Oletko Jättikukko pissalla käydessäsi koskaan huomannut että kuuluisi sihinää?
Ettet vaan puhuisi palstalla velloneesta pillupuheesta? Minä en moisista tiedä, kun olen tämmöinen raittuishenkinen yksilö.
Oletko Jättikukko pissalla käydessäsi koskaan huomannut että kuuluisi sihinää?
Niinkö? Arvuuttelen lähinnä kuulon herkkyyttä. Toisaalla onkin jo käynyt ilmi, että määrätynlaiset äänet saattavat olla kuuloalueen ulkopuolella, johtuen ikääntymisestä tai altistumisesta haitalliselle melulle. Kuulo on tärkeä asia, eikä sitä kompensoi peukalon mitat saavuttava suonikaskaan.Ettet vaan puhuisi palstalla velloneesta pillupuheesta? Minä en moisista tiedä, kun olen tämmöinen raittuishenkinen yksilö.
Minua nauratti tuossa taannoin, kun eräs kirjoittaja (ei scholl) kuvaili saksalaisia. Se kuulosti lähes fantasialta nahkasaappaineen kaikkineen. Melkein yhtä homoa, kuin miesten paneminen. Vaikka eihän homoissa mitään vikaa ole.
Ei muuta näin aamusta. Jatkakaa.
Niinkö? Arvuuttelen lähinnä kuulon herkkyyttä. Toisaalla onkin jo käynyt ilmi, että määrätynlaiset äänet saattavat olla kuuloalueen ulkopuolella, johtuen ikääntymisestä tai altistumisesta haitalliselle melulle. Kuulo on tärkeä asia, eikä sitä kompensoi peukalon mitat saavuttava suonikaskaan.
Asia on selvästi jäänyt askarruttamaan sinua. En kuitenkaan sanoisi että pillukusisihinän kuulematta jääminen on itsessään kovin suuri tappio. Tietysti sihinästä tietää tarkalleen missä vaiheessa toimitus on oven takana menossa, sitä silmäillen että siitä pystyy jossain määrin arvioimaan koska hyyskä vapautuu, mikäli odottelet omaa vuoroa.Kuuro en toki ole, mutta sen verran on alentumaa ja tinnitusta, että suureksi menetyksekseni pillukusen sihinän ääni jäänee iäksi havaitsematta, ellen pääse sihinää seuraamaan aivan sihinäetäisyydeltä ja kenties silloinkin kaipaisin jotain vahvistinjärjestelmää. Eipä ole näköjään mikään optimaalinen, ja allergian yms. takia nenäkin on joskus tukkoinen ja siten hajuaisti keskimääräistä huterampi.
Sanoisin että Jallu on karuudessaan mellevä väkijuoma. Tokikaan se ei operoi samassa sarjassa heinällä maustetun polakkiviinan kanssa, jonka suhteen jaan kyllä mielipiteesi. Erinomaittain mielekäs tuote. Venäjällä asuessani maistelin joitakin paikallisia maustevodkia, mutta mielestäni zubrovka sijoittuu tässä porukassa ihan kärkipäähän.Zubrowka-aisti toimii tällä hetkellä sentään aika hyvin. Puolalainen biisoninruohovodka on vodkajuomista jaloin ja paras. Tarkkaan ottaen tosin on kyse visenteistä, joiksi eurooppalaisia biisoneita kutsutaan. Vodkaan on ympätty visenttien syömän laidunruohon korsia sun muuta, maku on erinomainen. Enpä muuta vodkaa nykyisin enää juokaan. Vittuun suomalaiset tikkuviinat.
Muita tissuttelijoita?
Ny saunaan!
Alkuillan jos tuikkisi typeriä livevetoja illan matseista ja loput illasta vain möllöttäisi.
Kevyet illat kaikille.
Hojo Hojo!
Tää kuulostaa kyllä todella hyvältä suunnitelmalta.
Teukka73, mitäs orkesteria tänään jaetaan yli äyräiden?
Eisevväliä.
Jos Popeda uppoaa niin esim se, tai jos ei niin jotain muuta...
Ainakin linkitän tämän: Nyt ämmä kellot lyö
Ketjun keisari Mielikuvitushahmo ehkä kommentoisi tätä mutta se on unohtanut salasanansa. Erittäin ovelaa unohtaa salasanansa, niin eipä sitten kukaan edes vesikidutuksen avulla saa nimimerkkiä kidnapattua, joten ämpärit takaisin komeroon ja hankkikaa kukin oma keisariutenne.
Oho, zombie käveli vastaan!Arrrrrvaa Kuka!! Pöö! Oon pätevä ja hodiin jutun. Juon myös olutta, auttoi asiaa ja sisäinen mäkkaiver kaivautui esiin.