan ole isompia ongelmia?
- Jääkiekko palautettaisiin vanhoihin hyviin aikoihin. En ole varma milloin tämä aika on ollut. Kuitenkin tuohon aikaan jääkiekko oli vielä vauhdikas peli eikä siinä ollut väkivaltaa.
- Rumat talot purettaisiin pois, ja tilalle tulisi taas kivoja kahviloita ja puistoja joissa ihmiset voivat käydä piknikillä. Myös asuintalot.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Helvetti soikoon! Kovin on kiva palata tupakoimasta kessua tänne asumuksen puolelle, kun raskasmetalleista koottu lejeerinki soi ns. vitun isolla. Samalla tuli todettua, ettei äänentoistolaitteistoni ole mitoitettu tällaisille areenoille.

Hivistelystä siis viis ja joitain yksikköjä alkoholia koneeseen.

Tähän väliin voisi soittaa sen Mustaschin uuden sinkun.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viikko on hyvä aloittaa varhaisessa vaiheessa shampanjan nauttimisella! Mikäpä sen parempaa kuin tuntea kihelmöivästi kuplivan juoman valuvan kurkusta alas tuottamaan nautintoa koko keholle...

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
...ilmeisesti olen kirjoitellut viimeaikoina liian paljon KKK:hon kun minulla tuolla mainosbannereissa pyörii "kehoitus" hakeutua Minnesota-hoitoon.

No mutta kivahan se on, että edes joku kantaa minusta huolta - jos ei muuta niin mainosbanneri!

Cheers!

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen nauttinut tovin hiljaisuudesta miellyttävän ravintola illallisen jälkeen mutta nyt annan Springsteenille luvan rikkoa hiljaisuuden ja nyt on vuorossa Racing in the Street hienolta The Promise -levyltä.

Teerenpelin Taivaanranta tarjosi oikein miellyttävän ja suhteellisen halvan illallisen minulle ja seurueelleni - selvisin alta kahdensadan, mikä oli yllätys huomioiden ateriakokonaisuuden. Voisinpa vierailla siellä toistekin, joko yksin tahi seurassa...

...mutta nyt annan ranskalaisen kuohuvan kuplia päähäni ja jatkan siitä mihin iltapäivällä jäin.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
...ilmeisesti olen kirjoitellut viimeaikoina liian paljon KKK:hon kun minulla tuolla mainosbannereissa pyörii "kehoitus" hakeutua Minnesota-hoitoon.

No mutta kivahan se on, että edes joku kantaa minusta huolta - jos ei muuta niin mainosbanneri!
Panin taannoin merkille saman bannerin, ja samansuuntaiset ajatukset tulvahtivat mieleeni.

Konstikos nykyajan systeemeillä on syöttää kohdennettua mainontaa Jatkoajan tapaisessa paikassa. Isoveli osaa yhdistää asioita kaikesta mitä olemme täällä tehneet ja kirjoittaneet. Kkk-ketjussa osoitettu aktiivisuus, vierailut määrättyinä kellonaikoina ja virhelyöntien useus kiivaimpina kalsarointitunteina profiloivat nimimerkin potentiaaliseksi a-vieroituksen asiakkaaksi.

Onko sinulle muuten yritetty kaupata netissä juureksia viime aikoina..?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tyrnävällä muuten paikallinen yritys valmistaa perunaviinaa. Minkähänlainen tuote on Bothnia Bay Dry Gin, perunasta valmistettu gini? Tätä saisi TQoFE sokkomaistaa geeteenä ja lausua madonluvut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
On aika vaihtaa juomalaatua kuohuvasta valkoviiniin ja näinpä avajan tähän aikaan illasta itävaltalaista Domäne Dachauta, mikä onpi varsin oivallista juotavaa tähän hetkeen ja tilanteeseen.

Arbeit macht frei!

...No ei se viini mitään Dachauta ole vaan Wachauta.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hiljaa virtaa Don ja vlad miettii jotta mitä tekisikään seuraavaksi.

Toisinaan tulee kovin orpo tunne kun päivystää tässä ketjussa itsekseen muiden vetäessä lonkkaa ja ottaessa vetovastuun hetkinä jolloin työt kutsuvat minua - ollapa työssä jossa viikonvaihteet olisivat vapaat ja saisin tuolloin tehdä sitä mitä haluan ja olla huolehtimatta seuraavan lauantain tahi sunnuntain työvuorosta.

Tällaista se elämä vaan tuppaa olemaan, joku tekee töitä viikonloppuisin ja vastaavasti lepäilee keskellä viikkoa - ja kirjoittaa tuubaa tähän ketjuun.

Kippis teille kaikille ystävät kalliit!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hiljaa virtaa Don ja vlad miettii jotta mitä tekisikään seuraavaksi.

Toisinaan tulee kovin orpo tunne kun päivystää tässä ketjussa itsekseen muiden vetäessä lonkkaa ja ottaessa vetovastuun hetkinä jolloin työt kutsuvat minua - ollapa työssä jossa viikonvaihteet olisivat vapaat ja saisin tuolloin tehdä sitä mitä haluan ja olla huolehtimatta seuraavan lauantain tahi sunnuntain työvuorosta.

Tällaista se elämä vaan tuppaa olemaan, joku tekee töitä viikonloppuisin ja vastaavasti lepäilee keskellä viikkoa - ja kirjoittaa tuubaa tähän ketjuun.

Kippis teille kaikille ystävät kalliit!

vlad.

Minulla hieman sama homma. Tosin joka toinen viikonloppu töissä joka toinen viikonloppu menee lapsiani katsellessa, kun muutoin asuvat äitinsä luona.

Nyt hieman kaljaa käkättimeen. Saattaa olla, että hilppasen baariin, riippuen siitä osallistuuko kaverini juomahommiin tänään vai ei. Tällä haavaa nyt ainakin kirjaimellisesti vedän kalsarikännejä, tosin vasta ensimmäinen olut meneillään. Ja joo, olihan tässä jo pidemmän ajan asiat silleen mallillaan, että eipä tullut otettua kuin noin kerran kuukaudessa, nyt on tullut törpöteltyä hieman useammin.. Jotain masentavaa musiikkia pitäisi kuunnella, notta pääsisi kunnolla tunnelmaan..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt hieman kaljaa käkättimeen.
...
Jotain masentavaa musiikkia pitäisi kuunnella, notta pääsisi kunnolla tunnelmaan..
Muutaman oluen tässä joutuu itsekin napastelemaan, kun ei oikein muuttokuviot tunnu selkeytyvän. No onpahan kaikki valmiiksi pakattuna, jos tästä lähtemään joutuu. Hähähä.

Tuosta masentavaa musiikkia, kun kerran on pyydetty vallan. Tuosta taasen nousukasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Muutaman oluen tässä joutuu itsekin napastelemaan, kun ei oikein muuttokuviot tunnu selkeytyvän. No onpahan kaikki valmiiksi pakattuna, jos tästä lähtemään joutuu. Hähähä.

Tuosta masentavaa musiikkia, kun kerran on pyydetty vallan. Tuosta taasen nousukasta.

Danzig - Mother: Maailmankaikkeuden paras viisu, vaikkakaan ei ole Danzigin paras viisu. Ja oikeasti, tuossa on järkeä, vaikka ensi ajattelemalla sitä ei siitä välttämättä huomaa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lähtisin lääkitsemään banaaninviljelijän sielua vaikka tällasella playlistilla:

CMX - Ruoste - YouTube

Metallica - Turn The Page - YouTube

Metallica - Mama Said [Official Music Video] - YouTube

Viikate Kivi Itkee Vihreää - YouTube

GRAVEYARD - Hisingen Blues - YouTube

AMORPHIS - Silver Bride - YouTube

Viikate-Pohjoista viljaa - YouTube

Siihen perään sopiikin sitten jo Jääkoneenkuljettajan Danzig.

Kippis, kulaus muttei munaus!

Listalta pudotan pois Metallican ja Viikatteen, mutta muuten pidän listauksesta. Amorphis on mun suosikki. Ja hautuumaa, varsinkin viisu, jota et tähän laitanut, minkä minä kyllä laitoin toiseen ketjuun eilen, on aivan huippu...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kiitoksia masentavuuksista, mutta nyt on mentävä nukkumaan. On tunne, että saisin pitkästä aikaa nukuttua, vaikkakin hieman humalassa, mutta sitä kutsuhuutoa on nyt kuultava. Unettomuus on perseestä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En aio kirjoittaa tänään tänne mitään, koska nykyään on vissiin hienoa spämmätä kaikkiin muihin joutaviin ketjuihin paitsi tänne ja sanoa "I'm not pissed".

No on se ollut kyllä aina ennenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös