Steve Jobs kertoi, että lsd:n käyttäminen on yksi parhaista asioista, mitä hän on tehnyt. Täytyy myöntää, etten ole kokeillut, mutta kyllähän viinanjuominen on yksi parhaista asioista heti maratonjuoksun jälkeen, mitä itse olen tehnyt. Ainakin viinin ja oluen.
Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon Christmas Edition on tässä auki ja samoin pari olutta. Pakko päästä uudestaan vireeseen. Huomenna on päivä, jolloin juhlii amatöörit, joten olen silloin itse kotona. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä. Kävin eilen radalla ja menen tänään. Hyvän kaverin kanssa kovaa häröilyä. En olisi tätä viiniä varmaankaan itse ostanut, mutta olen saanut sen lahjaksi. Ei ole huonoa toki, mutta tässä tilanteessa pitäisi suosia euroalueen tuotteita. No toki en ole itsekään aina niin tehnyt, ostin kalifornialaista viiniä kesällä ja taisin itsekin ostaa jossain vaiheessa kerran chileläistä ja pari kertaa argentiinalaista. No onhan tämä sinänsä vaihtelua, kun olen hyvin paljon tosiaan mm. italialaisia ja espanjalaisia punkkuja ehtinytkin tässä juomaan.
Kalsarit on valittu, muuta vaatetusta pitää vielä pohtia. Eiköhän mennä aika rennolla kaavalla. Sitten ollaan taas luonnollisen ylimielisiä paskiaisia baarissa hyvällä tavalla ja kaikki menee loistavasti.