Kalsarikänniketju

  • 5 222 048
  • 66 665

Veijari

Jäsen
Kalsarit jalassa ja Sandels kourassa ihmettelen mitä sitä tekisi. Vituttaa kun unohdin jussin lihaostokset auton takaluukkuun ja auto on ainakin 100 metrin päässä.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Eilen olin baareissa käymässä ja tänään kalsarit. Ex-nainen lähti uuden miehensä kanssa juhannuksen viettoon, isojen lasten kanssa kotona. Ilmassa on jälleen humaltumisen merkkejä.

Huomasin eilen merkillisen ilmiön. Oltiin kaverin kanssa yössä ja naisia olisi ollut jostain syystä ihan liian paljon tarjolla. Vaihtoehdot syyksi ovat a/ niin vähän miehiä jolloin kaikki käy (itse kallistun tämän kannalle) tai b/ miedän vedessä on jotain kummallista. Jos baarissa on 30-40 naista, joista 5 saa kehottaa iskemään sormensa johonkin muuhun, puhutaaan aika kovasta prosentista. Näin niinkuin meikäläisen naamalla. Ja kyseessä oli sellaisia yksilöitä joita muussa tilanteessa ei ikinä dumppaisi. Ei todellakaan mitään naaraspuolisia suohirviöitä.
Todellinen syy oli kuitenkin nainen joka oli sarjassamme suuria unelmia. Tältä naiselta rohkeasti vaan numeroa kysymään johon neito vastasi soittavansa itse mulle. Toki annoin numeron ja lisäsin vielä, että tottahan toki sinä soitat. Ihan varmasti joo. No soitti ja vielä samana yönä. Neidiltä sitten kyyti kämpille ja päivällä kahville. (oli kuskina kavereilleen) Ei todellakaan huono. No nyt on puhelimet sitten olleet kuumina koko päivän, ja huomenna taas "treffeille".

Paistaa päivä sidneyllekin!!


Lisää olutta, silmät liikkuu...


sid



ps. olisi kai voinut kirjoittaa myös naisasiat-ketjuun, mutta menköön.
 

scholl

Jäsen
Siis baarissa oli 30-40 naista, joista 5 tuli sinua iskemään ja kehottivat iskemään sormesi heihin?

edit. kuulostaa ihan joltain Hotelli Vantaalta, Presidentiltä tai Könärilta tms. räkälältä, jossa naiset käyvät suoraan kiinni
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
No vaikka sitten niin. Olen joskus ennenkin miettinyt sinun ajatuksen juoksua. Tosin en sitä ymmärrä edelleenkään.

Asiaan, joskus vaan käy näin. Eihän se kai ole sinulta scholl mitään pois? Eihän vaan??

sid
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Lomapäivät lähestyvät loppuaan. Mallas maistuu ja netti pyörii. S-marketin tarjous on voimassa sunnuntaihin asti. Myyvät KOFFIN salkkua 15.80e. 6 laatikkoa olen jo ostanut ja muutaman aion vielä tallettaa maakellarin uumeniin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No niin, tästä se lähtee. Juhlan aiheena luonnollisesti kirjoitusoikeuksien saaminen Jatkoaikaan. Koko päivä vietetty töissä auditoijien kärvennettävänä, vaan johan alkaa helpottaa Sandelsin ja Vanhan Tallinnan avustuksella. Vaimo Ruotsissa työmatkalla ja tyttö isovanhempien luona. Nurmikko perkele vaan pitäisi leikata...

Lainaan sitten ihteäni. Eli nurmikko leikattu, Sandelsit juotu ja taitaa olla huominen työpäiväkin kohta melko käsitelty. Eipä siellä enää mitään tärkeää olisi ollutkaan, kun ne helevetin auditoijat on saatu ovesta pellolle. Edelleen kalsaroin sen kunniaksi, että olen päässyt kirjoittamaan näille voorumeille.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli nurmikko leikattu

Miten minä ymmärsin, että homma jäi hieman kesken?

Tämä on ollut aika kevyttä, huomenna vielä kustannuspaikalle, ihan sama vaikka vähän väsyttäisikin. Klo 16 alkaa sitten isot juhlat, juhlapaikkana luonnollisesti auton takapenkki vielä tuolloin.

Olen kuitenkin ihan rehellisesti kalsarit jalassa, muuta vaatetusta ei ole.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miten minä ymmärsin, että homma jäi hieman kesken?

No joo jos oikein tarkkoja ollaan niin jäihän se mutta sanotaanko nyt näin, että vitutus aiheen tiimoilta on laantunut siten, että "valtaosin voimme katsoa työn suoritetuksi" (tätä lausetta olen toistellut koko päivän auditoinnin yhteydessä).

Saa tulla leikkaamaan loputkin ketä hyvänsä asia vaivaa. : )
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Myyvät KOFFIN salkkua 15.80e. 6 laatikkoa olen jo ostanut ja muutaman aion vielä tallettaa maakellarin uumeniin.

Hehe... 15.90 erbeä karhu Jyväskylän Forumin supermarketissa. Aion ostaa muutaman ja laittaa jemmaan. Nyt nautin jallukolaa tässä ja kohta aikanaan tutimaan.

Päivällä käytiin terassilla parin kaverin kanssa. Kävikin niin että 2 oli 14, että horikaa vain persettä kaikki ja HEPAA! [iisisti nyt siellä tuosta edellisestä...höh]

PS. Jyväskylässä on terassilla halpaa olutta vrt. Rauma ja Helsinki.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei oo kyllä etes kalsarit jalassa mutta menköön tähän ketjuun kuitenkin..

Futista kävin jauhamassa ja sen jälkeen muutamat öölit (pelin jälkeen, saunassa, ruuan kanssa jne) ja tais joku drinksukin upota... Olo on kuin lomalaisella vaikka ei tässä ny varsinaisesti olla kun yks päivä duunista extraa veks. vasta maanantaina kuitenkin takaisin duuniin.
 
Viimeksi muokattu:

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ja messissä ollaan tänäänkin! Sandels ja Olvi! Kyllä kelpaa!
 
Viimeksi muokattu:

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Ja messissä ollaan tänäänkin! Sandels, Olvi ja Bacardi! Kyllä kelpaa, ja putkea jatketaan todennäköisesti huomennakin.

Mukana ollaan. Tosin pelkkää KOFFia tulee kiskottua.
Huomenna pojat mummolaan hoitoon ja homma jatkuu astetta vakavampana. Onkohan tämä se mierontie??


sid
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Oluen voimalla ollaan mukana täälläkin.
Polvi on paketissa ja "morfiini-kuuri" päällä, mut olkoot lääkkeet kaapissa sunnuntaihin asti. Nyt janottaa saatana!
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mukana ollaan, loma alkoi, vitutusketjuunkin on asiaa. Kaapissa laatikko, tai no nyt jo aika vajaa, Karhua. Rokki soimaan ja lisää suolapähkinöitä.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mukana ollaan, loma alkoi, vitutusketjuunkin on asiaa. Kaapissa laatikko, tai no nyt jo aika vajaa, Karhua. Rokki soimaan ja lisää suolapähkinöitä.

Hieno homma, että porukkaa vielä riittää! Tässä ite mietin, että pitäisikö vielä korkata muutama..
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Mietin muuten ihan samaa. No huomenna saa kaupasta lisää olutta joten tänää voidaan poijjaat juoda kaikki pois!
Uutta pulloa/tölkkiä auki vaan.

Huomaan muuten joutuvani korjaamaan tätä tuotosta aika paljon. KOFFin vika!


sid
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hieno homma, että porukkaa vielä riittää! Tässä ite mietin, että pitäisikö vielä korkata muutama..

Karhut jäi tuonne syrjemmälle. Nyt vedän 16-vuotiasta..... viskiä. Harmi että enää muutama sentti jäljellä.
Taitaa muuten olla ainoita ketjuja Jatkoajassa missä vielä porukkaa hereillä.
Tänään vuorossa vanhaa musiikkia, nyt soi Joy Division - love will tear us apart.
Seuraavaksi soittolistalla Whitesnake - don´t brake my heart again
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mietin muuten ihan samaa. No huomenna saa kaupasta lisää olutta joten tänää voidaan poijjaat juoda kaikki pois!
Uutta pulloa/tölkkiä auki vaan.

Huomaan muuten joutuvani korjaamaan tätä tuotosta aika paljon. KOFFin vika!


sid
Hmm.. jos huomaat että pitää korjailla niin ihan liian vähän Koffia on mennyt..
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Arvasin että yrität ylipuhua.

Onnistuit. Kyllä se tästä huononee....

ON muuten riittävän kylmää täällä savossa jotta oluet pysyy kylmänä ulkosalla.
Mites muualla?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Arvasin että yrität ylipuhua.

Onnistuit. Kyllä se tästä huononee....

ON muuten riittävän kylmää täällä savossa jotta oluet pysyy kylmänä ulkosalla.
Mites muualla?

Vaasassa +11 näytti mittari kun kävin parvekkeella tupakalla.. ei mikään kovin kesäinen fiilis, toisaalta.. normi juhannussää siis.. viski lämmittää
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mietin muuten ihan samaa. No huomenna saa kaupasta lisää olutta joten tänää voidaan poijjaat juoda kaikki pois!
Uutta pulloa/tölkkiä auki vaan.

Huomaan muuten joutuvani korjaamaan tätä tuotosta aika paljon. KOFFin vika!


sid

Kyllä sitä oli pakko ottaa lisää, nyt Olvia. Cheers kalsaroitsijat!
 
Viimeksi muokattu:

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mihinkäs tässä kiire on. Viime yönä nukuttu 12h ja nyt ei väsytä ja juomia riittää, joten antaa mennä kun hauskaa kerran on!
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
nyt ihmettelen että mikäköhän päähänpisto oli varata parturi huomiseksi klo 10. Voi olla vähän tuskaa raahata itsenä sinne.. no vain 200 metriä mutta kuitenkin.
Samalla tässä ihmettelen että pitäisiköhän sitä tehdä isoja päätöksiä ja "polttaa sillat" pitkäaikaiseen hoitoon. Alkaa asiat mennä solmuun ja elämä vaikeaksi kun ei naisista ota oikeasti selvää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös