Kalsarikänniketju

  • 5 291 024
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jalohomeiset pinot gris -herkut eivät saisi kärsiä sähkökatkoista. Mulla on viinikaappi muuten upsissa kiinni, vaikka ei toki "tarvitsisi". mutta kun ups nyt sattuu olemaan siinä, ja muutama muukin laite on kyljessä Vituttaisi kesällä, jos on juuri menossa miesten seipäännielentä Kalevan Kisoissa, ja sähkökatkos keskeyttäisi pyrinnöt. Samalla varmistetaan tarjoiluviinien kaappi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Cooperissakin tavoitellaan sitä kolmea tonnia, anna nuiden välipysäkkien olla välipysäkkejä.

No näinpänäinpä. Lienee luku jäänyt mielenpohjaan, koska se oli hän nimenomaisesti Cooperin ennätykseni tuo 2600 (että jos ees kerran eläissäisänsä ees jossain lajissa pääsis tuosta puhki, niin olisi hieno miesi...)

En ole kestävyysurheilija en. Olen maalivahti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täytyypä muistaa muistuttaa itselle, että "älä enää ikinä osta Lapin Kultaa". Aivan hirveätä paskaa, vain vaivoin sain ostamani 6-päkin tuhottua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No vetäsin kännit. Kaljaa kaadoin suuhun hirveät määrät. Tiistaina heti aamutuimaan Tallinnaan romanttiselle lomalle saatana mun nokka on tukossa kuka maksaa, no mä maksoin jo, mutta kuka korvaa. No ei kukaan. Romantiikkaa blaa blaa blaa. Sulla on kauniit silmät lässynlässynlää. Ei sinne silmään työnnetä sitä kikkeliä. Hitto miksi täällä on näin paljon tätä kaljaa. Kuka muka pystyy nukahtamaan jos kaljaa riittää ja on päässyt makuun. Ei kukaan. Tai no vissiin joku. Ja oikein ravinteliin pitäisi mennä. Hitto mun nokka on tukossa.c
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se on kumma kun hammaslääkärikäynnin jälkeen pakottaa vain entistäkin enemmän hammasta. Muuten en olisi näin maanantai-iltana tietenkään mitään juonut. Tilkka Gambinaa ja pari pinttiä kaljaa, mutta iso G menee näköjään heti päähän. Ja kipukin hellitti.
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Perjantai-ilta ja Kalsarikänniketju näyttää hautautuneen jonnekin Kierrätyskeskuksen syvyyksiin. Viimeisimmästä viestistäkin näyttää olevan useampi vuorokausi aikaa, joten aika nostella tätä ketjua estraadille, siis.

Jokusen olusen ja lonkeron voimalla täällä iltaa vietellään ja katsellaan ikkunasta lumihiutaleiden leijailua katuvalon valokeilassa YouTuben pauhatessa taustalla.

Muita pulloon tarttuneita "liikenteessä"?
 
Täällä ollaan. Kaljat juotu ja pitää siirtyä brändiin niinkuin nykyisin on tärkeää. Nenäpäivä tuossa taustalla seurana.

edit.. aina tykännyt imitaattoreista ja pienessä pöhinässä tuo jarkko tamminen kyllä toimii. Vai kuka tuo nyt olikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tässä sitä odotellaan kaveria saapuvaksi. Sauna on tulessa ja olutta säkkikaupalla kylmässä.

Odotellessa lueskelin sortin päiväkirjaani... netissä oleva salainen paikka, jonne joskus tulee purettua päiviä ja tuntoja. Helvetti että saa välillä nauraa omille kirjoituksilleen, kun ei sattuneista syistä muista mitä on kirjoittanut.

Suosittelen päiväkirjailua, etenkin kännissä!
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Loistawaa perjantaita. Kellarissa youtuben valloissa, snadisti olutta ja ronkeloa. Päivään mahtui hyviä asiaoita enemmän kuin tavallisesti, ja valittaa ei viitsi eikä halua. Asiat on hyvin vaikka niitä mitenpäin katsoo.

Cheers mates!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ensimmäinen työviikko Lahdessa takana ja nyt edessä rentouttava neljän vapaapäivän putki, joten sille siis germaanien "von Unsermin" Rheingaun rieslingiä ja Springsteenin Brucea!

Kippis sille kaverit ja toverit!

vlad.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Otin lasillisen! Ja saunaan..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tässä sitä odotellaan kaveria saapuvaksi. Sauna on tulessa ja olutta säkkikaupalla kylmässä.

Odotellessa lueskelin sortin päiväkirjaani... netissä oleva salainen paikka, jonne joskus tulee purettua päiviä ja tuntoja. Helvetti että saa välillä nauraa omille kirjoituksilleen, kun ei sattuneista syistä muista mitä on kirjoittanut.

Suosittelen päiväkirjailua, etenkin kännissä!

Jaa jätkä on etsinyt omia viestejä Kalsarikänniketjusta. No ähhihi!

Minä taas en odota ketään tulevaksi, koska "pikkujouluhommat" kuolivat kaverini lunussaan, jonka kävin toteamassa todelliseksi paikan päällä. Vain voipihan häntä suorittaa rynttäämistä ihan itsekin. Ei ole probleemi ei. Kipenen olen suunnitellut tarpovani muuvvanteen kapakkaan illan surulliseksi lopuksi, mutta ei ihan vielä.

Katsoin tuossa taas peiliin ja mietin, että miksi katson peiliin näinä päivinä niin taajaan eli viljalti. No voisiko johtua siitä, että olen niin komea? No voisi, vastaan itselleni. Voi että olenkin komea. Tämä ei sitten ole mitään humble bragia, koska kerskailen suoraan ja iliman kompeiluja. Varsinkin nyt olen erikoisen komea kun minulla on pensselit. Mustat pitkät hiukset, pirunparta ja viikset. Muistinko jo kertoa miten komea olen?

Kuinka komeita palstaveljet ovat? En kysy homolla tavalla. Ja vaikka kysyisinkin, niin se on minun oma asiani.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kuinka komeita palstaveljet ovat? En kysy homolla tavalla. Ja vaikka kysyisinkin, niin se on minun oma asiani.

Vaikkapa et kysyisikään homolla tavalla niin vastaan, jotta en ole komea millään tavalla mutta tästä huolimatta haluan vastata, että olen vitun komean näköinen. Tule vaan mittaamaan tämä senkin rakas!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Täällä ovat höpönassut innostuneet treffailemaan peilin kanssa. Melko menoa, tähän tahtiin jatkakaa!

Löysin pari muuttoakin avaamattomana säilyneestä kirja- ja lehtilaatikosta ehdan pers'lehden. Luulin ettei talossa olisi ollut yhtään tuhmaa aikakausjulkaisua, mutta olipa kuitenkin. Ratto 70-luvulta. Huomionarvoista on, että valtavirrasta erkanevat lukijatarinat on painettu otsikolla "Poikkeavien Posti".
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaikkapa et kysyisikään homolla tavalla niin vastaan, jotta en ole komea millään tavalla mutta tästä huolimatta haluan vastata, että olen vitun komean näköinen. Tule vaan mittaamaan tämä senkin rakas!

vlad.

Sun täytyy olla ihan älyttömän älykäs, kun sä pystyt tollaseen hei tekstiin. T. Nainen sisälläni. P.S. En usko sanaakaan, enkä myöskään ole tulossa! T. Sama nainen sisälläni.


Mies on komistunu siitä mitä liuottimilla aikaan saatiin. Uskallan sanoa, että marraskuinen aurinko heijastaa sateen riipomaa 3 euron tikkataulua.

Perusnätti.

Tuo on kauneinta, mitä olen pitkään aikaan mistään lukenut.

Täällä ovat höpönassut innostuneet treffailemaan peilin kanssa. Melko menoa, tähän tahtiin jatkakaa!

Löysin pari muuttoakin avaamattomana säilyneestä kirja- ja lehtilaatikosta ehdan pers'lehden. Luulin ettei talossa olisi ollut yhtään tuhmaa aikakausjulkaisua, mutta olipa kuitenkin. Ratto 70-luvulta. Huomionarvoista on, että valtavirrasta erkanevat lukijatarinat on painettu otsikolla "Poikkeavien Posti".

Ratto esitti Fingerporista tuttuja letkautuksia suurin piirtein samaan aikaan kun Jarlan höplähuulet painuivat äidin kohdunseinäviä vasten. Aikamme suurin huijaus on paljastettu kerran jälleen. Aivan oikein sille läskille, muhuhuhuhu!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Koff-turnausta tässä vietetään.

Välillä pitää syödä, joten riisiä ja kana-kastiketta on tuloillaan.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
De Kuyper Mustikka + Sprite on kyllä maukas yhtälö.

Taidampa ottaa lisää, kun Suomikin teki tällä sekunnilla tasoitusmaalin.
 

scholl

Jäsen
Melkein kaksi viikko ollut kipeänä. En oikein tiedä pitäisikö tässä kiskoa jotain vai ei. Nihkeätä kun ei yskimisen takia voi nukkua niin on todella väsynyt ja toisaalta se yskiminen haittaa itseäni ja muita niin paljon, etten toisaalta minnekään senkään vuoksi voi oikein lähteä.

Pari lasia punaviiniä lihan kanssa ja yksi puolen litran tereolut tässä on vedetty ja nyt pohdin, että kiskoisinko vai enkö. Tekis mieli hakea yks cd-levy autosta, mutta sinne on niin hemmetisti matkaa ja ulkona on kai huono sää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eihän tuo kylpeminen (ammeessa lilluttelua siis) saunomista voita mutta oivallinen korvike kuitenkin. Nyt on mukavan rentoutunut olo ja tähän hetkeen sopii oivallisesti korkata pullollinen pehmeää ja kermaista likööriä Irlanninmaasta.

Ääntä hiljaisuuteen tuo Rammstein...

... tästä on hyvä jatkaa.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös