Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Olen nähnyt Neil Perthin lyövän kaksi pelti-iskua putkeen ohi.
Sanoinhan minä, että valehtelette.
Olen nähnyt Neil Perthin lyövän kaksi pelti-iskua putkeen ohi.
Siis putkeen vai ohi?
That's what they call "showcase" in Canada.Olen nähnyt Neil Perthin lyövän kaksi pelti-iskua putkeen ohi.
No tätä mieltä miekin olin ihan ehottomasti.Kyllä.
Ja meillä sitä voidaan kutsua ikääntymisen tuomaksi tutinaksi.That's what they call "showcase" in Canada.
Ei relevanttia. Vanhojen kääpien sisäsiittoisissa puheissa kansanvalistustyö ei näyttele mitään osaa. Puhutaan vain moneen kertaan tosiksi nyökyteltyjä juttuja. Tosin kaavaan kuitenkin kuuluu, että joku keikuttaa ennen pitkää venettä, mutta näennäinen epäsopu kuitataan hetken päästä konsensuspöhinällä. Se sama sovittelijatyyppi laittaa sitten jonkun hyvän tutun linkin juutuubiin, ja sitten kierros alkaa alusta. Kunnes kaikki ovat sammuneet.
Mitä, onko John Bonhamin perikunta vaihtanut Bonzo-vainaan nimen?Ngemu Dudulelele-Jambu on luultavasti maailman paras rumpali.
That's what they call "showcase" in Canada.
Mitä, onko John Bonhamin perikunta vaihtanut Bonzo-vainaan nimen?
Kansanvalistustyö tapahtuukin sekundäärisenä prosessina kääpäjoukkion ulkopuolella. Kääviksi tähyävät imuroivat opin ja kiinnittyvät keskustelupalsta-nimiseen koivunkantoon. Kun jokunen ajast'aika vierähtää, niin satunnainen havainnoitsija voi nähdä muutaman tuoreen käävän koristamassa kannonkylkeä, innokkaan limaisena ja elinvoimaisena.Päinvastoin, sinnikkään kansanvalistustyön tuloksena kaikki vanhat käävät kokoontuvat taas uudelleen tämän ketjun suojiin, vaikka hetken aikaa ehtivätkin unelmoida uudesta ja paremmasta maailmasta jossain muualla...
Kaava on toki sama kuin ennenkin.
Tämä on ilmiö, jonka miellän perin juuri tutuksi. Kun joku tähtipelaaja mokaa vaikka futis rankkarin tai hokkipelissä sutii täysin avopaikasta ohi, niin juuri tuossa kohden olisin satavarmasti laittanut pelivälineen verkkoon. Tosin Peart naputtaa perään muutama sata tai tuhat laakia paikalleen, joten omasta puolestani antaisin Niilon paukuttaa hyvillä mielin loppuun asti.Sitähän minäkin. Siinä tilanteessa ainoa asia, joka jäi oikeasti harmittamaan oli se, että olisin kyllä itse sen kohdan soittanut oikein.
Kansanvalistustyö tapahtuukin sekundäärisenä prosessina kääpäjoukkion ulkopuolella. Kääviksi tähyävät imuroivat opin ja kiinnittyvät keskustelupalsta-nimiseen koivunkantoon. Kun jokunen ajast'aika vierähtää, niin satunnainen havainnoitsija voi nähdä muutaman tuoreen käävän koristamassa kannonkylkeä, innokkaan limaisena ja elinvoimaisena.
Tämä on ilmiö, jonka miellän perin juuri tutuksi. Kun joku tähtipelaaja mokaa vaikka futis rankkarin tai hokkipelissä sutii täysin avopaikasta ohi, niin juuri tuossa kohden olisin satavarmasti laittanut pelivälineen verkkoon. Tosin Peart naputtaa perään muutama sata tai tuhat laakia paikalleen, joten omasta puolestani antaisin Niilon paukuttaa hyvillä mielin loppuun asti.
Neil kirjoittaisi ilmiöstä kirjan, vertauskuviin verhoten, rakentaen tarinan esimerkiksi matkan muotoon.Näinpä juuri, mutta olipa KKK:n jatkumossa olemassa myös aika ei-niin-kauan-sitten, kun vanhat käävät uhkasivat kuolla sukupuuttoon (vai lienevätkö liehakoituneet tammen lumoista vanhan ja tutun vaahteran sijaan, Neil kyllä osaisi vastata tähänkin), eivätkä olleet levittämässä rihmastojaan ja itiöitään nuorempien kääpien kehittyä. Onneksi eivät sentään kaikki.
Käävät kasvavat parhaiten siellä missä kasvaa muitakin kääpiä. Jos hyvä kanto löytyy jostakin korven perukoilta, niin ennen pitkää sieltä löytyy kääpärykelmä.
Siinä voitaisiin ajaa moottoripyörällä, ja aina majatalossa illalla ottaa huikka viskiä.Neil kirjoittaisi ilmiöstä kirjan, vertauskuviin verhoten, rakentaen tarinan esimerkiksi matkan muotoon.
Ngemu Dudulelele-Jambu on luultavasti maailman paras rumpali.
Ei kääpyys toisaalta sillä vähene. Kääpyyttä voi varmaan harjoittaa missä parhaiten sienirihmasto leviää. Mutta toisaalta vanha kansa sanoo, että kyllä routa käävän kotiin ajaa.Jäljelle jääkin enää kysymys, että missä se hyvä kanto loppujen lopuksi on? Taisi tuossa eräskin kääpä jossain ketjussa ilmoittaa jättäneensä kiiltäväpintaiset jalopuut sikseen kuukausi takaperin ja nyt on niin vapautunutta elo kuin albatrossilla merten yllä.
Siinä voitaisiin ajaa moottoripyörällä, ja aina majatalossa illalla ottaa huikka viskiä.
Ei kääpyys toisaalta sillä vähene. Kääpyyttä voi varmaan harjoittaa missä parhaiten sienirihmasto leviää. Mutta toisaalta vanha kansa sanoo, että kyllä routa käävän kotiin ajaa.
Hyvää työtä on itse kukin tehnyt.Kyllä tän ketjun taso on viimeisen tunnin aikana entisestään laskenut näköjään. Ihme homma.