Kalsarikänniketju

  • 5 245 897
  • 66 703

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Tässä on hyvä huomioida kirjoittamisen pari kultaista sääntöä. Ensinnäkin jokainen kirjailija on juoppo, mutta jokainen juoppo ei ole kirjailija. Sama homma maalarien kanssa. Toisekseen, omintakeinen tyyli uppoaa harvinaisen moneen. Jos humalan pystyy ajoittamaan oikein, pystyy siitä luomaan itselleen tyylin: ei mitään rajoitteita ja helvetisti omia (kiljun) ajatuksia. Kolmas sääntö sitten lienee se epätyypillisin, nimittäin itse sen olen kokenut ja sanoiksi nyt pukenut. Jos taustatiedot ovat kunnossa, niistä voi kirjoittaa pienessä hönössä. Jos rakenteissa taas on vikaa, niin virheet ovat kohtuullisen karmeita. Mulle esimerkiksi matematiikka ei ole omin aihe ja nyt on pari kertaa ihan jo parin matsikaljan jälkeen tullut laskettua päin honkia mitä sattuu. Sitä saa hävetä.

Ei siinä, laitetaan vähän Impnazia soimaan ja yritetään jotain Impaled Nazarene - Ghettoblaster (Live) - YouTube

No, fiksu juoppo uskoo fiksumpaa kokeneempaa kirjoittajaa. Nöyrä ottaa Kummelien tapaan "palan vastaan". No, kun ei ole Ruuneberi pitää avautumisensa näköjään pitää itselklän. Vaikeaa, kun peli vituttaa..mutta kun oma taso ei ole päätähuimaava analyyseissä, on parempi kertailla pelitapahtumia seuravana aamuna, tunteiden kaiottua, niin eipä tule häväistyä. Täällä on nimittäin taitavia, lahjakkaitakinj ihmisiä...jotka osaavat kirjoittaa. Mikä tarve ihmisellä on oksentaa pahaa oloaan parin promillen tuubassa? Saisiko promillemittareita tietokoneeseen? Aargh, parasta olla taas hiljaa..ja kirjoittaa johonkin viherkasviketjuun vaihteeksi. Eläköön, laadukas lätkäkirjoittelu..
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lakatkaa horisemasta joutavia.

Asiaan: Ihmisten, jotka eivät osaa rakentaa, ei pitäisi rakentaa. Tullut taas erinomaisen selväksi tätä ostamaani hyyskää remontoidessa ja purkaessa vanhoja sötöksiä pois uuden tieltä.

Talon rakentanut tyyppi on onneksi sittemmin ampunut itsensä, mikä on ihan viisas ratkaisu. Niin minäkin tekisin, jos käsistäni pääsisi mokomia rytökasoja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tarkoittaako tuo vakavampihenkinen ryypiskely juuresten survomista anukseen?

Todella vakavahenkinen ryypiskely sisältää itsesäälissä rypemistä ryypiskelyjä seuraavana tahi seuraavina päivinä ja julkista itsensä nöyryyttämistä erinäisin keinoin.

Sinä ryypiskelyhetkenä tehtään taasen asioita joita viinapiru korvaani kuiskii ja jos se pirulainen kuiskimalla kehottaa harjoittamaan anaaliseksiä itsensä kanssa erinäisin juureksin niin tottahan viinapirua on tuolloin toteltava ja annettava "sielu" sille ja sen käsiin.

Tänään en itseäni sen käsiin laske, en vaikka kuinka yllyttäisi niin tekemään ja kuinka korviini kehoituksia latelisi.

vlad.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Pikku kalsarit voisikin otella synttäreiden ja loppuviikon vapaiden kunniaksi. Mutta ihan vaan pienet huomenna pitää olla liikenteessä jossakin vaiheessa päivää, mutta sitä nyt ei pidä miettiä.

Eli ei muuta kun paukkua synttärilahjaksi saamastani viskistä höystettynä muutamalla oluella ja ehkä vähän koskenkorvaa kyytipojaksi. Blackfoot alkoikin juuri sopivasti soimaan, eli ihan kiva marraskuinen ilta. Avopuoliso vaan kävi juuri kertomassa että ei kitaran soittoo yöllä! Hänellä on töihin meno aamulla. Mutta ei pidä sen antaa häiritä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä jo ajattelin, että eikö täältä muita kalsarikännäilijöitä muka löydy. Emäntä on pikkujouluissaan, on vain minä, nallet ja netti. Älä niistä sisustuspaneleista nyt, aina saa uusia.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kämmenessä joku tulehdus ja käsi turvonnut pelottavan paljon, koko kyynärvarsi särkee. Tuon riemun lisäksi antibiootista tuli ripuli, hienoa! Otan pari paukkua lääkkeeksi ja toivon, etten kännissä pasko housuuni.

Testissä Pennilessin uusi kehuttu levy. Vielä en ole keksinyt miksi tätä on kehuttu, mutta ehkä viimeinen biisi pelastaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kämmenessä joku tulehdus ja käsi turvonnut pelottavan paljon, koko kyynärvarsi särkee.

Ootko kokeillut runkata tuohon turvonneeseen käteesi? Voisi olla uudenlainen kokemus. Tiukempi kuin yleensä tai jotain.
Mä juon Kossua ja viiniä(huom. ei viintä) vuorotellen tai ainakin sekaisin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Runkkaaminen on muuten loppujen lopuksi melko aliarvostettua... Johan tässä joku aika sitten jossain tutkimuksessa kerrottiin kuinka runkkaamalla ehkäisee kaikenlaisia tauteja vanhemmalla iällä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tulin tänne, kun "omalla" puolella Liigan keskustelupalstalla ei saa kenenkään kanssa juttua aikaseksi, vaikka haluaisin kuulla padan tämän päivän maalivahdista hieman perusteluja miksi on järkevämpi hankinta, kuin oma junnu Kekki.

Tästä tähän. Tässä nyt vapaa viikonloppu ja viinipullo näyttää jo suht tyhjältä. Seuraavaksi varmaan musiikkia peliin, kun tuo läpsyttelykin loppui.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pakko muuten kysyä, että miten helvetin hyvän näköiset on nuo paneelit?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos maksaa noin paljon, niin pakko olla hyvät. Kiinasta?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Zappa Plays Zappa nähty Sirppiliiterillä. Roxy & Elsewhere soitettiin läpi, mikä tarkoittaa samalla sitä, että nimikkokappaleeni Pygmy Twylyte tulkittiin myös. Oli mitat täyttävä sessio. Pitää purkaa kokemuksia johonkin toiseen ketjuun, kunhan pää on selvinnyt kuulemastaan.

Nyt nautin talousviintäni, Verrocchio Amarone 2008.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyvät naiset ja herrat, transsukupuoliset, ja muut hihhulit.

13.12.2007 sain nimimerkkini tänne. Siis lähes kuusi vuotta sitten. Tämä viesti on 6000. viestini Jatkoaikaan. En mene minnekään betonielementtitaloon eli Merkkipaalu-ketjuun asiaa suremaan tai juhlistamaan, vaan koen, että tässä ketjussa on tämä tasatuhantinen viesti kirjoitettava.

Samana päivänä tälle palstalle ovat näemmä tulleet nimimerkit FASlapsi ja Fingerpori. Ovat siis vähän kuin veljiäni.

Jossain vaiheessa huomasin, että kirjoitan näemmä kummallisen tasaisesti 1000 viestiä vuodessa. Päätin jossain kohtaa, että olkoon se maksimini. Tämän viestin jälkeen en siis voi kirjoittaa kolmeentoista päivään (mutta voin editoida esim. tätä viestiä pitkin iltaa!). En tiedä, kykenenkö siihen kirjoitustaukoon. Luultavasti en, mutta ainakin tunnin olen kirjoittamatta. Aika alkaa nyt!

E. FF:lle sinne alas, että niin minähän otin kalsarit katosta pois roikkumasta. Sen täällä aikoinaan kerroin. Kun tuli pari muuttujaa.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jääkiekko on paska laji. Ei mulla muuta.

No.. Olutta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Muuten olen sitä mieltä, että Karthago on tuhottava. Eiku...

Sitä mieltä olen, että pitäisi lopettaa tämä EU-pelleily ja antaa amerikkalaisten hoitaa asiat. Valta kuuluu sille, joka sitä osaa käyttää.

E: Niin ja kaikenlainen vivutus johtaa ennen pitkää ongelmiin, sanoohan tuon jo vaistokin, kellä sellaista on.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös