Mitä ne muut aineet ovat, kahvi ja tee? Sen mitä tiedän, niin Emiraattien tapaisessa liberaalimman laidan muslimimaassa pienistäkin höpöheinän jäämistä vaatteissa, siis jos niitä löydetään, on annettu luokkaa neljän vuoden ehdottomia tuomioita. Kaupallisiin huumeintresseihin sekaantumisesta voi saada elinkautisen ellei kuolemantuomiota.Saahan muslimimaissa vissiin sekoittaa päätään muilla aineilla kuin viinalla, siis jos sellainen juttu kiinnostaa.
Neuvostoliitto ja kuivat maat eivät oikein liity toisiinsa, mutta tämä ei varmaan ollut tarkoituksesikaan. Neukkulassa oli vituttavia asioita ihan kasapäin, mutta viinan puute ei kuulunut näihin. Viinaa oli aina. Viinaa sai silloinkin kun kaupassa ei ollut lihaa, leipää, makkaraa, juustoa eikä edes läskinahkaa.Mie päätin jo varhain että noihin kuiviin maihin en mene koskaan, enkä itäblokin maihin. Yksi Neuvostoliiton reissu riitti.
Eipä ei, tuli vaan mieleen maista joihin en halua.Neuvostoliitto ja kuivat maat eivät oikein liity toisiinsa, mutta tämä ei varmaan ollut tarkoituksesikaan. Neukkulassa oli vituttavia asioita ihan kasapäin, mutta viinan puute ei kuulunut näihin. Viinaa oli aina. Viinaa sai silloinkin kun kaupassa ei ollut lihaa, leipää, makkaraa, juustoa eikä edes läskinahkaa.
Hölöpölöplöttöhirnau.
Oon erilainen nuori kun oon niin vanha.
Kissa kirnauskis ja pyramidin arvoitus, vastaus on alapään karvoitus.
Mauri Pekkarinen, Keskusta, serkut vaimoina, Nykänen... Täällä on niin paljon asioita, joista voi vittuuntua ja ahdistua. Vähempikin saa ihmisen juomaan.Pikaisen otannan perusteella n. 75% ketjun vakiodensokalustosta asuu Jyväskylässä. Miksi?
Mauri Pekkarinen, Keskusta, serkut vaimoina, Nykänen... Täällä on niin paljon asioita, joista voi vittuuntua ja ahdistua. Vähempikin saa ihmisen juomaan.
Totta. Tosin minä olen sen verran nuorempi, että HT:n pelejä ehdin nähdä vain parina kautena, ja silloinkin ikävä kyllä selvinpäin. Mutta ehtihän tuo nykyinenkin JYP vituttamaan jokusen vuoden. Tai vitutus on ehkä vähän turhan vahva sana, kun aiemmin tuli nautittua yksittäisistä isojen joukkueiden kaatamisista samalla tavalla kun nykyään esim. välieräpaikasta.Ennenvanhaan tuohon listaan saattoi lisätä vielä JyP HT:n. Tai no saa se juomaan edelleenkin, mutta eri syistä.
..Leo Gudas.
Ennenvanhaan tuohon listaan saattoi lisätä vielä JyP HT:n. Tai no saa se juomaan edelleenkin, mutta eri syistä.
Miksei Jyp HT:sta voi vittuuntua vieläkin? Tänä vuonna voittivat perkeleet. Voi käydä niinkin, että näkee jossain esim. niiden Seat Ibizoja. Itse näin muuten aikanaan Messilän mökkikylässä kerran yhden mökin pihalla sekä Gudasin että sen toisen tsekin Ibizat.
Kummalla useimmat Jyppi-fanat muuten ajavat, Seatilla vai Valtra-traktorilla? Kuulemma imagoa maalla mennä snägärille traktorilla.
Miksei Jyp HT:sta voi vittuuntua vieläkin? Tänä vuonna voittivat perkeleet. Voi käydä niinkin, että näkee jossain esim. niiden Seat Ibizoja. Itse näin muuten aikanaan Messilän mökkikylässä kerran yhden mökin pihalla sekä Gudasin että sen toisen tsekin Ibizat.
Traktorilla täällä on pakko ajaa, kun ei tuo espanjalaisen auton tekniikka toimi näin pohjoisessa. Upotkaa työ muut paskaan, myö vejetään teijät traktorilla sitten ylös. Jos viittitään.Kummalla useimmat Jyppi-fanat muuten ajavat, Seatilla vai Valtra-traktorilla? Kuulemma imagoa maalla mennä snägärille traktorilla.
En halua kuulla enkä lukea yhtään enempiä yksityiskohtia, sen verran friikiltä tuommoinen touhu kuulostaa.Se toinen tsekki oli Jiri Dolezal. Oli ilo tutustua Jiriin tuolloin poikansa kautta.