Kalsarikänniketju

  • 5 239 527
  • 66 676

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Oliko se niin, että Yliaho laulaa tän siksi, kun se oli liian vaikea Juicelle (menee liian korkealle tai jotain)?

Juicellehan sanottiin silloin aikoinaan että siehän oot Juhani ihan älyttömän huono laulaja johon Juice että niin olen mutta kun ei kukaan muu suostunut laulamaan näitä mun lauluja.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Rovaniemeltä kohti Kemijärveä palan matkaa, siinä Misin junaseisakkeen likellä. Puolustusvoimien maastoa tuosta pohjoiseen jonniin verran.

No täähän avas koko jutun. Kun tietäis vielä, missä on Kemijärvi, saati Misi.

No ehkä olen kykenevä jatkamaan elämääni ilman tuota tietoa kuten tähänkin saakka. Eipähän lisäänny tuska.

Tuska sen sijaan lisääntyy syystä että kukaan ei kerro, miten saan videon talteen iPadista. Olutryyppy murheeseen siis.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Juicellehan sanottiin silloin aikoinaan että siehän oot Juhani ihan älyttömän huono laulaja johon Juice että niin olen mutta kun ei kukaan muu suostunut laulamaan näitä mun lauluja.

Minä taas muistelen Juicen jossain haastattelussa sanoneen, että kukaan ei hänestä osannut laulaa niitä viisuja sillä tavalla kuin hänen mielestään piti, että oli ihan pakko ite ruveta.

Tiiä häntä sitten.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No täähän avas koko jutun. Kun tietäis vielä, missä on Kemijärvi, saati Misi.
Suomi sijaitsee siinä 60. ja 70. pohjoisen leveyspiirin välissä, ja Rovajärjesä voi kytätä siitä noin lukeman 67 pohjoispuolelta. Onnistuu meiltä lantalaisiltakin.

Ohjuskonttikeikka oli messevä. Piti piirtää kartalle panssaritaistelun tapahtumaketjuja, vieläpä siten että saatii itse innovoida koko toteutus. Siihen aikaan PV:n tietotekniset pelit ja pensselit olivat vähän vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suomi sijaitsee siinä 60. ja 70. pohjoisen leveyspiirin välissä, ja Rovajärjesä voi kytätä siitä noin lukeman 67 pohjoispuolelta. Onnistuu meiltä lantalaisiltakin.

Ohjuskonttikeikka oli messevä. Piti piirtää kartalle panssaritaistelun tapahtumaketjuja, vieläpä siten että saatii itse innovoida koko toteutus. Siihen aikaan PV:n tietotekniset pelit ja pensselit olivat vähän vaiheessa.

Jaa siellä harjoitellaankin jotain maanpinnan tasalla rautavälinein harjoitettavaa sodankäymistä. Ilmanko ei ole niinkovin tuttu paikka tämä. Kuusikossa nyhrääminen ei ole oikein ollut meikäläisen juttuja ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jaa siellä harjoitellaankin jotain maanpinnan tasalla rautavälinein harjoitettavaa sodankäymistä. Ilmanko ei ole niinkovin tuttu paikka tämä. Kuusikossa nyhrääminen ei ole oikein ollut meikäläisen juttuja ikinä.
Kyllä ne ovat kuuset tuollakin mahdollisia, mutta mänty on noilla leveyksillä kovempi sana.

Siellä sitä oli Kääpiönkin mukava panssarisotaan tutustua. Oli sinänsä ihan messevä vapaaehtoissota, näin kirjurina kun sinne ilmoittauduin pienen suostuttelun myötä erikoisammattilaisena. Kohtelu oli laadukasta, sain nukkua skapparien rivareilla kun muu varusmieskaarti yöpyi teltassa jossain vaarojen takana. Hyvä ettei omaa huoraa järjestetty. Tai en ymmärtänyt kysyä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tää on käyty useasti ennenkin:

Daisarit, ne rauhasta muistuttaa. Kaikki merkitykset?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päätän potpurin laittamalla jotain ihan muuta. Tai Suomesta tämäkin, ja Vuokralainen ei ainakaan pahastu: Aknestik Haukipudas

Sotatila jatkuu balkanilla, mä oon aina luulut, että se on makkara.

Tuota sotaa ei voi paremmin kuvailla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Päätän potpurin laittamalla jotain ihan muuta. Tai Suomesta tämäkin, ja Vuokralainen ei ainakaan pahastu: Aknestik Haukipudas

Sotatila jatkuu balkanilla, mä oon aina luulut, että se on makkara.

Tuota sotaa ei voi paremmin kuvailla.

Perhana!

Tiesittekö, että tv-uutisissa ei uutisten lukijalla ei oo koskaan housuja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös