Kalsarikänniketju

  • 5 246 129
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Veti vaan liian hiljaiseksi tuo Mike Patton setti.

Hereillä ollaan vielä ja tällä hetkellä koneessa pyörii Metallica. Joo...
Patton hyvä.

Metallica? Ennen vai jälkeen Justicen?

Tässäpä olisi Metallicasta diggaaville vanhaa ja hyvää narkkaria: Megadeth - kill the king Narisevakin ääni voittaa sen... sen... rahanahneen mulkvistin. Enkä edes tarkoita sitä tanskalaista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sosialismi?

En tiedä, mutta eilisen keikan nähneenä nyt pyöritän tykistä jo Dannya.
Tykistä Dannya? Onko tuo jokin nuuskamerkki mistä en tiedä, vai jokin ilmaisu josta en ole sitten vähääkään tietoinen? Vai puhutaanko tässä siitä Lipsasesta?

Aina ei voi olla varma, joten pistetään kaikille sopivaa musiikkia: Therapy? - Screamager @ YT.

Vielä on viinaa, näsäviisaita kommentteja, vähemmän viisaita kommentteja, nuuskaa, sekä kalsarit.

Ristivosun sanoin: olenkin käynyt siellä. Lappeen Rannassa.
 
Leprassa käyminen on kuin kävisi vierailemassa downin syndroomaa sairastavan ihmisen luona. Kouvola on taas maanpäälinen Ilkka Lipsanen.

Therapy? Onko jäykät uponnut jo liikaa?
 
No koeta nyt päättää sitten, että oletko nousuissa vai nukkumaan menossa. Baarikaappisi voinee antaa vinkin, jos ruho vain jaksaa.

Kevyttä musiikkia, jotta jaksaisit.

Tyhjennettynyt baarikaappini tarjoaa minulle vain perryä ja mäyräkoirallisen kaljaa tällä hetkellä. Ylläripullona on pieni liru 80% Viru Valgea, sekä chili-viskiä, johon en koske, vaikka olen viskin ystävä.
 

inchino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kevätaurinko porottaa iloisesti olohuoneen ikkunasta sisään ja suorastaan kutsuu ulkoilemaan.

Minä vedän verhot kiinni ja korkkaan ensimmäisen oluen. Saunakin on jo lämpeämässä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kiipesin äsken tämän ketjun katolle ja hain sieltä kalsarini pois roikkumasta. Virtuaalikalsarit piti hakea, että voin täällä verbaalihumaltua. Juomana on 14 kappaletta Pirkka-olutta. Nyt ei hifistellä.

Täällä on näemmä ollut eilettäin jotakin kovien poikien möykkää. En minä semmoisia, paitsi ehkä huomenna vähän sinne päin, kun Oulussa on Helloween ja Gammaray. No, nehän ovatkin koville pojille silkkaa humppaa. Sytkärit ylös: Birdy: People Help The People.
 

scholl

Jäsen
Kiipesin äsken tämän ketjun katolle ja hain sieltä kalsarini pois roikkumasta. Virtuaalikalsarit piti hakea, että voin täällä verbaalihumaltua. Juomana on 14 kappaletta Pirkka-olutta. Nyt ei hifistellä.

mistä tiedät jo nyt juomat?

Olen itse nauttinut 1/3 lasillisen Kalifornialaista Merlotia ja sen jälkeen 2 kpl Karl Friedrich -olutta, mutta en ole tehnyt mitään sopimusta itseni kanssa loppuillan ohjelmasta. Saatan piakkoin tehdä maakuntamatkan kylmäkellariin, jossa odottaa iso porukka juomia huomiota. Laskenko heidät kaikki tai keittiössä olevat kaverinsa juomiksi? Vai laskenko vain ne, mitkä olen juonut. Toistaiseksi lasken 2, en esim. 200. Joo. niin minä teen. Nyt etsimään kellarin avainta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
mistä tiedät jo nyt juomat?
Niin no. Oikeammin olisi pitänyt sanoa, että pohjat ovat nuo Pirkka-oluet. Yhtään enempää alkoholia ei minun kämpässäni ole. Se on turvallisempaa niin. En ole aikeissa lähteä kämppäni ulkopuolelle mutta tokihan ne aikeet usein muuttuvat, kun pohjat on juotu. Sanoisin, että en ole lähtökohtaisesti tänään lähdössä minnekään mutta 80 %:n todennäköisyydellä lähden.

Scholl ja kellarin avain. Jotenkin mystis-eeppisen kuuloista.
 

scholl

Jäsen
Scholl ja kellarin avain. Jotenkin mystis-eeppisen kuuloista.

No kun siellä on niihin sekä kanaverkkokoppeihin, että kylmäkaappiin erilliset avaimet, joten pidän ne keittiössä laatikossa, enkä hima-avainten yhteydessä.

Kohtasin muuten hetki sitten onnettomuuden. Yksi sukka hukkui. En viitsi käynnistää totuuskomissiota, vaikka tällaista ei juurikaan ole sattunut. Siis en koskaan laita pesukoneeseen sukkia niin, ettei jokaisella ole paria. Niinpä, se on kadonnut sen jälkeen. En millään jaksa uskoa, että joku olisi käynyt täällä sukan varastamassa, joten täytyy lähteä liikkeelle siitä, että sukka on joko pudonnut, kun kannoin ne koneesta kuivattavaksi tai sitten epähuomiossa paritin johonkin pariin kolmannen pyörän tai sitten se on jossain paidan sisällä. Syö miestä tämä tilanne, mutta kuten sanoin niin tavoistani poiketen, en nosta nyt isoa haloota ja selvitä tilannetta perin juurin, vaan painan insidentin villaisella ja palaan asiaan joku toinen päivä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kohtasin muuten hetki sitten onnettomuuden. Yksi sukka hukkui.
Ainakin meillä pesukone syö sukkia. Muuta selitystä en keksi sille parittomien määrälle, joka vaatekomeroista huhuilee. Koskaan sille ei kelpaa molemmat samasta parista, vaan aina se nauttii vain toisen. Ihmeellinen konehirviö.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onneksi elämäni ei ole pelkkää työntekoa vaan huomenna saan jopa levätä rauhassa ja katsella kauniita unia mahdollisimman pitkään aamupäivään - kenties jopa puolille puolille päivin ennen ylösnousemusta.

Nyt illalla jälkeen raivoisan työpäivän kävin saunomassa ja siihen päälle kumosin brittiläistä laatusiideriä Westonsilta, vuorossa Old Rosie Cloudy Scrumpy ja juuri hetki sitten korkkasin pullollisen Riesling Grand Cru Muenchbergia. Vaikuttaa oikein nautittavalta viiniltä.

Ja seurasta vastaa Bruce Springsteen - ei käy olo yksinäiseksi, ei.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös