Eilen olin baareissa käymässä ja tänään kalsarit. Ex-nainen lähti uuden miehensä kanssa juhannuksen viettoon, isojen lasten kanssa kotona. Ilmassa on jälleen humaltumisen merkkejä.
Huomasin eilen merkillisen ilmiön. Oltiin kaverin kanssa yössä ja naisia olisi ollut jostain syystä ihan liian paljon tarjolla. Vaihtoehdot syyksi ovat a/ niin vähän miehiä jolloin kaikki käy (itse kallistun tämän kannalle) tai b/ miedän vedessä on jotain kummallista. Jos baarissa on 30-40 naista, joista 5 saa kehottaa iskemään sormensa johonkin muuhun, puhutaaan aika kovasta prosentista. Näin niinkuin meikäläisen naamalla. Ja kyseessä oli sellaisia yksilöitä joita muussa tilanteessa ei ikinä dumppaisi. Ei todellakaan mitään naaraspuolisia suohirviöitä.
Todellinen syy oli kuitenkin nainen joka oli sarjassamme suuria unelmia. Tältä naiselta rohkeasti vaan numeroa kysymään johon neito vastasi soittavansa itse mulle. Toki annoin numeron ja lisäsin vielä, että tottahan toki sinä soitat. Ihan varmasti joo. No soitti ja vielä samana yönä. Neidiltä sitten kyyti kämpille ja päivällä kahville. (oli kuskina kavereilleen) Ei todellakaan huono. No nyt on puhelimet sitten olleet kuumina koko päivän, ja huomenna taas "treffeille".
Paistaa päivä sidneyllekin!!
Lisää olutta, silmät liikkuu...
sid
ps. olisi kai voinut kirjoittaa myös naisasiat-ketjuun, mutta menköön.