Kalsarikänniketju

• 5 302 679
  • 66 744
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Harmi kun naapurustossa asuu pelkkiä mummoja ja mähän en mitään vitun brandya ala kiskomaan . Talon ainut mies on jollain reissulla. Häneltä olen kerran hakenut hätäapua yhtenä iltana ja alanmiehenä antoi puoli pulloa pontikkaa. Hieno mies...

Pontikka-raisuja on siis edelleen olemassa...kahkah...

Randomilla tulee mieleen vaikka Arto Paasilinna, Nesteen biodiesel ja Kivenlahti, muutamia mainitakseni.

Eiköhän tuossa nyt ollut tarpeeks yhelle ihmisparalle.

Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Pontikka-raisuja on siis edelleen olemassa...kahkah...

Tämä on vanhanliiton miehiä. Pontikassa on vaan sellainen miinuspuoli, että vaikka kuinka sitä lantraisi niin se maistuu taustalla. Ja paskanmakuisessa pontikassa tämä ei ole hyvä piirre.

Paskoista juomista tuli mieleen eräs kilju jota veljeni teki. Sen piti olla ensin perunakiljua, mutta hänen kaverinsa oli sujauttanut sinne käymisen loppuvaiheessa tomaatteja sekaan. Oli kuulemma aika eksoottinen elämys. Ratin kanssa tuota oli pitänyt kiskoa. Lisäksi oli ollut keskenkäynyttä, joten oskennuskin oli ollut pelkkää vaahtoa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Otan tässä sivistyneesti muutaman siiderin.

Sitten kun lapset nukkuu, vedän helevetinmoiset persarit.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sitten kun lapset nukkuu, vedän helevetinmoiset persarit.
Sitä odotellessa. Ajattelin samaa. Nimittäin suunnitelmissani on pitää lähes koko kesän mittainen viinalakko ihan käytännön syistä. Matkustelen mm. muslimimaissa ja kevennän samalla vyötärölle kertynytttä mallasvannetta. Tuollaiseen touhuun ei aikuinen mies voi selvin päin valmistautua, joten ajatuksissa on suorittaa viinalakon kick-off jonkinlaisella tyhjennysmetodilla. Saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hain viinakaupasta pari viinipulloa viikonlopun varalle ja täytyy kyllä sanoa, että siellä töissä oleva myyjä on todella kuuma pakkaus. About samoissa numeroissa pyörii kuin meikäläinenkin. Hymyileekin niin viettelevästi aina, kun häneen törmää! Perhana.

Niin ja juu ketjun aiheeseen liittyen, juon tässä pari siideriä ja sitten voisi vähän maistella punkkuja. Sivistyneesti tietysti, enhän minä kännissä ikinä ole...

scholl

Jäsen
Sitä odotellessa. Ajattelin samaa. Nimittäin suunnitelmissani on pitää lähes koko kesän mittainen viinalakko ihan käytännön syistä. Matkustelen mm. muslimimaissa ja kevennän samalla vyötärölle kertynytttä mallasvannetta. Tuollaiseen touhuun ei aikuinen mies voi selvin päin valmistautua, joten ajatuksissa on suorittaa viinalakon kick-off jonkinlaisella tyhjennysmetodilla. Saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy.

Itse jos joskus käyn muslimimaassa niin ajattelin kyllä paikallisille 24/7 vittuilun lomassa käyttää alkoholia. He vaativat, että EU:ssa pitää ymmärtää mamujen muslimikulttuuria niin itse vaadin takuulla samaa ja että myöntävät meillä olevan paremman kulttuurin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
On meilläkin päin viinakaupassa yksi hemaiseva pakkaus. Sellainen kolmissakymmenissä oleva, iloinen, pirtsakka kaunokki. Ei sormusta.

Viinalakko... No jaa. En ehkä ihan sinne asti menisi, paitsi sitten jos ei joskus maistu niin en ota. Ei se mikään pakkomielle ole. Liikuntaa kyllä pitäisi lisätä. Tänään patikoitiin koulukkaiden kanssa Kolilla sellainen 5 kilometrin lenkki, ja vaikka ihan hyvin jaksoin muuten niin hikeä kyllä pukkasi kohtuuttomasti. Ehkä tuo ylimääräinen reppu etupuolella on vähän liikaa.

ja että myöntävät meillä olevan paremman kulttuurin.
Ennemmin Suomi pääsee jalkapallon MM-lopputurnaukseen kuin tällaista tapahtuu. Ei fundamentalisti vaihda mielipidettään, vaikka millaiset faktat eteen löisi.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy.

Jännä nähdä, kun itseäkin pelottaa.

...siellä töissä oleva myyjä on todella kuuma pakkaus.

Kohtalon toveri, sniif. Ainoa vaan, etä mä en sitä kai kykenisi edes myymiensä tuotteiden voimalla laittamaan, kun tiedän, että kuka siellä pesällä on aikaisemmin vieraillut. Mutta toisaalta, kaikkihan on virheitä joskus tehnyt....

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kohtalon toveri, sniif. Ainoa vaan, etä mä en sitä kai kykenisi edes myymiensä tuotteiden voimalla laittamaan, kun tiedän, että kuka siellä pesällä on aikaisemmin vieraillut. Mutta toisaalta, kaikkihan on virheitä joskus tehnyt....

Sen verran olen tuota alkon myyjää tarkastellut, että sormusta ei löydy, joten periaatteessa mikään ei estä tekemästä tuttavuutta. Mutta lähdeppä alkon myyjälle mitään ehdottelemaan tuosta vaan. Kai sitä voisi ehkä joskus jotain koittaa heittää. Onhan sitä ennenkin kassojen kanssa tullut juteltua niitä näitä. Hehe, ehkä teen Jomppa_koot, jos en muuta keksi.

Pakko kyllä sanoa, että Golden Capin siiderit on noin niinkuin marketista saatavana tavarana aika hyviä. Kaksi sellaista tarttui matkaan ja kyllähän näitä juo.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta lähdeppä alkon myyjälle mitään ehdottelemaan tuosta vaan.
Pyydät suosittelemaan jotain viiniä josta neito tykkää itse. Sitten vaan kutsut kaveriksi juomaan sitä valmistamasi illallisen äärelle.

"Harmi kun pitää yksin juoda, kun olisi savulohiterriiniäkin juuri laitettuna... Mutta entäpä neiti, olisiko teillä illalla aikaa liittyä seuraani?"

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kai sitä voisi ehkä joskus jotain koittaa heittää.

Varmin tapa kai on saada kämmentä:

- Ja tuleeko muuta?
- No, sun puhelinnumero ja neitsyys nyt alkajaisiksi. Sitten avioero aikanaan.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pyydät suosittelemaan jotain viiniä josta neito tykkää itse. Sitten vaan kutsut kaveriksi juomaan sitä valmistamasi illallisen äärelle.

"Harmi kun pitää yksin juoda, kun olisi savulohiterriiniäkin juuri laitettuna... Mutta entäpä neiti, olisiko teillä illalla aikaa liittyä seuraani?"

On käynyt itellä vähän vastaavanlainen sanailu mielessä. Jotain tuollaista voisi heittääkkin, kun asian muotoilee vielä jotenkin niin, ettei tarvitse kadota maan rakoon, jos hommat menee ns. käteen.

Nyt lisää juomista ja jos jotain tunnelmaan sopivaa musiikkia laittaisi soimaan.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joko täällä porukka sammui vai turhauttiko naisjutut? Noh, pahoittelen, jos näin. Itse katsoin tuossa äsken digiboksin uumenista South Parkia ja nauroin. Jotenkin tuo huumori uppoaa meikäläiseen todella hyvin vieläkin, etenkin pienessä sivuluisussa.

Punaviini on hyvää. Halpis viiniä tämä tosin on, mutta hyvää. Eikä viineissä pidä liiaksi tuijottaa hintaa. Hyvää löytää halvallakin. Kuuntelen tässä Musiikkia ja piereskelen. Hieno perjantai.

Olinpa hidas. -FNM- ehti jo postata.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Itse jos joskus käyn muslimimaassa niin ajattelin kyllä paikallisille 24/7 vittuilun lomassa käyttää alkoholia. He vaativat, että EU:ssa pitää ymmärtää mamujen muslimikulttuuria niin itse vaadin takuulla samaa ja että myöntävät meillä olevan paremman kulttuurin.
Kukin tyylillään. Vittuilulla saakin tunnetusti paljon ystäviä ja bisneksetkin sujuvat liukkaammin kun muistaa välillä haistatella.

Muutamissa muslimimaissa alkoholin saanti on eriasteisen hankalaa, ja saudeissa alkoholia ei ole tipan vertaa. Tai on jos salakuljettaa (tiukka kontrolli, ei onnaa) tai valmistaa paikan päällä itse. Pari suomalaista expattia teki muutama vuosi sitten kiljua saudeissa. Äijät jäivät teostaan kiinni ja saivat raipparangaistuksen.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos haluaa dokata, Niin pakkoko sitä on varta vasten työntyä selllaisiin maihin harjoittamaan, joissa saa piiskaa? SM-ihmisiä lukuunottamatta tietenkin.

Saatana, että vituttaa taas tuon hoviselostajan "ilman sarvia ja hampaita" -jutut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy