Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Eissaatana, kolmisen viikkoa on tämä biisi soinut päässä, eikä se nyt taas tätä kuunnellessa ainakaan helpota. Onnistuupa ainakin syrjäyttämään Kuurankukan päästäni.
Eissaatana, kolmisen viikkoa on tämä biisi soinut päässä, eikä se nyt taas tätä kuunnellessa ainakaan helpota. Onnistuupa ainakin syrjäyttämään Kuurankukan päästäni.
Voi herranjestas. Maailma on täynnään hienoja kirjoja. Loistavia elokuvia, ja hyviä tv-sarjoja. Ja sitten joku tuhlaa kallisarvoisia elinpäiviään Salaisiin elimiin!?!? No, kukin saakoon ansionsa mukaan.Viime aikoina Youtubea tullu käytettyä Salkkareiden etukäteen katsomiseen
Voi herranjestas. Maailma on täynnään hienoja kirjoja. Loistavia elokuvia, ja hyviä tv-sarjoja. Ja sitten joku tuhlaa kallisarvoisia elinpäiviään Salaisiin elimiin!?!? No, kukin saakoon ansionsa mukaan.
Jos vähän rauhallisempaa viinaa tänään. Toisaalta, minä en koskaan aloita; vastaan kyllä samalla mitalla jos vittuillaan.
Päinvastoin. Sitäpaitsi viiden millin tukkaan on turha papiljotteja laittaa. Siksi ne onkin perskarvoissa.Kiristääkö papiljotit saunan jälkeen noinkin pahasti, vai onko taas kuukautiset, kun noinkin huonosti menee. piste. Niin.
Siksi ne onkin perskarvoissa.
Nyt kun päästiin kerrankin asiaan ilman sitä tyhymää esileikkiä, niin kerrokko, että miten sä niinq laitat noi papiljotit ja nojoo.. istuminen ei varmaan onnistu, niin miten sä niiq kulutat aikaa? Siis sen aikaa, kun käherrät?
Vaimo niitä laittelee. Mie sillä aikaa makailen soffalla mahallani ja lakkaan kynsiä.
Panettaako impotentteja? Tämä ei siis viittaa kehenkään.
Vaimo niitä laittelee. Mie sillä aikaa makailen soffalla mahallani ja lakkaan kynsiä.
Mua alkoi panettamaan.
Hei se oli vaan yksi kerta, kun mulla ei seissyt! Ja se johtui niistä sun panohanskoista. Yritä siinä nyt sitten kiihottua, kun kaveri alkaa vetämään jotain rukkasia käteensä.
Muista ruuvata ovikello irti, etteivät Muhammedin luokse tulevat vuoret häiritse.On tämäkin ilta. Kaksi ämmää ja yksi ihana neito kyselee minua kaupungille eli siis panemaan mutta minä juon nyt olutta kämpilläni enkä lähde minnekään.