Kalsarikänniketju

  • 5 240 818
  • 66 676

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Iltaa. Venäjä oli kiistatta parempi, tappio ei edes harmita. Nyt votkaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Yksi suomen hienoimpia bändejä. Minun nimimerkki oli alunperin sanaleikki sanoista noose ja nosebleed, mutta pari kuukautta myöhemmin tajusin että siinä yhdistyy myös kaksi Down-levyn hienointa kappaletta. Kai se on tuo alitajunta...

Pari kuukautta sitten tuli Laihialan kanssa istuskeltua samassa pöydässä Lutakossa. Sinä iltana oli Rytmihäiriö ja Stamyksina siellä ja Poisonblack oli ollut lämppäämässä jotain Nait vissiin-bändiä vieressä paviljongilla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin kertomassa totuuden toisaalla ja huonoitsetuntoiset alkoivat keksiä yyveitä, ottivat jotain allekirjoitukseksi (mistä muuten aidosti kiitos!) jne. Nyt voisi jatkaa ryyppäämistä. Kyllähän mulkuille pitää sanoa, että mulkku, vaikka tietää, että sanomista tulee.

Punkkua. Pelin jälkeen baariin. Juudas!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kävin kertomassa totuuden toisaalla ja huonoitsetuntoiset alkoivat keksiä yyveitä, ottivat jotain allekirjoitukseksi (mistä muuten aidosti kiitos!) jne.!
Tuohan on oikeastikin mitä hienoin kohteliaisuus internetissä. Se ainakin kertoo siitä, että sinä et ole mikään turha kirjoittelija, vaan herätät aidosti tunteita ihmisissä. Samaan olen minä pyrkinyt. En vaan ole vielä jatkis-urallani saanut kun yhden ihmisen turhautumaan ja itkupotkimaan kunnolla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tänään pyritä muuhun kuin juomaan viinaa. Siihenkin päästään ihan pyrkimättä. On hienoa, kun kusipäät aukovat joukolla päätä, totta.

Chelsea vie, vaikka onkin Englannista ja toinen juuri sieltä toisaalta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi suomen hienoimpia bändejä. Minun nimimerkki oli alunperin sanaleikki sanoista noose ja nosebleed, mutta pari kuukautta myöhemmin tajusin että siinä yhdistyy myös kaksi Down-levyn hienointa kappaletta. Kai se on tuo alitajunta...
Noose on yksi Sentencedin aliarvoistetumipia biisejä. Jopa jätkät ite melkein vihas soittaa sitä, ainakin sen DVD:n perusteella. Aika tarttuvia riffejä siinä on.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noose on yksi Sentencedin aliarvoistetumipia biisejä. Jopa jätkät ite melkein vihas soittaa sitä, ainakin sen DVD:n perusteella. Aika tarttuvia riffejä siinä on.
Minä olen kyllä lähes päinvastaista mieltä. Vähän puhkikulutettu biisi se on minun mielestäni, vaikka hyvä onkin. Esim. juuri Bleed on kovempi, mutta sitä ei kuule missään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pakkoko tässä on kalsarisoida; veli on kaukana kaverin häissä, toinen kaveri morkkiksessa keskiviikosta, yksi shöymiehenä kotonaan pitämässä sukulaisille seuraa, jokunen kaukana tossun alla, jokunen (aika moni) kaukana, jokunen tossun alla ja yksi töissä. Muuan töissä. Ei kai siinä, lähen sitten itekseni, ainahan hurmaavaan seuraani seuraa tulee. T. nimim. vaatim:n

Mene NB takaisin sinne missä jo joskus olitkin.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin kertomassa totuuden toisaalla ja huonoitsetuntoiset alkoivat keksiä yyveitä, ottivat jotain allekirjoitukseksi (mistä muuten aidosti kiitos!) jne. Nyt voisi jatkaa ryyppäämistä. Kyllähän mulkuille pitää sanoa, että mulkku, vaikka tietää, että sanomista tulee.

Punkkua. Pelin jälkeen baariin. Juudas!

Täällähän sinä piilottelet!! Itse aloitit vittuilun ja sitten kitiset kun saat vähän takaisin. Mulkkuja olemme kaikki, kun oikein katsotaan, mutta sinä saat ne Sihvosen hamekankaat. Niitä yv:jä odotellessa...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hankala tilanne, kun on ihastunut duunikaveriinsa. Uskaltaako hänelle ehdotella mitään, ettei työt kärsi jne.?

Tämä likkakin kyllä tuntunut hieman flirttailevan meikäläiselle tai sitten olen kuvitellut vain. Kaunis nainen, mutta ei kovin fiksu. Panisin ainakin häntä, mielelläni.

Ja hienoa nähdä, että SM-liigadraft elää edelleen! Meikäläinenhän tuota pari vuotta piti yllä. =)
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei saatana, tuo väliosa kuulosti melkein Maidenilta. En oo näihin vanhempiin Rytmiksen tuotoksiin juuri tutustunut, eka kerran kuulin bändiä joskus vuonna 2007, ja silloin muuttui sekatyömiehen maailmankuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös