Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ovatko Jatkoajan mainosbannerit vittuilevia? Minulle tulee tämän ketjun yhteydessä ainakin esille joku "Kärsitkö pahanhajuisesta hengityksestä"-höpötys. Enhän minä siitä kärsi, muut ehkä.
Tulee mieleen Peppi Pitkätossu, joka näki apteekin ikkunassa mainoksen jossa kysyttiin "kärsitkö pisamista?" Peppi sitten meni apteekkiin ja sanoi, että ei kärsi. Myyjä ihmetteli ja sanoi, että sinähän olet ihan täynnä pisamia. Niin olen, Peppi sanoi, mutta en minä niistä kärsi. Minä pidän niistä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänä yönä pystytän lippusalon pihalle kunhan keksin mihin sen tunkisi ja vedän sinne salkoon rullan Lambin wc-paperia liehumaan puolitankoon Uleåborgirin teurastaman Pilvi-lampaan kunniaksi.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Eikös sitä snögöö oo joak paikassa niin paljon, et yhden tähden lipputangon saa pystyyn? Mä oon ideassa messissä, tosin mul on ihan oieka lipputanko tossa pihalla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Liekeissä!

harvemmin tämä ketju näin vähän ollut. Kaikki Kjkopk, oasmt -ketjussa? Kuka vei kaikki vokaalit Myllykseltä, voisiko Joe Nieuwendyk lainata muutaman?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Mukana

Pelin jälkeen on hyvä ottaa "muutama" olut
Paarit ei kiinnosta kun kotisohva on parempi paikka, seura on parempaa!

Aika rauhallista ollut tässä ketjussa, niin itsellä kuin ketjussa muutenkin
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Pelin jälkeen on hyvä ottaa "muutama" olut
Paarit ei kiinnosta kun kotisohva on parempi paikka, seura on parempaa!

Aika rauhallista ollut tässä ketjussa, niin itsellä kuin ketjussa muutenkin

Kyllähän me vielä bileet saadaan aikaiseksi, kellohan on vasta 23.40.

Pistähän Stevensin Scotti joku semmonen mukava rokkenrollralli näin alkuiltaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä vähän nykivämpää rokkenrollia: Tool - Schism. Nyt on vähän tällainen levoton olo.
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Lahtelainen rokkenrolli, ei oikein iske meikäläiseen.

Mutta tämä Evilin klassikko, aah! Näin runspalina tämähän on aikaan jopa treenattu ainakin kompin saralta. Muutenkin Toolille tuhannen nyrkkiä ilmaan!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Lahtelainen rokkenrolli, ei oikein iske meikäläiseen.

Mutta tämä Evilin klassikko, aah! Näin runspalina tämähän on aikaan jopa treenattu ainakin kompin saralta. Muutenkin Toolille tuhannen nyrkkiä ilmaan!

Musiikkimakuja on monenlaisia, samoin mielipiteitä siitä mikä on rokkenrollia.
Kysymys:

Jos tämä on rokkenrollia niin miksi esim Apulanta on punkrokkia, kun minulle se kuulostaa ihan samalta ehkä vään menevämmältä, muta kuitenkin?

Oliko Elvis rokkenrollia vai mitä se oli?
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Musiikkimakuja on monenlaisia, samoin mielipiteitä siitä mikä on rokkenrollia.
Kysymys:

Jos tämä on rokkenrollia niin miksi esim Apulanta on punkrokkia, kun minulle se kuulostaa ihan samalta ehkä vään menevämmältä, muta kuitenkin?

Oliko Elvis rokkenrollia vai mitä se oli?

Minulle Elvis oli rokkenrollia ja mitä sen jälkeen ollaan saatu...?

Pahoittelen genre"sävyäni" koska itse pidän enemmän hardrockista ja metallista. Oli harhaanjohtavaa puhua rokkenrollista, mutta luulin olevani nerokas. Erehdyin (hymiö)
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Joo kyllä mä pidän sukulaisistani aina sen pari kertaa vuodessa kun me tavataan, saattaisin pitää useemminki mutta aika kaukaisia ollaan ja aika teennäisiä tapaamiset on..
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Palstan tilanne?

Mikä on tämän kalsarikänniketjun tulevaisuus?
Täällä oli aika paljon aktiivisia kirjoittajia jokin aika sitten(kaikki voi lukea ketjuhistoriaa)
nyt saattaa olla kirjoitusten välissä yli puolikin tuntia,
jaksaako/kannattaako kenenkään seuratata palstaa vai onko joku toinen paikka missä samat henkilöt kirjottelee

En ole aktiivisin kirjoittaja, koska olen vaan tuurijuoppo joka mieluummin juo kotona kuin muualla..

Olisi mielenkiintoista kuulla teiltä muilta ajatuksia tai jopa kehitysehdotuksia palstaa varten, etteise kuole kokonaan

edit. Vai olenko täälä aina väärään aikaan.
.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös