Kalsarikänniketju

  • 5 290 982
  • 66 740

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Iltaa kaikille kalsarikännisille tai kalsarikänniyteen matkaaville.

Ehtoota, sano!

Poliisihan on runkkupaskahomohuora (ainakin omien kokemuksieni perusteella, olenhan aiheetta tuomittu, oikeusvaltio my ass), joten tuo vapaan puolella jatkuvasti silmiini suorastaan sinisin vilkkuvaloin osuva ketju muistutti minua muutamasta nuoruuteeni olennaisesti kuuluvasta kappaleesta, jotka haluan teille tässä ja nyt jakaa.

OMS - Pig until proven copper

Coal Chamber - Pig
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Voikka ja huikka vanhat kantapeikot sekä nuoremmat alkoholisoituvat kanssajuopot. Nyt on muuten niin, että minä juon viunaa. Täällä Anssi Kukkonen ja ja KUPITTAA!

Kippis ja kulaus!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voikka ja huikka vanhat kantapeikot sekä nuoremmat alkoholisoituvat kanssajuopot. Nyt on muuten niin, että minä juon viunaa. Täällä Anssi Kukkonen ja ja KUPITTAA!

Kippis ja kulaus!

Saisiko vielä sen äänen, mikä lähtee, kun Anssin leuka kopsahtaa selostamon pöytään?
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Jaa. Olutta tässä näin juomisen ilosta ja tupakkilakkoilun uudelleenaloittaminen hakusessa huomisesta lähtien.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hesalaiskaupparatsu komennettiin käytöksensä takia ulos lieksalaisessa ravintolassa. Ulosajettu veti eteisessä sepaluksensa auki, kampesi lerssin esiin, ja ryhtyi runkille.

- MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ MEINAA, äimisteli poke asiakkaan toimitusta.
- No sähän sanoit että "nyt sie menet ulos".
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jaa. Olutta tässä näin juomisen ilosta ja tupakkilakkoilun uudelleenaloittaminen hakusessa huomisesta lähtien.

Jos meinaat ihan tosissasi lopettaa, niin aloita tänään. Näkee heti pöhnissä onko miestä siihen vai ei. Viihdekäyttö on vain tie kohti turmiota.

Ite oon erittäin hyvä ollut aina tupakoinnin lopettamisessa. Saletisti olen parikymmentä kertaa lopettanut jo!

Mut kippist vaan, savutit tai et!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jaa. Olutta tässä näin juomisen ilosta ja tupakkilakkoilun uudelleenaloittaminen hakusessa huomisesta lähtien.

Jos meinaat ihan tosissasi lopettaa, niin aloita tänään. Näkee heti pöhnissä onko miestä siihen vai ei. Viihdekäyttö on vain tie kohti turmiota.

Ite oon erittäin hyvä ollut aina tupakoinnin lopettamisessa. Saletisti olen parikymmentä kertaa lopettanut jo!
Lopettaminen on hyvä harrastus. "Hei, olen Jääkoneenkuljettaja, olen nikotinisti..."

Nuuskaa en ole käyttänyt kuin satunnaisesti viimeisen 4kk:n aikana, joka on sinänsä jo saavutus. Nikotiinipurkkaa on mennyt kyllä leukanivelten edestä ja poskilihakset ovat kuin majavalla. Röökiä ja tupakkaa meni sitten kuitenkin käyttöön tuossa pitkin ja poikin kairaa kulkiessa, sekä sikarit.

Joku tupakkateollisuudelta varansa saava aivo kertoili, ettei repsahtaminen ole lopettamisen este. Uskon tähän. Vakaasti.

Nyt ei tule vitsiä, eikä biisiä. Mietelauseenkin unohdin, joten sitäkään ette joudu puntaroimaan.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Jos meinaat ihan tosissasi lopettaa, niin aloita tänään. Näkee heti pöhnissä onko miestä siihen vai ei. Viihdekäyttö on vain tie kohti turmiota.

Ite oon erittäin hyvä ollut aina tupakoinnin lopettamisessa. Saletisti olen parikymmentä kertaa lopettanut jo!

Mut kippist vaan, savutit tai et!

Kerran onnistunut jo lopettamaan tässä, mutta lähti tuo tupakointi hallinnasta pari vuotta sitten uudestaan. Melkein vuosi mentiin ilman tupakkaa tuolloin. Tokihan välissä ollaan lopeteltu "tosissaan" ehkä kymmenisen kertaa, tulokset ovat mitä ovat.

Lähetellään nyt sinnepäin kippiksiä myös. Oma tahdonvoima, etenkään näin kaljoissa, ei millään jaksa olla ilman tupakkia. Kuka tupakoitsija pystyy lopettamaan pöhnissä? Nostan hattua niille, jotka ovat siihen pystyneet.

Ei kai siinä, otan uuden oluen sekä Valhallaa ja käyn tupakalla. Olen kai heikko.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mä olen tuuminut, jotta seuraava lopettamisyritys alkaa juomista seuraavana aamuna. Rankkaa juomista. Mutta nyt ei ole se ilta, muutama kalja ja Jonesin Dankoa vain.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kuka tupakoitsija pystyy lopettamaan pöhnissä? Nostan hattua niille, jotka ovat siihen pystyneet.

Nämä on sellaisia niin sanottuja henkimaailman juttuja. Eräs Erittäin kova suomalainen rumpali lopetti röökinpolton noin vain kesken reenien, yhtään puhisematta. Kesken reenien. Eikä ole ratkennut tietääkseni. Rumpalit on kummaa sakkia, niiden tahdonvoima harjoittelemiseen on keskiarvollisesti Keskisalon luokkaa. Yleisesti ottaen aivan älytöntä sakkia. Sanotaan, että basistit ei saa naista, mutta kyllä ne ne rumpalit on, jotka pilaa basistien maineen. Muiden mainetta ei edes tarvitse pilata.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Pakko nostaa nyt estraadille bändi, jonka taival loppui nopeammin kuin se edes ehti alkaa. Snotin debyytti repi raakuudellaan aikoinaan suorastaan sydämen irti rinnastani. Kuin myös repi Lynn Straitin kuolema, edelleen yksi parhaista artisteista meitsin kirjoissa.

Snot -Snot
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pakko nostaa nyt estraadille bändi, jonka taival loppui nopeammin kuin se edes ehti alkaa. Snotin debyytti repi raakuudellaan aikoinaan suorastaan sydämen irti rinnastani. Kuin myös repi Lynn Straitin kuolema, edelleen yksi parhaista artisteista meitsin kirjoissa.
Hirveän vihaista musiikkia tuo tuollainen, vaikkakin mainiota.

Täällä soi CD:ltä Nativity In Black. Kyseessä siis tribuutti jollekin bändille, joka teki nuotit ja tablatuurit paremmille bändeille.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kun kävin töistä palatessa R-kioskin kautta, niin siellä oli menossa "Hai myö veikataan". Tai olisi siinä vähän eurojackpottiakin joukossa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Lieneekö täysin välttämätöntä valmistaa laadukkaat viinilasit aina siten, että ne ohimennen kolhaistuna soivat jotakuinkin kaksiviivaista Aa-ta pitkään ja kuuluvasti?

Nimim. Just kun sain ne nukkumaan (ei lasit siis).
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Noloa ilmoittautua kalsariveikkojen seuraan näin myöhään, mutta punkkua taas lasissa. Itävaltalainen Heideboden sai seurakseen Arlan wästgöta kloster-juustoa.

On toi Gillies aika velikulta...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lieneekö täysin välttämätöntä valmistaa laadukkaat viinilasit aina siten, että ne ohimennen kolhaistuna soivat jotakuinkin kaksiviivaista Aa-ta pitkään ja kuuluvasti?

Nimim. Just kun sain ne nukkumaan (ei lasit siis).
Voi viininsä juoda myös puristevalmistetusta maitolasista. Tai suoraan pullon suusta, ei pitäisi soida aat eikä ceet.

Mutta laadukas viinilasi soi jollakin tapaa. Vähemmänkin laadukas kyllä. Ostin muuten kesällä näyttäviä ja käteen sopivia Orreforsin valkoviinilaseja, sekä kypsemmille ja aromikkaamille että nuoremmille ja hapokkaille. Suosittelen, ei kannata tyytyä pelkkiin normi-Riedeleihin, vaikka kunnon lasitavaraa ovat nekin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joku niistä kolmesta 25 A päätti luovuttaa just nyt, täytyy lähtiä tarkistammaan. Etteivät ala Rieslingingit käymään juomakelvottomiksi. Tahtoo olla välillä vähän tämmöistä täällä maaseudulla.

Onneksi ne nukkuvat jo kumminkin, nuo yhet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös