Kalsarikänniketju

  • 5 222 433
  • 66 665

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
En ala moralisoimaan...anna palaa vaan jos siltä tuntuu! Itellä ei viel toimi noiden naisten kanssa sydeemit, mut kai tää tästä... Johtunee siitä kun tää 7 yrs ex on mun tytön äiti tjtn... mut anna palaa, niin mäki tekisen jos vaan..
Joo kyllä itsekin etenen mahdollisimman hitaasti tämän tapauksen kanssa. Tottakai on hillitön ikävä exän suuntaan, mutta samalla olen ihan rehellisti sanottuna täysin atomeina tämän uuden tuttavuuden suhteen. Todella omituista miten voi tuntea niin voimakkaasti samaan aikaan kahta ihmistä kohtaan.
Ja olisihan toisaalta todella epäreilua antaa toisen ymmärtää liikoja, kun toisaalta samaan aikaan haikailee entisen perään.

Nyt soi Dimmu Borgirin Puritanical Euphoric Misanthropia ja viskiä on lasi täynnä.
 
Viimeksi muokattu:

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Joo kyllä itsekin etenen mahdollisimman hitaasti tämän tapauksen kanssa. Tottakai on hillitön ikävä exän suuntaan, mutta samalla olen ihan rehellisti sanottuna täysin atomeina tämän uuden tuttavuuden suhteen. Todella omituista miten voi tuntea niin voimakkaasti samaan aikaan kahta ihmistä kohtaan.
Ja olisihan toisaalta todella epäreilua antaa toisen ymmärtää liikoja, kun toisaalta samaan aikaan haikailee entisen perään.

Nyt soi Dimmu Borgirin Puritanical Euphoric Misanthropia ja viskiä on lasi täynnä.

Juu tiedän tunteen, tai siis exää ikävöin ja antanu sen uudelle miehelle tappotuomion... mut edelleen ikävä sitä naista, toki lievittää asiaa se et puhetta on ollu jos likka muuttaiskin tänne isänsä luo (kun tääl haluaa asua)

Ja edelleen soi My Dying Bride: Thy Raven Wings
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Juu tiedän tunteen, tai siis exää ikävöin ja antanu sen uudelle miehelle tappotuomion... mut edelleen ikävä sitä naista, toki lievittää asiaa se et puhetta on ollu jos likka muuttaiskin tänne isänsä luo (kun tääl haluaa asua)

Ja edelleen soi My Dying Bride: Thy Raven Wings
Joo itse kanssa totesin, että sen uuden äijän käy huonosti. Tilanne on se, että ex muija on vaihto-oppilaana Keski-Euroopassa ja löysi sieltä uuden ja paremman miehen, jonkun limasen takatukan joka kuulemma vaikka voi muuttaa suomeen hänen takiaan, siis siis parin kuukauden tuntemisen jälkeen menee tollasta sanelemaan ja nainen ottaa tämän ihan totena. Voi perkele.
Seuraavaksi voisi vaikka iskeä Swallow The Sunia soittimeen.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Tilanne on se, että ex muija on vaihto-oppilaana Keski-Euroopassa ja löysi sieltä uuden ja paremman miehen, jonkun limasen takatukan joka kuulemma vaikka voi muuttaa suomeen hänen takiaan, siis siis parin kuukauden tuntemisen jälkeen menee tollasta sanelemaan ja nainen ottaa tämän ihan totena. Voi perkele.
Seuraavaksi voisi vaikka iskeä Swallow The Sunia soittimeen.

Yks karvakäsi lisää tänne!! eikö niitä oo jo tarpeeks? Tottakai mies sen pyörrytää naimisiin et pääsee suomeen, ja sit viel haistattaa sulle pitkät vitut!!

Ja taas mennään eli Bathory: Home Of Once Brave...

Huomasko muuten kukaan "metalhead" että oli Quarthonin kuoleman vuosipäivä!!!??
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Yks karvakäsi lisää tänne!! eikö niitä oo jo tarpeeks? Tottakai mies sen pyörrytää naimisiin et pääsee suomeen, ja sit viel haistattaa sulle pitkät vitut!!

Ja taas mennään eli Bathory: Home Of Once Brave...

Huomasko muuten kukaan "metalhead" että oli Quarthonin kuoleman vuosipäivä!!!??
Haistattakoon rauhassa, itsehän vastaa seurauksista. En huomannut kun en Bathorya hirveästi kuuntele. Löysin kaapista lisää olutta, ilta jatkuu ja humppa soi.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Voi vaan taas ihmetellä miksi pitää mennä pelaamaan kaljoissa. Siis menee sittarit niin päin persettä... Lisää kaljaa, varmana auttaa..
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Haistattakoon rauhassa, itsehän vastaa seurauksista. En huomannut kun en Bathorya hirveästi kuuntele. Löysin kaapista lisää olutta, ilta jatkuu ja humppa soi.


Mut siis ei kai nyt jonkun "karvakouran" takia kukaan lähe lusiin??

Itellä ollut saumat saada "perheeni vieneen miehen nimi" Mut aina oon kieltäytyny, koska oon ajatellu et siitä on enemmmän harmia kuin hyötyä!

Harmia hänelle ;) mutta ennenkaikkea mulle ja mun muksulle...niin ei voi satuttaa toista.

Bolt Thrower: Salvo huutaa!
 
Viimeksi muokattu:

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Mut siis ei kai nyt jonkun "karvakouran" takia kukaan lähe lusiin??

Itellä ollut saumat saada "perheeni vieneen miehen nimi" Mut aina oon kieltäytyny, koska oon ajatellu et siitä on enemmmän harmia kuin hyötyä!

Harmia hänelle ;) mutta ennenkaikkea mulle ja mun muksulle...niin ei voi satuttaa toista.
Niin, teikäläisellä on eri tilanne kun on lapsi mukana tilanteessa. En itsekkään mitään radikaalia ajatellu tehdä, olen sen yläpuolella, mutta jos suoraan sanotaan niin kyllähän tämä tilanne vituttaa ja rankasti. Mutta, kuten eräälle naispuoliselle nimimerkille totesin niin miehiä tulee ja menee, sama pätee naisten kanssa vaikka siltä ei heti tuntuisikaan.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Niin, teikäläisellä on eri tilanne kun on lapsi mukana tilanteessa. En itsekkään mitään radikaalia ajatellu tehdä, olen sen yläpuolella, mutta jos suoraan sanotaan niin kyllähän tämä tilanne vituttaa ja rankasti. Mutta, kuten eräälle naispuoliselle nimimerkille totesin niin miehiä tulee ja menee, sama pätee naisten kanssa vaikka siltä ei heti tuntuisikaan.

Aivan kuten siis sanoin jo aiemminkin.. Ja radikaali....heh se jää mun tehtäväks ...sovitaanko niin? Wituttaa kun se weazel ei edes uskalla puhua mulle puhelimessa..mut Juhannusta heille!

Ja taas mennään Bolt Thrower "Those once loyal"
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ilmottaudun mukaan. Aamulla 9 duuniin mutta jotenkin vitutus tänään kasvoi niin suureksi että karhun kaatoon piti alkaa.. niin naisistahan se johtuu kuten näköjään muillakin..
no ke vika duunipäivä ja loma alkaa, vaihdetaan vapaalle ja kirjoitellaan tähän ketjuun vähän tiiviimmin..
"levylautasella" Ismo Alanko - Vittu kun vituttaa
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nyt on tälläinen fiilis..
Aleksis Kiveä mukaillen:
Ei maistu mulle kahvi musta, ei tuo viina helpotusta.
En tunne naimisen halua, olen mennyttä kalua.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tuli muuten mieleen että miksi vielä ihmetellään Suomalaisten korkeita itsemurhalukuja (itsellä ei siis mitään sellaisia hinkuja, kunhan tuli kännissä mieleen) kun 11 kuukautta vuodessa täällä on synkkää, pimeää, koleaa ja yleinen huvi on kalsarikännit joko vitutukseen tai muuten vain. Sitten kun itsesäälissä kärvistelee kännissä ja avaa radion yöllä niin siellä soi heti joku Janne Tulkki - Sinä lähdet ja tulvii pohjamaa... täyttyy joet vierineistä, pettymyksen kyyneleistä..
Ei ihme että jossain peräkylällä vanhassa torpassa aletaan rasvaamaan hamppuköyttä ja etsitään haulikkoon niitä vanhoja Vihtavuoren Royal:eita..
Tämä vaan sivumietteenä..
Lisää karhua moottoriin ja suolapähkinöitä.
Niihin jää koukkuun, siis pähkinöihin. Mikä siinä on että kun pussin avaa niin kesken ei voi jättää??
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No niin, pitkästä aikaa täällä! Sandelsilla x12 aloitellaan! Ja illaan mittaan pelaillaan pokeria. Palataan tänne myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
No niin, sentti jäljellä 0,7 L Suomi-viinasta ja kohtuu olo alkaa olemaan. Tää on sitä kesälomaa! Koko päivä himassa oltu mut koht on pakko poistua johonkin. En vaan tiedä minne. Tiistai on kyllä päivänä ehkä huonoimpia ottaa mutta so not.

Tässä mitään kalenteria vahdata.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Koffin KARHU maistuu. Kesälomaa vielä muutama päivä jäljellä ja Karhu maistuu. Emäntä ilmoitti, että isäntä viettää jussin ilman mallasta, joten juodaan nyt.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koffin KARHU maistuu. Kesälomaa vielä muutama päivä jäljellä ja Karhu maistuu. Emäntä ilmoitti, että isäntä viettää jussin ilman mallasta, joten juodaan nyt.
Niinkö? Onneksi kirkkaatkin on keksitty. Ja viinit, ja lonkut, ja siiderit ja ja... Älä näe tuota ehdotusta ongelmana tai hidasteena vaan uutena mahdollisuutena!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No niin, tästä se lähtee. Juhlan aiheena luonnollisesti kirjoitusoikeuksien saaminen Jatkoaikaan. Koko päivä vietetty töissä auditoijien kärvennettävänä, vaan johan alkaa helpottaa Sandelsin ja Vanhan Tallinnan avustuksella. Vaimo Ruotsissa työmatkalla ja tyttö isovanhempien luona. Nurmikko perkele vaan pitäisi leikata...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös