Kalsarikänniketju

  • 5 246 459
  • 66 704

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
...seuraavaksi Columbo DVD season ykkösen pariin. Juomana joku bulgarialainen punkku ja musta rellu.
Punkut jätin vaimolla ja ite vetelen tätä konua. ColumboDVD ylitti kaikki odotukset ja Rellu on juuri niin hyvää kuin pitikin.

Vaimo nukkuu jo. Kerrankin voi katsoa täälläkin kaikki ne ketjut läpi mitä haluaa ilman että on kiire mihinkään/antaa toisenkin välillä käyttää konetta.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tynnyrissä on muuten se huono puoli ettei voi pitää kirjaa siitä paljon on juonut. Lattialla lojuvat pullot on helppo laskea mut mites tuon tynnörin kanssa. Pitäiskö vetää kylkeen tukkimihen kirjanpidolla tuoppeja tai miten.

Vitut, kerralla koko tynnyri, niin ei jää jossiteltavaa. Ite tuohon kerran pystyin, tosin konttasin sänkyyn ja vaivanpalkkana tästä kaikesta oli päivän mittainen krapula/kusihätä. Eli ei hyvä. Ja paskalle se maistuu, mutta pari tuopin (ite laiskana miehenä en jaksanu muuta kuin isosta limppapullosta puukolla silpaista kärjen helevettiin) jälkeen ei tuntunu missään. Sen jälkeen join kaks tuopillista ja ämpäri oli tyhjä, mut miehen pää täys. No, kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa siskoa (sisko ansaitsee paljon parempaa).
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Whoot. Kalsarit jalassa, Fosters kädessä. Nam...!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Whoot. Kalsarit jalassa, Fosters kädessä. Nam...!

Jos bokserit lasketaan joukkoon, niin oon mukana. No nih, nyt se alkaa, eli ajattelin kännipäissäni ommella Stamina-merkin reppuun kiinni. Emäntä ja REDS tätä ihmetteli, et mitä vittua. No, jatkan tästä.

Palataan asiaan Urheiluvamma-ketjusa. Moroo
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla on sellaiset en-tiedä-minkä-merkkiset bokserit jalassa... Lapista ostin. Lempiväriset (vaaleanharmaat), ja poronkuvia on... HIFKin sponsorin punaisia tölkkejä vedän kuin v***u onttoon jalakaan ja "hauskaa" on...
 
Kerrankin muiden kanssa kalsaroimassa.

Tänään listalla altian kukkoviina maustettuna kolalla, karhu olut ja ne viinat jotka illan mittaan kiinni saa.

Soittolistalta on jo suoritettu The Rocket ja nyt on vuorossa lämäri.

Ruokana on kissanruoka, jota piti jostain syystä maistaa (EuroShopper; häränlihaa kastikkeessa). Maku oli samanlainen kuin koulun maksapihveissä. Ei siis paha, joten tästä on hyvä jatkaa.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kerrankin muiden kanssa kalsaroimassa.

Tänään listalla altian kukkoviina maustettuna kolalla, karhu olut ja ne viinat jotka illan mittaan kiinni saa.

Soittolistalta on jo suoritettu The Rocket ja nyt on vuorossa lämäri.

Ruokana on kissanruoka, jota piti jostain syystä maistaa (EuroShopper; häränlihaa kastikkeessa). Maku oli samanlainen kuin koulun maksapihveissä. Ei siis paha, joten tästä on hyvä jatkaa.

Ruokana paahdettu ruisleipä, joka voittaa aina sen huonon panon. Ja ne kaikki kolme naista ovat kaikki samaa mieltä kanssani.

Mut merkki on o mmeltu ja vammoja ei ole jotjen tästä on hyvä jatkaa. Lonkua löyty vielä, mut silmät luppasee, en anna periksi. Mut Hepaaaa!!!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Örf. Eilen keitolla, ja tänään aamulla, kun tuo ihana tapulin K-Market suostui taas myymään olutta, niin hakemaan pari mäyräkoiraa Olvia. Takaisin "kotiin", ja keittoa naamaan. Alkaa olemaan taas aika hyvissä.
Tästä jatketaan tähän.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jatketaan viikonlopun viettoa bissee juoden.
Musiikkina Papa Roachin live & murderous in Chicago dvd.
Aivan saatanan hyvää staffia..
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Parvekkeella ollaan ja eilistä Grafenwalder-tynnyriä jatketaan. Ei se lopu millään. Varsinaisen runsauden sarvi. No, ei valiteta. Se mikä maussa hävitään se määrässä voitetaan.

Grilliä voisi kohta viritellä. Nälkähän tässä tulee.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu olut auki täälläkin.

Tosin muija tulee kohta töistä että selityksiä olisi syytä alkaa pikkuhiljaa löytymään...

Mutta nyt soi Rammsteinin live vuodelta 1999 Berliinistä ja vielähän tässä yhden oluenkin ehtii...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Juu olut auki täälläkin.

Tosin muija tulee kohta töistä että selityksiä olisi syytä alkaa pikkuhiljaa löytymään...
Sano, että uhkasi mennä juoma vanhaksi ja ei kai nyt rahan arvoista tavaraa vo viemäriin kaataa.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Nonnii, nyt on sitte korkki auki! Harmin paikka vaan on se, että eukon yhdellä kaverilla on tuparit ja sinne täytyy kuulemma Makenkin mennä näyttäytymään, paikallinen silmäätekevä kun olen :( En tiedä jos sieltä vaikka pääsis livistämään takas mestoille, ku kaikki amatöörit painaa johonkin ällöttävään sedulaan tirpistelemään niitä breezereitään. Mieluummin tulisin himaan juomaan Karhua, vetää röökiä ja kuuntelee Popedaa. Ja kertoo teille kaikille et miltä tuntuu :) Siirrynkin tohon verannan puolelle vetää ensin pari tiukkaa ja yhden ompun näin niinku "ruoka"halun herättäjäks, mutta hyppään tässä kyllä tiuhaan tarkistamassa jos mun peräpukama-ongelmaan tulee joltain joku hyvä neuvo :) (sek. kys. ketju) Cheers!
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitos Make sinun ja pukamiesi, päätin hakea jääkaapista kaljan.
Jos puolisko kyselee miksi olen juonut sen kaljat, en kerro.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hienoa jos voin olla avuksi ja aloitteeksi kunnon rännille! :)

Tällä viinapäällä tuntuu olevan päissään jo yhdestä Karhusta. Muistan sitten huomenna lämmöllä sua ja sun pukamia kun olen kauheassa kanessa äidin miehen 50v-synttäreillä. Nyt kyllä pitää ruveta kiskomaan vaatteita päälle, kaveri tuskin haluaa että mä menen sen kanssa kaupungille pelkissä alushousuissa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Juu olut auki täälläkin.
Osallistun keskusteluun!

Ensimmäinen maistuu aina parhaalle. Mulla on vain sellainen paha pelko perseessä, että tätä tahtia kummipoika jää vielä ilman Legoja. MITÄ VITTUA?!?

Majatalo, paja ja asekauppa on jo rakennettu. Nyt vain yritän "pimpata" ne sillä lailla kivasti yhdeksi kokonaisuudeksi. Siihen voidaan tosin vaatia toinenkin kylmän oluen puraisu. Jossain vaiheessa täytyy ilmeisesti pitää sen verran taukoa, että ennen yhdeksää ehtii vielä varaston täydennykselle. Viisi punakylkeä näytti kaapissa olevan.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko sulla semmonen punamusta majatalo?
Mulla on vieläkin semmonen kotopuolessa koottuna. Tosin, penskana kun joulupukki toi mulle Lego-paketin niin se en todellakaan ollut mä joka niitä ensimmäisenä pääsi kokoamaan, vaan mun isä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Onko sulla semmonen punamusta majatalo?
No just se on tässä mun edessä hieman muurin toisesta päästä purettuna. Siihen pitäisi liittää toi sepän pikku paja, jossa on se punainen ahjo. Siihen sitten jatkoksi se punakattoinen asekauppa. Siihen sitten...
Tosin, penskana kun joulupukki toi mulle Lego-paketin niin se en todellakaan ollut mä joka niitä ensimmäisenä pääsi kokoamaan, vaan mun isä.
K: Mitä yhteistä on Legoilla ja naisten rinnoilla?
V: Molemmat kuuluu lapsille, mutta isit niillä leikkii...
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Hehheh! Joo, pistäs miettien mun paiseisia pukamia just samalla hetkellä kun kouhaiset ensimmäisen palan täytekaakkua kitusiisi :) Ei muuta ku onnea 5-kymppisille! Kyl hei viinanjuonti on hauskaa ja oikeestaan tää koko elämäkin on aikalailla mukava juttu. Suosittelen kaikille!

Multa hei löytyis sellanen merirosvojen aarresaari-legopaketti ihan tehtaan kuorissa vielä! Ehtisinköhän mä kokoomaan sen ennenku tulee lähtö..? Ja sit löytyy sellanen 18-metrinen autorata kans! Jos pääsen illalla livistää niitten tylsistä bailuista, niin tuunkin tänne kokoomaan sen! Saattaapi siippa yllättyä ku mä väännän rallia täällä ku neiti suvaitsee tulla kotiin rakkaalleen tuoma pizza kainalossa... :)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitäisköhän sitä itsekin. Varastossa olis lapsuuden Legot säkissä. Voisi siinä olla toisella puoliskolla ihmettelemistä kun tulis takas kämpille ja äijä istuu Legojen keskellä konjakki-huuruissaan.
Anna mennä vaan! Ainahan ne emännät ihmettelee, kun la-iltaisin istutaan kotona pienissä huuruissa. Sitten olisi ainakin jotain kunnon ihmettelyn aihetta. Toisessa ketjussahan jo suunniteltiin JA:n Legojen kokoontumisajoja.

Château de Foxien ensimmäinen sivu (matala osa) olisi valmis, eikä mennyt kuin kolme olutta. Kauppaan en tosin ehtinyt, mutta onneksi kaapissa on sentään maitoa. Taitanee mennä loppuilta veli valkovenäläisten kanssa linnaketta rakennellessa. Kaverit tosin soittelivat ja kyselivät jokirantaan parille. En oikein viitsinyt kieltäytykään, jos olisivat vaikka kyselleet syytä...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Hepaa!

Tässähän tämä hutisee. Olutta on ja jallua. 1* tällä kertaa. Näillä mennään ralliradiota ja moshmoshmusaa koneelta kuunnellen. Lisäksi hattrick livessä.

Cheeeers!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Raivo raitis vai raittina raivo?
Ilman kossua ei oo kännii jne...
Kaljaa ja vodkaa juodahan täällä. Ai miksikö? No siksi, että kohta on lomat loppu ja töiden alku vituttaa suunnattomasti...! Muita kohtalontovereita kalsarit jalassa kännäämässä ja loppulomia tappamassa?!
Otetahan viunaa lissää, sillä silimät vielä liikkuu.
Kippis ja kulaus...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Zum Wohl! Inttivapaata viikonloppua pitää juhlistaa tietenkin kotitissuttelulla. Oluita Weihenstephanerin Hefeweizenista Corona Extraan, Budejovickesta halpoihin bulkkipilsnereihin ja kaupan päälle lonkeroa. No one likes us, no one likes us, we're the Business and we don't care!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös