Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
"Ja tää lähtee näääin..."
Lähti muuten aika nopeasti välilehdiltä. Pyysin musiikkia, edes muka-raskasta juuri äskeisen päälle. Onko se nyt niin vaikeata?
Lähti muuten aika nopeasti välilehdiltä. Pyysin musiikkia, edes muka-raskasta juuri äskeisen päälle. Onko se nyt niin vaikeata?
Onhan tuo ihan kivaa syntikkaheviä. Bodom teki sen jo, eikä sekään toimi. Pistä nyt jotain munakasta. Omelettia edes.Haha. No kai silloin puree tämä Porin ylpeys maailmalle?
Mors Principium Est - Eternitys Child - YouTube
Varmaankin raskasta.Youtube kirjoitti:This video does not exist.
No olisit sanonut, ettei suoralla linkillä pääse maaliin. Kopioimalla kertomasi yhtyeen ja levyn pääsi streamin pariin.Uusi yritys..
Punkrock? Hyvä että puree, sillä subjektiivisiahan nämä näkemykset ovat, vaikka minun näkemys tietysti oikea onkin.Rise Against - Prayer Of The Refugee - YouTube
Pyh, mä siirryin nyt oman suosikkibändini puoleen ja jos punkrock ei toimi niin se ei toimi! Mulle puree.
Punkrock? Hyvä että puree, sillä subjektiivisiahan nämä näkemykset ovat, vaikka minun näkemys tietysti oikea onkin.
No ei ehtinyt toimia, sillä vitutti jo alusta. Genrettämistä puheen ollen, tuo linkkaamasi oli enimmäkseen ylituotettua ynnämuuta.No tämä genrettäminen on muutenkin niin kikkelin venyttelyä, että sen voi jättää muille. Oli mitä oli, niin toimii. Vai?
No ei ehtinyt toimia, sillä vitutti jo alusta. Genrettämistä puheen ollen, tuo linkkaamasi oli enimmäkseen ylituotettua ynnämuuta.
Punkin osalta en osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä en siitä ole juurikaan välittänyt koskaan. Aitoa tunnetta raa'alla ulostuonnilla olen aina arvostanut, kuten esimerkiksi vaikka sinulle tuttua kevyempää:tässä.
Nightmare on toistaiseksi ainoa tuon pumpun kappale, joka yllätti. Koko tuon levyn osalta on sanottava, että saivat sentään vihdoin rumpalin... mutta se tuosta.Avenged Sevenfold uppoaa todella kovasti itselleni kyllä ja Nightmare toimii aika roimasti.
Nightmare on toistaiseksi ainoa tuon pumpun kappale, joka yllätti. Koko tuon levyn osalta on sanottava, että saivat sentään vihdoin rumpalin... mutta se tuosta.
Missäs se Bad Religion viipyy? Onko Recipe For Hate paras levy heiltä vai ei? En laske BR:ia punkiksi. Viihteellistä ja lähes aatteellista rockiahan nuo veivasivat.
En luota intterwebbiin noin paljoa. Hyi. Laita se juutuubiin tai sitä ei kuule tietoturvastaanhysteerikko.Laitan fiilistelyn puolesta kuitenkin aika kovaa settiä tuosta: The Whistler White Buffalo Mp3 Download
Sieltä vaan "play" nappia ja biisi soimaan. Kiitos EMI:n sitä ei löydä enää YT:stä.
En luota intterwebbiin noin paljoa. Hyi. Laita se juutuubiin tai sitä ei kuule tietoturvastaanhysteerikko.
Mutta takaisin siihen "punkkiin". Olen tässä koettanut löytää aiemmin juutuubissa ollutta suosikkia, mutta se on sittemmin kadonnut. Tässä olisi sitten tuon belgialaisen pumpun ainoaksi jääneen levyn ehkä viidenneksi paras mitä juutuubista löytyy (Spotify sentään tarjoaa koko levyn): .Calibre - Calibre @ YT. Maistuu RATM:lta, sekä miltä tahansa muulta, mutta yhtä lähellä punkkia kuin molemmat meidän ehdottamista.
Sama, sama. Kunhan se ei kuulosta heti alusta ylituotetulta tai mustien miesten puhemusiikilta niin kaikki käy.Pakko sanoa, että mulle kyllä maistuu kaikki musiikki, joten ei ole väliä mitä tulee kunhan se on hyvää!
No nyt se ja te loput sammuitte? Kristillistä jalanpesua sitten vaan.
Patton hyvä.Veti vaan liian hiljaiseksi tuo Mike Patton setti.
Hereillä ollaan vielä ja tällä hetkellä koneessa pyörii Metallica. Joo...
Patton hyvä.
Metallica? Ennen vai jälkeen Justicen?
Tässäpä olisi Metallicasta diggaaville vanhaa ja hyvää narkkaria: Megadeth - kill the king Narisevakin ääni voittaa sen... sen... rahanahneen mulkvistin. Enkä edes tarkoita sitä tanskalaista.
Sad but true, yet not forgiven.Jälkeen...
Sad but true, yet not forgiven.
Mikä teitä semi-venäläisiä oikein vaivaa?
Tykistä Dannya? Onko tuo jokin nuuskamerkki mistä en tiedä, vai jokin ilmaisu josta en ole sitten vähääkään tietoinen? Vai puhutaanko tässä siitä Lipsasesta?Sosialismi?
En tiedä, mutta eilisen keikan nähneenä nyt pyöritän tykistä jo Dannya.