Kalsarikänniketju

  • 5 239 077
  • 66 672
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minä oon juonu Gambinaa tänään, kuuntelematta Rytmistä. Korjataan tilanne nyt.
Eilen tuli tuotakin jumalten nektaria pullo nautittua. On se kummallista, miten tuo on alkanut maistumaan niin hyvälle. Aluksi sitä tuli juotua vähän hipsterimäisesti ironisessa merkityksessä, mutta viimeiset pari vuotta sitä on tullut ostettua ihan vaan sen takia, että se on perkeleen hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eilen tuli tuotakin jumalten nektaria pullo nautittua. On se kummallista, miten tuo on alkanut maistumaan niin hyvälle. Aluksi sitä tuli juotua vähän hipsterimäisesti ironisessa merkityksessä, mutta viimeiset pari vuotta sitä on tullut ostettua ihan vaan sen takia, että se on perkeleen hyvää.
Juon Gambinaa, ja muita vastaavia, hyvän kännin vuoksi. Kirkkaat ja kaljat on aika turhia siihen tarkoitukseen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juon Gambinaa, ja muita vastaavia, hyvän kännin vuoksi. Kirkkaat ja kaljat on aika turhia siihen tarkoitukseen.
Kaljan juominen nyt on ihan pöystiä puuhaa, ei siitä kunnon rasvamaksa saa kuin sellaisen pöhnän. Ei vaan yksinkertaisesti kykene juomaan niin nopeasti että vaikuttaisi kunnolla.

Kirkkaita juon kyllä, kunnon votkia. Niistä vaan saattaa aina tulla se pöpikänni, että alkaa sekoilemaan jos joku asia vituttaa. Ruskeat juomat on rauhoittavampia. Kyllä ykkösketju on viski-rommi-konjakki ja pakkeina sitten jallu ja toinen jallu.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Juon Gambinaa, ja muita vastaavia, hyvän kännin vuoksi. Kirkkaat ja kaljat on aika turhia siihen tarkoitukseen.
Hyvä känni se nyt aina on tarkoituksena. Gambina tosiaan on siihen oikein hyvä vaihtoehto. Muistan tosin edelleen vähän liiankin hyvin ne "hyvät kännit" ensimmäisillä kerroilla. On muuten ainoa juoma joka on saanut minut heräämään keittiönpöydältä. Alasti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kaljan juominen nyt on ihan pöystiä puuhaa, ei siitä kunnon rasvamaksa saa kuin sellaisen pöhnän. Ei vaan yksinkertaisesti kykene juomaan niin nopeasti että vaikuttaisi kunnolla.
Tämä on totta. Laatikko kaljaa ei tuo vielä minkäänlaista känniä. Pienehkön humalan siitä saa, mutta se nyt on vähän sama kuin nainen lupaa muttei annakaan.


Ruskeat juomat on rauhoittavampia. Kyllä ykkösketju on viski-rommi-konjakki ja pakkeina sitten jallu ja toinen jallu.
Konjakkia on kyllä sellainen, mitä en yksinkertaisesti saa kurkusta alas. Tai saan kyllä, mutta tulee yhtä nopeasti takaisin. Viski ja rommi toimivat tosin senkin edestä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko mitään mahdollisuutta kieltää naiset lailla?
Jaa-a. Jos olisi, niin tuo homoketju olisi vissiinkin vielä nykyistä aktiivisempi. Ääritilanteet kun kuulemma saa miehen hetikohta tunkemaan kulliaan lajitoverin tuhkaluukkuun.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En avanna, mutta olen meleko varma, että Esko veto ison Geen esille taskustaan.
Jonkun Pantsen tai Martin haastattelun muistan lukeneeni, jossa artisti totesi ison geen viittaavan nimenomaan Gambinaan. Voin toki olla väärässäkin, kuten usein muistan loppukaneetiksi lisätä. Harvoin tosin olen, en oikeastaan koskaan.

Niin, ethän sie sitä tainnut edes kiistää. Pöh. Oonko mie jo humalassa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaa-a. Jos olisi, niin tuo homoketju olisi vissiinkin vielä nykyistä aktiivisempi. Ääritilanteet kun kuulemma saa miehen hetikohta tunkemaan kulliaan lajitoverin tuhkaluukkuun.

Naah. Ovat katelleet liikaa amerikkalaisperäisiä vankilasarjoja yksinäisyydessään. Terveet Kädet hoitaa homman siististi ilman turhaa mellakointia ja sukupuoleksen tautia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jonkun Pantsen tai Martin haastattelun muistan lukeneeni, jossa artisti totesi ison geen viittaavan nimenomaan Gambinaan. Voin toki olla väärässäkin, kuten usein muistan loppukaneetiksi lisätä. Harvoin tosin olen, en oikeastaan koskaan.

Niin, ethän sie sitä tainnut edes kiistää. Pöh. Oonko mie jo humalassa.

En kiistä, koska tiedän totuuden. Gambinasta siinä on kyse.
 
Iltaa. Tänään oli paska leffatarjonta, eilen oli parempi täytyy se tässä nyt myöntää. Ei se kuitenkaan estä Karhua juomasta. Hyvä niin.

Paikalla myös puusepän apupoika Evil. Arvaa huvin vuoksi onko tämä ammattimies jo löytänyt hommia tältä alalta?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siis linkki ei? Musiikki kyllä aukenee, siitä ei voi olla kyse.

Rodusta en tiedä. Kuten eräs nappula joskus sanoi, me kai kaikki ollaan niitä kauko-aasialaisia.

Siis ei aukene meille omenarotuisille tuo linkki syystä tahi. Sikäli, kun minä mistään mitään tiedän, niin musiikin olen kuullut kyllä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
There's nothin' strange
about an axe with bloodstains in the barn
There's always some killin'
you got to do around the farm

- Tom Waits
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös