Kalsarikänniketju

  • 5 217 650
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Kärpät
Otan miekii. Kävin kotiseuvulla Pohjois-Arjalassa, siitä murreilmaisu tähän.

Muistan kyllä kuni eilisen, kuinka just näinä aikoina vuodesta se jääkiekkopeli oli pettymys, kun ei ne maalivahdit taittunutkaan siinä joulupukin tuomassa versiossa sinne maalin taakse siten kuin olin kaupassa nähnyt.

Tämä tapahtui joskus 1700-luvulla.

Oliko se niitä Stiigoja, joissa oli se vastaan tuleva molari, eikä sitä hahloa, jolla olisi päässyt maalin taakse, tai torjumaan sivuttaissuunnassa?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oliko se niitä Stiigoja, joissa oli se vastaan tuleva molari, eikä sitä hahloa, jolla olisi päässyt maalin taakse, tai torjumaan sivuttaissuunnassa?

...tustako noita enää muistaa, mikä niistä jääkiekkopeleistä se oli, mutta monta niitä oli. Sen muistan, että ensimmäinen oli joku kanadalainen ajalta ennen Stiigoja, missä oli peltiset ukot. Siitä se alamäki alako...
 

scholl

Jäsen
nyt on kalsarikänni tai vähintään kalsaridarra tai oon mä vielä kännissä. En uskalla kyllä lähteä minnekään. Oikeasti karmea krapula. Tuli oltua ainakin neljässä ravintolassa ja otettua vähintään kaksin käsin. Ei jumakauta. Toivottavasti rahat ja puhelin on tallessa. Pankkiautomaatilla korttikin meni melkein kokonaan katki jo alkuillasta. Se hemmetin automaatti Kampissa ei päästänyt siinä siruaukossa sitä korttia kunnolla syvälle. Ei mennyt kuin puoleen väliin vaikka kuinka tungin joten kortti meni poikki, muttei onneksi magneettinauhan kohdalta ja sirukin on kondiksessa, joten ei kai väliä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Pankkiautomaatilla korttikin meni melkein kokonaan katki jo alkuillasta...
Tuosta tulikin mieleeni, että mä käytän yleensä lähes aina käteistä rahaa, mutta tuosta Visa Electron kortistani, jota siis käytän enimmäkseen vain automaattikorttina, on nyt viimeinen voimassaolokuukausi menossa, eikä uutta korttia ole tullut automaattisesti. Tänään voisin tuota juttua mietiskellä ja jotain uutta korttia tilailla. Kyllähän tuolla electronillakin on onnistunut nostamaan rahaa ulkomailla ja maksamaan netissä, paitsi yhdestä englantilaisesta viskifirmasta (ruutuun tuli joku virheilmoitus, mutta tililtä kuitenkin lähti rahat, jotka tosin palautuivat automaattisesti 21 päivän päästä. Yhdestä saksalaisesta viskikaupasta olen kuitenkin onnistunut tilaamaan netin kautta).. Mustat vaatteet, käteinen raha ja gin & tonic eivät koskaan poistu muodista, vai miten se sanonta menikään.

Joo kolmatta kaljaa tässä juon tälle päivälle. Tämä laivalta ostettu Carlsberg on luultavasti Tanskassa tehtyä. Suomessa myytävät Carlsbergit ovat vissiinkin ainakin enimmäkseen Suomessa ja Virossa tehtyjä. On se kyllä hieman hassu ajatus, että kun Suomessa ostaa Koffia, Karhua, Karjalaa tai Lapin kultaa, ovat kyseiset firmat ulkomaalaisomistuksessa, mutta kun Virosta hakee Ale coqia, on se firma suomalaisomistuksessa. Noh, samapa tuolla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Elämäni ikimuistoisin vuosi päättyy ylihuomenna. Sunnuntain vietän töissä, joten tänään pidän yhden hengen uudenvuoden bileet.

Nakkia, perunasalaattia ja kaljavarastoni tyhjennystä. Nämä ovat minun bileeni!

Onhan tämän vuoden aikana sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Youtubessa pyöritän tällä hetkellä Poika saunoo-biisiä. Suomen lätkän MM-kulta taisi olla vuoden kovin suomalainen uutisjuttu. Ja omassakin elämässäni tapahtunut rutkasti niin hyvin ikäviä kuin iloisiakin asioita. Nyt päätetään vuosi arvoisellaan tavallaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nojatuolimatkalle Karibialle lähtisi, kapteeni Morganin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saatana, sinnehän se raportti sutkahti ja deadlineenkin on vielä toista vuorokautta. Otanpa sillen sitten oluven eli neljätoista. Tai no onhan noita mennyt pitkin päivää jo raporttia kirjotellessa, ei siin mitn.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, alkoi loma. Otanpa tässä nyt sitten keppanaa, että jaksan ottaa huomenna keppanaa, kuten myös ensi viikolla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Johan tässä pari päivää pidin taukoa, niin otanpa tässä nyt. Ei pitänyt ottaa, mutta menin marketiin tekemään vakioveikkausta. Tein rivin mutta sitten se rivi vitutti, niin heitin roskiin ja lähdin, siinä kun kerran olin, katsomaan marketin mahdollisia alennuksia ja jos sitä ruokaa ostaisi. Ei kiinnostanut mikään, kävelin kassojen ohi ilman ostoksia. Sitten siinä on se Alko vielä. Sinne! Sieltä tarttui ostoksia mukaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Näissä kalsarikänneissä on aina se hyvä puoli, että tulee otettua enemmän kuin muuten.

Minunkin täytyisi jonnekin alkaa törsäämään tuota omaisuuttani. Kaverikin, kun raijaa pilkkahintaan olutta Virosta, niin eipä mene rahoja sinnekään. Jotain tarttis keksiä.

Ja sitten täytyisi keksiä, miten sanoisi vihdoin sille likalle, että olen muuten helvetin ihastunut sinuun. Sitä olen miettinyt jo pari vuotta. Heh. Miten ihminen voi olla surkea näissä asioissa, mutta muuten uskaltaa kysyä vaikka mitä. Vaikka keltä.

Olen Nössö!
 
Minä en naisia muistele ainakaan päissään. Nyt otin jo pari Karhua ja kohta lähden parin kaverin kanssa baariin. Viimeksi ne heitti pihalle jonkun tunnin jälkeen, miten nyt? Illanjatkoja.
 

scholl

Jäsen
Steve Jobs kertoi, että lsd:n käyttäminen on yksi parhaista asioista, mitä hän on tehnyt. Täytyy myöntää, etten ole kokeillut, mutta kyllähän viinanjuominen on yksi parhaista asioista heti maratonjuoksun jälkeen, mitä itse olen tehnyt. Ainakin viinin ja oluen.

Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon Christmas Edition on tässä auki ja samoin pari olutta. Pakko päästä uudestaan vireeseen. Huomenna on päivä, jolloin juhlii amatöörit, joten olen silloin itse kotona. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä. Kävin eilen radalla ja menen tänään. Hyvän kaverin kanssa kovaa häröilyä. En olisi tätä viiniä varmaankaan itse ostanut, mutta olen saanut sen lahjaksi. Ei ole huonoa toki, mutta tässä tilanteessa pitäisi suosia euroalueen tuotteita. No toki en ole itsekään aina niin tehnyt, ostin kalifornialaista viiniä kesällä ja taisin itsekin ostaa jossain vaiheessa kerran chileläistä ja pari kertaa argentiinalaista. No onhan tämä sinänsä vaihtelua, kun olen hyvin paljon tosiaan mm. italialaisia ja espanjalaisia punkkuja ehtinytkin tässä juomaan.

Kalsarit on valittu, muuta vaatetusta pitää vielä pohtia. Eiköhän mennä aika rennolla kaavalla. Sitten ollaan taas luonnollisen ylimielisiä paskiaisia baarissa hyvällä tavalla ja kaikki menee loistavasti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
kyllähän viinanjuominen on yksi parhaista asioista
Jos saisin vain sen luovan ns. krapulamaisen tilan, silloin päässä ajatus menee luovasti ja nopeasti. En oikeastaan kaipaa känniäkään niin paljon vaan sitä "krapulaa" eli luovaa tilaa.
Huomenna on päivä, jolloin juhlii amatöörit, joten olen silloin itse kotona
Aivan sama homma. Minulla on perinne, että 1.1. käyn juoksemassa 10 km, silloin kun on valoisaa. Perinne ei ole ihan aina pitänyt mutta noin 80 %:sti, siis viimeiset 20 vuotta. Sieltä vissiin tulee Suomen lätkäpeli 31.12 klo 23, jos oikein muistan. Siinähän se vuosi vaihtuu, kun voimassa oleva neitokin on vielä viikon Intiassa.

Baariinkin voisi lähteä mutta ei Oulussa ole yhtään baaria minne huvittaisi mennä. Ehkä jos tässä vetää lärvit, niin jonnekin saattaa päätyä jos kaverit kyselevät.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Steve Jobs kertoi, että lsd:n käyttäminen on yksi parhaista asioista, mitä hän on tehnyt. Täytyy myöntää, etten ole kokeillut, mutta kyllähän viinanjuominen on yksi parhaista asioista heti maratonjuoksun jälkeen, mitä itse olen tehnyt. Ainakin viinin ja oluen.

Kokaiinia olen pari kertaa nuuskannut ja pitää myöntää, että osui ja upposi. Amfetamiinia kerran. No, ne oli siinä enkä enää koskaan näitä vedä mutta viina antaa ajoitain kuitenkin hyvät fibat. Ooppiumia ajatelin vielä kokeilla jossakin vaiheessa kun saisi vain kunnon tilaisuuden. Heroiini ja Crack ovat myös ignorelistalla. Essoa kokeilin myös pari kertaa mutta ei iskenyt...paitsi se toinen kerta. Saa myös jäädä. LSD on todellakin pois suljettu vaikka kunnon tripin kai antaakin. Jotenkin ei vaan kiinnosta. Pilveä sitten polttelen säännöllisen epäsäännöllisesti...ehkä 0-3 kertaa vuodessa. Suurin ongelma on kuitenkin alkoholi koska koukuttaa eniten.
 

scholl

Jäsen
Ja sitten täytyisi keksiä, miten sanoisi vihdoin sille likalle, että olen muuten helvetin ihastunut sinuun. Sitä olen miettinyt jo pari vuotta. Heh. Miten ihminen voi olla surkea näissä asioissa, mutta muuten uskaltaa kysyä vaikka mitä. Vaikka keltä.

Otan osaa. Itse olen sellaisessa harvinaislaatuisen mukavassa tilanteessa etten ole ihastunut kehenkään. En edes Uli Hoenessiin, vaikka Allianz Arena onkin kohta maksettu velattomaksi. Olen huomannut, ettei ihastuminen sovi minulle. Se häiritsee muiden asioiden aikaansaamista ja kaiken huipuksi huomaan kuitenkin joskus myöhemmin, että se kohde on ihan nolla.

Suosittelen kyllä suoraa toimintaa. Itse en ainakaan ymmärrä sitä jotain pelaamista, missä pitää iskeä tai tehdä jotain kommervenkkejä, lähes kuperkeikkoja heitellä. Tarjous vaan kehiin ja sitten jos ei kelpaa niin sitten väännätte kättä, jonka voimakkaampi tahtoisempi voittaa. Jos tulee ongelmia niin sano: "no haasta mut oikeuteen". Tosiaan aivan älyttömiä kaikki kirjoittamattomat säännöt, pelaaminen ja iskeminen. Eli sano sille suoraan kuinka asiat ovat ja ehdota sopimusta. Maailmasta on tehty ihan liian monimutkainen paikka, kun asioita ei voi tehdä yksinkertaisesti. Jos esim. näen jonkun takin, josta pidän niin ostan sen samantien. Päätös pitää tehdä heti, eikä jäädä arpomaan. Jos sitä ei tee heti niin ei tee ikinä. Sama pätee naisiin. Kaikki mitä olen jäänyt arpomaan, on mennyt päinhelvettiä ja jos sitä "takkia" ei ole heti saanut niin en mä ainakaan halua saada myöhemmin. Joskus luulin, että halusin, mutta se on bullshittia sekin. Kyllä niitä jostain löytyy niitä hyviä tyyppejä ja varsinkin jos tilanne on se, ettei halua edes seurustella niin pullat ovat vielä paremmin uunissa. Silloin itse on se nr 1 priority.
 

scholl

Jäsen
Suurin ongelma on kuitenkin alkoholi koska koukuttaa eniten.

Mua ei oo koskaan koukuttanut. Viihde koukutti joku 5-7 vuotta sitten. Alkuviikon oli duunissa vielä darra ja keskiviikkona aloin jo pohtia sitä, että pääsee uudestaan radalle. Silloin se oli sellaista vip-huoneissa pörräämistä pari krt viikossa, jossa kaikki olivat jotain puolituttuja. Nyt se on sitä, että välillä tosi harvoin, välillä ei ollenkaan, välillä useammin, mutta vähän eri meiningillä eli vain jostain ovesta sisään ja monta krt paikkaa illan aikana vaihtaen. Baarit voivat olla hyvin laidastakin laitaan, pääasia se, että kaupunki elää ja sitä törmää hauskoihin tyyppeihin.

En lähde tässä nyt huumeilla retostelemaan, koska sitten kohta joku alkaa kehumaan huorilla ja ties millä muilla asioilla, joita kristilliset pitävät syntisinä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En lähde tässä nyt huumeilla retostelemaan, koska sitten kohta joku alkaa kehumaan huorilla ja ties millä muilla asioilla, joita kristilliset pitävät syntisinä.

No huumeilla ei kai kukaan retostele eli nou hätä. Huorista ei muuten ole kokemusta kuin pari kertaa.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Niin, nyt kun tuota vuoden vaihtamista aloittelen, niin ilmoittaudun mukaan karkeloihin, pitkän tauon jälkeen.
Aloituksessa polttoaineena tänään toimii koknak: Louis Royer 50%
Jatkoa ei vielä tiedä, mutta uskoisin, että näin oluen ystävänä jatkuu huomenna ainakin alkuun oluella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos saisin vain sen luovan ns. krapulamaisen tilan, silloin päässä ajatus menee luovasti ja nopeasti. En oikeastaan kaipaa känniäkään niin paljon vaan sitä "krapulaa" eli luovaa tilaa.
Se on se kolmion keskipiste. Kolmion kärjet ovat känni, krapula ja selväpäisyys. Paras luova olotila on juuri niiden leikkauspisteessä, johon pääsee kolmantena tai neljäntenä ryyppypäivänä iltapäivällä, kun on aamusta asti taas tasoiteltu hiljalleen. Viina uppoaa kuin onttoon jalkaan ja ajatukset sekä puheetkin ajoittain aika korkealentoisia.

Kokaiinia olen pari kertaa nuuskannut
Mie en, mutta mieli on tehnyt. Ei sellaisia paheita täällä... Kunnon absinttia pitäisi päästä juomaan joskus, oikein hulluruohosta uutettua.

Nuorna joskus jatsitupakkia polttelin harvakseltaan, mutta se ei ole minun juttu ollenkaan. Tulee vaan nälkä ja väsyttää, ja kun muutenkin on aina nälkä ja väsyttää niin mieluummin nauttii sitten jotain upliftaavampaa.

Huorista ei muuten ole kokemusta kuin pari kertaa.
Minä en ole maksanut pillusta kertaakaan. Paneskelun seurauksista sitten on makseltu siitäkin edestä ja maksellaan vielä maailman tappiin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä en ole maksanut pillusta kertaakaan. Paneskelun seurauksista sitten on makseltu siitäkin edestä ja maksellaan vielä maailman tappiin.

Siksi naisten pitääkin aina hommata kondomit. Ei siitä touhusta kannata maksaa penniäkään, ellei nyt ole oikein laatua tarjolla. Sitten voi aamulla jättää 20-senttisen pöydälle. Lapun viereen että yöllä ja aamulla sama mitta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä en sohi kuin paljaalla. Naisen tuleekin sitten huolehtia ehkäisystä joko ehkäisyyn tarkoitetuin pillerein tai sitten jälkiehkäisyyn tarkoitetuin pillerein. Tautien pelossa olen kuten Mao, ja harrastan ainoastaan neitsyitä. Ilmankos on vähän hiljaista ollut jo kohta 15 vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös