Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hullu timantti sen iski! Puukko-Allu tuli ikkunasta sanoi jo Julma-Henrikin. Ammatilaisten yö menossa missä posse? Vittu nukkumassa tissiposket, ainoastaan tosi sissit veivaa keijjoo yömyöhällä tiistaina, kaikki muut ovat tosielämän nujertamia työnorjia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Töttöröö töhöt!!! Aloitan alkoholisoitumisen tämän illan osalta nyt. Alkuun heti musiikkia, etsitään ja tuhotaan vaikka juomat jääkaapista.

Tuhotaan oluisia joo, olisin toki toivonut tuon etsinnän olevan punaisten chili pippureiden viisu. Ei ollut, joten en myöskään kuunnellut. Seuraavaa viestiä muuten pitääkin miettiä ylitarkasti, se on tuhannes viestini tähän ketjuun, se vaatii jotain extrapanosta ja erittäin tarkoin valitun linkin.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Tuhotaan oluisia joo, olisin toki toivonut tuon etsinnän olevan punaisten chili pippureiden viisu. Ei ollut, joten en myöskään kuunnellut. Seuraavaa viestiä muuten pitääkin miettiä ylitarkasti, se on tuhannes viestini tähän ketjuun, se vaatii jotain extrapanosta ja erittäin tarkoin valitun linkin.

Kovat on paineet, elämme jännittäviä aikoja.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
En kännää nyt, mutta piipahdan nostamaan hattua, jota päässäni ei ole.

Minä kännään. Lakkia ei ole täälläkään mutta merkkipaalun ja hienon biisivalinnan kunniaksi otan oluen ja heiluttelen kalsareitani pään yläpuolella. Harvaan ja kunnioitettavaan joukkoon astui Herra banaaninviljelijä. We are not worthy!!!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En kännää nyt, mutta piipahdan nostamaan hattua, jota päässäni ei ole.

Kiitoksia näistä kunnian osoituksista. Minä itse saatan olla jo hieman humalassa, vahvaa känniä odoteltaessa. Ja kun elämässäni on tänään taas sattunu ja tapahtunut, niin jatkan lohduttomuuden linjalla ja kuuntelen enemmän suomalaista synkkää musiikkia. MANA MANA - ketä sä rakastat.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kiitoksia näistä kunnian osoituksista. Minä itse saatan olla jo hieman humalassa, vahvaa känniä odoteltaessa. Ja kun elämässäni on tänään taas sattunu ja tapahtunut, niin jatkan lohduttomuuden linjalla ja kuuntelen enemmän suomalaista synkkää musiikkia. MANA MANA - ketä sä rakastat.

Hävettäähän se myöntää tässä ketjussa, varsinkin ketjun kakkosmiehen silmien alla, että en tiennyt Mana Manasta ennen Kotiteollisuutta. Mutta rajoittunut olen ollut koko ikäni, muutamaa bändiä uskollisesti aina luukuttanut. Nyt vanhempana vasta alkanut avaamaan tajuntaa pienemmille ja mainstriimin ulkopuoliselle tavaralle. Tosin edelleen toimii pirun hyvin se Metallica-Ne Luumäet-FNM-triangeli mitä kirjastosta aina vaan uudelleen lainailin pikkujätkänä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hävettäähän se myöntää tässä ketjussa, varsinkin ketjun kakkosmiehen silmien alla, että en tiennyt Mana Manasta ennen Kotiteollisuutta. Mutta rajoittunut olen ollut koko ikäni, muutamaa bändiä uskollisesti aina luukuttanut. Nyt vanhempana vasta alkanut avaamaan tajuntaa pienemmille ja mainstriimin ulkopuoliselle tavaralle. Tosin edelleen toimii pirun hyvin se Metallica-Ne Luumäet-FNM-triangeli mitä kirjastosta aina vaan uudelleen lainailin pikkujätkänä.

Mitään ei kannata hävetä. Mitä enemmän koet, sen monipuolisemmaksi muuttuu musiikkimaku. Ainakin näin minä näen asian, moni muu saattaa olla eri mieltä. Mutta minua ei tuska haittaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tulin vajaa tunti sitten naapurista keikalta. Ihan mahtava setti oli! Kiitos Stratovarius! Ai saatana... Olen taivaissa.

Nyt viilentelen tunteita muutamalla lonkerolla (tulihan tuota juotua keikan aikanakin jonkun 6-8) ja parilla viinadrinkillä!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Syöpä? Mitä nyt? No ei kai siinä auta kuin syödä sitten.

Vitsi ketjuun asti en uskaltanut. Mutta banaaninviljelijälle onnittelut rajapyykistä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Erittäin jännä tämä jatkoaika. Tule etsimään Vedonlyöntiketjua viskipäissään ja löydä itsesi täältä. En kuitenkaan koe olevani eksynyt - päinvastoin.

Onko täällä ketään?

NHL tippejä yön kierrokseen? Voisin pientä riviä pohtia Jim Beamin lomassa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sen verran karun ja huonon vitsin tempasin tuohon, että lähti illan aloittaneet innokkaimmat kalsaroijat mäkkeen. No jätetään siihen jälkipolville muistoksi haaskasta.

Eipä tässä nyt ole vinkkejä ja vaikka olisikin, niin tuhoon tuomitulla tiellä laahustettas.

Pistän minä kyllä erän vanhan ajan Pajatsoa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Minä heitän pienen summan Detroitin ja Phillyn voitoille. Saas nähdä valuuko päivän pokeriansiot Unibetin loputtomaan kitaan, vai saanko coinflip-masseja huomiselle kulutettavaksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paha kutsuu kalsarikansaa. Paha jopa vaanii.

Kuule pygmikansan kutsu, kuule viidakkorumpu. Riisu päällysvaatteet ja kännää, kännää!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Älämölöä.

Eipä kestä Evil. Voitto tosin tuli vasta rankkareissa, mutta narrit kaatuivat silti.

Työviikko takana, huomenna olisi ollut erään yhdistyksen vuosikokous, SETA:n tietenkin, mutta en taida jaksaa homostella huomenna.

Tässä saunasta olen jäähdyttelemässä.

Älämölöä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Täällä El Lude ja paskahuussi. Joisinko tänään etyylialkoholia, viinaa vai alkomahoolia kaljasta puhumattakaan. Kas siinä vasta pulma.Taidankin juoda kaikkia kolmea ainetta yhtä aikaa. Voikka ja huikka...

Zu hai vaan kaikille!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tänään voisi ottaa pitkästä aikaa sivistyneesti. Se ei tietenkään ollut tarkoitus, vaan yksinkertaisesti unohdin käydä kaupassa. Onneksi on sentään kymmenisen olutta jäljellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös