Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
tässä taas menny tavallaan päivä taas aivan hukkaan... inssityötä piti teherä, mutta jotenki vaan meni pokerin peluuseen aika...ja sitä kautta ölppään ja sen loputtua vodkaan...eipä oo vuosiin tullu otettua yksikseen kalsareita...melko virkistävää... Evilille stanan iso kiitos muutama sivu sitte linkkittämästään Twilight Singersien videosta...mahtava biisi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jos elämässään jotain haluaa, niin sen eteen on tehtävä töitä. Näin.

Terve vaan kumppanit!
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
hassua vilperi että sun kommenttis jollain lailla osu ja uppos...itseasias monellakin lailla. tavallaan on itse saanu liikaakin työmäärään nähden... eikä johdu siitä että olis syntyny kultalusikka ahteris...saatiikka eres hopeenen... mutta tällä hetkellä olis vaan tehtävä töitä...josko sit huamenna kun vodka haihtuu elimistöstä...
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Saunottu on ja nyt ihmetellään munasillaan, että mitähän seuraavaksi. Viime aikoina mennyt naishommissa tyyliin "kaikki päin vittua paitsi kyrpä", joten parempi jättää ne harakat langoille tänään. Mihin mä ees naisia tarvin? Maailma kyllä saa odottaa mua. Näihin filosofisiin sanoihin avaan uuden bissen.

Onneksi 2.6 alkaa loma joka kestää elokuun puoleen väliin. Sen ajatuksen voimalla jaksaa kyllä tämän kevään.
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
turhaa murehrit vaikkee oo mennykkä päin vittua...alakaa tuntua siltä notta siitä se kaikki harmi ja maailman paha johtuu. kun vain osais olla aina hiliaa itekseen...
tuasta lomasta hiaman oon kateellinen...tosin tuntuu siltä että vuosi pari irti kaikesta olis se nyt mitä tarttis...enää puuttuu rohkeus siihen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oletko muuten phiiri, kirjallista osuutta tekemässä inssityöstäsi? Kokemuksen kautta osaan sanoa, että pari kaljaa auttaa asiassa, ilman niitä ei allekirjoittanut olisi saanut johdantoa ja päätelmiä kirjoitettua.
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
kyllä olen...ja todellinen kuolemanlinja häämöttää...oon ollu kirjoilla vaatimattomat 12 vuotta ja tänä keväänä tarttis saara kaikki pakettiin.
Olis vaan pitäny olla fiksumpi ja valita helepompi aihe, koska aiheestani kaikki
materiaali on englanniksi ja niistä ainostaan yksi perinteisesessä kirjallisessa muodossa. Mutta eiköhän se tästä...niinku me pohojamaalle sanotaan notta komiat päriää aina...teistä muista mä en niin tiärä ;)
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
turhaa murehrit vaikkee oo mennykkä päin vittua...alakaa tuntua siltä notta siitä se kaikki harmi ja maailman paha johtuu. kun vain osais olla aina hiliaa itekseen...
tuasta lomasta hiaman oon kateellinen...tosin tuntuu siltä että vuosi pari irti kaikesta olis se nyt mitä tarttis...enää puuttuu rohkeus siihen.

Se tässä onkin hienoa, että pääsee irti oravanpyörästä. Ensimmäistä kertaa 10 vuoteen loma kesällä ja sekin palkallinen 2,5kk. Syksyllä tuli haettua vielä uusi venekin. Kesä menee varmaan kokonaan mökillä. Omassa rauhassa kalastellen vaihtuvien kavereiden kanssa.

Itelläkin rohkeus on puuttunut monta kertaa ja toisinaan sitä miettii missähän sitä olisi, jos joskus niistä monesta kerrasta olisi valinnut toisin. Onneksi saa tällä hetkellä olla työssä mistä pitää ja on oikeasti mukava mennä töihin. Mutta miksi ei vain voi olla tyytyväinen siihen mitä on, vaan pitää aina haluta jotain lisää?
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
No siinä tapauksessa olet varmaan lomasi ansainnut...itse olen viimeisen vuoden aikana ollut lomalla ainakin 3kk ja tuntuu ettei sekään riitä. Mutta olenkin sitä koulukuntaa jonka mielestä elämä ei ole työntekoa varten...ainoastaan pakollinen paha, jolla rahoitetaan se vapaa-aika. Ja työnantajani saa kyllä vastineensa ihan varmasti siitä palkasta minkä mulle maksaa. Mutta ainut asia mitä kaipaisin esim. lottovoiton muodossa, on se vapaus minkä se antaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että olen luisunut tähän klassiseen Andy McCoy -ansaan elämässäni. Eli " Sun pitää varoo, mitä sä elämältäs haluat, koska sä saat sen."

Ei ole alkuperältään AMC:n oma ajatus (onko sellaisiakin?) ei, mutta muistan sen kumminkin iäti hänen siteemaanaan, kun olin nuori ja vaikutuksille altis.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei kai tässä voi muuta kuin ottaa vähän olutta kun ostin sitä eilen kännipäissäni aivan tolkuttomasti. Enkä kyllä selvinpäin lähde näitä lumia pyyhkäisemään pihalta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Treenien jälkeen kaverille ja siitä baariin on näköjään ihan tehokas suunnitelma kännin kannalta.

EDIT: Laskukännin ja krapulan poikasessa saa varmaan vielä todeta tässä ketjussa, että on muuten ollut helvetin innovatiivinen suunnitelma.
 
Viimeksi muokattu:

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Päiväkännit on jees!
Notta Pohojanmaalla on hotellihuoneessa oma sauna, kohta meen jo kolmatta kertaa tänää saunaa ja eihän saunoa voi ilman olutta!
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Kävinkin jo taas saunassa!

On tässä omaat hyvät puolensa ettei tarvi mennä yleiseen saunaan, voi saunan jälkee istua rauhassa juomassa olutta munasillaa
(Pitäisköhän laittaa kalsarit jalkaa että voi kirjottaa ketjuun)

Hotellielämä on tylsää, mitään muuta tekemistä ei ole kuin ottaa
googlekännit huoneessa, on liian kallista istua paarissa kaiket illat

Onko hyviä ajatuksia millä ajan saisi kulumaan paremmin?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tällainenkin ketju löytyy jatkiksesta? No perhana tännehän pitää vallan ilmoittautua. Täällä siis tehdään ihmiskokeita, kun testataan maksan kestävyyttä. Pakko nollata, sillä kulunut viikko oli sieltä ja syvältä.

Oululaisella folkmusiikkiyhtyeellä "Seipäännytetty Nasaretilainen" on alkutahdit illalle: http://youtu.be/EKrBU_dwq-4

Biisin nimi mennee tällä hetkellä juurikin kuvaelmasta, kun minun tuntoja pitäisi selitellä. Biisi nyt muuten ei välttämättä...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ovatko Jatkoajan mainosbannerit vittuilevia? Minulle tulee tämän ketjun yhteydessä ainakin esille joku "Kärsitkö pahanhajuisesta hengityksestä"-höpötys. Enhän minä siitä kärsi, muut ehkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös