Kalsarikänniketju

  • 5 228 852
  • 66 666

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rai rai, veljet!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olet nuorin ja huo...litelluin maksa.. Arvosta sitä...

Tässä karjala maistuu kera vodkan.. Rai Rai...
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Minä en nykyään muuten dokaakaan, kuin näin alushoususillani. Ei paljoa huvita lähteä baariin tai muualle sosiaalistumaan, frendille saunaan korkeintaan. Ikä tekee tehtävänsä. Parasta on, kun voi itse säätää musan, myydä itselleen olutta ja illan päätteeksi harrastaa seksiäkin kenen kanssa haluaa. Tai no, yleensä en edes halua, mutta rehdissä runkkailussa on sentään se hyvä puoli, että kukaan ei pety.

"Baaritunnelman tekee"-mainos on totta.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
No, mun kaunis tyttöystävä kuitenkin nukkuu tossa likellä. Maailman paras ****** :) tai ehkä oon vaan rakastunut.
Yks Nobelanerin opiskelija kalija jälellä. Laittakaas jotain jotain laskuhumala-lällybiisejä kehiin. Tykkään niistä.

Ps. Kevät meni lätkän osin vituilleen. Flyers ei päässy poffeihin, sitten bandwagon Caps tippu, sitten kun alennuin mm-höntsejä katteleen, niin Suomi hävisi Sedinin siskoksille. Vittu. Onneksi Sveitsi porskuttaa minkä joutaapi
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huomenna vihdoin vapaapäivä. Takana kuuden päivän työviikko. Alkaneet lämpimät kelit tehneet päivistä tavallistakin raskaampia. Nyt on aika nauttia vähän alkoholia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Torstaista kertyi niin kamala kankkunen, että pitää vielä tänään ottaa loiventavaa. Eilen tai perjantaina varsinkaan en uskaltanut kuin hädin tuskin vettä maistaa...

Siispä poissaoleville ystäville, menetetyille vuosille ja turhautumisen tunteelle! Kippis!
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Luovutin toisen erän jälkeen ja suuntasin saunaan. Palattuani huomasin pelin olevan tasoissa ja jatkoajalla. Pieni uskon häivä oli palannut, kunnes USAn poika ratkas pelin. No, eipä tuo niin kauheasti hetkauta. Sveitsi sais viedä kultaa. Laivalta tuotua Mariestadia lipittäny ny jonku verra ja ei tää kyllä kauheen hyvää oo. Jatketaan...

PS. Arttu Wiskari on uus Timo Rautiainen... Mul on ikävä Niskalaukausta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Juon tänään viinaa niin kauan, että taju lähtee. No en oikeasti, otan tähän pienen pieneen vitutukseen jonkunlaiset höpsöt viinikännit ja kaikki on ihanaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Käsi paketissa musaa kuunnellen ja Saaremaa-vodkaa juoden.

Mites muut tissiposkiset juopot?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Käsi paketissa musaa kuunnellen ja Saaremaa-vodkaa juoden.

Mites muut tissiposkiset juopot?

Harrastinkin jo tissiposki-ulinaa tuonne vitutusketjuun. Eli siis tänä vuonna ei luvassa kavereiden kahden markan kännisyndeiiiiii.... eikä kyllä muutakaan..

Jekkua + olusia + musiikkia... Olen pelini avannut...

Eli myyppäs rampa minulle joku hyvä biisi.. Genrellä ei väliä kunhan ei paskaa ole..
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Harrastinkin jo tissiposki-ulinaa tuonne vitutusketjuun.
Ihan hyvä ulina se oli. Samaistuin. Ne ovat hienoja hetkiä kun ihminen ei tykkää itsestään ja sen tajuaa oikeasti. Sitten tajuaa taas hetken päästää siirtyä eteen päin. Hyvä noidankehä on se.

Eipä siinä. Streetlight Manifesto pauhaa, kaupasta haettuna pekonia (ylitsepääsemätön mieliteko) ja olutta, parin viikon loman startti. Huomenna toki aamulla kutsuu kummivelvollisuudet nimiäisiin, mutta onhan noiden edellistenkin kohdalla tullut oltua aina kanuunassa kun lapsi nimen saa, joten mitäpä sitä rikkoa hyvää perinnettä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ihan hyvä ulina se oli. Samaistuin. Ne ovat hienoja hetkiä kun ihminen ei tykkää itsestään ja sen tajuaa oikeasti. Sitten tajuaa taas hetken päästää siirtyä eteen päin. Hyvä noidankehä on se.

Kyllä ja vähintäänkin nerokasta oli kysyä faijalta miksei lahjaksi saadussa matkijanärhi(lue: nälkäpelipaskasaaga) kirjassa ollut lawrencen kuvaa sovellettu kanteen omien kätösten avulla.

En tiedä saatana. Sauna kutsuu pieksemään nämä perkeleet ruhostani pois.

Ainiin. Daughtry - Feels Like Tonight - YouTube

Voiko tuollainen neutraali biisi olla huono valinta tähän paikkaan? Ei!
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Se se on sitten härskiä juhlia 10 viikon kesälomaa viikon etukäteen kattomalla Uunoa..no tuskin täällä tunkua on. Kiekkoniilot on kesälomalla,kalsaroijat eivät koskaan.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Alkuviikko odotettiin pelko perseessä tätä aamua. Turhaan sitä taas jännitti ja vitutti valmiiksi, kun lopulta kaikki on ok. Nyt olutta naamaan ja unohdetaan nuo turhat huolet hetkeksi. Taidan ottaa myös väkevämpiä. Muutaman kuukauden kaikki on taas hyvin.

Tuleva kesäloma kyllä pelottaa. Perkele.

Kiitos ja anteeksi.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Rai rai! Minä poika juon viinaa. Pogostan pojat ja kaikki muutkin P-Arjalan vittupäät voivat haistaa pitkä vitun! Viimeistä viikkoa täällä töissä. Goodbye lopullisesti! Hähää!!!
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Ei. Ei ulkoilmaan. Se on kalsarit ilan kalsareita.

Rick-Tick Big Band & Julkinen sana, Masin Campofiorin ja äärimmäinen harjoittelusessio jotta joskus osaisin ejakuloida pelkällä ajatuksen voimalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös