Kalsarikänniketju

  • 5 219 908
  • 66 665

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Testailen tässä laivatuliaisia. Jack+cola oli hyvä ostos. Saunan päälle oli mukava pitkästä aikaa istuskella terassilla. Pieni tauko sateesta ja ilta aurinko paisto puuston lävitse. Oli kivan viilee ilta. Luureista kuuntelen yhden työkaverin suosikkia Nada Surfia ja eihän tää paska oo.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pari Sommersby pear cideriä, ja pari koffia alla. Eihän tän tänään tähän pitänyt mennä. No ei voi mitään, kesäloma ja parin tunnin päästä Bos-Chi. Mikäs tässä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei voi olla todellista. Tämä ketju on vajonnut toiselle sivulle. Nyt nostetaan se takaisin etusivulle ja nostetaan samalla olutta huulille.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Onko paha ottaa päivittäin juhannusviikolla se 4-5 annosta,tänään jopa kymmentä lähelle ? Huomenna lepo ja pe-la enemmän. Lomaillessa omatunto kummittelee..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No niin. Alkakaahan ryypätä ystävät hyvät. Eihän tästä muuten mitään tule. Taas vaihteeksi radio Nostalgian loistavat biisit soi. Huomenna sitten mökille ihmettelemään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aloitin juhannuksen tyylikkäästi asusteena rikkinäiset kalsarit ja valkoiset tennissukat. Tosin kaupassa pitää vielä käydä, joten se suotakoon suorittaa enemmissä vaatteissa. Oikeastaan vuoden alusta voidaan laskea 98% päivistä olleen kalsarikännäämistä, mutta kai tämänkin pitää uudehkon parisuhteen myötä vähentyä ja ehkä ihan hyvä niin.

Hyvää juhannuksen alkua itse kullekin kalsarille.
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Hyvää juhannusta saatana!

Muut lähtee kauppaan ja itse jään juomaan kaljaa kalsarit jalassa -b

Ihmeen hiljasta tässäkin ketjussa liekö porukalla siis muutakin elämää....
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kalsarikännit juhannuksena, no jospa huomenna mökillä voisi tehdä jotain eikä tartte kotona kökkiä. Toisaalta eikö juhannus ole kalsarikännien juhlapäivä, kun porukka vetää koko yön päätä täyteen ihan omassa rauhassa vapaassa asusteessa?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kattelen ja varsinkin kuuntelen Sielun Veljet 2011 Tavastialla tallennetta. Kyllä ne jätkät osaa, vittu!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Yksityisyrittäjä-sinkku tässä taas katselee Poliisiopistoa ja miettii vaan minkä verran voi vielä ottaa, että aamupäivällä pääsee liikkeelle. Ehkä jätän tähän.

Mutta ei siinä mitään, pitäkää hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kun muu väki nukkuu eikä vieraitakaan ole nurkissa, niin viininmaisteluun heltiää mukavasti aikaa. Poistan jemmasta alsacelaisia, tällä kerralla Hugelin tramineria, vuosikertaa 2011. Kelpo valkoviini, joskin gewürztraminereille ominainen kukkeus hieman häiritsee. Toisaalta Hugelin mausteisuus ja monipuolinen aromien kirjo antaa aiheen huolelliselle maistelulle. Sitrus on aika lailla päällimmäisenä, pieni lisähapokkuus ei olisi pahitteeksi juuri tähän viiniin. Tämä menisi varmaan mukavasti intialaisen kanakorman kanssa.

Niin, kalsareissa tässä maistelen. Kääpiön ominaisuudessa liitän tähän hienon teoksen seitsemästä Lumikista ja yhdestä miehestä. Linkin takana Konttisen Mauri hoitaa seitsemää naista. Mauge olisi voinut vielä hoitaa kuutta, mutta seitsemäs vaati uutta ulottuvuutta...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Metkaa, että olis naisia muutamia tarjolla mutta tyydyn olemaan nyt yksin ja nauttimaan jaloviinaa. Ne on naiset aika kavalia muuten. Hyvää juhannusta kaikille nörteille, homoille, junteille ja porilaisille! vaan naisille en lähetä terveeesiä. Mikähän merkitys silläkin on.
 

JJallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Metkaa on se, oma muija sammunu, kaikki läksiny kotio ittiä ei vielä nukuta enkä oo vielä mitään ilta äpöstystä käyny hakeen. Eli löin vielä grilliin (kaasugrillitottakai) ylijäämämaissit paistuun, jos ne pahimpaan nälkään kelpais..

Jusseja!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Laita hunajaa niihin maisseihin. On muuten ihan hyvää sen kanssa ne. Rakastuin ehkä tänään vähän. Nainen sanoi että ajetaan prätkillä kolmeasataa vaikka Firenzeen. On se inspiroiva nainen kyllä.
 

JJallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
En laittanu hunajaa, oli loppupeleissä aika perseestä näin kuiviltaan. Nyt koisiin, kelloki jo saatana viis! Ötyä!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mietin että jaksaisiko 22 tuntisen työpäivän/yön jälkeen alkaa kalsaroimaan..
Ja jaksaahan sitä. Pitää ottaa suht varovasti, että on taas iltasella ajokunnossa!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo nyt mä sen keksin, ryyppään huomenakin siis tänään tai häh. On muuten leevi and the leavings vieläkin kovaa kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
On muuten hauska huomata, että Kärppien kannattajat on jatkoajan jaloimassa ketjussa nyt parhaiten edustettuina! Ylipappi Käyttäjänimetön voisi vielä tulla siunaamaan tämän tilaisuuden. Olen puhunut.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juhannus on mennyt yksin kaupungissa kalsarikännäillessä joten kait sitä pitkästä aikaa voisi tähän ketjuun kirjoittaa. Yksi olutkin nostaa humalatilaa yllättävän paljon kun se on 0,75l ja 8%, toki alla parit vehnäoluet aikaisemmin illalla. Veikkaan kyllä tosin että sänky kutsuu hyvissä ajoin, nousuhumalan ylläpito vaatisi lisää juomaa eikä nyt olut enää kauheasti maistuisi, väkeviäkin on talossa heikosti kun ei laatuviskejä kehtaa tähän tilanteeseen tuhota.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kämpiltä ei sitten löytynytkään epäonnistuneen baarireissun jälkeen muuta alkoholillista juomaa kuin punaviiniglögi joten näillä mennään. Etikettirunklkarit ja moralisoijat haistakaa vittu.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kämpiltä ei sitten löytynytkään epäonnistuneen baarireissun jälkeen muuta alkoholillista juomaa kuin punaviiniglögi joten näillä mennään. Etikettirunklkarit ja moralisoijat haistakaa vittu.

heh mulle kävi samoin muutama viikko sitten. Oli muuten ihan suunmyötäistä juomaa sekin siihen tilanteeseen.

Hämmentävää miksi, mutta tulee vain jalkapallon MM-kisat 1998 ja ranskan persereikien voitto mieleen tästä musiikki kappaleesta Samba rio de Janeiro - YouTube linkki vie höpsöön samba musiikkiin youtubeen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Edessä kolme vapaata ja juhlistan tätä hetkeä korkkaamalla pullollisen kuohuvaa ja annan kuplivan juoman laajentaa hiljalleen tajuntaani.

Ja tämä ilta on hyvä aloittaa - jälleen kerran - Springsteenin tahdissa: Born to Run. Kuuluu omalla listallani sinne Brucen parhaimmistoon the Riverin, Born in the U.S.A:n, Dancing in the Darkin & co seuraan.

vlad.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Edessä kolme vapaata ja juhlistan tätä hetkeä korkkaamalla pullollisen kuohuvaa ja annan kuplivan juoman laajentaa hiljalleen tajuntaani.
Äläpä nyt taaskaan liikaa juo. Minäkin "jouduin" maistelemaan eilen illalla elämää suurempia juomia, mutta otin kyllä hyvin iisisti ja söin vatsanpohjalle sapuskaa ensin. Mukavaa vapaata ja kirjoitellaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös