Kalsarikänniketju

  • 5 228 852
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kerrankin kotrolli piti. Kun kotiin tulin itkin. Nyt sitten vähän tissuttelen. Ei. Ei kukaan kuolla tai vastaavaa. Ihan vaan tunteet jyllää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä sopivin ilta lämmittää elimistöään tilkalla kossua. Mieltä lämmittelen edelleen mestaruuslöylyillä.

Vaikka henkeen ja vereen Kerhoa kannatan, niin ehdottomasti kannattaa Ässien mestaruutta verestellä. Vuonna 06 kun kerho sen kerrankin voitti katsoin viimeistä ottelua töllöstä, ainoa vika siinä oli se, että sylissä nukkuin silloin noin 4kk ikäinen tyttöni. Kliimaksi antikliimaksi. No, silti, en vaihtais tuota antikliimaksia mihinkään, oman tytär sentäs...
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kaipa se kalsarikänniksi on laskettava kun puoliso meni yötöihin ja mä täällä ryyppään.

NHL13 ja youtube. Siinä avaimet.
 
Kiitokset banaaninviljelijälle. On tämä urheilun saralta mieltä lämmittävin hetki so far. Nopeasti vilisee reilut parikymmentä vuotta kannattajuutta ja sieltä varrelta pompsahtelee kaikenlaisia muistikuvia sieltä täältä.

Onnea Reetrikille paatista. Vesille lasku Iijoella, siitä pölhönkannon vierestä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Onnea Reetrikille paatista. Vesille lasku Iijoella, siitä pölhönkannon vierestä?

Kiits. Ei sitä Summalaista jokeen ole tarkoitettu, ehkä korkeintaan Eejokeen tai Uujokeen, jotka yhtenevät jossakin laaksossa EU-joeksi, luulen ma.

Kohta on pantava vaateriin, huomenissa (eli oikeisti tänäänissä) on oltava toimeliaana työn syrjässä kiinni. Ammatinvalintakysymys, sanovat usiat.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaipa se kalsarikänniksi on laskettava kun puoliso meni yötöihin ja mä täällä ryyppään.

NHL13 ja youtube. Siinä avaimet.

Sulla on nyt kaikki avaimet! Anna palaa mies!!!

Vaihda Colorado Chicagoon, niin peli rullaa vielä paremmin ;)
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Taas tulee telkkarista komedia klassikko Hot Shots. Tuli vasta jokin aika sitten ja muistelen kalsaroineeni silloinkin eli mukahassutteluna voisin sanoa että tuli bonvoyage -fiilis.

Vois sieltä huonompiakin kalsarileffoja tulla..
 
Kiits. Ei sitä Summalaista jokeen ole tarkoitettu, ehkä korkeintaan Eejokeen tai Uujokeen, jotka yhtenevät jossakin laaksossa EU-joeksi, luulen ma.

Kohta on pantava vaateriin, huomenissa (eli oikeisti tänäänissä) on oltava toimeliaana työn syrjässä kiinni. Ammatinvalintakysymys, sanovat usiat.
eujojella voipi tullanne vastaan muitakin vonkamiehiä.

Pannen ihtekin vaateriin. Vaan sitä ennen viälä korttelillinen kurkkuun.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ok, ei väkisin (kai)... ootko monta bissee nykässy ny?

Mihin aikaväliin?

EDIT:

Mennääs editillä.

Tänään oon varmaan juonu sen 12-15 annosta?
Tällä hetkellä mittari sanoo 1.55

Mutta olen ollut tasasessa humalassa nyt viikon.
 
Viimeksi muokattu:

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Se on oikein, pidä huuru yllä!

Ootko muuten samaa mieltä siitä, että Jokeri-fanit on ihan oikeasti pellejä?

No, mie oon niitä pellejä, jotka ei kato SM-liigaa ollenkaan vaan NHL on se juttu.
Mutta sillon kun suklaapatukoiden mukana tuli keräilykuvia olin TPS-fani. Virta jne.

Tosta seuraavaa rautaista keikkaa (Tenaucius D)
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kärsitäänkö Tampereella aspergerista keskiarvoa enemmän?
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Avaa ny vähä tota tarinaas.

Se on vaan nämä kontrollit tohtorilla, ikinä ei tiedä kuinka mulla menee ennen kun tuo herra/rouva tohtori sen mulle kertoo. Paskempaan suuntanhan terveys jatkuvasti menee, mutta kunhan ei tuu hyppyä kohti loppua, niin voidaan jatkaa näillä mitä on.

Pitäis kai näistä asioista käydä puhumassa jollekkin ammattilaiselle, mutta vielä tuntuu siltä, että riittää kun tänne edes vähän avautuu. Deal with it, sanois kovempi jätkä.

Nyt lisää sitä viskiä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Leppoisat ovat tunnelmat. Matkan varrella näin palstaveljen juoksuleksat Konosen tyyliin, sekä ihmetyksen omaisen nousemisen takaisin elävien kirjoihin.

Sitten tapahtui hirveästi asioita, mutta kalsarit jalassa juonti alkoi. Juontia myös tehtiin ilman kalsareita, mutta nyt on tykit ja kännit taasen.

Kuuntelen hyvää musiikkia ja (v)ihastelen auringonnousua. Mitäs muualla mualimassa?
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Täysin ei putkeen eilen mennyt. Siihen heräsin n. 6:30, kun olin vaakatasossa työtuolini kanssa. Eli kippis!

No, homma jatkuu, viimeistä päivää. Sitten on paluu arkeen edessä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Viikonloppuetätöissä on se hyvä puoli, että työpöydällä saapi pitää tuoppia siinä hiiren vieressä ilman natkutuksia. Ei noista lakimiesten horinoista sitäpaitsi selvinpäin mitään tolkkua saa kumminkaan. Win-win.

Asiaa himmentää vain, että nyt olisi kerrassaan mainio veneilysää, joka tuurillani on suurinpiirtein ainoa tänä kesänä. No, kaikkea ei saane... Vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös