Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Mikähän se voisi olla?
Randomilla tulee mieleen vaikka Arto Paasilinna, Nesteen biodiesel ja Kivenlahti, muutamia mainitakseni.
Mikähän se voisi olla?
Harmi kun naapurustossa asuu pelkkiä mummoja ja mähän en mitään vitun brandya ala kiskomaan . Talon ainut mies on jollain reissulla. Häneltä olen kerran hakenut hätäapua yhtenä iltana ja alanmiehenä antoi puoli pulloa pontikkaa. Hieno mies...
Randomilla tulee mieleen vaikka Arto Paasilinna, Nesteen biodiesel ja Kivenlahti, muutamia mainitakseni.
Minä oon syöny sen piirakan.
Pontikka-raisuja on siis edelleen olemassa...kahkah...
Ei se loiventaminen onnistunut tänäänkään, kauheat pellit tästä näyttää taas tulevan.
"Välipäivä"...
Otan tässä sivistyneesti muutaman siiderin.
Sitten kun lapset nukkuu, vedän helevetinmoiset persarit.
Sitä odotellessa. Ajattelin samaa. Nimittäin suunnitelmissani on pitää lähes koko kesän mittainen viinalakko ihan käytännön syistä. Matkustelen mm. muslimimaissa ja kevennän samalla vyötärölle kertynytttä mallasvannetta. Tuollaiseen touhuun ei aikuinen mies voi selvin päin valmistautua, joten ajatuksissa on suorittaa viinalakon kick-off jonkinlaisella tyhjennysmetodilla. Saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy.Sitten kun lapset nukkuu, vedän helevetinmoiset persarit.
Sitä odotellessa. Ajattelin samaa. Nimittäin suunnitelmissani on pitää lähes koko kesän mittainen viinalakko ihan käytännön syistä. Matkustelen mm. muslimimaissa ja kevennän samalla vyötärölle kertynytttä mallasvannetta. Tuollaiseen touhuun ei aikuinen mies voi selvin päin valmistautua, joten ajatuksissa on suorittaa viinalakon kick-off jonkinlaisella tyhjennysmetodilla. Saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy.
Se vaan on aika vaikeeta, sensijaan on hirvee helppo vaan ottaa "vielä yks" Kippis vaan!
Ennemmin Suomi pääsee jalkapallon MM-lopputurnaukseen kuin tällaista tapahtuu. Ei fundamentalisti vaihda mielipidettään, vaikka millaiset faktat eteen löisi.ja että myöntävät meillä olevan paremman kulttuurin.
Saapa nähdä mitä tästä kehkeytyy.
...siellä töissä oleva myyjä on todella kuuma pakkaus.
Kohtalon toveri, sniif. Ainoa vaan, etä mä en sitä kai kykenisi edes myymiensä tuotteiden voimalla laittamaan, kun tiedän, että kuka siellä pesällä on aikaisemmin vieraillut. Mutta toisaalta, kaikkihan on virheitä joskus tehnyt....
Pyydät suosittelemaan jotain viiniä josta neito tykkää itse. Sitten vaan kutsut kaveriksi juomaan sitä valmistamasi illallisen äärelle.Mutta lähdeppä alkon myyjälle mitään ehdottelemaan tuosta vaan.
Kai sitä voisi ehkä joskus jotain koittaa heittää.
Pyydät suosittelemaan jotain viiniä josta neito tykkää itse. Sitten vaan kutsut kaveriksi juomaan sitä valmistamasi illallisen äärelle.
"Harmi kun pitää yksin juoda, kun olisi savulohiterriiniäkin juuri laitettuna... Mutta entäpä neiti, olisiko teillä illalla aikaa liittyä seuraani?"
Kukin tyylillään. Vittuilulla saakin tunnetusti paljon ystäviä ja bisneksetkin sujuvat liukkaammin kun muistaa välillä haistatella.Itse jos joskus käyn muslimimaassa niin ajattelin kyllä paikallisille 24/7 vittuilun lomassa käyttää alkoholia. He vaativat, että EU:ssa pitää ymmärtää mamujen muslimikulttuuria niin itse vaadin takuulla samaa ja että myöntävät meillä olevan paremman kulttuurin.