Muistan kun pikkupoikana katsottiin serkun kanssa VHS:ltä Star Wars episode 1. Olihan se hieno elokuva. Sittemmin kävin ihan elokuvissa katsomassa Star Wars episode kakkosen. Olisikohan vuosi ollut 2002. En nyt kyllä muista, mutta siiihen aikaan kun tuo leffa julkaistiin. Episode kolmosta en ole koskaan nähnyt. Olihan noi leffat aikanaan kova sana, mut nykylään ei syystä tai toisesta yhtään kiinnosta Star Warsit.
Muutenkin käyn leffassa helvetin harvoin. Neljä kertaa olen käynyt elämäni aikana leffassa. Harri Potta ykkönen käytiin ala-asteen aikoina koko luokan voimin katsomassa. Sen jälkeen olen käynyt katsomassa Star Wars ep. 2 + nämä kaksi viimeistä Harri Pottaa. Kuoleman varjeluksetko ne oli? No ihan sama. Tajusitte kuitenkin.
Jallukola on edelleen hyvää. Katsoin tossa yks päivä muuten Stephen Kingistä kertovan dokumentin. Oli tarttunut talteen, kun mulla on kaikki Jim D:t jatkuvassa tallennuksessa. Ihan mielenkiintoinen dokumentti oli. Nytpä tiedän senkin, että King on tosi köyhästä perheestä ja kärsii alkoholismista.