Nettitarjouksena iso säkki Siikliä ja liukkarituubi kaupan päälle.
Paljonko iso säkki siikliä maksaa?
Tarjoukset yv:llä!
vlad.
Nettitarjouksena iso säkki Siikliä ja liukkarituubi kaupan päälle.
Hiljaa virtaa Don ja vlad miettii jotta mitä tekisikään seuraavaksi.
Toisinaan tulee kovin orpo tunne kun päivystää tässä ketjussa itsekseen muiden vetäessä lonkkaa ja ottaessa vetovastuun hetkinä jolloin työt kutsuvat minua - ollapa työssä jossa viikonvaihteet olisivat vapaat ja saisin tuolloin tehdä sitä mitä haluan ja olla huolehtimatta seuraavan lauantain tahi sunnuntain työvuorosta.
Tällaista se elämä vaan tuppaa olemaan, joku tekee töitä viikonloppuisin ja vastaavasti lepäilee keskellä viikkoa - ja kirjoittaa tuubaa tähän ketjuun.
Kippis teille kaikille ystävät kalliit!
vlad.
Muutaman oluen tässä joutuu itsekin napastelemaan, kun ei oikein muuttokuviot tunnu selkeytyvän. No onpahan kaikki valmiiksi pakattuna, jos tästä lähtemään joutuu. Hähähä.Nyt hieman kaljaa käkättimeen.
...
Jotain masentavaa musiikkia pitäisi kuunnella, notta pääsisi kunnolla tunnelmaan..
Lähtisin lääkitsemään banaaninviljelijän sielua vaikka tällasella playlistilla:
CMX - Ruoste - YouTube
Metallica - Turn The Page - YouTube
Metallica - Mama Said [Official Music Video] - YouTube
Viikate Kivi Itkee Vihreää - YouTube
GRAVEYARD - Hisingen Blues - YouTube
AMORPHIS - Silver Bride - YouTube
Viikate-Pohjoista viljaa - YouTube
Siihen perään sopiikin sitten jo Jääkoneenkuljettajan Danzig.
Kippis, kulaus muttei munaus!
Ja hautuumaa, varsinkin viisu, jota et tähän laitanut, minkä minä kyllä laitoin toiseen ketjuun eilen, on aivan huippu...
Voiko tänne kirjoittaa, jos ei ole kännissä? T. En ole kännissä -mies Oulusta. En ainakaan myönnä olevani. Ei kun ihan toinni, en minä ole kännissä.
Vaikutat kyllä siltä, että olisit täällä aina lähes ukkometsomaisessa ärinäkännissä, joten pakko sinun on olla nytkin kännissä. Oikeastaan se olisi toivottavaa juuri niin, muuten tilanne on akuutti.Voipi. Minäkin olen. Ette kyllä ikinä arvaa, milloin.
Mitä enemmän mies väittää olevansa selvinpäin, sen varmemmin se on kännissä.Voiko tänne kirjoittaa, jos ei ole kännissä? T. En ole kännissä -mies Oulusta. En ainakaan myönnä olevani. Ei kun ihan toinni, en minä ole kännissä.
Vaikutat kyllä siltä, että olisit täällä aina lähes ukkometsomaisessa ärinäkännissä, joten pakko sinun on olla nytkin kännissä. Oikeastaan se olisi toivottavaa juuri niin, muuten tilanne on akuutti.
Touché.