Kalsarikänniketju

• 5 301 907
  • 66 744

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kämmenessä joku tulehdus ja käsi turvonnut pelottavan paljon, koko kyynärvarsi särkee. Tuon riemun lisäksi antibiootista tuli ripuli, hienoa! Otan pari paukkua lääkkeeksi ja toivon, etten kännissä pasko housuuni.

Testissä Pennilessin uusi kehuttu levy. Vielä en ole keksinyt miksi tätä on kehuttu, mutta ehkä viimeinen biisi pelastaa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kämmenessä joku tulehdus ja käsi turvonnut pelottavan paljon, koko kyynärvarsi särkee.

Ootko kokeillut runkata tuohon turvonneeseen käteesi? Voisi olla uudenlainen kokemus. Tiukempi kuin yleensä tai jotain.
Mä juon Kossua ja viiniä(huom. ei viintä) vuorotellen tai ainakin sekaisin.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Runkkaaminen on muuten loppujen lopuksi melko aliarvostettua... Johan tässä joku aika sitten jossain tutkimuksessa kerrottiin kuinka runkkaamalla ehkäisee kaikenlaisia tauteja vanhemmalla iällä.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tulin tänne, kun "omalla" puolella Liigan keskustelupalstalla ei saa kenenkään kanssa juttua aikaseksi, vaikka haluaisin kuulla padan tämän päivän maalivahdista hieman perusteluja miksi on järkevämpi hankinta, kuin oma junnu Kekki.

Tästä tähän. Tässä nyt vapaa viikonloppu ja viinipullo näyttää jo suht tyhjältä. Seuraavaksi varmaan musiikkia peliin, kun tuo läpsyttelykin loppui.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko muuten kysyä, että miten helvetin hyvän näköiset on nuo paneelit?

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos maksaa noin paljon, niin pakko olla hyvät. Kiinasta?

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Zappa Plays Zappa nähty Sirppiliiterillä. Roxy & Elsewhere soitettiin läpi, mikä tarkoittaa samalla sitä, että nimikkokappaleeni Pygmy Twylyte tulkittiin myös. Oli mitat täyttävä sessio. Pitää purkaa kokemuksia johonkin toiseen ketjuun, kunhan pää on selvinnyt kuulemastaan.

Nyt nautin talousviintäni, Verrocchio Amarone 2008.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyvät naiset ja herrat, transsukupuoliset, ja muut hihhulit.

13.12.2007 sain nimimerkkini tänne. Siis lähes kuusi vuotta sitten. Tämä viesti on 6000. viestini Jatkoaikaan. En mene minnekään betonielementtitaloon eli Merkkipaalu-ketjuun asiaa suremaan tai juhlistamaan, vaan koen, että tässä ketjussa on tämä tasatuhantinen viesti kirjoitettava.

Samana päivänä tälle palstalle ovat näemmä tulleet nimimerkit FASlapsi ja Fingerpori. Ovat siis vähän kuin veljiäni.

Jossain vaiheessa huomasin, että kirjoitan näemmä kummallisen tasaisesti 1000 viestiä vuodessa. Päätin jossain kohtaa, että olkoon se maksimini. Tämän viestin jälkeen en siis voi kirjoittaa kolmeentoista päivään (mutta voin editoida esim. tätä viestiä pitkin iltaa!). En tiedä, kykenenkö siihen kirjoitustaukoon. Luultavasti en, mutta ainakin tunnin olen kirjoittamatta. Aika alkaa nyt!

E. FF:lle sinne alas, että niin minähän otin kalsarit katosta pois roikkumasta. Sen täällä aikoinaan kerroin. Kun tuli pari muuttujaa.

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jääkiekko on paska laji. Ei mulla muuta.

No.. Olutta.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Muuten olen sitä mieltä, että Karthago on tuhottava. Eiku...

Sitä mieltä olen, että pitäisi lopettaa tämä EU-pelleily ja antaa amerikkalaisten hoitaa asiat. Valta kuuluu sille, joka sitä osaa käyttää.

E: Niin ja kaikenlainen vivutus johtaa ennen pitkää ongelmiin, sanoohan tuon jo vaistokin, kellä sellaista on.

Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitä mieltä olen, että pitäisi lopettaa tämä EU-pelleily ja antaa amerikkalaisten hoitaa asiat. Valta kuuluu sille, joka sitä osaa käyttää.

Meikä taas on sitä mieltä, että tuo Niemisen kuva ja verenluovutus-ilme myrkyttää Jatkoajan keskustelupalstan henkeä.

Lisäksi olen sitä mieltä, että valta pitäisi antaa Ilta-Sanomien uutisten kommentoijille. Tapahtuisi seuraavia uudistuksia:

- Kansanedustajille ei enää maksettaisi mitään
- Alkoholia olisi oltava saatavilla aina, koska jopa neljältä aamuyöllä voi tulla tarvis kipaista joku kiva punaviinipullo lähikaupasta. Tuon tunteen selustan turvaamiseksi olisi oltava aina alkoholia myynnissä.
- Keskustoista pitäisi raivata pois isot kaupat, parkkipaikat yms. paska ja perustaa tilalle "kivoja kahviloita", joissa myytäisiin kahvia hankintahinnalla.
- Urpilainen ja Katainen ammuttaisiin aamunkoitteessa, koska he ovat lapioineet lasten, vanhusten ja muuten avuttomien rahat Kreikkaan viimeistä senttiä myöten.
- Markka pitäisi palauttaa ensi tilassa valuutaksemme. Mielellään jo maanantaiaamuksi. Samassa pitäisi erota EU:sta. Tämä toisi välittömiä parannuksia "paskamaahan nimeltä Suomi".
- Linja-autoissa ja muissa tällaisissa välineissä olisi alettava keskustella vierustoverin kanssa ja katsottava tätä silmiin. Mutta säästä ei saisi puhua, eikö ihmisillä ole muuta puhuttavaa?
- Jos on ongelma, niin tästä ei tulisi puhua, ellei ongelma olisi absoluuttisen vakava, kuten välitön kuoleman mahdollisuus, koska muuten lähimmäisissä alkaa esiintyä huokailua. He kysyvät, että eikö sinulla tosiaan ole isompia ongelmia?
- Jääkiekko palautettaisiin vanhoihin hyviin aikoihin. En ole varma milloin tämä aika on ollut. Kuitenkin tuohon aikaan jääkiekko oli vielä vauhdikas peli eikä siinä ollut väkivaltaa.
- Rumat talot purettaisiin pois, ja tilalle tulisi taas kivoja kahviloita ja puistoja joissa ihmiset voivat käydä piknikillä. Myös asuintalot.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Helvetti soikoon! Kovin on kiva palata tupakoimasta kessua tänne asumuksen puolelle, kun raskasmetalleista koottu lejeerinki soi ns. vitun isolla. Samalla tuli todettua, ettei äänentoistolaitteistoni ole mitoitettu tällaisille areenoille.

Hivistelystä siis viis ja joitain yksikköjä alkoholia koneeseen.

Tähän väliin voisi soittaa sen Mustaschin uuden sinkun.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viikko on hyvä aloittaa varhaisessa vaiheessa shampanjan nauttimisella! Mikäpä sen parempaa kuin tuntea kihelmöivästi kuplivan juoman valuvan kurkusta alas tuottamaan nautintoa koko keholle...

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
...ilmeisesti olen kirjoitellut viimeaikoina liian paljon KKK:hon kun minulla tuolla mainosbannereissa pyörii "kehoitus" hakeutua Minnesota-hoitoon.

No mutta kivahan se on, että edes joku kantaa minusta huolta - jos ei muuta niin mainosbanneri!

Cheers!

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen nauttinut tovin hiljaisuudesta miellyttävän ravintola illallisen jälkeen mutta nyt annan Springsteenille luvan rikkoa hiljaisuuden ja nyt on vuorossa Racing in the Street hienolta The Promise -levyltä.

Teerenpelin Taivaanranta tarjosi oikein miellyttävän ja suhteellisen halvan illallisen minulle ja seurueelleni - selvisin alta kahdensadan, mikä oli yllätys huomioiden ateriakokonaisuuden. Voisinpa vierailla siellä toistekin, joko yksin tahi seurassa...

...mutta nyt annan ranskalaisen kuohuvan kuplia päähäni ja jatkan siitä mihin iltapäivällä jäin.

vlad.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
...ilmeisesti olen kirjoitellut viimeaikoina liian paljon KKK:hon kun minulla tuolla mainosbannereissa pyörii "kehoitus" hakeutua Minnesota-hoitoon.

No mutta kivahan se on, että edes joku kantaa minusta huolta - jos ei muuta niin mainosbanneri!
Panin taannoin merkille saman bannerin, ja samansuuntaiset ajatukset tulvahtivat mieleeni.

Konstikos nykyajan systeemeillä on syöttää kohdennettua mainontaa Jatkoajan tapaisessa paikassa. Isoveli osaa yhdistää asioita kaikesta mitä olemme täällä tehneet ja kirjoittaneet. Kkk-ketjussa osoitettu aktiivisuus, vierailut määrättyinä kellonaikoina ja virhelyöntien useus kiivaimpina kalsarointitunteina profiloivat nimimerkin potentiaaliseksi a-vieroituksen asiakkaaksi.

Onko sinulle muuten yritetty kaupata netissä juureksia viime aikoina..?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy