Kalsarikänniketju

  • 5 238 767
  • 66 669

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Pitkään odotettu yksinäinen koti-ilta käsillä. On melkoista yksinolon autuutta saada nauttia välillä omasta seurastaan ja tuslata kera tietokoneen ja telkkarin. Saunaa, olutta ja pizzaa illan kulmakivinä, muu vapaasti sävellettyä toimintaa. Seuraavaksi kaapista kouraan Saku Kuld, cheers!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitkään odotettu yksinäinen koti-ilta käsillä. On melkoista yksinolon autuutta saada nauttia välillä omasta seurastaan ja tuslata kera tietokoneen ja telkkarin.
Täytyy yhtyä näihin sanoihin. Tarvitsen tällaisia iltoja, jolloin voin nauttia ainoastaan omasta seurastani ja tehdä, mitä huvittaa. Ensi viikonloppuna sitä omaa rauhaa ei tule olemaan, joten nyt oli pakko pitää kalsarikännäily -viikonloppu.
 
Saako tänne kirjottaa paarista. Olen lähiöpaaris, joten melkeen kotona. Karjalan kepua ja fisuja naukkaillen. Hyvä M**F laulaa karaokea.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taidan mennä saunomaan. Ystäväksi mukaan otan Karhua. Nyt on aika rentoutua ja nauttia yksinolosta. Eli kalsarit käyntiin!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Philly Flyers, Larva ja Todd Timantti
Vihdoinkin täällä, JA:n kunniallisimmassa (onko ees sana?) ketjussa, tästä tähän. Hieno olo, viski hyvää, BBQ maistui, opiskelu paikka rovaniemellä aukesi, PMMP:tä lainatakseni: "TÄSSÄ ELÄMÄ ON"!
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Seuraavaksi kaapista kouraan Saku Kuld, cheers!

Saku Kuld oli odotusten veroinen, oikein mainio olut lager-sarjassa. Mutta missä muut tinaajat, koko Jatkoaika on aika hiljainen!? Weihenstephanerin Hefeweizenin jälkeen siirryin lonkeroon, ja jos lisää kalsarikännääjiä ei piakkoin ilmoittaudu, lopetan tuon pyhän toimenpiteen kesken ja menen nukkumaan.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta boxereissa tässä pitää vielä istua saunan jälkeen ja ihmetellä mahdollisia kuuluisia viimeisiä tekosiaan.


Päivällä tuli käytyä kaupassa, ja parempi puolisko ei jaksanut lähteä mukaan, joten päätinpä mennä kävellen kaikki 1000 metriä ja kävästä terassilla (toki kalsarit jalassa 1-2 olutta ennen lähtöä).

Noh.. minä ja pari ~25 vuotista tytskää samassa pöydässä, tulee aina mieleen "fast show" (joka btw. on loistava) "me, the 13th duke of wybourne here alone with a two beautifull girl..

Seuraavana tuli mieleen, että miten, MINÄ, SIIS MINÄ, kaiken alku ja juuri, voisin äkkiseltään viedä ruuat kotiin, ja jatkaa hienojen kissojen viihdyttämistä, kuten on tarkoitettu. Tuli onneksi ongelma ratkaistua ihan ite..


..Yleistä höpinää opiskelusta..
Mies noin 35v:
Mun mielestä kaikesta alemman/keskiasteen opiskelusta pääsee helposti läpi lukematta mitään, jos kuuntelee tunnilla.
Nainen 25v: Jaa, aha, mitenniin..
Mies noin 35v: no en kai mä susta puhunut
Nainen 25v: no mitä tarkotit
mies.. : kaikki "ammattiaineet" mitä olen nähnyt opetettavan näissä ns. keskiasteen oppilaitoksissa, ovat aika pinnallisia, apinakin pääsee niistä läpi, jos vähän kuuntelee"
Nainen 25v: Jaa, että mä oon tyhmempi kun apina.. mä oon muuten amk:ssa.. vitun mulkku.. yleisiä haukkumasanoja..
Mies noin 35v: JEES, taas kotona, nuorta pinppiä kiusattu, muija vetää sikeitä, sauna lämmin.. kalsarit jalassa - check.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kumarrus KKK

Iltaa. Entrecotet grillattu ja syöty (512g), punkut juotu, kaljat saunottu ja hiet juotu, yyämäs & teeämäs. Ja olin kuitenkin vielä klo 22.20 tykilläni ykköskehällä selvinpäin laskettelemassa kohti kotia. Mutta vain nopeastihan niiden grillin parilalla on kuulemma tarkoitus käydäkin.

Porcelina of the wast oceans. Mun muistaakseni tää oli hyvä biisi joskus aikoinaan, Corganin ehkä paras, mutta en mä muistanut että se näin hyvä oli. Ripiit.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Onko jatkoajassa känniketjua? Siis jos on ollut baarisa ja tullut liian aikaisin himaa? Tiedustoin, koska känni on tukeva ja kokemusta näistäketjuista ei ole.

Niin siksi kyselin koska omat kännini tässä tapauksessa eivät ole varsinaiset kalsarin.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Onko jatkoajassa känniketjua? Siis jos on ollut baarisa ja tullut liian aikaisin himaa? Tiedustoin, koska känni on tukeva ja kokemusta näistäketjuista ei ole.

Niin siksi kyselin koska omat kännini tässä tapauksessa eivät ole varsinaiset kalsarin.
Kyllä vaan! Tosin ketjun nimi voi vähän hämätä. Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

Nämäkin ketjut voisi ihan hyvin laittaa stickyiksi.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Pitkästä aikaa tässä ketjussa (muistaakseni ainakin)

Tyttö tuli vietyä äidilleen ja samalla reissulla tarttui kaupasta käteen Koffin 24 pack, ns unilääkkeeks, kun ei se uni ois tullu taas kuitenkaan kun jo tottui siihen, että likka oli tuhisemassa vieressä. Joten puudutuksessa unille.

Elämä jatkuu.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Ajattelin itse hieman kalsaroida tänään, tälle toiminnalle löytyy syykin naisasiat ketjusta. Ensiksi pitää kuitenkin hoitaa pari sovittua menoa, mutta illalla tavataan!
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Ja nyt ollaan päästy itse asiaan! Slayer soi ja olut virtaa. Joutuuko yksin terrorisoimaan ketjua vai onko muitakin asialla?
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Ja nyt ollaan päästy itse asiaan! Slayer soi ja olut virtaa. Joutuuko yksin terrorisoimaan ketjua vai onko muitakin asialla?

Vittu Mies/Nainen pilas mun kalsari-illan. Piti kuunnella koko Manowarin studio tuotanto putkeen... Mut nyt alko kutkuttaan liikaa Slayer ja Hell Awaits! kaljaa koneeseen!
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Vittu Mies/Nainen pilas mun kalsari-illan. Piti kuunnella koko Manowarin studio tuotanto putkeen... Mut nyt alko kutkuttaan liikaa Slayer ja Hell Awaits! kaljaa koneeseen!
Ihan mies olen tietääkseni, ja naisten takia pitää vetää lärvit tänään, on ne saatana ihmeellisiä otuksia.
Nyt soi Deathchainin uusin lätty Cult Of Death.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Ihan mies olen tietääkseni, ja naisten takia pitää vetää lärvit tänään, on ne saatana ihmeellisiä otuksia.
Nyt soi Deathchainin uusin lätty Cult Of Death.

Tietääkses..heh

Ei muuta kun kuupat himmeeks immeiset!

My Dying Bride vois auttaa...nyt "palaa" The Blood, The Wine, The Roses"
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Tietääkses..heh

Ei muuta kun kuupat himmeeks immeiset!

My Dying Bride vois auttaa...nyt "palaa" The Blood, The Wine, The Roses"
Se on katsos vähän määrittelykysymys koska ollaan mies, armeija on saatu, pillua on käyty.. eikun hetkinen.
Mutta Warsteineria kurkusta alas.
Vituttaa olla sinkku neljän vuoden seurustelun jälkeen, mutta toisaalta on aika vapautunut olo, ainakin ennenkun herää huomenna.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Ilmottaudutaan mukaan. Kaljaa koneeseen ja PAF:lla pokeria, täydellinen/katastrofaalinen yhdistelmä.

Taustalle vaikka soimaan A.S.A.P - When She's Gone
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Se on katsos vähän määrittelykysymys koska ollaan mies, armeija on saatu, pillua on käyty.. eikun hetkinen.
Mutta Warsteineria kurkusta alas.
Vituttaa olla sinkku neljän vuoden seurustelun jälkeen, mutta toisaalta on aika vapautunut olo, ainakin ennenkun herää huomenna.

Mehän ollaan kohtalotovereita! molempia ollaan käyty ja saatu! Ja miul vaihtu tää yhteystalous vuodenvaihteessa yksityiseen 7 vuoden jälkeen! Mutta veliseni, jos viel on viinaa niin ei murehdita näistä... ja jos viinat on juotu, niin ei muuta kun uutta matoa koukkuun!!!!! prkl...ei saa jäädä tuleen makaamaan!
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Mehän ollaan kohtalotovereita! molempia ollaan käyty ja saatu! Ja miul vaihtu tää yhteystalous vuodenvaihteessa yksityiseen 7 vuoden jälkeen! Mutta veliseni, jos viel on viinaa niin ei murehdita näistä... ja jos viinat on juotu, niin ei muuta kun uutta matoa koukkuun!!!!! prkl...ei saa jäädä tuleen makaamaan!
Olen täysin samoilla linjoilla. Kävin tänään kävelyllä yhden kiinnostavan naikkosen kanssa. Vähän pukkaa huonoa omaatuntoa siitä että, pystyy edes ajattelemaan toisia naisia viikko eron jälkeen. Toisaalta minä en ollut se kenen takia tämä välirikko tapahtui.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Olen täysin samoilla linjoilla. Kävin tänään kävelyllä yhden kiinnostavan naikkosen kanssa. Vähän pukkaa huonoa omaatuntoa siitä että, pystyy edes ajattelemaan toisia naisia viikko eron jälkeen. Toisaalta minä en ollut se kenen takia tämä välirikko tapahtui.

En ala moralisoimaan...anna palaa vaan jos siltä tuntuu! Itellä ei viel toimi noiden naisten kanssa sydeemit, mut kai tää tästä... Johtunee siitä kun tää 7 yrs ex on mun tytön äiti tjtn... mut anna palaa, niin mäki tekisen jos vaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös