Kalsarikänniketju

  • 5 246 096
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sä oot outo tyyppi, oot aika usein täällä. Ehkä mäkin oon. Vielä jaksaa, saas nähdä jaksaako loman loppuun asti.

Mulla on vielä 2 viikkoa aikaa olla täällä, kunnes aina niin ihanat työt kutsuu 5 viikon lomailun jälkeen. Oonko outo jos olisin mieluummin täällä kuin töissä. Sä olet outo kun juttelet mun kanssa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mulla on vielä 2 viikkoa aikaa olla täällä, kunnes aina niin ihanat työt kutsuu 5 viikon lomailun jälkeen. Oonko outo jos olisin mieluummin täällä kuin töissä. Sä olet outo kun juttelet mun kanssa.

Outo olenkin, kuuluu toimenkuvaan! Kivaahan täällä on, 6 ja viimeinen viikko jäljellä lomasta, onneksi tässä on muutama päivä ollut ihan vaan itelle tälläkin lomalla. Mielelläni rupattelen tosin inttewebissä muiden humalahakuisten kanssa!

Sun nimimerkki on outo.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä olenkin uniikki. En se rappari.

Hihii. Muut menee aamulla töihin paitsi me. Tosin mun aamulla alkavaa katon panelointia ei lasketa mukaan. Joudun tekemään sen yksi, siitä tulee mielenkiintoista. Toivottavasti kaljan voimalla mulle kasvaa yön aika yksi käsi lisää.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mä olenkin uniikki. En se rappari.

Hihii. Muut menee aamulla töihin paitsi me. Tosin mun aamulla alkavaa katon panelointia ei lasketa mukaan. Joudun tekemään sen yksi, siitä tulee mielenkiintoista. Toivottavasti kaljan voimalla mulle kasvaa yön aika yksi käsi lisää.

Roger.

Mulla ois vähän sama tilanne, tosin purkuhommia ois edessä. Suuret on suunnitelmat muutenkin koko rempan suhteen, melkein koko paja pitäisi pistää sileäksi. Onneksi on nuita ammattilaisia kaveripiirissä! Onko montakin neliötä paneloitavana? Niskat saattaa olla kolmellakin kädellä aika kovilla..
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mä teen tätä alakertaan huone kerrallaan, joten ei ole kuin noin 17 neliötä. Onneksi on kompura ja muut vehkeet.

Ny goisaamaan. Ehkä yhden kaljan otan, matkaevääksi...
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Työtön kaverini ilmaantui paikalle sopivasti klo10 jolloin olin aloittelemassa hommia. Vajaa 4 tuntia meni hommissa ja katto oli paneloitu. Appiukkokin tuli näppärästi käymään tossa illalla, puoli tuntia meni, niin nyt on sitten katto listoitettukin.

Nyt voin palkita itseni olusilla.

Ps. Huomenna revin parketin pois, josta voin palkita taas itseni.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Hieno homma! Itselläkin edessä tuo parketin pois repiminen, mutta taidan repiä vasta kun lomat on ohi. Ei karhutkaan koko aikaa riehu, ne syö välillä puolukoita.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Ei mikään oo hienompaa kuin se kun vaimon kanssa puhellaa henkeviä neljä tuntia ja meikäläinen saa samalla nauttia olutta..
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vielä jaksaa juoda ainakin vähän. Onneksi ei ole parveketta, etten voi sitten toivottaa naapurin rouvalle hyvää iltaa, kun nyt onkin jo seuraava päivä.

Koskenkorvaa ja Pirkka-olutta juon niin paljon kuin tekee mieli. Nukkumaan en vielä ajatellut mennä. Seuraavaksi desin kossu-paukku kerralla. Jos sitä sitten vaikka sammuisi.

edit. Ei vieläkään Kossu sammuttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös