No kato kun myö ollaan täällä.Ja seuraavaksi varmaan ehdotat sen nimeksi jotain kummitusratsastajaa tjsp.
Kyllä tän ketjun taso on viimeisen tunnin aikana entisestään laskenut näköjään. Ihme homma.
No kato kun myö ollaan täällä.Ja seuraavaksi varmaan ehdotat sen nimeksi jotain kummitusratsastajaa tjsp.
Kyllä tän ketjun taso on viimeisen tunnin aikana entisestään laskenut näköjään. Ihme homma.
No kato kun myö ollaan täällä.
Outo nimi, kuullostaa ihan mielikuvitushahmolta...
Tunnin aikaisesta tason laskusta sie viimeksi puhuit. Mutta ei se mitään. Näillä lahjoilla mennään.Työ ootte ollu täällä pitkin iltaa. Minä vasta suunnilleen tunnin verran.
Lääkkeet?Kukkapaidat, hyppykepit
Kukkapaidat, hyppykepit
Kukkapaidat, hyppykepit
Kukkapaidat, hyppykepit
Kukkapaidat, hyppykepit
Kukkapaidat, hyppykepit
Kukkapaidat, hyppykepit
Kukkapaidat, hyppykepit
Tunnin aikaisesta tason laskusta sie viimeksi puhuit. Mutta ei se mitään. Näillä lahjoilla mennään.
Lohdutukseksi ja tason nostamiseksi Huuhaa-setä esittää meille kikk... hittikappaleensa.
Lohdutukseksi ja tason nostamiseksi Huuhaa-setä esittää meille kikk... hittikappaleensa.
Ei rollata, korkeintaan tähdennetään elimellisiä asioita. Vaikka nyt kukkakeppejä ja hyppypaitoja.Rollataanko nykyään kalsariketjussakin, vai olenko muuten vaan tymä? Tunnin mittaan on taso laskenut, kun olen tänne sen tunnin kirjuutellut. Sattumaako lienee tämä?
Kappale sisältää selkeän arvolupauksen. Hinnastohinnalla saa konkreettisen vastineen.Ja minä ratsastan paikalle laskien tason aiempaa alemmas, nyt Huuhaan kullalla on sukat makkaralla...
Ei rollata, korkeintaan tähdennetään elimellisiä asioita. Vaikka nyt kukkakeppejä ja hyppypaitoja.
Sikäli kun kotiseudun elämää katson, niin en ihmettelisi ollenkaan, vaikka poliisille tehtäisiin jonakin päivänä tutkintapyyntö ilmenneestä itseironiasta tai sen puutteesta. Varsinkin kunnallisissa viroissa toimivien tiettyä sukupuolta edustavien henkilöiden kyky loukkaantua tutkintapyynnön tai peräti rikosilmoituksen porteille hämmentää kokeneempaakin kääpää.Ach so. Harjoittamani itseironia on siis tosipaikan tullen ehkä kuitenkin tunnistettavissa sellaiseksi, mikäli paikkakunnan poliisi olisi kykenevä jonkinlaisen ironisen tunnistusrivin rakentelemaan.
Sikäli kun kotiseudun elämää katson, niin en ihmettelisi ollenkaan, vaikka poliisille tehtäisiin jonakin päivänä tutkintapyyntö ilmenneestä itseironiasta tai sen puutteesta. Varsinkin kunnallisissa viroissa toimivien tiettyä sukupuolta edustavien henkilöiden kyky loukkaantua tutkintapyynnön tai peräti rikosilmoituksen porteille hämmentää kokeneempaakin kääpää.
Taso ylläpidetään kemikaaliaiheisella tuotoksella, josta vastaa yhtye, jonka nimestä Pelle Miljoona & N.U.S. sai nimeensä kimmokkeen.
Olisin osannut vastata paremmin kysymykseen "mitäpä mieltä olet pimpusta", mutta koska sitä ei kysytty, niin huokaisen pettyneesti ja ryhtini retkahtaa.Vaan mitäpä olet mieltä Cousino Maculista? En aio kysyä, että Sauternes-viineistä, kuten yhdessä Veikon novellissa kysyttiin.
E: Enkä aio kysyä, että millä laatusanoilla kuvailisitte häpyänne.
Kun Shirley Manson laulaa Because The Night, olut kädestäni laskeutuu pöydälle ja rakastun...taas kerran
Lienet nähnyt samannimisen elokuvan. Siihen on kerta toisensa jälkeen riemukasta palata. Ja odottaa seuraavaa hammaslääkärikäyntiä.Hammaslääkäri - täältä tullaan!
Lienet nähnyt samannimisen elokuvan. Siihen on kerta toisensa jälkeen riemukasta palata. Ja odottaa seuraavaa hammaslääkärikäyntiä.
Ei siitä rahaa kannata maksaakaan, vaikka omasta kappaleestani olen varmaan euron joutunut antamaan. Irvokkuuden estetiikkaa lähinnä hain. Elokuvan luokattomuus on ilmeistä, mutta oleellisinta on mitä kostonhaluinen ja seonnut hammaslääkäri voi potilaalleen nukutuksessa tehdä. Retorinen kysymys elokuvan katsoneille: onko sinulla sataprosenttinen luottamus hammaslääkäriisi, jos tulossa oleva suurehko hammasremontti tehtäisiin nukutuksessa?En ole onnistunut laajentamaan tajuntaani katsomalla näitä 1996 ja 1998 tehtyjä Hammaslääkäri-elokuvia, enkä myöskään 30-luvulla tehtyä the Dentist nimistä rainaa. Jonkun kerran olen hypistellyt näitä 90-luvun pätkiä käsissäni mutta jättänyt ostamatta, olen päätellyt ettei elokuvien tasottomuus vastaa rahallista menetystä.
Ja kuten tiedettyä, en lataa piraattiversioita enkä harrasta muutoinkaan laittomuuksia eli jokainen katsomani leffa on joko ostettu omaksi tahi sen taltioinnin katsomisesta on jollekin taholle maksettu, joten tässä syy miksi en ihan kaikkia mielenkiintoisiakaan elokuvia osta - pitää olla melkoinen kulttimaine takana jotta rahani sijoitan Hammaslääkärin kaltaisiin elokuviin.
Ei siitä rahaa kannata maksaakaan, vaikka omasta kappaleestani olen varmaan euron joutunut antamaan. Irvokkuuden estetiikkaa lähinnä hain. Elokuvan luokattomuus on ilmeistä, mutta oleellisinta on mitä kostonhaluinen ja seonnut hammaslääkäri voi potilaalleen nukutuksessa tehdä. Retorinen kysymys elokuvan katsoneille: onko sinulla sataprosenttinen luottamus hammaslääkäriisi, jos tulossa oleva suurehko hammasremontti tehtäisiin nukutuksessa?