Tuota rommia ei ole tullut juuri kokeiltuakaan. Tuntuu hieman viivelähdöiltä tuon pakkiparin osalta.Kyllä ykkösketju on viski-rommi-konjakki ja pakkeina sitten jallu ja toinen jallu.
Tällä taktiikalla on Johtavan valtuutus.Tuntuu hieman viivelähdöiltä tuon pakkiparin osalta.
Tämä on totta. Laatikko kaljaa ei tuo vielä minkäänlaista känniä. Pienehkön humalan siitä saa, mutta se nyt on vähän sama kuin nainen lupaa muttei annakaan.Kaljan juominen nyt on ihan pöystiä puuhaa, ei siitä kunnon rasvamaksa saa kuin sellaisen pöhnän. Ei vaan yksinkertaisesti kykene juomaan niin nopeasti että vaikuttaisi kunnolla.
Konjakkia on kyllä sellainen, mitä en yksinkertaisesti saa kurkusta alas. Tai saan kyllä, mutta tulee yhtä nopeasti takaisin. Viski ja rommi toimivat tosin senkin edestä.Ruskeat juomat on rauhoittavampia. Kyllä ykkösketju on viski-rommi-konjakki ja pakkeina sitten jallu ja toinen jallu.
Jaa-a. Jos olisi, niin tuo homoketju olisi vissiinkin vielä nykyistä aktiivisempi. Ääritilanteet kun kuulemma saa miehen hetikohta tunkemaan kulliaan lajitoverin tuhkaluukkuun.Onko mitään mahdollisuutta kieltää naiset lailla?
Jonkun Pantsen tai Martin haastattelun muistan lukeneeni, jossa artisti totesi ison geen viittaavan nimenomaan Gambinaan. Voin toki olla väärässäkin, kuten usein muistan loppukaneetiksi lisätä. Harvoin tosin olen, en oikeastaan koskaan.En avanna, mutta olen meleko varma, että Esko veto ison Geen esille taskustaan.
Jaa-a. Jos olisi, niin tuo homoketju olisi vissiinkin vielä nykyistä aktiivisempi. Ääritilanteet kun kuulemma saa miehen hetikohta tunkemaan kulliaan lajitoverin tuhkaluukkuun.
Jonkun Pantsen tai Martin haastattelun muistan lukeneeni, jossa artisti totesi ison geen viittaavan nimenomaan Gambinaan. Voin toki olla väärässäkin, kuten usein muistan loppukaneetiksi lisätä. Harvoin tosin olen, en oikeastaan koskaan.
Niin, ethän sie sitä tainnut edes kiistää. Pöh. Oonko mie jo humalassa.
No niinpä pitikin.En kiistä, koska tiedän totuuden. Gambinasta siinä on kyse.
Jos sanon joo, on mulla 50 prosentin mahdollisuus osua.Paikalla myös puusepän apupoika Evil. Arvaa huvin vuoksi onko tämä ammattimies jo löytänyt hommia tältä alalta?
Kiivetääs Kätkävaaralle.
Siis linkki ei? Musiikki kyllä aukenee, siitä ei voi olla kyse.Ei aukene meille, onko rotumme syytä tää?
Siis linkki ei? Musiikki kyllä aukenee, siitä ei voi olla kyse.
Rodusta en tiedä. Kuten eräs nappula joskus sanoi, me kai kaikki ollaan niitä kauko-aasialaisia.
Noh. Onneks aina voi dokata. Kela ja sossu maksaa lystin?
Sillähän saa vaikka mitä. Paitsi jos menee vuokraan ja muihin laskuihin iso siivu. Siltikin, järjestelykysymys.Vain Kela. 501e tulee kuukaudessa.
Et. Mene nukkumaan ruoja!Saanko osallistua jos tulin juuri baarista?