Kalsarikänniketju

  • 5 237 113
  • 66 669

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta lähdeppä alkon myyjälle mitään ehdottelemaan tuosta vaan.
Pyydät suosittelemaan jotain viiniä josta neito tykkää itse. Sitten vaan kutsut kaveriksi juomaan sitä valmistamasi illallisen äärelle.

"Harmi kun pitää yksin juoda, kun olisi savulohiterriiniäkin juuri laitettuna... Mutta entäpä neiti, olisiko teillä illalla aikaa liittyä seuraani?"
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kai sitä voisi ehkä joskus jotain koittaa heittää.

Varmin tapa kai on saada kämmentä:

- Ja tuleeko muuta?
- No, sun puhelinnumero ja neitsyys nyt alkajaisiksi. Sitten avioero aikanaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pyydät suosittelemaan jotain viiniä josta neito tykkää itse. Sitten vaan kutsut kaveriksi juomaan sitä valmistamasi illallisen äärelle.

"Harmi kun pitää yksin juoda, kun olisi savulohiterriiniäkin juuri laitettuna... Mutta entäpä neiti, olisiko teillä illalla aikaa liittyä seuraani?"

On käynyt itellä vähän vastaavanlainen sanailu mielessä. Jotain tuollaista voisi heittääkkin, kun asian muotoilee vielä jotenkin niin, ettei tarvitse kadota maan rakoon, jos hommat menee ns. käteen.

Nyt lisää juomista ja jos jotain tunnelmaan sopivaa musiikkia laittaisi soimaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joko täällä porukka sammui vai turhauttiko naisjutut? Noh, pahoittelen, jos näin. Itse katsoin tuossa äsken digiboksin uumenista South Parkia ja nauroin. Jotenkin tuo huumori uppoaa meikäläiseen todella hyvin vieläkin, etenkin pienessä sivuluisussa.

Punaviini on hyvää. Halpis viiniä tämä tosin on, mutta hyvää. Eikä viineissä pidä liiaksi tuijottaa hintaa. Hyvää löytää halvallakin. Kuuntelen tässä Musiikkia ja piereskelen. Hieno perjantai.

Olinpa hidas. -FNM- ehti jo postata.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Itse jos joskus käyn muslimimaassa niin ajattelin kyllä paikallisille 24/7 vittuilun lomassa käyttää alkoholia. He vaativat, että EU:ssa pitää ymmärtää mamujen muslimikulttuuria niin itse vaadin takuulla samaa ja että myöntävät meillä olevan paremman kulttuurin.
Kukin tyylillään. Vittuilulla saakin tunnetusti paljon ystäviä ja bisneksetkin sujuvat liukkaammin kun muistaa välillä haistatella.

Muutamissa muslimimaissa alkoholin saanti on eriasteisen hankalaa, ja saudeissa alkoholia ei ole tipan vertaa. Tai on jos salakuljettaa (tiukka kontrolli, ei onnaa) tai valmistaa paikan päällä itse. Pari suomalaista expattia teki muutama vuosi sitten kiljua saudeissa. Äijät jäivät teostaan kiinni ja saivat raipparangaistuksen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos haluaa dokata, Niin pakkoko sitä on varta vasten työntyä selllaisiin maihin harjoittamaan, joissa saa piiskaa? SM-ihmisiä lukuunottamatta tietenkin.

Saatana, että vituttaa taas tuon hoviselostajan "ilman sarvia ja hampaita" -jutut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saahan muslimimaissa vissiin sekoittaa päätään muilla aineilla kuin viinalla, siis jos sellainen juttu kiinnostaa. Mie päätin jo varhain että noihin kuiviin maihin en mene koskaan, enkä itäblokin maihin. Yksi Neuvostoliiton reissu riitti. Samoin tuo kaukoitä ei kiinnosta pätkääkään, siellä ole kuin narkkareita, huoria, lapsihuoria ja pedofiileja.
 

Katto

Jäsen
Ei Anssi Salmela viime keväänä turhaan kännipäissään lentokentällä hehkuttanut Jesse Jeonsuuta. Eilen se nähtiin...

Toinen huomionarvoinen seikka on se, että Sara Siepillä oli varmasti huikea vienti eilisiltana kun Jenkit ja Kanukit putosivat..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Saahan muslimimaissa vissiin sekoittaa päätään muilla aineilla kuin viinalla, siis jos sellainen juttu kiinnostaa.
Mitä ne muut aineet ovat, kahvi ja tee? Sen mitä tiedän, niin Emiraattien tapaisessa liberaalimman laidan muslimimaassa pienistäkin höpöheinän jäämistä vaatteissa, siis jos niitä löydetään, on annettu luokkaa neljän vuoden ehdottomia tuomioita. Kaupallisiin huumeintresseihin sekaantumisesta voi saada elinkautisen ellei kuolemantuomiota.

Dubaissa olen pari kertaa vetäissyt reippaan kännin, toisella kerralla jopa pers-sellaisen. Lentoaseman arrivalsin taxfreestä saa ostaa viinaa maahan tullessaan jos ei ole muslimi, ja parempien hotellien ravintoloista saa alkoa muutenkin. Kännipäissään liikkuessa pitää olla tarkkana ettei heilu väärässä paikassa ilmiselvän jurrisena. Kyllä tuosta muutaman päivän tai viikon selliä voi saada, ja mahdollisesti mitätöidyn viisumin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mie päätin jo varhain että noihin kuiviin maihin en mene koskaan, enkä itäblokin maihin. Yksi Neuvostoliiton reissu riitti.
Neuvostoliitto ja kuivat maat eivät oikein liity toisiinsa, mutta tämä ei varmaan ollut tarkoituksesikaan. Neukkulassa oli vituttavia asioita ihan kasapäin, mutta viinan puute ei kuulunut näihin. Viinaa oli aina. Viinaa sai silloinkin kun kaupassa ei ollut lihaa, leipää, makkaraa, juustoa eikä edes läskinahkaa.

Kun sittemmin asuin 2000-luvulla Venäjällä, niin vituttavat asiat olivat vain vaihtuneet toisiin. Viinan puute ei silloinkaan vaivannut. Viinaa sai jopa entistä sujuvammin, tosin kadunmiehen perspektiivistä kalliimmin hinnoin, mutta kaikkien kukkarolle oli tarjolla jotakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Neuvostoliitto ja kuivat maat eivät oikein liity toisiinsa, mutta tämä ei varmaan ollut tarkoituksesikaan. Neukkulassa oli vituttavia asioita ihan kasapäin, mutta viinan puute ei kuulunut näihin. Viinaa oli aina. Viinaa sai silloinkin kun kaupassa ei ollut lihaa, leipää, makkaraa, juustoa eikä edes läskinahkaa.
Eipä ei, tuli vaan mieleen maista joihin en halua.

Muistuu mieleen se vanha juttu CCCP:ssä vierailevasta, joka meni lihakauppaan. Siellä oli vaan tyhjät hyllyt. Leipurin putiikissa sama juttu - tyhjät hyllyt. Useammassa muussa paikassa samoin. Sitten löytyi kauppa jossa ei ollut edes niitä hyllyjä. Asiakas kysyi että mikäs kauppa tämä on. Hyllykauppa, vastasi myyjä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kissa kirnauskis ja pyramidin arvoitus, vastaus on alapään karvoitus.

Ratkesi arvoitus, lähti karvoitus. Paikalle tuli Matti, pian paikalle tuli myös Teppo. Ei puuttunut kuin Seppo. Onneksi oli Pulkkisen Jorma, ja isänsä jorman saunassa nähnyt Timo-poika.

Niin ja mulla loppuu kohta kaljat. Joutuu siis menemään kalsareissa kauppaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olette te vaan juoppoja. Minä maistelin tässä aamukahvin ohessa pullollisen Vanhaa Tallinnaa, ja nyt on sellainen olo, että vihdoinkin lähtee päivä käyntiin. Kaupassakin tosin ehdin jo käydä, mutta kun unohdin kirjoittamani kauppalapun kotiin, niin eihän sieltä voinut sitten kiinteää ravintoa ostaa kun en muista mitä ruokaa pitikään tehdä. Kai tämä tästä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ennenvanhaan tuohon listaan saattoi lisätä vielä JyP HT:n. Tai no saa se juomaan edelleenkin, mutta eri syistä.
Totta. Tosin minä olen sen verran nuorempi, että HT:n pelejä ehdin nähdä vain parina kautena, ja silloinkin ikävä kyllä selvinpäin. Mutta ehtihän tuo nykyinenkin JYP vituttamaan jokusen vuoden. Tai vitutus on ehkä vähän turhan vahva sana, kun aiemmin tuli nautittua yksittäisistä isojen joukkueiden kaatamisista samalla tavalla kun nykyään esim. välieräpaikasta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En mä tajuu. Juonnut vasta viisi olutta ja tuntuu, et oisin kunnolla päissäni. Ehkä tämä on vain hyvä nousuhumala.
Tänään vois yrittää jaksaa tehdä valkean pihalle ja lämmitellä siellä pari kyrsää.

Leo Gudas.
 

scholl

Jäsen
Sain Retale-nimisen oluen. Otan sen nyt Jukka Jalosen ja Suomen joukkueen kunniaksi. Tölkki on punainen ja keltaistakin siinä on.
 

scholl

Jäsen
Ennenvanhaan tuohon listaan saattoi lisätä vielä JyP HT:n. Tai no saa se juomaan edelleenkin, mutta eri syistä.

Miksei Jyp HT:sta voi vittuuntua vieläkin? Tänä vuonna voittivat perkeleet. Voi käydä niinkin, että näkee jossain esim. niiden Seat Ibizoja. Itse näin muuten aikanaan Messilän mökkikylässä kerran yhden mökin pihalla sekä Gudasin että sen toisen tsekin Ibizat.

Kummalla useimmat Jyppi-fanat muuten ajavat, Seatilla vai Valtra-traktorilla? Kuulemma imagoa maalla mennä snägärille traktorilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös