Kalsarikänniketju

  • 5 245 669
  • 66 703
Kyllä joudun tunnistautumaan tuon Göteborgin skenen puolesta puhujaksi. Muutenkin tuo melodisempi death puree huomattavasti kovemmin, kuin perinteisempi. In Flames ja Soilwork nyt lähinnä, vaikka se aika amikselta kuullostaa, tosin amiksenhan minäkin olen aikonaan käynnyt, joten se kai on sitten ihan normaalia. Laitetaan vaari korvan taakse ja sun ehdotus seuraavaksi soimaan.

Onhan tässä kalsarikännittelyssä oma magiansa aina. Eipä tarvitse ainakaan kiroilla Visalle.

Mutta kyllähän Sworn to the great dividella (shinne lhinkki vhie) lähtee aina ilta käyntiin: SoilWork - Sworn to a Great Divide - YouTube
 
No ehdit sen Soilworkin jo käyttää, joten paremman puutteessa on nostettava kädet pystyyn. Kaikkia ei voi miellyttää.

Ota tuosta koppi: Pixel Shrooms - YouTube

Saatana! Miksi tekee mieli käyttää kovempia huumeita, kun on kuunnellut tuon biisin?!

Ja kyllä nyt pilkkaat liian kovaa yhtyettä! Perhana mä olen käynnyt aikoinaan Ruisrockissa SW:n kokemassa, joten eikö se tee minut Jatkoajan standardeilla HC-faniksi?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Saatana! Miksi tekee mieli käyttää kovempia huumeita, kun on kuunnellut tuon biisin?!
Paha sanoa, mutta tuo nyt oli ainoa mitä ehdottamissasi raja-arvoissa mieleen tuli. Brittiläistähän tuo oli, sori.

Tuossa tutumpaa, eli enimmäkseen Opethia ja Cannibal Corpsea äänessä: six feet under lycanthropy @ YT.

edittis jälkeen:
Ja kyllä nyt pilkkaat liian kovaa yhtyettä! Perhana mä olen käynnyt aikoinaan Ruisrockissa SW:n kokemassa, joten eikö se tee minut Jatkoajan standardeilla HC-faniksi?
No kävin vaasalaisessa Rantarockissa kattomassa eppuja ja pandoraa. onkokovavittuhä!?

En usko että tekee HC:ksi.
 
edittis jälkeen:

No kävin vaasalaisessa Rantarockissa kattomassa eppuja ja pandoraa. onkokovavittuhä!?

En usko että tekee HC:ksi.

No kyllähän tämä on ihan selvä asia, että nahkatakkiasi komistaa Eppujen ja Pandoran logojen ompeleet.

Mieleni tekisi punkkua, mutta perkele kun ostin eilen pari pulloa Alkosta ja toinen on varattu huomisiin varpajaisiin lahjaksi, niin ei viitsi täysin röyhkeäksi alkaa. Ja niin, toinen on jo kyllä tyhjä. Hyvää oli! Kiitos Australia! Onneksi aamulla saa helpotusta asiaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No tämä genrettäminen on muutenkin niin kikkelin venyttelyä, että sen voi jättää muille. Oli mitä oli, niin toimii. Vai?
No ei ehtinyt toimia, sillä vitutti jo alusta. Genrettämistä puheen ollen, tuo linkkaamasi oli enimmäkseen ylituotettua ynnämuuta.

Punkin osalta en osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä en siitä ole juurikaan välittänyt koskaan. Aitoa tunnetta raa'alla ulostuonnilla olen aina arvostanut, kuten esimerkiksi vaikka sinulle tuttua kevyempää: tässä.
 
Viimeksi muokattu:
No ei ehtinyt toimia, sillä vitutti jo alusta. Genrettämistä puheen ollen, tuo linkkaamasi oli enimmäkseen ylituotettua ynnämuuta.

Punkin osalta en osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä en siitä ole juurikaan välittänyt koskaan. Aitoa tunnetta raa'alla ulostuonnilla olen aina arvostanut, kuten esimerkiksi vaikka sinulle tuttua kevyempää:tässä.

Ylituotettua tai ei niin uppoaa.

Avenged Sevenfold uppoaa todella kovasti itselleni kyllä ja Nightmare toimii aika roimasti. Unholy Confessions on sellaista orgasmia, että huh! Laitankin samantien soimaan.

PS. Annan itselleni keltaisen kortin liiallisesta "uppoaa" termin käytöstä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Avenged Sevenfold uppoaa todella kovasti itselleni kyllä ja Nightmare toimii aika roimasti.
Nightmare on toistaiseksi ainoa tuon pumpun kappale, joka yllätti. Koko tuon levyn osalta on sanottava, että saivat sentään vihdoin rumpalin... mutta se tuosta.

Missäs se Bad Religion viipyy? Onko Recipe For Hate paras levy heiltä vai ei? En laske BR:ia punkiksi. Viihteellistä ja lähes aatteellista rockiahan nuo veivasivat.
 
Nightmare on toistaiseksi ainoa tuon pumpun kappale, joka yllätti. Koko tuon levyn osalta on sanottava, että saivat sentään vihdoin rumpalin... mutta se tuosta.

Missäs se Bad Religion viipyy? Onko Recipe For Hate paras levy heiltä vai ei? En laske BR:ia punkiksi. Viihteellistä ja lähes aatteellista rockiahan nuo veivasivat.

Olet asian ytimessä siinnä, että Avenged Sevenfold pettää suurimmilta osin, mutta tietyissä biiseissä ovat kyllä juuri siellä ytimessä.

Joudun häpeäkseni tunnustamaan, etten vain saa tarpeekseni 21th century digital boysta. Omasta mielestäni paras biisi ja perässä tulee Struck A Nerve lujasti.

Laitan fiilistelyn puolesta kuitenkin aika kovaa settiä tuosta: The Whistler White Buffalo Mp3 Download
Sieltä vaan "play" nappia ja biisi soimaan. Kiitos EMI:n sitä ei löydä enää YT:stä.

EDIT. Olen Generator miehiä kokonaisuudessa enemmän!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Laitan fiilistelyn puolesta kuitenkin aika kovaa settiä tuosta: The Whistler White Buffalo Mp3 Download
Sieltä vaan "play" nappia ja biisi soimaan. Kiitos EMI:n sitä ei löydä enää YT:stä.
En luota intterwebbiin noin paljoa. Hyi. Laita se juutuubiin tai sitä ei kuule tietoturvastaanhysteerikko.

Mutta takaisin siihen "punkkiin". Olen tässä koettanut löytää aiemmin juutuubissa ollutta suosikkia, mutta se on sittemmin kadonnut. Tässä olisi sitten tuon belgialaisen pumpun ainoaksi jääneen levyn ehkä viidenneksi paras mitä juutuubista löytyy (Spotify sentään tarjoaa koko levyn): .Calibre - Calibre @ YT. Maistuu RATM:lta, sekä miltä tahansa muulta, mutta yhtä lähellä punkkia kuin molemmat meidän ehdottamista.
 
En luota intterwebbiin noin paljoa. Hyi. Laita se juutuubiin tai sitä ei kuule tietoturvastaanhysteerikko.

Mutta takaisin siihen "punkkiin". Olen tässä koettanut löytää aiemmin juutuubissa ollutta suosikkia, mutta se on sittemmin kadonnut. Tässä olisi sitten tuon belgialaisen pumpun ainoaksi jääneen levyn ehkä viidenneksi paras mitä juutuubista löytyy (Spotify sentään tarjoaa koko levyn): .Calibre - Calibre @ YT. Maistuu RATM:lta, sekä miltä tahansa muulta, mutta yhtä lähellä punkkia kuin molemmat meidän ehdottamista.

Ei tässä viitsi lähteä noita levy-yhtiöjumalia vastaan viitsi lähteä taistelemaan.

Täytyy sanoa, että Calibre kuullostaa aika hyvältä pumpulta. Täytyy Spotifyssa paremmalla ajalla kuunnella levy läpi kunnolla.

Pakko sanoa, että mulle kyllä maistuu kaikki musiikki, joten ei ole väliä mitä tulee kunhan se on hyvää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös