Kalsarikänniketju

  • 5 239 527
  • 66 676

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mä olin armeija-aikanani Rovajärvellä noin kolme kuukautta. Silloin kuunneltiin Eppujen Näin Kulutan Aikaa-veisua. Enää ei kuunnella.
Tai voishan sen vielä kerran kuunnella.

Vain 5 ja puol viikkoa tuli siellä itse lusittua, jätkä oli joku autokuski, kun noin kauan siellä notkuit?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vain 5 ja puol viikkoa tuli siellä itse lusittua, jätkä oli joku autokuski, kun noin kauan siellä notkuit?

En kuitenkaan.
Olin leirin valmisteluryhmässä ryhmänjohtajana ja remontoitiin mm. Rovajärven rannalla sijainnut kapiaisten sauna. Väittivät, että paloi seuraavana kesänä, mutta luulisin olevan legendaa.

Aika helvetin monta kaveria lähti silloin kesällä -88 meidän ryhmästä haneen Rovalta keskellä yötä ja liftasivat kai koteihinsa. Olivat vissiin aika kypsiä, mutta varusmieshän hajoaa luontoon.

Nyt olutta ja musaa, eikä enää inttijuttuja.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä olin Rovajärvellä kaksi viikkoa ohjuskontissa tietokonehommissa. Aggregaatti hakkasi virtaa ja kätkökossu maistui. Vanjaa kaatui kuin odelmaheinää.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Soittoäänestä tuli mieleen, että mullahan on Outoon valoon tällä hetkellä.

Ei perkele löydy kuin live-versio mutta mennään sillä.

Oliko se niin, että Yliaho laulaa tän siksi, kun se oli liian vaikea Juicelle (menee liian korkealle tai jotain)?
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ei perkele löydy kuin live-versio mutta mennään sillä.

Oliko se niin, että Yliaho laulaa tän siksi, kun se oli liian vaikea Juicelle (menee liian korkealle tai jotain)?

Näin olen itsekin kuullut.

Mennääs Juicen messissä Eestiin. Juice Leskinen - Eesti - YouTube

Tästä lähti itsellä aikanaan Juiceilu. Melkein nyyh kamaa. Tämä oli myös silloin 6 vee todella kova biisi Muistan, kun faija fiilisteli kun osasin sanat ulkoa jo ennen kouluikää..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oliko se niin, että Yliaho laulaa tän siksi, kun se oli liian vaikea Juicelle (menee liian korkealle tai jotain)?
Siinä noustaan säkeistön loppua kohti todennäköisesti yli Leskisen kapasiteetin. Jokainen voi tietysti jurrinuotiolla kokeilla laulaa Outoon Valoon itsekseen, kyllä tuossa vähän täytyy pinnistellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös